Arkadaşlar koruma demiri yaptıran yada istanbulda yaptırabileceğim bi yer var mıdır. bu görsellerdeki gibi bişey yaptırsak süper olur.
https://eksiup.com/52f62f47c32
https://eksiup.com/aa90dfde955
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
ben 5 bin bakımında kullandım bu yağı güzel bi sorun görmedim buji değişimi yapmadılar 5 binde atlamış olabilir.
Yağ olarak bende motul 7100 15w50 kullanıyorum. Ayrıca bujinin kodunu bilen var mı? ona göre bende iridyum buji almayı düşünüyorum.
Yoldan önce, Yoldaş gerek..!
İnstagram: sdemircann
300 bakımını yaptırdım, usta 7100 kullanmış yağ olarak. Bakımdan sonra vites geçişleri rahatladı. Titresim zaten hissetmiyorum. Biraz daha atik oldu diye bilirim motor. Yada bakım oldu diye ben gazı biraz daha hızlı açar oldum. Debriyaj olayına gelince benimkinin de kavrama noktası değişmiş, alışmak lazım.
Egzoz sordum; orjinal akrepler 2bin tl üstü sadece başlık olarak, orjinale yakın replikalar da 750 tl dedi, bu aliexpressden gelenler mi dedim, onlar kötü bu orjinale daha yakın olanlardan dedi. Bir kaçtane takmış ses olarak ta güzelmiş. r25 gibi çıkmaz dimi diye sordum bu çift silindir olması falan daha iyi çıkıyormuş. Tam düşünmeye başladım (amacım zaten tok bir ses almak öyle yüksek ses değil) ama tavsiye etmem cezalar arttı habire kesiyorlar egzozdan deyince geri kalsın dedim bi süre
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
Gaziantep yetkili serviste yaptırdım.
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
arkadaşlar merhabalar, 6. viteste iken, ekranın 1.viteste göstermesi normal midir? Bir de, gazı kesince 6 yazıyor, gazı açınca tekrar 1e dönüyor. Benim, bilmediğim bir şey mi var acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
https://tr.aliexpress.com/item/Motor...32772e0eTlFPCw
bir de, şu ürünü bizim 400 nk'ye taktırmak mümkün olur mu sizce? Ayrıca yeterli koruma sağlar mı?
Yedek parça temin edemiyorlar.... U. M. A rezalete devam ediyor, sosyal medya hesaplarında yorum yapmamam için engellemişler. Bir aydan fazla oldu bir balatayı temin edemediler, diskte gitti. Bakın yanlız değilmişim.
https://www.sikayetvar.com/cf-moto/parca
Motosiklet için kötü bir yorum yapmam mümkün değil, bugün itibariyle kanunen peşine düştüm. Allah belalarını versin bunların başka bişey diyemiyorum. Yüzlerine tükürsen yağmur yağıyor şükür diyecekler... Sonuna kadar bunları her platformda bunları anlatmaya devam edeceğim. Başkalarıda mağdur olmasın
Herkese merhaba nk400 ile 6500 km yi devirdik şimdiye dek hiçbir sıkıntı yaşatmadı bana 5000 bakımında sadece yağ ile yağ filtresi değişiyor repsol marka yağ kullandım ben servis olarak ta istanbulda kylmotor u tek geçerim başka yere gitmem en temiz en ilgili servis orası bana göre radyatör koruması ile koruma takozu bakıyorum bu aralar onları taktırırsam motorum hazır ancak tr de bulamadım koruma takozu aliexpresste çok güzel takozlar var cfnin onlardan almayı düşünüyorum. Yakıt ortalamam ortalama 4.30/4.70 arası git gel yapıyor daha düşüremedim üstünede çıkaramadım
Hocam bu yakıt ortalamasını hangi devirlerde kullanarak vs detay verebilirmisin çünkü benim motordamı sıkıntı var anlamadım içiyor resmen 6.5 7 leri gördüm 14 lt benzinle 210 felan yapabiliyorum ortalama %60 sakin %40 agresif ( oda arada aksiyon olsun diye) şehiriçi kullanıyorum
6.5 7 çok yüksek hocam ya kaç binde motorun ? Bende söylediğin gibi %60 sakin %40 agresif kullanıyorum top speed çok yapmam devirli kullanırım ancak dediğin rakamları hiç görmedim. Servise bi götür derim normalin üstünde çünkü yakıt ortalaman
İrityum buji şehir efsanesi arkadaşlar.Orjinal bujiyi alın kullanın.Boşa para vermeyin.
2.den 3 atarken sorun yaşayan varmı beyler
Bende sıkıntı yok , özellikle bakım sonrasında baya düzeldi geçişler
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
6viteste 1 gosterme problemini bende yaşıyorum. Gosterge degisicek bu hafta
Bakalim gorucez
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Eklemeyi unutmuşum.
Alt motoe fabrika tarafindan değiştirildi. Ufak tefek servis kaynakli iscilik hatasi yasadim. Grenajlarin plastik contalari takilmamis, depoda benzin sıkışma yapiyordu fakat en son soylecegim seye kadar umursamamistim. Grenaj dan devam edelim... Dolayisiyla bi titreme sesi geliyordu. Onuda çözdük. Motor 1050 de değişmisti, 1400 de yag değişti. 2500 e kadar motoru sakin kullandim. 2500 de yagini tekrar değiştirdik ve yag filtresini temizledik (guzel bir temizlik olmuştu).
2500 den suan 4700 km ye kadar en ufak sorun yasamamistim.
Depoyu birgun fullesim ve motor butun gun guneste kalmisti. Motorun ustune oturdum depo kapagi yamuk gibi duruyordu. Anahtari takmamla pofffff. Heryer benzin oldu. Gosterye, kumandalara benzin geldi. Kumandalarda vs lekeleri cikarttik fakat gostergede inanilmaz lekeler oluştu. Gunduz vakti km dogru duzgun okunmuyordu(benzin mika cami eritiyormus). Servise gittim direk. Arizayi rapor ettirttim. Sebep şuydu; dedim ya iscilik hatalari diye en basta. Depo hava tahliye borusu sıkışmış (motor sökülüp takildiginda). Bu kabul edilebilir degil dedim. Kumandalar onemli degil fakat gostergenin degismesini istiyorum dedim.
Fabrikayi bilmiyorum fakat servis tamamen benden yana oldugu icin gosterge degisimini kabul ettiler.
Bu hafta içinde gosterge degisicek. Ayrica depodaki hava sikisma sorunuda çözüldü.
Servisin isciligi ne kadar kötü olsada yaptiklari hatayi telafi etmelerinden ötürü duygusal bağım var.
6.viteste 1.viteste gosterme sorunu yasadigimi yazdim. Belki hep yasiyordum, vitese hic dikkat etmiyorum. Gosterge degisince gecerse yazacagim.
Ciddi bir problem olarak görmüyorum. Sonucta kullanicisi olarak beni pek etkilemiyor.
4700km lik surecte motorumdan hic memnuniyetsizlik yaşamadım. Evet sorunlar oldu, yasanan sorunlar çözüldü. Telafisi yapıldı. Basta krank problemide benim hatamdi. Muhendis tarafindan aranip 300de neden bakim yaptirmadigim soruldu. Bana servis 300de degil 1000de gel dedi dedim. Yeni motoruna iyi bak dedi ve bir kac ipucu verdi rodajla ve bakimlarla ilgili.
Bu motoru almamis olsaydim adim gibi eminim aklim kalicakti. Daha dogrusu 400luk makinamda cbr250 yada mt25 de bu kadar keyif almayacaktim.
Koruma takozu soran cok olmus. 600rr takoz oluyor. Bi kere saga düşürdüm garajdan cikartirken. Motor agir ve tecrubesizdim. Takoz gercekten korudu. Yuksek hizla giderken devirsemde korur gibi duruyor.
10bin km daha bu motor bende.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)