10bin kmyi geçen kullanıcı varmı şuan?Benim 250d 8bin kmye geldi açıkcası artık çok daha yükseltmeden kmyi model değiştirmek istiyorum.Scooterımıda satmadan 50-60 ekleyebilirim maks o yüzden radarda d400 var.Aşağı yukarı aynı sıkıntılaramı sahip yoksa başka bir problem yaşayan varmı.
Motor yurt dışından kasa içinde geliyor sadece ön teker baskı uygulanmış bir şekilde kasaya monte ediliyor, ön ve arka teker de zaten balans kurşunu var, henüz 10k ya ulaşamadım eli kulağında 2 3 hafta içerisinde bakıma girmiş olurum her halde, 1 hafta önce 5k lik güney doğu Anadolu turunu yaptım şimdilik bir sıkıntım yok herkeste olan titreşim harici tabi Allah'tan elim ayağım tutmuyor demiyorum benim tek sıkıntım sele rahatsız ediyor onun harici memnunum.
Ben 10 bindeyim. Bakımıda yaptırdım. Tek şikayetim uğultu problemi. Haricinde yağ kaçaklarım vardı. Şükür son bakımdan sonra onlar artık yok.
Oo Kemal kardeşim, yeni Bajaj Dominar 400 ün hayırlı olsun. Sinop merkeze beklerim. Numaram sende vardı, yoksa yaz buradan ararım seni.
Dominarda lastik basınç sensörü kullanan varmı? Varsa memnun mu ? Markası ne?
Dominar'ında Mitas Sport Force+ lastik kullanan varmı?
arkadaşlar selamlar 2000 kmde dominar 4000 ug modeli motorum var. dün virajlı bir dağ yolunda dikkatimin dağılması sonucu yan tarafı toprak olan yola düştüm hızım düşüktü ve çok fazla sürüklenmedim elcik koruması ve aynada ufak çizikler oluştu ancak asıl hasarı sol koruma demiri aldı. resimde de göreceğiniz üzere yamuldu. sizce maliyeti ne kadar olur? koruma demiri değişmese de olur mu? daha önce başına gelen var mı? bana sanki vida yerinden eğilmiş gibi geldi.
https://ibb.co/4SRdQqK
https://ibb.co/JBGwh56
Bugün 14 dişliyi deneme fırsatım oldu. Titteşim olarak çok bir fark hissetmedim. Daha kısa vites aralığı oldu. Uzun yol yapıp sakin gidenler için pek tavsiye etmem. Şehir içinde kullananlar için 14 dişli bence gayet güzel. 15 dişlide 80 ile giderken gaza abandığınızda hemen tepki vermiyor sonradan ivmeleniyordu. 14 dişlide çok çabuk ivmeleniyor. Rampa çıkarken son vites son gaz abandığımda 144 km hıza çıktım. Gazı bırakmasam 150 görürdü. %7 eğimli rampadan bahsediyorum. Öncedende bu hızlara çıkabiliyordu ama bu kadar seri değildi. Şimdi asıl konuya geleyim.
Önceden bahsettiğim gibi bende 96 başlayıp 106 kadar olan bir uğultu vardı. Şimdi o uğultu sadece gazı bıraktığımda 90 km altında oluyor. Yani komprosyona bıraktığımda. Birde bozuk yoldan giderken var. Zincirden başka birşey olamaz gibi geliyor artık.
Bu motorla uzun yol seyehatlerim olmayacağı için 14 dişliyi kullanacağım. Şehir içinde yüksek vites düşük hızlarda kaldığında hızlanman gerektiğinde sorun oluyordu.
Sonuç olarak 15 ön dişli sizin için çok sorun teşkil etmiyorsa, değiştirmenize hiç gerek yok. Hani o var olan ama olmadığını hissettiğiniz torklarım geri gelsin diyorsanız o başka.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Yakıt tüketimimde 4 litreyi bulacak gibi.
Ben de arkaya 43t dişli taktım. Vites aralıkları uzadığı için şehir içinde daha çabuk hızlanıyor gibi geldi bana. Vitesi büyütmeden çöküyorum gaza uzadıkça uzuyor
Yine zam gelmiş Dominara
Bugün 500 km bakımı için 1278 lira ödedim. Yağ değişimi, filtre, balata spreyi ve işçilik için.
Pazar günü yine motorun dişlileri değiştirdim. Şehir için yeni dişli kombinasyonum fena değildi ama ilçe arası yolculukta pekte arzu ettiğim gibi olmadı. Bende sil baştan değiştirdim. Yunus Özbek in yaptığı gibi arkaya 43 dişli taktım. Dişlileri değiştirmek 20 dakikamı almadı. Testini kontrolünü yaptım. Zincir gerginliğine baktım. Bir kaç tur atıp denedim. Asıl denemeyi bugün sabah işe gelirken yapacaktım.
Beni en çok yoran elcik ısıtmalar oldu. Daha önceki dominarın üzerindede oxfor marka elcik ısıtmalar vardı. Eski dominarda 2 sene kullanmıştım. Markadan memnun kalmıştım. Şuan mevcut dominarada aynı markadan almıştım. Montajı yazın yapmak istemediğimden bekletmiştim.
Elcik ısıtmaları takmak 2 saatimi aldım. Orjinal elciklere hasar vermeden sökmek istedim. Orjinal elcikleri çıkarmak çok zor olmadı. Yenilerini yerlerine takmak baya zahmetliydi.Kabloları kafadan geçiremedim. Dominar bire göre kafa tarafına giden kablolar çok tıkış tıkıştı. Kafayı tamamen sötüm. Depo gerenajınıda söktüm. Kabloları güzelce geçirip montaj yaptım. Bu elcik ısıtmayı direk aküye bağlıyoruz. Arada kablo bağlantı ekleri olmuyor. Ön bağlantılarda soketler var. Ana hatta direk aküye bağlanıyor. Neticede bitirdim. İçime sindi. Hiç bir yere hasar çizik vermeden hallettim. Çalıştırdım denedim. Performansı harika oldu.
Sabah işe gelirkende motoru denedim. Dişliler gayet muazzam. Bu kombinasyonu uzun yol yapanlarada tavsiye ederim. Gerçekten çok güzel oldu. Ön orjinal arka 43 mutlaka deneyin.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)