Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2023, 16:57
#5601
mavellen adlı üyeden alıntı
Dün serviste motorun yağını değiştirdim. Akşam dönüşte rodajı bitirdim. 5.vitesde 152 kilometre hıza çıktım. Devir kesiciye giremedim herhâlde. Devir ışığı yanıyordu ama kesiciyi hissedemedim. Bende terettütde kaldım. 5.vitesde çok durmadım sonra 6.vitese attım. 6.vitesde 8500 deviri geçemedim. Bırak kesiciye girmeyi rpm ışığı bile yanmadı. Son hızım 162 civarıydı. Sonra kompresyona soktum sağ tarafa geçip baya yavaşladım. Bu işlemden sonra bu sabah işe gelirken 120 km hızlarda ayak peglerinde hissedilir titreşim olurdu. O yok artık. Benim rodajım hakkındaki düşünceme gelirsek. Pek mutlu değilim. İyi olmadı gibi geldi bana. Yol genelde boştu ama %3 eğime karşıydım ve rüzgarda karşımdan esiyordu. Bunları hesap etmedim, cahillik ettim. Bir kere başlayınca vazgeçmekte istemedim.
Umarım siz daha iyisini yaparsınız.
O kadar kasma kendini yol açık yola çık.
Reklamlar
-
21 Mayıs 2023, 19:52
#5602
mavellen adlı üyeden alıntı
Dün serviste motorun yağını değiştirdim. Akşam dönüşte rodajı bitirdim. 5.vitesde 152 kilometre hıza çıktım. Devir kesiciye giremedim herhâlde. Devir ışığı yanıyordu ama kesiciyi hissedemedim. Bende terettütde kaldım. 5.vitesde çok durmadım sonra 6.vitese attım. 6.vitesde 8500 deviri geçemedim. Bırak kesiciye girmeyi rpm ışığı bile yanmadı. Son hızım 162 civarıydı. Sonra kompresyona soktum sağ tarafa geçip baya yavaşladım. Bu işlemden sonra bu sabah işe gelirken 120 km hızlarda ayak peglerinde hissedilir titreşim olurdu. O yok artık. Benim rodajım hakkındaki düşünceme gelirsek. Pek mutlu değilim. İyi olmadı gibi geldi bana. Yol genelde boştu ama %3 eğime karşıydım ve rüzgarda karşımdan esiyordu. Bunları hesap etmedim, cahillik ettim. Bir kere başlayınca vazgeçmekte istemedim.
Umarım siz daha iyisini yaparsınız.
Valla bugün bende şile yolunda bastım sürekli. Evden çıktığımda 320 km deydi eve geldiğimde 510 km olmuştu. Daha rodaj yağı da değişmedi. 570 580 km gibi bakıma gitmeyi düşünüyorum. Üst devirlerde kullandıkça titreşim yavaş yavaş azaldı gibi geldi bana. Yada ben alışıyorum. Vitesler de bazen çok sessiz geçiyor bazen de çat ediyor onu pek anlamadım. Şimdilik deneyimime göre düz yolda bu motorun çıkabildiği hızlar 155 160 gibi. Daha fazlası aşağı meyil istiyor. Yokuş aşağı şimdilik 176 görebildim. Gerçi biraz daha giderdi de yol bitiyor hep. Hafif rampa yukarı da 145 e kadar çıkabiliyor. Bu hacim için gayet iyi değerler ve her türlü ihtiyaca cevap veriyor. Kuyruğu kısıp kenara çekilmek zorunda bırakmıyor. En az ilk 1000 km YBR gibi kullanacağım bunu diyordum ama çok zormuş yaa 😀 Torku hızlanması insanı apaçiliğe sürüklüyor.
-
21 Mayıs 2023, 21:34
#5603
bende bugün inceledim ama motor büyükmüş biraz :(
ben görmeden sipariş etmiştim, alışırız heralde
-
21 Mayıs 2023, 22:36
#5604
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Valla bugün bende şile yolunda bastım sürekli. Evden çıktığımda 320 km deydi eve geldiğimde 510 km olmuştu. Daha rodaj yağı da değişmedi. 570 580 km gibi bakıma gitmeyi düşünüyorum. Üst devirlerde kullandıkça titreşim yavaş yavaş azaldı gibi geldi bana. Yada ben alışıyorum. Vitesler de bazen çok sessiz geçiyor bazen de çat ediyor onu pek anlamadım. Şimdilik deneyimime göre düz yolda bu motorun çıkabildiği hızlar 155 160 gibi. Daha fazlası aşağı meyil istiyor. Yokuş aşağı şimdilik 176 görebildim. Gerçi biraz daha giderdi de yol bitiyor hep. Hafif rampa yukarı da 145 e kadar çıkabiliyor. Bu hacim için gayet iyi değerler ve her türlü ihtiyaca cevap veriyor. Kuyruğu kısıp kenara çekilmek zorunda bırakmıyor. En az ilk 1000 km YBR gibi kullanacağım bunu diyordum ama çok zormuş yaa Torku hızlanması insanı apaçiliğe sürüklüyor.
Çayırova otoban bağlantı yolunda yokuş yukarı 165, oradan aşağıda 184 gördüm. Kesiciye giriyor ve titreşim tedirgin ediyor. Stabil ve sağlıklı uzunyol hızı 120-130 civarı.
-
21 Mayıs 2023, 22:45
#5605
vycmajoris adlı üyeden alıntı
Çayırova otoban bağlantı yolunda yokuş yukarı 165, oradan aşağıda 184 gördüm. Kesiciye giriyor ve titreşim tedirgin ediyor. Stabil ve sağlıklı uzunyol hızı 120-130 civarı.
Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
-
22 Mayıs 2023, 12:22
#5606
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
2000km ye kadar motorda sınırlayıcı var siz o yüzden o hızda gitmiş olabilirsiniz, 2000km den sonra tekrar denerseniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
lordmayros adlı üyeden alıntı
bende bugün inceledim ama motor büyükmüş biraz :(
ben görmeden sipariş etmiştim, alışırız heralde
O kadar sıkıntı yapmana gerek yok yola çıkınca aklına bile gelmez.
-
22 Mayıs 2023, 14:07
#5607
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
Limitörden de olabilir. Biraz daha açılır rodajdan sonra.
-
22 Mayıs 2023, 14:41
#5608
vycmajoris adlı üyeden alıntı
Limitörden de olabilir. Biraz daha açılır rodajdan sonra.
Limitör falan diyorlar da motor 10 bin devire kadar çıkıyor ama.
-
22 Mayıs 2023, 22:54
#5609
Bugün mesaj geldi 3 iş günü içerisinde kargoya verilecek diye sipariş tarihi 6 Nisan, teslim tarihi 15 mayıs’dı.
Siteden kontrol ettiğimde paketleniyor olarak gözüküyor.
-
23 Mayıs 2023, 10:37
#5610
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Valla bugün bende şile yolunda bastım sürekli. Evden çıktığımda 320 km deydi eve geldiğimde 510 km olmuştu. Daha rodaj yağı da değişmedi. 570 580 km gibi bakıma gitmeyi düşünüyorum. Üst devirlerde kullandıkça titreşim yavaş yavaş azaldı gibi geldi bana. Yada ben alışıyorum. Vitesler de bazen çok sessiz geçiyor bazen de çat ediyor onu pek anlamadım. Şimdilik deneyimime göre düz yolda bu motorun çıkabildiği hızlar 155 160 gibi. Daha fazlası aşağı meyil istiyor. Yokuş aşağı şimdilik 176 görebildim. Gerçi biraz daha giderdi de yol bitiyor hep. Hafif rampa yukarı da 145 e kadar çıkabiliyor. Bu hacim için gayet iyi değerler ve her türlü ihtiyaca cevap veriyor. Kuyruğu kısıp kenara çekilmek zorunda bırakmıyor. En az ilk 1000 km YBR gibi kullanacağım bunu diyordum ama çok zormuş yaa Torku hızlanması insanı apaçiliğe sürüklüyor.
Müsaitlik durumun varsa yağı erken değiş. Filitrede o kadar çok çapak toparlanıyorki, görsen şaşırırsın. Onlardan bir an önce kurtulmak lazım. O çapaklardan sonra 2000 km deki ara bakımda bana çok mantıklı geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Yunus Özbek adlı üyeden alıntı
Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
%3 eğime karşı 160 rahat gördü. Ben 8500 devirde kesiliyorum. Daha fazlası yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
O kadar kasma kendini yol açık yola çık.
Zamanla olacak heralde. En azından 160 kadan canlı. Oda yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
Dün iş dönüşü farkettimki 150 km hızda ayna titremiyor. Eski dominarda ayna görüşü dişli değişiminden sonra bile bu kadar randımanlı olmamıştı. Yüksek hızda bile arkadakiler seçilebiliyor. Ayna görüşü bende iyi, kör nokta yok. Dönüşlerde eskiden devamlı arkayı kontrol ederdim. Eskiden kalma arka kontrol alışkanlığı halen var ama çoğunlukla kontrol etmeden dönebiliyorum. Yüksek hızda giderken arka kontrolü insanı tedirgin ediyor. Görüş düşebiliyor. Öndeki nesnelerin davranışları değişebiliyor. Görüş düşmediğinde bunların kontrolünü elinde oluyor.
Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.
-
23 Mayıs 2023, 14:51
#5611
19 mayıs tatilini fırsat bilip bir geceliğine Yunanistan-Kavala’ya gidip geldim. İstanbul-İpsala-Kavala-Dedeağaç-İstanbul yaklaşık 1000km, 4-4.5l yaktım. Otoyolda 120-130kmh ye çok güzel oturuyor makine,rahatsız eden bir titreşim yok, dönüşte çok rüzgar vardı yine de korkutmadı. 130kmh nin üzerine gazı açınca mızlamadan hızlanması keyifli. 140-150kmh’ye de oturup gidiyor ama ben o hızları güvenli bulmuyorum. İlk gün 500km yol üzeri akşam halen dolaşacak enerjim vardı.Eve döndüğümde toto artık yeter diyordu. Günlük 300-400km lik eteplarla dünyayı gezersin.
Tur paketteki standart ön cam kaska kadar rüzgarı kesiyor. Aynaların açısını beğenmiyordum, motorun alet çantasındaki alyenle gidon tutan parçayı gevşetip gidonu biraz öne-yukarı aldım görüş daha iyi oldu.
Bir depo ile 200km civarı gidiyor, iki diş kalınca yakıt al uyarısı veriyor. Bu durumda 9 litre civarı alıyor, demekki depoda 4 litre daha oluyor. Aynı depo hacmindeki xmax 250 de 300km leri rahat görüyor. Yunan tarafında benzinin litresi 1.89 euro.
Kavala tarafındaki yüksek yerlerde hafif yağmur vardı, standart lastiğini zorlamadım, bir sorun da yaşamadım.
Uzun yolda ihtiyaç olacak bir çok ekipmanı standart olarak tur pakete koymuşlar. Topcase’imi aldığımda taktırmıştım, yolcu selesinin üzerine büyük sosis çanta bağladım, tutacaklarda bağlantı kayışı için yer var.
Telefon tutucusunun yeri güzel, usb şarja yakın fakat çok titreşim aldığı için uzun süre tlf u bırakmıyorum üzerinde, ois özelliğini bozuyormuş.
Frenleri zorlamadım, bir sorun da yaşamadım. Amortisörlerin çukur sönümlemesi ve yol tutuşu güzel. Motor tek parça hissettiriyor, virajda çukurda gözü başı bir yana gitmiyor.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
23 Mayıs 2023, 16:03
#5612
bende vize aşamasındayım vizeyi alayım
şarköy den başlayıp dedeağaç gümilcine kavala en son selanik yapıp döneceğim
süper bir rota olduğunu düşünüyorum
-
23 Mayıs 2023, 17:04
#5613
-
23 Mayıs 2023, 18:43
#5614
Bende böyle ufaktan bir terleme mevcut ama sorun olur mu sizce ilerde yoksa anlık sıkıştırmayla olmuş bişey mi
-
23 Mayıs 2023, 18:48
#5615
denizz1 adlı üyeden alıntı
Yağ seviyesini ara ara kontrol edip eksik gedik varsa tamamladığınız sürece birşey olmaz, korkmayın. Sizinki terleme, ben 30000 km boyunca yağ seviyesini kontrol edip ekleme yaparak yerlere yağ döke saça motor kullandım sorun olmadı.
-
23 Mayıs 2023, 19:02
#5616
3 bin km önce değişmişti statör conta,o zamandan beridir bişey olmamıştı şimdi yine bir terleme oldu bakıcaz artık.
-
23 Mayıs 2023, 23:55
#5617
denizz1 adlı üyeden alıntı
Normalde o statör kablo çevresine siyah silikon sürmesi gerekiyordu ama sanırsam yapmamış veya yapılmamış, eskiden pulsarda bu durum fazla idi sonraları azaldı, şimdilik terleme tarzında yağ eksiltme yapmaz sıkıntı da olmaz sadece resimde ki gibi olur.
-
24 Mayıs 2023, 17:12
#5618
BOO_74 adlı üyeden alıntı
19 mayıs tatilini fırsat bilip bir geceliğine Yunanistan-Kavala’ya gidip geldim. İstanbul-İpsala-Kavala-Dedeağaç-İstanbul yaklaşık 1000km, 4-4.5l yaktım. Otoyolda 120-130kmh ye çok güzel oturuyor makine,rahatsız eden bir titreşim yok, dönüşte çok rüzgar vardı yine de korkutmadı. 130kmh nin üzerine gazı açınca mızlamadan hızlanması keyifli. 140-150kmh’ye de oturup gidiyor ama ben o hızları güvenli bulmuyorum. İlk gün 500km yol üzeri akşam halen dolaşacak enerjim vardı.Eve döndüğümde toto artık yeter diyordu. Günlük 300-400km lik eteplarla dünyayı gezersin.
Tur paketteki standart ön cam kaska kadar rüzgarı kesiyor. Aynaların açısını beğenmiyordum, motorun alet çantasındaki alyenle gidon tutan parçayı gevşetip gidonu biraz öne-yukarı aldım görüş daha iyi oldu.
Bir depo ile 200km civarı gidiyor, iki diş kalınca yakıt al uyarısı veriyor. Bu durumda 9 litre civarı alıyor, demekki depoda 4 litre daha oluyor. Aynı depo hacmindeki xmax 250 de 300km leri rahat görüyor. Yunan tarafında benzinin litresi 1.89 euro.
Kavala tarafındaki yüksek yerlerde hafif yağmur vardı, standart lastiğini zorlamadım, bir sorun da yaşamadım.
Uzun yolda ihtiyaç olacak bir çok ekipmanı standart olarak tur pakete koymuşlar. Topcase’imi aldığımda taktırmıştım, yolcu selesinin üzerine büyük sosis çanta bağladım, tutacaklarda bağlantı kayışı için yer var.
Telefon tutucusunun yeri güzel, usb şarja yakın fakat çok titreşim aldığı için uzun süre tlf u bırakmıyorum üzerinde, ois özelliğini bozuyormuş.
Frenleri zorlamadım, bir sorun da yaşamadım. Amortisörlerin çukur sönümlemesi ve yol tutuşu güzel. Motor tek parça hissettiriyor, virajda çukurda gözü başı bir yana gitmiyor.
Bu geziyi kayıt yaptığınız bir kanal veya platform varmı?
-
25 Mayıs 2023, 22:38
#5619
Motosiklet dün teslimat şubesi için yola çıkmıştı bugün mesaj geldi trafik poliçesi kestirmem için, poliçeyi kestirdim.
geçici tescil belgesi ve plaka basım belgesini mail olarak attılar.
ilk defa sıfır araç alıyorum bundan sonra ne yapmam gerekiyor? bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
-
25 Mayıs 2023, 23:50
#5620
OkNisT adlı üyeden alıntı
Motosiklet dün teslimat şubesi için yola çıkmıştı bugün mesaj geldi trafik poliçesi kestirmem için, poliçeyi kestirdim.
geçici tescil belgesi ve plaka basım belgesini mail olarak attılar.
ilk defa sıfır araç alıyorum bundan sonra ne yapmam gerekiyor? bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
Hayırlı olsun, belge ile notere gidip ruhsat ve plakasını çıkartıp bayiden motoru teslim alacaksınız. Sigorta ne çıktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
Bana da bilgiler geldi ama sigorta için teklif alayım dedim 2890tl çıktı üzerime bir motor olduğu için o yüzden önce motorun satışını vereceğim sonra tekrar sigorta teklifi alıp evrak işlerini halledeceğim malum boşu boşuna 7.basamak ve %45 hasarsızlık indirimini yakmak istemiyorum o kadar külfet beni aşar birde 1 yıllık MTV vergisi var onları sonra da öderim ama öncelik sigorta işinde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)