Geçen ben sordum 21.500 den inmediler aşağı 2017 model için 22.500 e de bonusa 12 taksit yapıyorlarmış antalya 'da
Geçen ben sordum 21.500 den inmediler aşağı 2017 model için 22.500 e de bonusa 12 taksit yapıyorlarmış antalya 'da
6 litrelik depo yapmışlar ama fiyat 400 usd ..))
https://youtu.be/SHNXEMmZKAs
2018 rally bence daha yakışıklı olmuş yani siyah-beyaz yakışmış alete.. sele aynı gibi duruyor.
Eveet 1300 km oldu rally alalı..) Nedir ne degıldır ıyımıdır kotumudur vs vs...kısaca cok uzatmadan fıkırlerımı sızınle paylasmak ıstedım..Scooter ve naked tarzı motorlardan sonra neden solugu crf de aldım ..Acıkcası en buyuk sebebı Izmır ın hos memleketın cogu bu sekılde ..)) tarladan bozma yolları yuzunden.)) cok uzatmadan + ve - seklınde dusuncelerımı yazayım..
Artılar
-Yakıt ekonomisi.Depo 10 lt ..Bir depo ıle karma kullanım 280/300 km yol alabılıyorsunuz..Rodaj dahıl bu verıye ulastım.Mın 80 km Max 143 km hızlarda...
-Kasis çukur taş )) karayollarında mevcut her turlu zorlu engellere ragmen )) direk bas gec....oh be hayat budur dedırtıyor..banamısın demıyor on amartısor sonumlemesı muhtesem arka taraf on kadar olmasada gayet guzell..
-250 cc bır makınaya bındıgını hıssettırmıyor ..yapılı bır motor
-Yolda veya durdugunda illa birileri yanına gelıyor ..abı bu hangi model))..makına cok ılgı cekıyor..
-Abs dehset guzel calısıyor
-Lastıkler irc ama bana su ana kadar guvensızlık yaratmadı..Bu deneyım asfalt ve patıka yoldur.
-Çok dengelı ..teker donmese bıle ne saga ne sola yatma egılımı yok..
-Sol taraftakı dahili kucuk cantası pompa dısk kılıdı alabılıyor.Takım cantası harıcınde..
-Alt devirlerde torku var ama 6000/7000 den sonra daha agresif oluyor..
Eksiler
-Yanal kuvvetlı ruzgarlarda direk dua etmeye baslıyorsun)) kı ben 88 kg bır adamım daha hafıfler dusunsun )
-Plastık aksam parlak malzeme en ufacık cızık veya surtmeyı gösteriyor..
-Arka teker ..bıldıgın camur mixeri ne varsa arka tarafa sıvıyor..arkaya bir camurluk sart..
-Bana göre en buyuk eksısınde sıra..Yan ayak ..bıldıgın fasulye sırıgı..park durumunda zemın aramaktan bıktım usandım..en ufacık yukseltıde yan ayak acılmıyor acılsada sola degıl saga dervrılme egılımı ıcerısınde..saka gıbı ..)))bu konuda tavsıyelerınız olursa cok sevınırım..ayagı kesın demeyınde )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En cok neyını sevıyorum...Cok rahat ve yolda o varmıs bu varmıs umrumda degıl.
En cok neyını sevmıyorum.Yan ayak mesafesını...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
Bu koruma demirine kesimlikle ihtiyaç var ,ön çok ağır ,durduğun yerde bile yanlış bir eğme durumunda yatıyor motorun üstünden kaldırmak imkansız . Türkiye de bunun yapılmasını acil bekliyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------
Yan ayak gerçekten fasulye sırığıpark sorunu yaşıyorum bende en ufak yanlış parkta yatıyor ,bir kaç arkadaş kestir bir arkadaş da CRF nin ayağı daha kısa değiştir diyor bakacağız
Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Bir CRF Rally kullanıcısı olarak Arazi sürüşlerini çok seviyorum. Fakat ayakta sürüş konforunu artırmak için gidon yükseltme aparatı almak istiyorum. Crf Rally gidon çapı kaç acaba bilen varmı. Ölçme fırsatım şu an yok kendim Almanyada Motorum Türkiyede. Dönerken bir çok aksesuar alıp takmayı düşünüyorum. Malum fiyatlarda epeyice fark var.
Şimdiden teşekürler...
Dostum 22 mm gidon kalınlığıdır. Ben şundan taktım çok memnunum. 20 mm yükseltme veriyor. İyi tarafını söyeyim, aparatı iki yönlü kullanabiliyorsun. İstersen yakınlaştırabilir, istersen uzaklaştırabilirsin. Ürün bu:
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...7625872/detay/
Teşekürler. Fiyat çok iyi umarım kaliteli bir üründür...
Ben 2 motoruma da taktım, hem yükseltme hemde yakınlaştırma/uzaklaştırma özelliği ciddi fark yaratıyor..
şunu şuraya atalım, birilerine lazım olur. benim boy 175, kilom 70. parmak ucuyla yere değiyorum, sıkıntı yaşamıyorum.
Uzunnnn zaman sonra herkese selamlar. Yükseltme ve yakınlaştırma + 1 , ayrıca ve mutlaka far koruma alın derim.. farı korumasının yanında görünümü değişiyor makinanın.
Lastik arayışındayım, Heidenau K60 kullanan var mı? Asfalt ve ıslak performansı nasıl?
Michelin Sirac veya Metzeler Tourance kullanıp arazide iyi performans alan var mı?
Merhaba boyum 170 cm bu motoru kullanmada sıkıntı yaşar mıyım sizce?
hayırlı olsun öncelikle
ben 1.67 boyundayım alçaltma aparatı taktım ve bu şekilde kullanıyorum sıkıntı olursa bır aparat la halledersin sıkıntı olmaz
https://www.youtube.com/watch?v=_MFyctNF3Ak
Merhaba. Yaklaşık 1000 km önce, yani 8 bin bakımındayken motoruma Heidenau K60 taktırdım. Üstünde gelen lastiklere göre asfaltta titreşim çok az miktarda olmak kaydıyla azaldı. Asfalt(ta viraj) ve ıslak performansı da muhtemelen iyileşti zira tam anlamıyla deneyecek sıcak asfalt pek denk gelmedi bu süreçte. Ağırlıklı olarak köy yollarından Ankara-Kastamonu ve Ankara-Kapadokya rotaları yaptım ama dediğim gibi pütürlü asfalt ve stabilize yollardı genelde. İyi ki asfalt ağırlıklı bir lastik almamışım zira bu tip yollarda kullanınca motosikletten aldığım keyif 3'e katlandı. Hatta birkaç yerde hafif arazi sürüşü de yaptım. Hatta arazi için K60'ların bile yetersiz kaldığını söyleyebilirim. Bir sonraki değişimde muhtemelen daha da arazi ağırlıklı bir lastik deneyeceğim. Sorduğunuz soruya tam yanıt olmadı belki ama şimdilik tecrübem bu yönde oldu. Selamlar.
selamunaleykum arkadaşlar crf 250 ralli kaç km de bir servise girmek zorunda ve servis maliyetleri nasıl suzuki ve yamahaya göre? şimdiden teşekkürler
weessselamünnaleykümm
4000 km de bir bakım aralığı var ben 1000 bakımına 97 tl ödedim
600 km lik izmir marmaris ve koylari turunu bitirdim..İyiki crf almisim dedirtti bana gerek arazi gerek asfalt..on numara motor yapmis adamlar..1 depo ile 120 130 basa basa 1 depo ile 220 km yaptim..zerre agri sizi yorgunluk olmadi..helal olsun honda..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)