Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
24. sayfa BirinciBirinci ... 142223242526 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #461

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    xmax 400 momo abs 2014 peugeot django 150
    Geçen ben sordum 21.500 den inmediler aşağı 2017 model için 22.500 e de bonusa 12 taksit yapıyorlarmış antalya 'da


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462

    Üyelik
    13 Kasım 2017
    Motosikleti
    nc70x dct/dio/pcx
    6 litrelik depo yapmışlar ama fiyat 400 usd ..))

    https://youtu.be/SHNXEMmZKAs




  3. #463
    TurboTastic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul /Üsküdar




    2018 rally bence daha yakışıklı olmuş yani siyah-beyaz yakışmış alete.. sele aynı gibi duruyor.

  4. #464

    Üyelik
    13 Kasım 2017
    Motosikleti
    nc70x dct/dio/pcx
    Eveet 1300 km oldu rally alalı..) Nedir ne degıldır ıyımıdır kotumudur vs vs...kısaca cok uzatmadan fıkırlerımı sızınle paylasmak ıstedım..Scooter ve naked tarzı motorlardan sonra neden solugu crf de aldım ..Acıkcası en buyuk sebebı Izmır ın hos memleketın cogu bu sekılde ..)) tarladan bozma yolları yuzunden.)) cok uzatmadan + ve - seklınde dusuncelerımı yazayım..

    Artılar
    -Yakıt ekonomisi.Depo 10 lt ..Bir depo ıle karma kullanım 280/300 km yol alabılıyorsunuz..Rodaj dahıl bu verıye ulastım.Mın 80 km Max 143 km hızlarda...
    -Kasis çukur taş )) karayollarında mevcut her turlu zorlu engellere ragmen )) direk bas gec....oh be hayat budur dedırtıyor..banamısın demıyor on amartısor sonumlemesı muhtesem arka taraf on kadar olmasada gayet guzell..
    -250 cc bır makınaya bındıgını hıssettırmıyor ..yapılı bır motor
    -Yolda veya durdugunda illa birileri yanına gelıyor ..abı bu hangi model))..makına cok ılgı cekıyor..
    -Abs dehset guzel calısıyor
    -Lastıkler irc ama bana su ana kadar guvensızlık yaratmadı..Bu deneyım asfalt ve patıka yoldur.
    -Çok dengelı ..teker donmese bıle ne saga ne sola yatma egılımı yok..
    -Sol taraftakı dahili kucuk cantası pompa dısk kılıdı alabılıyor.Takım cantası harıcınde..
    -Alt devirlerde torku var ama 6000/7000 den sonra daha agresif oluyor..

    Eksiler
    -Yanal kuvvetlı ruzgarlarda direk dua etmeye baslıyorsun)) kı ben 88 kg bır adamım daha hafıfler dusunsun )
    -Plastık aksam parlak malzeme en ufacık cızık veya surtmeyı gösteriyor..
    -Arka teker ..bıldıgın camur mixeri ne varsa arka tarafa sıvıyor..arkaya bir camurluk sart..
    -Bana göre en buyuk eksısınde sıra..Yan ayak ..bıldıgın fasulye sırıgı..park durumunda zemın aramaktan bıktım usandım..en ufacık yukseltıde yan ayak acılmıyor acılsada sola degıl saga dervrılme egılımı ıcerısınde..saka gıbı ..)))bu konuda tavsıyelerınız olursa cok sevınırım..ayagı kesın demeyınde )
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    En cok neyını sevıyorum...Cok rahat ve yolda o varmıs bu varmıs umrumda degıl.
    En cok neyını sevmıyorum.Yan ayak mesafesını...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

    Alıntı matay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveet 1300 km oldu rally alalı..) Nedir ne degıldır ıyımıdır kotumudur vs vs...kısaca cok uzatmadan fıkırlerımı sızınle paylasmak ıstedım..Scooter ve naked tarzı motorlardan sonra neden solugu crf de aldım ..Acıkcası en buyuk sebebı Izmır ın hos memleketın cogu bu sekılde ..)) tarladan bozma yolları yuzunden.)) cok uzatmadan + ve - seklınde dusuncelerımı yazayım..

    Artılar
    -Yakıt ekonomisi.Depo 10 lt ..Bir depo ıle karma kullanım 280/300 km yol alabılıyorsunuz..Rodaj dahıl bu verıye ulastım.Mın 80 km Max 143 km hızlarda...
    -Kasis çukur taş )) karayollarında mevcut her turlu zorlu engellere ragmen )) direk bas gec....oh be hayat budur dedırtıyor..banamısın demıyor on amartısor sonumlemesı muhtesem arka taraf on kadar olmasada gayet guzell..
    -250 cc bır makınaya bındıgını hıssettırmıyor ..yapılı bır motor
    -Yolda veya durdugunda illa birileri yanına gelıyor ..abı bu hangi model))..makına cok ılgı cekıyor..
    -Abs dehset guzel calısıyor
    -Lastıkler irc ama bana su ana kadar guvensızlık yaratmadı..Bu deneyım asfalt ve patıka yoldur.
    -Çok dengelı ..teker donmese bıle ne saga ne sola yatma egılımı yok..
    -Sol taraftakı dahili kucuk cantası pompa dısk kılıdı alabılıyor.Takım cantası harıcınde..
    -Alt devirlerde torku var ama 6000/7000 den sonra daha agresif oluyor..

    Eksiler
    -Yanal kuvvetlı ruzgarlarda direk dua etmeye baslıyorsun)) kı ben 88 kg bır adamım daha hafıfler dusunsun )
    -Plastık aksam parlak malzeme en ufacık cızık veya surtmeyı gösteriyor..
    -Arka teker ..bıldıgın camur mixeri ne varsa arka tarafa sıvıyor..arkaya bir camurluk sart..
    -Bana göre en buyuk eksısınde sıra..Yan ayak ..bıldıgın fasulye sırıgı..park durumunda zemın aramaktan bıktım usandım..en ufacık yukseltıde yan ayak acılmıyor acılsada sola degıl saga dervrılme egılımı ıcerısınde..saka gıbı ..)))bu konuda tavsıyelerınız olursa cok sevınırım..ayagı kesın demeyınde )
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    En cok neyını sevıyorum...Cok rahat ve yolda o varmıs bu varmıs umrumda degıl.
    En cok neyını sevmıyorum.Yan ayak mesafesını...
    Guven, nevzat öcal, SlimShady1 ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #465

    Üyelik
    11 Şubat 2018
    Şehir
    Antalya KAŞ
    Motosikleti
    Honda Raly 2017
    Bu koruma demirine kesimlikle ihtiyaç var ,ön çok ağır ,durduğun yerde bile yanlış bir eğme durumunda yatıyor motorun üstünden kaldırmak imkansız . Türkiye de bunun yapılmasını acil bekliyoruz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

    Yan ayak gerçekten fasulye sırığıpark sorunu yaşıyorum bende en ufak yanlış parkta yatıyor ,bir kaç arkadaş kestir bir arkadaş da CRF nin ayağı daha kısa değiştir diyor bakacağız

  6. #466

    Üyelik
    16 Kasım 2017

  7. #467

    Üyelik
    24 Şubat 2018

    Gidon yükseltme ve yakınlaştırma.

    Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Bir CRF Rally kullanıcısı olarak Arazi sürüşlerini çok seviyorum. Fakat ayakta sürüş konforunu artırmak için gidon yükseltme aparatı almak istiyorum. Crf Rally gidon çapı kaç acaba bilen varmı. Ölçme fırsatım şu an yok kendim Almanyada Motorum Türkiyede. Dönerken bir çok aksesuar alıp takmayı düşünüyorum. Malum fiyatlarda epeyice fark var.
    Şimdiden teşekürler...

  8. #468

    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660ZA
    Dostum 22 mm gidon kalınlığıdır. Ben şundan taktım çok memnunum. 20 mm yükseltme veriyor. İyi tarafını söyeyim, aparatı iki yönlü kullanabiliyorsun. İstersen yakınlaştırabilir, istersen uzaklaştırabilirsin. Ürün bu:

    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...7625872/detay/

  9. #469

    Üyelik
    24 Şubat 2018
    Teşekürler. Fiyat çok iyi umarım kaliteli bir üründür...

  10. #470

    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660ZA
    Ben 2 motoruma da taktım, hem yükseltme hemde yakınlaştırma/uzaklaştırma özelliği ciddi fark yaratıyor..

  11. #471
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    şunu şuraya atalım, birilerine lazım olur. benim boy 175, kilom 70. parmak ucuyla yere değiyorum, sıkıntı yaşamıyorum.

    Rebel40 ve aviregal bunu beğendiler.

  12. #472

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    Uzunnnn zaman sonra herkese selamlar. Yükseltme ve yakınlaştırma + 1 , ayrıca ve mutlaka far koruma alın derim.. farı korumasının yanında görünümü değişiyor makinanın.

  13. #473

    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Lastik arayışındayım, Heidenau K60 kullanan var mı? Asfalt ve ıslak performansı nasıl?
    Michelin Sirac veya Metzeler Tourance kullanıp arazide iyi performans alan var mı?

  14. #474

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Merhaba boyum 170 cm bu motoru kullanmada sıkıntı yaşar mıyım sizce?

  15. #475
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    Alıntı mombohunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba boyum 170 cm bu motoru kullanmada sıkıntı yaşar mıyım sizce?
    hayırlı olsun öncelikle

    ben 1.67 boyundayım alçaltma aparatı taktım ve bu şekilde kullanıyorum sıkıntı olursa bır aparat la halledersin sıkıntı olmaz

    https://www.youtube.com/watch?v=_MFyctNF3Ak

  16. #476
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally-Wave 110i-Crypton S-CB125F-Monkey
    Alıntı MegriM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik arayışındayım, Heidenau K60 kullanan var mı? Asfalt ve ıslak performansı nasıl?
    Michelin Sirac veya Metzeler Tourance kullanıp arazide iyi performans alan var mı?
    Merhaba. Yaklaşık 1000 km önce, yani 8 bin bakımındayken motoruma Heidenau K60 taktırdım. Üstünde gelen lastiklere göre asfaltta titreşim çok az miktarda olmak kaydıyla azaldı. Asfalt(ta viraj) ve ıslak performansı da muhtemelen iyileşti zira tam anlamıyla deneyecek sıcak asfalt pek denk gelmedi bu süreçte. Ağırlıklı olarak köy yollarından Ankara-Kastamonu ve Ankara-Kapadokya rotaları yaptım ama dediğim gibi pütürlü asfalt ve stabilize yollardı genelde. İyi ki asfalt ağırlıklı bir lastik almamışım zira bu tip yollarda kullanınca motosikletten aldığım keyif 3'e katlandı. Hatta birkaç yerde hafif arazi sürüşü de yaptım. Hatta arazi için K60'ların bile yetersiz kaldığını söyleyebilirim. Bir sonraki değişimde muhtemelen daha da arazi ağırlıklı bir lastik deneyeceğim. Sorduğunuz soruya tam yanıt olmadı belki ama şimdilik tecrübem bu yönde oldu. Selamlar.

  17. #477

    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İZMİR
    selamunaleykum arkadaşlar crf 250 ralli kaç km de bir servise girmek zorunda ve servis maliyetleri nasıl suzuki ve yamahaya göre? şimdiden teşekkürler

  18. #478

    Üyelik
    09 Aralık 2017
    weessselamünnaleykümm

  19. #479
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    4000 km de bir bakım aralığı var ben 1000 bakımına 97 tl ödedim

  20. #480

    Üyelik
    13 Kasım 2017
    Motosikleti
    nc70x dct/dio/pcx
    600 km lik izmir marmaris ve koylari turunu bitirdim..İyiki crf almisim dedirtti bana gerek arazi gerek asfalt..on numara motor yapmis adamlar..1 depo ile 120 130 basa basa 1 depo ile 220 km yaptim..zerre agri sizi yorgunluk olmadi..helal olsun honda..
    Lazasker bunu beğendi.


24. sayfa BirinciBirinci ... 142223242526 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)