Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Nisan 2019, 11:21
#541
Ben 165 boy ile standart CRF 250L kullandım 1 sene. Çok zor şartlar haricinde sorun yaşamadım. İlk motorum sayılırdı, bundan önce kısa süre Bajaj Bozer kullandım. Fakat enduro eğitimi alarak, motora nasıl binip, inileceğini, nasıl durmam gerektiğini öğrendim. Eğitim almasaydım CRF benim için bir hayaldi hep, asla bana göre değil diye düşünüyordum.
Daha sonra Şakir Şenkalaycı'dan KTM'lerle eğtiim aldım. Orada kullandığım KTM'ler CRF'den çok daha yüksekti, tek ayak parmak ucu değiyordu. Fakat eğitim sayesinde arazide zorlanmadan kullandım. Fakat bu sele yüksekliği şehir trafiğinde olmaz, arazinin dinamikleri başka.
CRF'nin 87cm yüksekliği 165 boyumla trafikte beni zorlamadı. Ama Rally ve WR zorluyordu.
Reklamlar
-
05 Nisan 2019, 17:45
#542
Rally den sonra ilaç gibi geldi..))😀
Gidiyor hemde deliiiii.))
-
10 Nisan 2019, 09:44
#543
-
24 Nisan 2019, 09:20
#544
Siyah renk 2019 model rally'ler ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak bilgisi olan var mı?
-
29 Nisan 2019, 16:28
#545
evural adlı üyeden alıntı
Siyah renk 2019 model rally'ler ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak bilgisi olan var mı?
Türkiye'ye 2019 siyah modeller gelmiyor diye biliyorum. Hafta sonu test sürüş günlerine de kırmızı olanı getirdiler.
-
29 Nisan 2019, 18:04
#546
Honda Esengül'de showroom'da bir siyah vardı; numune midir bilmem ama kanlı canlı gördüm. (Yahu yoksa normal CRF miydi, emin olamadım şimdi... Direkt gövdeye odaklandıydım.)
-
30 Nisan 2019, 13:25
#547
2017 rally'mi sanırım haftaya 16000 bakımı için Esengüle götürücem. Daha önce 16bin bakımını yaptıran oldu mu?
-
20 Mayıs 2019, 16:40
#548
-
27 Mayıs 2019, 09:23
#549
Arkadaşlar selam, 2017 kullanıp kafa demirinde yamukluk hisseden var mı? Yani gidon, lastik doğrultusu düz olsa da sabit olan kafa demiri bir tarafa dönük gibi duran?
-
30 Mayıs 2019, 11:42
#550
arkadaşlar merhaba
genellikle asfaltta dolaşıyor olmam sebebi ile lastik değiştirmeyi planlıyorum, sizce bu motora uygun asfalt lastikleri neler olabilir.
-
30 Mayıs 2019, 12:25
#551
-
08 Haziran 2019, 13:01
#552
CRF de sabit gazda giderken motorda kendi kendine gaz kesip verme problemi yaşayan oluyormu ?
Sıfır motorda (300 km) böyle sorun yaşayan varmı ? Fabrikasyon bir hatamı bilgisi olan varmı ?
-
10 Haziran 2019, 19:06
#553
enolaguy adlı üyeden alıntı
CRF de sabit gazda giderken motorda kendi kendine gaz kesip verme problemi yaşayan oluyormu ?
Sıfır motorda (300 km) böyle sorun yaşayan varmı ? Fabrikasyon bir hatamı bilgisi olan varmı ?
Daha önce başıma gelmedi dostum. Servise götür bir istersen.
-
11 Haziran 2019, 14:31
#554
zaten başka bir alternatif yok birde anlaş çarpa r modeli var fiyat olarak da uygun ancak bilemiyorum nasıldır.
-
15 Haziran 2019, 19:01
#555
Arkadaşlar Merhaba,
Bu benim ilk motorum ve bazı sorularım var. Cahilliğime verin. Kitapçıkta göremedim ama 1000km rodaj bakımına kadar nelere uymam lazım? 100km'yi geçmemem gerektiğini ve sabit devirde kullanmamam gerektiğini biliyorum.
Yani uzun yolda giderken sürekli vites mi değiştirmem lazım tam o kısmı anlamadım.
Şimdiden teşekkürler,
-
15 Haziran 2019, 19:47
#556
colossoss adlı üyeden alıntı
zaten başka bir alternatif yok birde anlaş çarpa r modeli var fiyat olarak da uygun ancak bilemiyorum nasıldır.
Ben olsam Michelin alırdım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------
https://www.meynstream.com/michelin-...llround-usage/
Yukarıdaki bir örnek, internetten bakınca genel olarak kullananlar çok memnun kalmış.
-
16 Haziran 2019, 09:54
#557
Rodaj döneminde motoru her koşulda kullanın, sadece uzun yol değil, şehir içi trafiğinde ve küçük viteslerde dur kalk yapın bol bol.. genel olarak yanlış bir kanı var, rodaj uzun yolda yapılır diye. Kesinlikle doğru değil. Bütün vitesler bol bol çalışsın. Bir de çok sert gaz, sert fren yapmaktan kaçının ve yumuşak kullanın. Hayırlı olsun
-
02 Temmuz 2019, 20:45
#558
Merhabalar, CRF 250 Rally orjinal dişli oranlarıyla 6. vites 5000 - 6000 - 6500 - 7000 devirlerde kaç km hıza ulaşıyor cevaplarsanız sevinirim, başlığı aradım ama bulamadım.
-
03 Temmuz 2019, 11:36
#559
90-100 km 5000-6000 bin devir
100-120 km 6000-7000 arası
herzmn bu hızlarda gittiğim için biliyorum.
-
23 Temmuz 2019, 12:21
#560
Arkadaşlar herkese merhaba
bir kaç mesaj yukarıda görebileceğiniz gibi bir süredir crf 250 rallye çoğunluklu asfalt kullanımı için lastik arayışı içindeydim. Motoru satın aldığımda üstünde heidenau k60 lastikler henüz yeni takılmıştır. motoru zaten 1000km de aldığım için o lastiklerin kmsiyle çok ilgilenmedim ve yaklaşık 3500 km bu lastikleri kullandım. Forumda bu konuda "aradığım gibi bilgi (anaokul seviyesi)" bulamadığım için kendimce eski lastikler ve yeni lastikler hakkında bilgi paylaşmaya çalışacağım.
Öncelikle kullanımım %95ler oranında asfalt yol oluşturmakta. Heidenau lastikler %50 offroad/onroad lastik tipidir. bu sebeple lastik üstünde dişler ve geniş kanallar bulunmakta bu sebeple asfalt kullanımında aşırı titreşim oluşmaktadır. Asfalt kullanımda özelikle virajlarda yan dişlerin farklı açılarda kesilmiş olması viraj çizginizde gezelemeye sebep olmakta, bu nedenle de viraj içinde bu lastikle çok fazla yatmak istemeyebilirsiniz. Düz yolda çizginizi rahat koruyabiliyorsunuz ancak 90km nin üstüne çıktığınızda sürüş keyfiniz biraz bozuluyor. Bu lastik ıslak asfaltı çok sevmiyor. Diğer yandan arazide kullandığım kısa sürelerde lastik araziye (toprak çamur) çok rahat tutunuyor, büyük dişleri ve diş kanalları sayesinde çamuru hızlı tahliye ederek lastiğin tutuşunu arttırıyor. Yani bence arazi kullanımını sevenler bu lastikten arazide çok memnun kalırlar. Çok yumuşak olmayan hamuru nedeniyle geç ısınıyor.
Her ne kadar @Cyan Michelin sirac önermiş olsa da (bu arada almayacaktın niye soruyorsun diye kızma bana şartları zorladım ancak bu kadar oldu) bazı sebeplerden dolayı(duygusal) Metzeller tourance almış bulundum. Bu güne kadar 1000km civarında kullandım. Söylenene göre %85 asfalt - %15 arazi oranlarında. Lastik üzerinde Heidenau ya kıyasla daha geniş dişler daha dar kanallar bulunmaktadır. Bu sayede asfalt kullanımda lastik kaynaklı titreşim fark edilecek şekilde düşmüştü. 110-120km hızlarda rahat seyahat edilebiliyor. Virajlarda çizgiyi korumak ve daha fazla yatmak mümkün oluyor. Yumuşak hamuru sayesinde kısa sürede ısınıyor. Eski lastiğime göre yol tutuşu arttı. Ancak arazideki hissiyatı Heidenau ya göre daha zayıf, hafif arazide güzel kuru toprak patika vs ancak çamur ve patika dışı yerlerde hissiyat ve tutuş pek iyi değil.
Kısaca Michelin Siracı illa ki iyidir her yerde bu lastikten bahsediliyor milletin bir bildiği vardır, ancak tourance bu motor için asfalt kullanımda da uygun bir seçenek olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)