İki grup var.
1. grup. Önce lastiğin herşeyinden çok memnun sonra lastiğin kaplaması kalktı diyor. Fırsat bulduk değiştik diyorlar. Çok ender olarak erken bitti diyenler var.
2. grup. Lastik bitene kadar her şeyinden çok memnun. Hatta bir Amerikalı bir de Kanadalı'ya denk geldim. 20.000km bindim, lastiğin kaplaması kalktı diyenlerle aynı yerlerden geçtim eve döndüm daha da gider ama; dünyanın kalanını gezeceğim için yeni takım taktım taktım diyenler de var.
Lastiğin kaplamasının kalkması (büyük gezi motorları için olan "k60 scout" modelinde görülüyor. ) dünyayı gezdiği için tam hatta fazla yüklü motorlarda lastiğe fabrikanın önerdiği basınçtan fazla fazla hava basılması sonucu olduğu, yani aşırı hava sonucu olduğu görüşü hakim. Hava fazla olunca lastiğin yeterince kıvrılamadığı söyleniyor. Demekki motoru yükledik lastik yere oturdu diye 50psi hava olmayacak. Bir yerlerde ölçülerine göre maksimum hava tablosu vardı, ona uymak lazım.
* Arka lastik ön lastikten çabuk aşınıyor. Genel olarak 2 arkaya 1 ön lastik değiştiriyorlar.
* Yolda da arazide de genel olarak tutuşundan, freninden memnunlar. Yanlız ön lastik biraz ses yapıyor deniyor. Genel olarak kulak tıkacı ile çözmüşler. Arkaya K60 öne Tkc 80 takanlar var.
* Genel oalrak arka lastik büyük gezi motorlarında 12.000 km civarı dayanıyor (Scout olan yani. daha az giden de var, 20.000 gittim daha gider diyen de var). Ön lastik 2 katı gidiyor performansında pek düşüş yok. Memnunlar.
* Bu lastiğin 3 türü var.
* K60 bu en sertleri.
* K60 Scout bu biraz daha yumuşak. Daha iyi viraj ve ıslak yol tutuşu diyorlar.
* K60 M+S (Silika hamurlu) M+S den anlaşılacağı üzere kış ve çamur ağırlıklı 50/50 lastiği. En yumuşakalrı bu.
Diyeceksin ki neden bu kadar araştırdın. Benim X-treme ye arazi lastiği oalrak takmayı düşünüyorum ondan bayağı bir araştırdıydım.