Güle güle kullanın, Tourance da çok kullanılan bir lastik, o da iyidir - Sirac'tan aşağı kalacağını zannetmem.
O kadar çok mu fiyat farkı vardı?
Güle güle kullanın, Tourance da çok kullanılan bir lastik, o da iyidir - Sirac'tan aşağı kalacağını zannetmem.
O kadar çok mu fiyat farkı vardı?
Aslinda cok degil 400 tl civarında fark vardi. Ancak 0 tl olan bütçem için aradaki fark büyük görünüyor
Anladım, Tourance da iyi bir seçenek, kullanım tarzınız için Heidenau'dan daha iyi sonuç mutlaka verecektir.
16.08.2019 tarihinde İstanbul / Kadıköy / Moda dan çalınmıştır. bulunmasına yardımcı olanlara ödül verilecektir. Grenajların iki tarafında da dizlik çizikleri var, üzerinde "enduro king" yazan sticker var. 34 EE 3912 motor no: MD38E2414116 ŞASE NO: MLHMD44B2H5002126
2019 CRF 250 Rally alarak aranıza katılmış bulunuyorum.
Merhaba arkadaşlar, 2019 Haziran ayında CRF Rally aldım, şu ana kadar 10,000 km yaptım. Motorun biraz güçsüzlüğü, uzun yolda yetersiz kalması ve 110 km üstü hızlarda tüketiminin çok artması dışında sıkıntım yok. Ayrıca ilk defa Honda kullanıcısı olarak servisinden çok memnun kaldım. Özellikle belirtmek istedim. Malum üstündeki irc lastikler ömrünü tamamladı, sizden ricam ise ; Mitas MC23 Rockrider kullanan var mı aranızda, tavsiye eder misiniz ? Yada off road ağırlıklı fakat asfaltta da üzmeyecek, en azından irc den daha başarılı bir lastik önerebilir misiniz der ve bir kaç foto ile başlığı canlandıracak saygılar sevgiler derim...
https://imgyukle.com/i/V99F5G
https://imgyukle.com/i/V99Zbb
https://imgyukle.com/i/V994rs
https://imgyukle.com/i/V993L1
Servis manueline bakıyorum,yag-yag filtresi degisim aralıkları 12.800 km gozukuyor..
Bizim servisler ise 4000 km bir değiştiriyor..Yazık sana Türkiye Honda..bari 6000 km yapsaydiniz bu kadar da olmaz..
Bu motor her eve lazım,şeytan diyor sat motorunu al bı rally bedavaya gez toz..
Lastikleri Mitas MC23 ile değiştirdim, üzerindeki stok lastikler baya bir bitmiş, özellikle orta kısımdaki dişler erimiş, çatlaklar vardı. Mitas lastiklerin daha rodajı bitmedi, genel olarak biraz daha zor ısınan daha sert bir lastik intibası oluşturdu, şimdilik asfaltta fazla zorlamadım yeni olduğu için, arazide ise kesinlikle daha başarılı İRC ye göre. Diş araları daha açık ve derin olduğu için çamur, ıslak vs daha güvenli hissettirdi ilk denemede. Lastiği Ümraniyede ki Enduro Marketten aldım, internetteki fiyatlarına göre pek bir indirim yapmadılar, diğer mitas basyilerinden daha uyguna alınabilir.
Bir kaç foto dünden...
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Bu da Bonus olsun
Telefon mu ekliyo o yaziyi fotograflara? Ne igrenc seymis yahu. Insallah diger markalara da bulasip yayginlasmaz. Insan kendi cektigi fotografa zorla reklam mi almak zorunda yahu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
..ve 3 yil sonra fiyat 32.700 TL...
lastik konusunda iran yasa yerine swallow tercih edilebilir. Yasa güzel lastik ama çabuk bitiyor, swallow ofroad lastiği daha uzun ömürlü.
Bu işin hakkını vericem lastiğimi de ona göre seçicem dersek michelin ac10 çok beğendiğim bi lastik.
Mitas Mc 23 lastikleri 500 km kadar kullandım, İzlenimlerimi aktarayım; Mitas irc ye göre daha sert ve daha zor ısınan bir lastik bana göre. Açıkçası asfaltta pek bir artısını göremedim, hatta birbirlerine çok yakın olmakla beraber, mitas daha sert olduğu için asfalt sürüşlerde konforu irc ye göre daha kötü, biraz zor ısınıyor fakat ısındıktan sonra asfaltta nispeten iyi bir yol tutuşu var. İrc ye göre asfalt ta artısı ise; kuru ıslak geçişlerde kesinlikle daha başarılı. Asıl fark bana göre toprak ve çamurda ortaya çıkıyor. Özellikle çamurda ve su geçişlerinde irc den sonra gerçekten çok daha güven verdi bana.
Zincir dişli seti değişim zamanı gelmiş, serviste tuhaf fiyatlar var, zincir dişli seti için alternatif ve daha uygun fiyatlı tavsiyede bulunabilecek var mı acaba ?
Titreşim kısmı alışmaya bağlı, kesinlikle titreşim var ve dişli lastikte normale göre çok daha fazla titreşim var. İlk aldığımda beni rahatsız ediyordu. Şu an alıştığım için rahatsız olmuyorum. Titreşimi düz bir yol lastiği ile büyük oranda çözebilirsiniz.
Yol tutuşu ile ilgili yukarıda da yazmıştım; arazide gerçekten iyi, başarılı, hatta bazı yerlerde asfalttan daha iyi tutuyor arazide. Islak asfaltta dikkatli olmak gerekiyor, çok kolay bırakabilir. Sıcak ve temiz asfaltta ise ısındıktan sonra gayet tatmin edici.
ben 90 kiloyum, ekipmanla beraber 100 kiloya yakın bir ağırlıkla biniyorum. Bu motoru en çok etkileyen dış etken rüzgar. Rüzgarsız havalarda 130-135 km ile hız düşürmeden devam edilebiliyor. Yani 100-120 arası çok kolay ulaşılabilen ve rahat bir sürat. Fakat 120 km nin üstünde hem tüketim aşırı artıyor hemde pek güven vermiyor. Bunu dikkate alınız..
Merhaba arkadaşlar, CRF 250 Rally alarak aranıza katılmayı düşünüyorum. Tamamen şehir içinde kullanacağım. Bunun için lastikleri değiştirmek gerekiyor sanırım. Üzerindeki mevcut lastikler şehiriçi kullanımda yeterli olur mu?
Ben orjinal lastiklerinin bitmiş haliyle biraz sürme şansım oldu. Yüksek hızlarda biraz kafa sallama yapıyor, 120 gibi mesela. O yüzden 50/50 bir lastik taktırdım. Ama şimdi biraz fikrim değişti. Sonuçta bu motosiklet yüksek hızlarda gitmeyi pek sevmiyor. 90-100 ancak gidiyorum. Toprak yollarda daha güvenli gidebilmek içi bir sonraki lastiğim daha arazi odaklı bir lastik olabilir. O yüzden orjinal lastikleri değiştirmek bence çok acil değil. Ama diğer yandan ıslak zeminde performansı nasıl olur onu bilemiyorum. Kesinlikle-hiç-asla araziye çıkmayacaksanız (zannetmiyorum, illa kaşınacaksınız) o zaman derdini çekmeye gerek yok, bence değiştirin, mutlaka bir sokak lastiği daha güvenli olacaktır.
Bende aranıza katılmış bulunuyorum sonunda. Aylarca süren ''temiz ikinci el'' arayışlarım son buldu. Ya hırpalanmış, ya yüksek km, ya ''stoklar bitmiş istiyorsun fiyatı bu'''cular yüzünden gına gelmişti. Sonunda Antalya'da bir tane buldum. Temiz 5000 km. Ekspertiz ve muayene sonucu aldım. Mutluyum
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)