Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mart 2023, 21:29
#5461
Tur paket D400 ‘ün rodajına devam ediyorum. Aynı gün içinde İstanbul-Tekirdağ-İstanbul 300km ye yakın yol yaptım. Yamaha myride uygulamasına göre ort 75km/h yapmışım, max 123km/h yi görmüşüm.
Otoyolda aşırı rüzgar vardı, motor 190kg ben 110kg savrulmadan gittim geldim, ağır vasıta çıkışlarında yan rüzgarı hissetsemde şerit dışına çıkmadım.
Depo uyarısı çok erken yanıyor, tahminen 90km gösteriyor, bence bir depo 300km zor görür, riskli görür. Bunu beğenemedim, kalan yakıtla 220km menzil veriyor, daha 2-3 km olmadan pat 180km oluyor, sonra yine 200km oluyor, ooo daha gider dediğinde paat 160km sonra 120km sonra 90 km diyor ışık yakıyor, gittiğin belki 30-40 km, 90-110km/h seyir hızı. Güvenemedim, 250 km sonrası doldur depoyu daha sağlıklı.
Rodaj max devri 6500d/d de 115-117km/h gösterge hızına gayet rahat oturuyor, titreşim yok. 123km/h gibi kırmızı ışık yakıyor, ilk 2000km zorlamayacağım.
Lastik ile ilgili bir sorun yaşamadım, lakin çok yumuşak kullandım.
Kontak anahtarı zor girmeye başladı, wd40 istiyor sanırım.
Yaklaşık 5 saat civarı sele üzerindeydim, son saat totoyu ağrıttı.
4-4.5 saat daim gider yoluna göre 200-350km yol yaparım standart haliyle hiç sorun değil.
Xmax250 den farkı 90-100km/h nin üzerine çok rahat hızlanması, özellikle yurdum kamyonları ve otobüslerinin arkasında kalmamak için keyifli. Bakalım ilk 2000km sonrası nasıl olacak…
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Reklamlar
-
15 Mart 2023, 09:20
#5462
kdiner adlı üyeden alıntı
Hangi servise gidiyorsun, Kadıköy de baymoto var onlar işini fazlası ile görür, debriyajı çekince sesin değişmesi normal ama diğerleri için birşey diyemem.
Baymoto sürekli gittiğim bir servis. Hatta bütün bakımları orada yapıyorum. Ama sanki yoğunluk olduğu zaman çok ilgilenemiyorlar. Misal yazılım güncelleme sorduğumda cihazda problem var gibi bir yanıt almıştım. O yüzden alternatif sordum.
-
15 Mart 2023, 23:35
#5463
Macabre adlı üyeden alıntı
Baymoto sürekli gittiğim bir servis. Hatta bütün bakımları orada yapıyorum. Ama sanki yoğunluk olduğu zaman çok ilgilenemiyorlar. Misal yazılım güncelleme sorduğumda cihazda problem var gibi bir yanıt almıştım. O yüzden alternatif sordum.
Yazılım atılmıyor artık.
-
17 Mart 2023, 16:16
#5464
Merhaba arkadaşlar sizlere kayseriden yazıyorum dominar 400 tur aksesuarlı motorsikleti 0 almak istiyorum ancak ben motor sürmeyi bilmiyorum bu araçta rahatlıkla öğrenebilir miyim aktif araba kullanıyorum. ayrıca stop etme sorunu bajaj tarafından çözüldü mü yoksa hala 0 motorsikletlerde devam ediyor mu
-
17 Mart 2023, 16:40
#5465
etasci adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar sizlere kayseriden yazıyorum dominar 400 tur aksesuarlı motorsikleti 0 almak istiyorum ancak ben motor sürmeyi bilmiyorum bu araçta rahatlıkla öğrenebilir miyim aktif araba kullanıyorum. ayrıca stop etme sorunu bajaj tarafından çözüldü mü yoksa hala 0 motorsikletlerde devam ediyor mu
Motor ağır bir motor. Ben daha öncesinden sukuter kullanmama rağmen 4-5 kere ağırlığını taşıyamayıp devirdim. Hele bir de boyun kısaysa öğrenmek için doğru motor bu olmuyor. Sana tavsiyem daha düşük cc daha hafif bir motorla başlaman. 125 veya 250cc tercih edebilirsin
-
17 Mart 2023, 20:10
#5466
etasci öğrenirsin ve kullanırsın ama öğrenmen tam olmaz eksik olur ve öğrenirken zevk almassın.
100-150kg arası naked motorlarla terchien 15-20 beygirler başlaman en sağlıklısı.
dominar 400 190kilo yakıt ekleyince 200 olur.
bütçen ne bilmoyrum ama.en az 7-8bin km hafif ve güçsüz motor daha iyi olur.
dar dönüşler,yavaş manevralar,fren debriyaj kontrolunu hafif ve kıvrak motorda ögrenirsen daha kolay daha zevkli
honda cb125r,duke 125 duke 200,nk 150,benelli 125s,benelli tnt 125,benelli bn125,rks tnt 202 bunlara bir bak incele
bütçene göre sıfır yada 2. el alırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
hyosung gd 250n var eklememişim
-
18 Mart 2023, 09:39
#5467
Ağır motor bağzan iyi kullanana bile eziyet oluyor.
Dominar ayın 15 inde bayiye teslim edildi. Bayi gelip almamı söyledi ama ben gidip almadım. Müthiş hava muhalefeti var. Bugünde hava pek iç acısı değil amma bugün nasipse gidip alacağım. Dün bayiye gidip şöyle bir fiziksel temas kurdum. İlk hissiyatım eski dominardan farklı gibi geldi. Anında elektrik aldım. İlkinden daha yakışıklı. Notere 743 lira ödedim. Şöförler odasına 126 lira. Sigorta içinde 1700-tl. Sırada yapan bulursam kasko var.
-
18 Mart 2023, 10:43
#5468
etasci adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar sizlere kayseriden yazıyorum dominar 400 tur aksesuarlı motorsikleti 0 almak istiyorum ancak ben motor sürmeyi bilmiyorum bu araçta rahatlıkla öğrenebilir miyim aktif araba kullanıyorum. ayrıca stop etme sorunu bajaj tarafından çözüldü mü yoksa hala 0 motorsikletlerde devam ediyor mu
Tavsiye etmem daha hafif ve düşük CC 2.el bir motor ile öğrenmeye çalış sonuçta motor kaçmıyor öğrendikten sonra yükseltme yaparsın.
-
18 Mart 2023, 11:58
#5469
Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.
Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.
Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.
Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.
Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.
Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.
Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
-
18 Mart 2023, 12:17
#5470
mavellen adlı üyeden alıntı
Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.
Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.
Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.
Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.
Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.
Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.
Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
Öncelikle hayırlı olsun ama keşke v-power koymasaydiniz motosikletlere v-power pek yaramıyor diye duymuştum.Tabi bu kulaktan dolma bir bilgi
-
18 Mart 2023, 12:22
#5471
denizz1 adlı üyeden alıntı
Öncelikle hayırlı olsun ama keşke v-power koymasaydiniz motosikletlere v-power pek yaramıyor diye duymuştum.Tabi bu kulaktan dolma bir bilgi
Teşekkür ederim. Önceki motorlardada vpower kullandım. Yakıt kaynaklı bir sorunla karşılaşmadım. Benzini devamlı shellden alırım, varsa vpower yoksa normalini koyarım.
Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.
-
18 Mart 2023, 15:51
#5472
mavellen adlı üyeden alıntı
Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.
Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.
Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.
Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.
Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.
Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.
Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
Vites göstergesini ana ekrana alabiliyorsun, üstünde gelen yağ var şimdilik pamuk gibidir ilk bakımdan sonra normal haline döner tekrar hayırlı olsun.
-
18 Mart 2023, 19:11
#5473
mavellen adlı üyeden alıntı
Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.
Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.
Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.
Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.
Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.
Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.
Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
-
18 Mart 2023, 20:01
#5474
mavellen adlı üyeden alıntı
Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.
Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.
Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.
Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.
Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.
Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.
Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
İyi günlerde kullanın. Kemal hocam da yazmış, vites-saat üst ekrana da alınabiliyor. M-S tuşlarını Az kurcalayın görürsünüz. Ben standart ön camdan çok memnunum, kask altına atıyor rüzgarı kaskta uğultu yapmıyor. 59cm + deflektör ful kesiyor rüzgarı ammaaa, yelken etkisi yapıyor, dengeyi etkiliyor.
Tur versiyon üzerindeki stok aksesuarlar her türlü iklimde on binlerce km yapılan yol deneyimi sonrasında eklendi. Dominar Odyssey diye youtube da serileri var.
https://youtu.be/i1K1kkzcJ8A
https://youtu.be/jwARLT-XRXw
https://youtu.be/Og3spEGeTbg
-
20 Mart 2023, 09:26
#5475
kdiner adlı üyeden alıntı
Vites göstergesini ana ekrana alabiliyorsun, üstünde gelen yağ var şimdilik pamuk gibidir ilk bakımdan sonra normal haline döner tekrar hayırlı olsun.
tommygun adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
BOO_74 adlı üyeden alıntı
İyi günlerde kullanın. Kemal hocam da yazmış, vites-saat üst ekrana da alınabiliyor. M-S tuşlarını Az kurcalayın görürsünüz. Ben standart ön camdan çok memnunum, kask altına atıyor rüzgarı kaskta uğultu yapmıyor. 59cm + deflektör ful kesiyor rüzgarı ammaaa, yelken etkisi yapıyor, dengeyi etkiliyor.
Tur versiyon üzerindeki stok aksesuarlar her türlü iklimde on binlerce km yapılan yol deneyimi sonrasında eklendi. Dominar Odyssey diye youtube da serileri var.
https://youtu.be/i1K1kkzcJ8A
https://youtu.be/jwARLT-XRXw
https://youtu.be/Og3spEGeTbg
Çok teşekür ederim. Hepimizin tekeri düz bassın.
Dominardan özür diliyorum. İlk marşa basıp bir kaç kilometre yapınca titreşim var sanmıştım. Sabah işe gelirken farkettim titreşim yokmuş motorda.
Cumartesi hava kapalıydı. Yağmur yağmaz zannetmiştim. Ev iş arası 50 kilometre. Son 20 kilometreye gelince yer gök yarıldı sanki. Donumakadar ıslandım. Kask buğu yaptı. Birşey göremez oldum. Böyle durumlara daha öncede çok maruz kalmıştım. O zamanlar kaskı havalandırıp buğuyu halledebiliyordum. Meğer kaskta tüm havalandırmalarda kapalıymış, açmakta aklıma gelmedi. Acemi motorcuyum. Sıfırdan başlıyor gibiyim. Uzun süre motora ara vermek iyi bir şey değil. 50 cc de olsa haftada bir kez binmek şart.
Motorun gazlaması güzel. Yalnız motorun gücünü hissedemedim. Yeni diye abanmıyorum belki ondandır diye düşünüyorum. Önceki motor gazı açınca yol arardı gitmek için. Bu pek sakin. Motor gücü kısıktır belki diye düşünüyorum yada bana öyle geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
Dün gidon yükseltmeyi taktım. 3 cm boyunda. Oturuş pozisyonu daha dik oldu. Telefon tutucularıda taktım. Bu sefer tutucuları şarjlı olanlardan almadım. Zaten motorda var. Motordaki usb girişi çok güzel. Kalitesiz değil.
Elleri bırakınca motor sağa eğilimli. Elleri bırakmadığında sağ tarafa gideyim demiyoru. Motorun dengesi güzel. Yola gidişi güzel. Depoyu dizlerile sıkınca tamamen bütünleşebiliyordun.
Göstergeleri henüz öğrenemedim. Ortalama yakıt tüketimi varmı? Göstergede şuan bir yakıt tüketimi var. Gösterdiği değerler çok absürt.
Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.
-
21 Mart 2023, 00:08
#5476
1 litre ile kaç km gider şeklinde gösteriyor tüketimi. Ve stabil bir ölçüm için sabit bi hızda gitmeniz lazım. Şehir içerisinde gazla sık sık oynayınca çok değişken değerler gösterir.
-
21 Mart 2023, 11:10
#5477
Merhaba. Klavuzda kütle ağırlığı 182 kg, yükleme kapasitesi 332 kg (Sürücü dahil ) diyor.Özellikle yük bakımından bu değerlerin üstüne çıkan oldu mu
-
21 Mart 2023, 13:46
#5478
Motoru aldığımdan beri rampa inişlerinde stop edip etmediğini denedim. Dün %7 eğimli rampa inişinde 3-5 kere debriyajı devir düşenekadar çekip sonra bıraktım. Stop etmedi.
Ön kafadan ses geliyor gibi sanki. Rodaj bitenekadar buraya odaklanmıyacağım.
-
21 Mart 2023, 16:14
#5479
Bergson adlı üyeden alıntı
Merhaba. Klavuzda kütle ağırlığı 182 kg, yükleme kapasitesi 332 kg (Sürücü dahil ) diyor.Özellikle yük bakımından bu değerlerin üstüne çıkan oldu mu
13 litre benzin, 195 kilo, korumalar ve aksesuarlar 5 kilo olsa ıslak 200kg yapar. Benim kilom 85, 110kg arkadaşı artçı olarak aldım. 395 yapar. Hadi onu da geçtim eşim 55 kilo desek 340kg yapar. Mantıken artçılı binen herkes çok zayıf değilse yükleme kapasitesini geçiyor.
(Hesap hatası yaptıysam uyarın)
-
21 Mart 2023, 16:34
#5480
Psyduck adlı üyeden alıntı
13 litre benzin, 195 kilo, korumalar ve aksesuarlar 5 kilo olsa ıslak 200kg yapar. Benim kilom 85, 110kg arkadaşı artçı olarak aldım. 395 yapar. Hadi onu da geçtim eşim 55 kilo desek 340kg yapar. Mantıken artçılı binen herkes çok zayıf değilse yükleme kapasitesini geçiyor.
(Hesap hatası yaptıysam uyarın)
Yukleme kapasitesini hesaplarken motorun kuru agirligini dahil etmiyoruz diye biliyorum. Mantiken de oyle olmasi lazim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)