Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bajaj'ın yeni modeli Dominar 400 resmi tanıtımı 15 Aralık'ta yapılacak.
Bajaj Dominar 400 Teknik Özellikleri
Motor: 373,2 cc, Üç Bujili Ateşleme
Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM
Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM
Soğutma: Sıvı Soğutmalı
Silindir Sayısı: 1
Şanzıman: 6 İleri
Ön Fren: 300 mm Disk
Arka Fren: 230 mm Disk
Ön Süspansiyon: Teleskopik Ön Süspansiyon
Arka Süspansiyon: Monoşok Amortisör
Tekerlek Ölçüsü: 17-inç
Tekerlek Tipi: Alaşımlı
Lastikler: MRF Tubeless
Reklamlar
-
fiyatı bekliyorum ilk alanlardan olmak isterim
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
fiyatı bekliyorum ilk alanlardan olmak isterim
Önde LED far mı var?..Tasarım fena değil gibi...Umarım uygun fiyat olur. Memleketimize hayırlı olsun.
-
hayırlısı olsun.uygun fiyatla gelirse iyi satar diye düşünüyorum.
bundan önce cs400 naked ,vs400 ss olarak abs li ve metzeler marka lastikli gelecek diye bekliyorduk.
her halde uygun fiyatlı olması için abs siz ve mrf marka lastikle geldi.
ocak 2017den sonra motorsikletlerin euro4 normlarına uygun olması gerekmiyormuydu.abs şart degilmiydi.
dominarlar ns200 aynısı gibi yanlız kalıp ve cc hacmi olarak büyük gösterge ve km saati degişik fiyat olarak yeni gelen zamlarla pulsar 200ns 9000-9500 tl bandında olacagını düşünüyorum.bununda ötv si yüksek olacagı için 15.000-16.000 tl bandında olur.sanırım.
kuralkanın 2017 yılında hedefi pazar liderligidir bunu gerçekleştirmek için fiyatlarını uygun tutarlar umarım.
2017 de 400cc piyasası çok çetin geçecek diye düşünüyorum.
-
duke 390 motorunu çok kurcalamışlar 44 den 35e çekmeleri hiç hoş olmamış.bari tork aynı kalaydı.ayrıca arka süspansiyon sanırım ns200 le aynı yani sertliğinden şikayet edenler bundada aynı şeyle karşılaşıcaklar galiba.14 aydır ns200 kullanıyorum ve hiç bir şikayetim yok.ama bu motorun hem hp az oluşundan hemde hindistanlıya göre çok fazla elektronik donanımı olarak risk içerdiğinden ilk alanlardan olmam.fiyatta 15.000 bin gelirse olay yaratır ama.
-
Ben bajaja 5 lira vermem o ayrı,fakat bu motora 11-12 bin lira istenecektir, halı hazırda satılan motorların cogu 2.95-3.10 arası kurdan ulkemıze gırmıs depolarda bekleyen motorlardı.
fakat bu saatden sonra gelenler malum 3.55 (sımdılık) kurdan gırecek dolayısıyla ötv meblagıda yuksek cıkacak,ve birde sezon bası mayıs gıbı standart bındırdıklerı zammı da hesaba katınca malesef durum vahım.
sanırım 2017 yazında 10.000 tl altında ya sadece max 125cc lık scooterlar kalacak yada mondıal,kuba,kral vb trımsonik çinliler kalacak gibi gözüküyor.
motor + plaka + ruhsat + vergiler + trafık sıgortası : 10.000 altında kımse motor alamayacak gıbı, buna daha ekıpman eklemedık yada 0 dan ehlıyet alınacaksa onun masraflarını yazmadık.
gecen yıl ıyı kotu 2.el araba alacagın paraya , onumuzdekı yaz ancak tek kısı ıle rampa cıkabılcek 100cc bır motor alınacak bence.
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Önde LED far mı var?..Tasarım fena değil gibi...Umarım uygun fiyat olur. Memleketimize hayırlı olsun.
umarım yoktur ama bunun bir önemi yok far değiştirmek çok kolay, fiyat çok önemli
-
Simdi bu r25'e yakın bir fiyattan gelecek tahminime göre. R25 2 cilindir 36hp bu tek silindir 35hp ee peki r25 parasına bu motoru insanlar neden tercih etsinki? Hem vergi dilimide r25'ten yüksek olacak. Bajajın r25 değilde bu motoru aldırabilmesi için çok iyi bir fiyattan getirmesi gerekiyor. Çünki yakıt tuketiminden baska r25'ten iyi bir yanı yok
-
aynaların uzunluğu yine çük kadar
-
04 Aralık 2016, 01:28
#10
Hayırlısı diyelim
fiyat uygun olursa neden olmasın.
-
04 Aralık 2016, 01:43
#11
velizrsln adlı üyeden alıntı
umarım yoktur ama bunun bir önemi yok far değiştirmek çok kolay, fiyat çok önemli
Umarım ABS'de yoktur..nede olsa kayıp düşmek de kolay,fiyat çok önemli gerisi tırı-vırı...
-
04 Aralık 2016, 10:30
#12
Tek silindir 400cc nedir arkadaş. Tam bir vibratör. Ayrıca 400cc için 35hp çok düşük.
Euro4 ve abs şartından dolayı gelirse eğer zaten abs vardır. Tipi fena değil gideri var
-
04 Aralık 2016, 11:45
#13
r25 kadar ya gider ya gitmez bu çok saçma olmuş bence.
-
04 Aralık 2016, 12:02
#14
r25'i sağlı sollu tokatlar da haberiniz olmaz. r25 10000 devire çıkıcam da 22nm tork vericem diyene kadar, bu motor 7000'de 33nm veriyormuş. ağırlık farkları da çok değil.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
04 Aralık 2016, 12:12
#15
muhammetcon adlı üyeden alıntı
r25 kadar ya gider ya gitmez bu çok saçma olmuş bence.
senin motorun daha hızlı gidecek moruuuk, boşver
-
04 Aralık 2016, 12:21
#16
Öncelikle r 25 le mukayese edilecek bir motosiklet olmayacağını düşünüyorum. Mukayese deyince milletin aklına hemen top speed acceleration vs geliyor. Aralarında hatrı sayılır bir tork farkı var. R 25 top speedine ulaşana kadar bu makine çoktan 175 Km/h ları görmüş olur bence.
Bu motosikletin kıyaslanması gereken makineler mt 3, duke 390, cb 500 f, G 310 r vs olmalıdır diye düşünüyorum fiyat/performans anlamında.
ABS li olup malzeme kalitesi ns 200 den bir tık yukarıda olursa, fiyatı da 16 bin civarını aşmazsa bence başarılı olabilir.
Bajaj ın günümüz şartlarında, Türkiye'de orta-düşük gelirli insanlar için biçilmiş kaftan olduğu kanaatindeyim ayrıca.
-
04 Aralık 2016, 13:10
#17
Atıp tutan çok olunca bir araya girmek farz oldu. Şimdi bu motor resmi olarak Türkiye'de mi tanıtılacakmış onu pek anlamadım ? Kaynak var mıdır ? İkincisi motorun torku Duke 390'dan biraz daha az o kadar. Gerçi Duke 390'ın torkunu da kesin olarak bulmak mümkün değil çünkü KTM resmi sitesinde bilgi vermiyor. Teknik özellikler Duke 390'a göre kırpılmış olunca göze az gözüktü ve eleştiriler yine yolundan çıktı. 35 BG motor arkadaşlar az buz değil, acayip iyi gidecektir. Gelince R25 hayranları bir kalkış yapıp boylarının ölçüsünü alabilirler. Kısaca gücünü hafife almayınız. İkincsi, motorun teknolojisinin Pulsar'dan bir farkı yok. Nasıl ki Duke 125, 200, 250 ve 390 modelleri birbirinin aynı teknolojiye sahiplerse, bu da NS200 ile aynı teknolojide daha güçlü bir motor o kadar. Üçüncüsü de fiyatı için yine garip yorumlar okudum, bu motor için 15 bin TL çok iyi bir fiyat olacaktır. 11 - 12 bin diye hayal görmeyin. %37 KDV var fiyatının içinde ne 11 bin'inden bahsediyorsunuz ? KDV %8 olsa o zaman belki olurdu. Bir de titreşim yorumu gelmiş, KTM Duke 390 ve 200 hayatımda bindiğim en titreşimli motorlar listesinde ilk üçe girerler. Sırf bu yüzden onları almayı hiç düşünmedim. Yeni kasalarında bir ihtimal iyileşme olabilir. O sebepten bunun tireşiminin onlardan fazla olacağına ihtimal vermiyorum.
Son olarak şunu demeden geçemeyeceğim, bu motorda kabul edilemeyecek seviyede bir titreşim veya kronik bir sorun yoksa eğer aynı paraya bu motor yerine 250 cc Japon almak enayilik olacaktır. Bu konuda sadece konforundan dolayı Inzauma'yı istisna tutarım.
-
04 Aralık 2016, 16:35
#18
Merhaba, bu motor piyasaya 14bin civarında giriş yapsın ilk taliblerindenim. Pulsar sayesinde Honda Türkiye alt segmente mecburi bazı güncellemelere gitmek zorunda kaldı. Fuarda cbf150 yerine yeni model geleceğini serviste söylüyorlar, bakalım ne kadar doğru.
-
04 Aralık 2016, 18:28
#19
Bence titreşim sorununu halledebilmek için motorun beygirinden kıstılar ben böyle düşünüyorum ayrıca fiyatı uygun olur ise çok satar
bu sözüm'de (Ekrem Ata) beye bu motoru ne yapın ne edin Türkiye pazarına SAKIN ABS siz versiyonunu getirmeyin çok büyük hata yaparsınız
-
04 Aralık 2016, 18:48
#20
lansman fiyatları adı altında satışa çıkar aman diyim acele etmeyin sonra 200 ns muhabbetine döner 8900 den alırsın kısa bi süre sonra 8300 e çekerler sen daha bu duruma veryansın ederken 7000 tl ye 7300 tl ye satan bayiler ilanlar görürsün gece uykularınız kaçar acele edilmemeli bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)