benim geçenlerde koruma demirinin üst alyan başlı metrik vidası kırıldı. bir parçası içinde kalmış. ne çıkarabiliyorum ne yeni vida takabiliyorum.
böyle ıvır zıvır şeylerle uğraşmaktan yıldım vallahi.
benim geçenlerde koruma demirinin üst alyan başlı metrik vidası kırıldı. bir parçası içinde kalmış. ne çıkarabiliyorum ne yeni vida takabiliyorum.
böyle ıvır zıvır şeylerle uğraşmaktan yıldım vallahi.
D250’den bu motora geçilir mi scooterımı satmadan mt25 veya duke 390 alamıyorum açıkcası,tatil beldesinde yaşadığım içinde scooterımı satmak istemiyorum şuan dominardan daha çok ona biniyorum çünkü.Bu tps sensör sıkıntıları son gelen partilerde değiştimi acaba ?
TPS Sensör sorunu 2022 Sonbahar'da üretilen partilerde vardı, 2023 sonrasında bu sorun yok.
Bu motor bana kalırsa hız yapayım, uçayım kaçayım motoru değil.
7.5s gibi kısa bir sürede 100km/h hıza ulaşıyor, torku ve hızlanması çok iyi evet.
Fakat en ideal ve konforlu hız 110km/h. Bu hızda motor 6000RPM'de oluyor ve titreşim neredeyse yok.
Fakat 110km/h üzerine çıkmaya başlayınca hissedilir bir titreşim oluşuyor.
Kısacası, bu motor uzun yol için tasarlanmış tam bir Sport Touring motoru.
Ama 130-140km hızlarda giderim diye beklemeyin.
Titreşim kişiden jişiye değişiyor tabi. Sorun etmeyen de etmiyor. Ama çoğunluk ediyor.
Ayrıca tam bir fiyat performans motoru.
Kısabilecekleri en mantıklı parçaların kalitesinden kısmışlar.
Düzgün bakıldığında ve hor kullanılmadığında on binlerce km dayanıyor.
Geçen facebook gruplarından birinde birisi 150.000km'ye ulaştı fotoğrafını paylaştı.
Bütçeniz kısıtlıysa parasına göre alınacak güzel bir motor.
İstanbul Avrupa yakasında işini bilen yetkili servis var mıdır tecrübe ettiğiniz? Rodaj bakımına götüreceğim. Aldığım bayi rezildi. Oraya bakıma götürme niyetinde değilim.
Bağcılar çetin motor.
500 km civarında rodaj bakımına girdim sonra İstanbul’a gittim geldim yaklaşık 600 km kullandım devir lambası yandığı an bıraktım sıkıştırmadım hiç 122 km de falan yanıyor zaten şu an 1300 kmdeyim ama rodaj bakımından sonra vites geçişleri sertleşti ve titreşim bariz arttı sizde de böyle sorun yaşayan oldu mu bu normal mi yoksa servis yolunu tutayım mı?
2000km'yi bitirdikten sonra motor kendini kilitlemeyi bırakacak. Gidecek daha 700km yolun var.
Bu hafta İzmir Aliağa’dan yola çıktım, önce Ankara ordan Karaman’ a gidip tekrar Ankara’ya döndüm. Yaklaşık 1700km yol yapıyor. Şehir içinde kullanımım 4lt/100km iken uzun yolda bu oran 3.4-3.6lt/100km seviyelerine kadar düştü. Dominarın uzun yolda eksisi selesi. Arkadaşlarım normalde senin ki demirden galiba diye takılırlardı ama dominarla en fazla 180-200 km yol gidebiliyorum. Gerçekten selesi rahatsız. Z250sl ile mola vermeden gittiğim yolları hatırlayınca eski Kawasaki motorumu bir nebze özledim.
Merhaba. Bana çok acil bu motora uyan depo üstü çanta önerisi lazım.vexo v 70 yada gıvı ea1068 yada başka bir marka kullanıp memnun olan tavsiye edecek olan varmı
Merhaba. Bende henüz 300 km dir kullanıyorum D400 ü. Ama lastiklerde bir hata var sanırım benimkinde. Motor hop hop gidiyor. Hızlanınca zıplamanın frekansıda artıyor. Debriyaj basıp denedim yükteyken falan farketmiyor. Ön teker seke seke gidiyor. Bu tarz sorun yaşayan oldumu hiç? Çözüm için servisler uğraştırıyor mu?
Stok lastiklerle kullanan var mı ?
Selamün Aleyküm 2017 model 2019 çıkışlı domi 400 var bende yeni aldım 15 bin kmde bı kac arkadaş motor ömürleri 40 bini geçmez diyor dogrumudur ??
Geçen hafta bosh easy pump almıştım. Az önce geldi. Dominarda denedim. Verdiği performans tatmin edici.
Dominar 400UG 2023 titreşimi hakkında bir güncelleme yapacağım.
Yeni lastik alıp balans ayarı ve zincir ayarı (sağ-sol çapraz ayarlanmıştı) yaptırdıktan sonra titreşim ciddi ölçüde azaldı.
Öyle ki Dominar 250 ile aynı seviyelere indi.
Artık 110km/h ve 130km/h hızlarda sabit bir şekilde rahatsız edici titreşim olmadan gidebiliyorum.
Eğer ciddi anlamda titreşim varsa, lastik balans ayarı yaptırmanızı tavsiye ederim.
Bir de zincir ayarınızı kontrol edin.
Son bakıma götürdüğüm yer debriyaj, gaz teli ve zincir ayarının içine edip teslim etti bana.
Kimsenin günahını almak istemiyorum ama ya ayar yapmayı bilmiyorlar ya da erkenden bozulsun diye bilerek yapıyorlar.
Tüm ayarları normale döndükten sonra ve lastik balans ayarı yaptıktan sonra şu an çok memnunum.
Titreşim yüzünden danışmadığım kişi, aramadığım servis, okumadığım internet sayfası ve chat grupları, götürmediğim servis kalmamıştı.
Bir kesim hiç titremediğini savunurken, bir kesim de benimle aynı dertten şikâyetçiydi.
İmalat hatalı mal mı aldım ulen diye küplere bindiğim de oldu.
Sonunda gitti bitti...
OH BE!
Güncelleme;
Sekme problemi ön lastikten çıktı. Yanakları tam oturmamış ve dehşet balans vardı lastikte. Tekrar söküldü ve düzgünce takıldı, balans yapıldı. %95 düzeldi. Lastik yer yaptığından tam anlamıyla düzelmedi tabi. Zamanla oturunca muhtemelen düzelecektir. Tabi bu işlemlerin hiç birini servise yaptıramadım. Neyseki işini düzgün yapan ustalar hâlâ var. Şu an sürüşü düzeldi motorun. Daha güvenli ve keyifli bir hal aldı
bu lastik balans ayarını otomobil lastikçileri yapıyor mu? yoksa motosiklet lastiği için başka bir yere mi gitmek lazım?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)