CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
New Shamy adlı üyeden alıntı
Paraniza yazik, gidin kaliteli bir bisiklet alin binin, hic olmazsa marka olur sorun cikarmaz. Bana bu motoru bedava verseler plaka masrafi ve vergisinden dolayi alip garajima koymam, o derece.
Sanırım malzeme mühendisi siniz. Bana da söyler misiniz düşük kalite malzemeleri ? Mesela çeliğin kodu nedir ? Carbon oranı mı düşük yada gereğinden fazla ? Döküm ile üretilen malzemelerde içte boşluk vs mı var yoksa karışım mı yanlış ?
Yada makine mühendisi siniz motor bloğunda ki sorunları anlatır mısınız ? Yoksa fizik mühendisi gözünden bakınca şasi tasarımında hata mı var ?
Gerçekten öğrenmek istiyorum yıllardır üretimde çalışırım plastik ve işçilik hariç malzeme kalitesi konusunda daha yorum yapamıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Test sürüşü imkanı veriyorlar mı ?
Reklamlar
-
Motorun şekli on numaraymış, birde çift silindir bence bu motor tutulacak piyasada.
-
Motorları görmeden test etmeden , kalitesini uzman görüşü almadan saçma sapan mesajlar yazan arkadaşlar cf moto ya ve bayisi uma ya haksızlık ediyorlar. Adamlar bu motoru getirebilmek için çaba sarf ederken hayatında bisikletten yeni inip motora yeni başlamış çocuklar bilinçsizce ve haksızca klavyeden atıp tutuyorlar. Hem sektöre hem firmalara haksızlık yapıyorlar. CF 400NK eğer ingiltere gibi bir ülkede kalitesi onay almış ve satışı ingiliz hükümeti tarafından onaylanmış ise bu motor ÇİN MALI olmaktan çok artık dünya kalite standartlarında bir motordur. Uluslararası NORM ları yakalamış demektir. Aksi olsa ingiltere bu motoru ülkesine sokmazdı.
Bence Alınır binilir paşalar gibi de kullanılır kalitesi de uluslararası standartlardadır. Biz ülke olarak henüz motosiklet üretebilecek bir firmamız bile yokken ( not:toplama değil, teknoloji. motor, şanzıman, şase elektronik v.s.) CF moto ya haksızlık yapmamız doğru değil.
ve ayrıca şu ekonomik şartlarda 400cc Japon motoru alamazken çinli 400cc için şans vermek gerekmez mi? Ne kadar ekmek o kadar köfte ama Çinli size 1 köfte fazladan vermiş donanım olarak motorda....
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Sanırım malzeme mühendisi siniz. Bana da söyler misiniz düşük kalite malzemeleri ? Mesela çeliğin kodu nedir ? Carbon oranı mı düşük yada gereğinden fazla ? Döküm ile üretilen malzemelerde içte boşluk vs mı var yoksa karışım mı yanlış ?
Yada makine mühendisi siniz motor bloğunda ki sorunları anlatır mısınız ? Yoksa fizik mühendisi gözünden bakınca şasi tasarımında hata mı var ?
Gerçekten öğrenmek istiyorum yıllardır üretimde çalışırım plastik ve işçilik hariç malzeme kalitesi konusunda daha yorum yapamıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Test sürüşü imkanı veriyorlar mı ?
Arkadaşın nick'e dikkat etmedin galiba. Bir Shamy vardı bu da Newshamy. Yeni versiyon yani. Forumda üç "önemli" adam var, onlardan birisidir. Fazla kafana takma.
Ben de scooter' verip Lifan kros alayım diyordum, Bianchi almaya karar verdim.
-
Türkiye den test sürüşü yapan var mı ?
-
Var var bir kaç kişiyi gördüm. ben de adımı yazdırdım hatta salı günü aradılar ama yolda olduğum için katılamadım, isr. dönünce bir üstüne çıkıcam. Bir arkadaşla tanıştık cf moto 150’liği varmış çok memnunmuş, testten sonrad da 400’lüğü alacağım dedi. Ben o sırada downtown’ın testindeydim ;)
-
-
İstanbul Kadıköy de motovento da test motoru var.
-
Hasanpaşa/Kadıköy'de. Hep unutuyorum firmanın adını ama bayağı alışveriş yaptığım yerdir. Yamaha beni biraz daha aramazsa bir de motor satmalarına az kaldı.
Boğaziçi Köprüsü ya da E5'den minibüs caddesine(Hasanpaşa) doğru inen yoldan motorcuların olduğu bölüme devam edin. Kurbağalı Derenin kenarında Poyraz sokakla ya Panayır sokağın birleşiminde ya da Kasap İsmail Sokağın birleşiminde
-
Seko adlı üyeden alıntı
Arkadaşın nick'e dikkat etmedin galiba. Bir Shamy vardı bu da Newshamy. Yeni versiyon yani. Forumda üç "önemli" adam var, onlardan birisidir. Fazla kafana takma.
Ben de scooter' verip Lifan kros alayım diyordum, Bianchi almaya karar verdim.
Hiç dikkat etmedim açıkçası ama böyle kalite konusunda havadan atıp tutanlar olunca kürekle ağzına vurasım geliyor.
Senin kalbinde yol endurosu yatıyor.
http://www.lifanmotos.net/product/qs...-03-22/30.html
-
New Shamy adlı üyeden alıntı
Paraniza yazik, gidin kaliteli bir bisiklet alin binin, hic olmazsa marka olur sorun cikarmaz. Bana bu motoru bedava verseler plaka masrafi ve vergisinden dolayi alip garajima koymam, o derece.
Öyle bayiden alıp eve giderken yolda bozulacak makinaya benzemiyor. Aslında alınır-alınmaz konusu enteresan bir konu. Cebimde yeterince para olsaydı ben de "bu motor alınmaz büyük markalar dışında motor alınmaz" derdim. Ama mevcut durumda alınır diyorum. Gidişata göre büyük markalardan araç almak hayal olacak. Fakat, garantiyi bozma pahasına yetkili servise gitmezdim. Bazılarına göre insanlar BMW alacak durumu varken Çin malı motosiklete para veriyor. Ama işler öyle değil. Ben deneme sürüşü yapacağım. Beğenmeyenler büyük markalara baksınlar.
-
Motosiklet aşırı ağır bilginiz olsun. Fena değil hele o fiyata 18 küsür hani. Kadıköy bayisine bir gidin motomax arkasında. Sağlamlık akıyor motordan.
-
400nk'da ağırlık konusunu ilk açanlardanım belki. acaba 42 beygir ne olur yeter mi 206 kilo motorda diye.
motorun resimlerine bakarken farkettim ki arka dişli baya devasa. bilmem farkettiniz mi. neredeyse ön disk kadar.
araştırayım dedim. avusturalya sitesinde bahsediyor bundan. sürüşte hızlanmalar esnasında ağırlığı hissettirmemek için 650nk dan çok daha büyük arka dişli kullandık. ağırlıkları aynı olduğu için falan diyor.
başka bir platformda, motoru test için süren bir kişi ağırlık dengesi için güzel şeyler söylemiş. hissettirmediğinden bahsetmiş.
bu motor tasarım olarak gerçekten çok güzel.
150nk, ktm 125 kırmasıydı. bu da kawasaki er-4n nin güzelleşmiş hali olmuş.
hatta öyle ki güç ağırlık oranları, motor hacimleri lastik ölçüsü tasarım nerdeyse aynı.
-
Arka Fren disk in Balatası
bu CF 400NK nın sadece arka fren balatası 180TL imiş.... Ben arabamın ön balatalarının takımını 85TL ye alıyorum. 4 disk balatasına 170TL veriyorum ....
buna nedersiniz...?
http://www.cfmotoyp.com/tr/yedek-parcalar
-
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
bu CF 400NK nın sadece arka fren balatası 180TL imiş.... Ben arabamın ön balatalarının takımını 85TL ye alıyorum. 4 disk balatasına 170TL veriyorum ....
buna nedersiniz...?
http://www.cfmotoyp.com/tr/yedek-parcalar
amerika yedek parça sitesinde aynı balata başka modellerde de kullanılıyor. fiyatı 86 dolar. bizde yine iyiymiş
-
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
bu CF 400NK nın sadece arka fren balatası 180TL imiş.... Ben arabamın ön balatalarının takımını 85TL ye alıyorum. 4 disk balatasına 170TL veriyorum ....
buna nedersiniz...?
http://www.cfmotoyp.com/tr/yedek-parcalar
Bunlar da yedek parçadan üzecekler o zaman.
-
acemi60 adlı üyeden alıntı
Öyle bayiden alıp eve giderken yolda bozulacak makinaya benzemiyor. Aslında alınır-alınmaz konusu enteresan bir konu. Cebimde yeterince para olsaydı ben de "bu motor alınmaz büyük markalar dışında motor alınmaz" derdim. Ama mevcut durumda alınır diyorum. Gidişata göre büyük markalardan araç almak hayal olacak. Fakat, garantiyi bozma pahasına yetkili servise gitmezdim. Bazılarına göre insanlar BMW alacak durumu varken Çin malı motosiklete para veriyor. Ama işler öyle değil. Ben deneme sürüşü yapacağım. Beğenmeyenler büyük markalara baksınlar.
günlerdir, hatta ne günleri, haftalardır yazasım geliyor bu kalite konusunda.
şimdi insanlar sanıyor ki bu cfmoto, "ne alırsan 1 lira" dükkanındaki plastiğin ve metalin en berbat kombinasyonlarının iç içe girdiği kalitedeki ürünlerle aynı kalite. öyle değil işte.
http://www.cfmoto-uk.co.uk/
http://www.cfmoto.com.au/
http://www.cf-moto.eu/
https://cfmotousa.com/
bu adam ingiltere almanya avustralya ve amerikada satış yapıp, hatta amerikanın bir numara atv utv satıcısı olup fabrika kuruyorsa öyle çöp möp değildir.
bir çok amerikan ve avrupa markası da made in china, bu da aynı uygun fiyata dünya kalitesinde made in china.. ama çöp veya bayiden alıp eve giderken dökülecek bir makina değil.
-
150 nk sahibiydim.Ciddi anlamda kaliteli bir motor yapıyor CF markası.KTM sahibiyim şuan ama açıkçası bir fark göremiyorum aralarında kalite olarak.Malzeme dediğimiz şeyler zaten çin malı plastik parçalar çoğu yani bunun ne önemi var ki? Önemli olan motor aksamı sağlam olsun.Enjeksiyon sistemi bosh zaten, diğer önemli parçalar da markalı ürünler.B*k atmaya gerek yok.Adamlar daha ne yapsın.
En önemli eleştirilecek noktaları ise şunlar.
1. Bakım aralığının düşük km'lerde tutulması(Yurtdışındaki değerlerin yarısı)
2. Yedek parça fiyatlarının inanılmaz pahalı olması
3. Yedek parçalara anında ulaşma imkanının çok düşük olması(150 nk da motoda yağ filtresi bile bulamamıştım bakım öncesi)
400 ve 650 nk yı getirirken yedek parça sorununu çözmüşse bu iş tamam.
Bizim firmalar da çok uyanık nerden para kazanacağını çok iyi biliyor.Her insan bakım aralığına ve yedek parça fiyatlarına bakmaz.Heves eder aşık olur ve o motoru alır.
-
Ağır olmasına ağır ama yolda da kurşun gibi stabil gidecektir. Ön amortisörler ters olaydı iyiydi.
UMA'nın test organizasyonu yapmama saçmalığını bırakması lazım. Herkes birisi motoru alsın da buraya yazsın diye birbirine bakıyor. Test sürüşünün satışlara olacak olumlu etkisini anlayamadılar gitti. Bajaj bu sayede bu kadar çok motor satıyor. Seneye RX4 çıksa, almak istememe rağmen RX3 tecrübemden dolayı denemeden asla almam. RX3 fiyatına verseler bile almam. Dünyada bizden başka motosiklet denenemeyen ülke var mı merak ediyorum ?
-
0km kawasaki Z300 fiyatı 6300euro =26.000tl.... Bende bu gün gittim 400nk baktım çok kaliteli işçilik ve malzeme.. 400cc 2silindir 18750tl çok mantıklı bence ama sezon bitti o ne olacak? Kış kapıda...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)