Pirelli Angel City aldım memnunum.
Dominar 250 varken de bu lastikleri kullanıyordum.
Ankara'dayım.
Lastik almayacaksanız da balans ayarı yaptırın mutlaka çok fark ediyor.
Ben orjinal lastikleri kullanıyorum var ise bir sıkıntı onu da bilemem şuan Siirt Şırnak Hakkari yani güney doğu Anadolu turunu yapıyorum felaket sıcak, 2000 km dir bir sıkıntı yok ama sele rahatsız ve titreşim de biraz etkiliyor birde eldivenin avuç içi kısmında eki var elimi acıtıyor ama yapacak birşey yok.
Motosikletin tamamen yerine oturması 5000km'den sonra bence.
5000'i devirdikten sonra titreşim daha da azaldı bende.
Şu an 9000'de motorun üstünden inmedim bu sezon neredeyse.
Eldeki titreşim çok sorun olmuyor, ayaklarda hissedilen daha sıkıntılı.
Kemal maşallah. Türkiye'de gitmediğin yer kalmadı herhâlde
YouTube var ama o kadar aktif olarak kullanmıyorum, Facebook bajaj dominar 400 Türkiye sayfasında paylaşım yapıyorum birde 2teker1sürücü Instagram hesabında henüz resimleri yüklemedim ama burda bir aksilik olmaz ise paylaşım yapacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
Henüz en uca gitmemiştim Türkiye %90 bitti sayılır Van a henüz gelmedim sikraniş travertenlerin de kamp attım yarın Van ın Karadeniz tarafından Muş Bitlis Bingöl yapacağım ama hava yağışlı bakalım ne olur.
Dominar 400 UG fiyatlarına baktım, artık 250cc scooter kesmiyor vitesliye geçeyim ama direkt 650'lik motora birden fazla gelir arada bir 400lük süreyim bir süre vitesliye alışayım derken dikkatimi çekti. Benim xmax'ı satıp aynı paraya sıfır dominar 400 ug alabiliyorum gibi. Alınır mı? Japon sorunsuzluğuna alışmışım, periyodik bakım dışında sorun yaşamadım, bajaj için yok titreşim, yok vidaların gevşemesi yok stop etme bir sürü sorun gördüm, hepsinde var mı bu sorun? Kafam karıştı bir de dominar 400 kullananlara sorayım dedim?
Hatırladığım kadarıyla sizin motürün tramer kaydı var ve eski kasalardan. Para ediyorken ben olsam Xmax'i satarım Dominar 400'ü alırım. Bakarım duruma göre vitesli ve bagajsız bir motür beni memnun ediyorsa devam ederim, memnun etmezse Dominar'ı satarım sıfır Kymco alırım.
Ben de bir şey sormak istiyorum bilenlere, forumda bazen yazılanlarda denk geliyorum. Tur paketli Dominar yazıyorlar ancak sitesinde böyle bir paket seçeneği görmedim. Tur paketten kastınız topcase'li bir Dominar mı? Bilgisi olan bir kişi açıklarsa sevinirim.
Sıfır alırsanız tur aksesuarlı versiyon geliyor zaten başka seçenek yok. Tur aksesuarlı modelde yeni kartel koruma, elcik korumalar, arka çanta demiri+sissy bar, usb çıkışı ve uzun tur camı mevcut. 2022 sonundan önceki modellerde bu ekstralar bulunmuyordu.
Kardeş ne desem yalan. Şansına kalmış sıfır dominarın sorunsuz olması. Kiminde sıfır sorun, kiminde bir dünya. Bu markadan 5 sıfır motor aldım. 4 ü sorunsuzdu. Son aldığım beni pişman etti. Bahtında varsa yapacak birşey yok. Benimde çekecek çilem varmış. Motorun artılarını ben sana söylüyeyim. İyi yola gidiyor. Tam yol motoru. Bu zaten başlı başına en önemlisi benim için. Sana tavsiyem motoru teslim alacağında motorun altına üstüne bak. Vites milinin oralara bak. Yağ kaçağı varmı yokmu? Titreşim ayaklarda var. Ellerdeki sorun olmuyor. Ellerde çok titreşim yok zaten. Neticede tek silindir. İlla titreyecek. Bu motor tek milli versiyon kalsaymış keşke. O blok efsaneydi. Eski versiyonda yardıra yardıra 155-160 yapıyorduk. Bu versiyonda 160 kadar canlı. Sonrası pek bir şey yok zaten. 180 falan yapanlara inanma. Masal onlar.
Yokuş aşağı az rüzgarlı havada görüyor 180.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
Bunları ben çektim.
çok hızlı gitmesi önemli değil, otobanda çok zorlanmadan 120-130'la gidebileyim ama en azından 140-150'ye kadar da fazladan güç kalsın xmax gibi nefesi 120'den sonra tükenmesin yeter bana.
Ama hala karar verebilmiş değilim, hem görüntüsü hoşma gitti gibi ama hakkında internetten çok yazı okuyorum, ufak tefek sorunlar daha önce xmax ile başıma gelmeyen şeyler gelirse sinirim bozulur. Bakalım, acelem yok nasıl olsa keyfi bir değişim olacak.
130km/h sabit zorlanmadan rahat gidebiliyor motor.
Güç lazım olduğunda 140-150'lere de çıkıyor.
Sorun işi gerçekten şans.
12.500km Dominar 250,
10.000km de Dominar 400 kullandım bir sorun yaşamadım.
En kötü bir süre kullanır satarsınız.
Piyasası olan motor.
Her iki motoru da kullandım ve halen sahibiyim, özellikle sormak istediğin varsa yardımcı olabilirim.
Şehir içi: domi ağır, xmax de mini scooterlara göre ağır ve süper kıvrak değil.
Şehir dışı : domi yola güzel oturuyor. 110-130 güle oynaya gidiyor, menzili xmax den kısa.
Xmax da bu hızları görse de ara hızlanmalar domi gibi değil doğal olarak. Uzun yolda vitesli çoook daha zevkli, dominin oturuşu motora daha çok hakimsin hissi veriyor. Domi nin yürürü yoldaki bozuklukları daha güzel yutuyor, uzun yolda daha az zıplıyor-daha az yoruluyorsun.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Ben artık İstanbul'dan taşındım, burada Trakya'nın ortasına şehir içi motorla bir yere gitmem, ekipman giymeme değmez, ekipmanlarımı giyene kadar yürürüm ya da çok uzaksa arabayla giderim. Bu yüzden xmax sahibi olmamın gereği kalmadı.
Pandemi başından beri evden çalıştığım için motorla işe gidip gelmiyorum, ayda belki bir ya da iki haftasonu fırsat bulabilirsem Tomygun ve Cyan ile köfteci rotalarında sürüyorum, bizim sürdüğümüz ara yollar, köy yolları vb. de xmax için yorucu oluyor. Orman içinden çok güzel virajlı yollar, xmax ile bile güzel gidiyorum ama bozuk yollarda tangur tungur olmuyor, ben tangur tungur gittiken sonra köftecide sohbet ederken Cyan aaa ben hiç hissetmedim o çukurları deyince artık vitesliye geçmek gerektiği fikri kafama girdi. Tomygun ile Edirne'ye sürdüğümüzde o sakin sakin 110-120 ile sürdüm derken ben peşinden songaz gittiğimde de aklıma girmişti. Bunlar birleşince xmax'ın çok sevsem de benim için mantığı kalmadı. Xmax benim için büyükçekmece-maslak arası işe gidip gelme motoruydu, artık kullanım şeklim çok değişti, dominar 400 UG de kağıt üzerinde tam o yollara uygun, vstrom 650 öncesi hem xmax'dan birazcık daha güçlü olsun hem de vitesliye alışayım motoru olması bakımından mantıklı.
En büyük çekincem de xmax ile sürerken rüzgal almamaya alışmışım, naked bir motorda o rüzgar nasıl olacak onu bilemedim. yağmura yakalandığımda yağmurluk takmının yalnızca üst kısmını giyip ıslanmadan devam edebilmek gibi avantajlarım vardı.
Haa, dominar 400 daha çok yaksın umurumda değil, zaten çok kısıtlı vakitte zar zor gezmeye fırsat buluyorum, keyif versin de yaksın. xmax 250'ye bile otobanda sürünce 4.5litre/100km yaktırabiliyorum, dominar 5-6 yaksa ne olacak. Zaten yılda 5bin km anca yol yaparım. her gün git gel toplam 100km işe gidip gelen biri olsaydım düşünürdüm yakıtı şimdi bu benzin zamlarından sonra bile dert etmiyorum.
Konu rüzgardan açılmışken, xmax de alt taraf daha çok rüzgar alıyor, ilave reflektor olmazsa kask da çok ses yapıyor. Domi de -tur paket- standart ön cam göğüse gelen rüzgarı kesiyor, kaskta türbülans yapmıyor, nisbi daha sessiz. Bu arada bahsettiğin rotaları zaman zaman ben de yapıyorum, sabah ayazında veya akşam serinliğinde bacaklarımın arasındaki motordan gelen sıcaklık hoş oluyor, elim üşüdüyse de ısıtıyorum.
Ammaaa pazar market alışverişi yapacaksam veya seyahate gittiğim yerlerden bir şeyler alacaksam xmax açık ara kullanışlı. Tekirdağdan kavun ve karpuz, keşandan peynir (evet hepsini bir seferde) yurtdışından çeşitli promilli sıvılar, reçel, kahve, börek, çocuklarıma lego oyuncak vb getirmişliğim vardır.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)