Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4941
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (Sana değil de mavellen'e yazıyorum asıl 2016 ve üstü 2. nesil kasası alınırsa daha iyi olur; LED far ve ön amortisöre preload ayarı geldi 2016'larda. Şekil olarak da benim daha hoşuma gidiyor 2. nesil.
    Bu yaz kısmetse dominarı satacağım İNŞALLAH.Ya sıfır honda düşünüyorum yada 2.el 500f.Nasipte hangisi varsa.500f için dediğin gibi 2016 üstü modellere bakıyorum.Ötv indirimi gelse hemen dominarı ilana koyar Alanya honda akdenizde soluğu alırdım.Biliyorum aldım aldım yoksa yaya kaldım.

    Bu bajaj beni çok gerdi.Motordan yana sıkıntım olmasada firmanın satış politikası beni mudur etti.Dominar almasaydım mt07 alıyordum.O zaman dominar yeni gelmişti bir furya vardı uygn fiyatından ötürü hemen aldım.Keşke o uygun fiyata kanmayıp gidip mt07 alsaydım diyorumda o zamanda mt07 yürütecek ne piskolojiye nede tecrübeye sahiptim.Mt07 ile patladımmı orda kalırdım orası kesin.Artık sakin sürüyorum ama yinede agresif bir motor almayacağım.

    Adam motor yapmış yaptığı motora 13 bin devir gösterge koymuş.Satış temsilciside bu 13 bin bandının açılacağına inanmışki dominar ilk çıktığında torkundan beygirinden bahsedilirken bunlardanda bahsediliyordu.Meğer motorda 13 bin devir çevirecek kabiliyet yokmuş.Motor 9500 son devri.Adama sormazlarmı neden 13 binlik gösterge yaptım.Bunların 4 adet motorunu aldım.Benim gibi bir müşteride bulamazlar.Dahada kapılarına gitmem İNŞALLAH.Alırım honda temiz binerim sıkılırsamda değerinde satarım.Ne ben üzülürüm nede alan üzülür.Adamların motorları herzaman pirim yapıyor.

    2.eli oturmamış bir dominarın nasıl bir geleceği olabilir.Firmanın umrunda değil 2.el.Ben sattığım kadar satabileyim modundalar.Satda görelim kaçtane satacaksın.Sokağa çıkıyorum adım başı mt25 yada r25.Peynir ekmek gibiler.
    Cloud bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4942

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Hondanin motosikletine hiç sahip olmadim

    Ama otomobiline sahip olduk.

    2003 senesinde 2000 model civic 1.6ies almistik,tabi o zamanlar şimdilerdeki gibi keko tayfasi yoktu,arac stok oynanmamişti

    Çok iyi hatirliyorum,aldigimizda 3 yaşinda 35bin km deydi(izmirde buyudugum icin ordan hatirliyorum)bu arabaya 2 sene bindik,o donem S plakalarin cogalmaya başladigi zaman buyuk birader servis işine girmek icin arabayi sattik,

    Abartmiyorum,o civic ten aldigim keyfi baska bir araçtan alamadim,döneminin çok ilerisinde bir uretim ve sorunsuzluk sunan bir araçti.

    Daha sonra,hyundai,kia serisi araclarim oldu,hatta kisa bir donem gaza gelip(tok kapi sesi ayagina) 2009 fsi jetta aldim baktim olacak iş degil 2 ay icinde hemen sattim.tekrar kia ya döndüm.

    Unutmadan,köyde bir tane honda jeneratorumuz var,20 yasinda vardir.hala taş gibi..

    Uzun lafin kisasi,

    Düzgün bir kullanicinin elinde uzerinde ``honda``yazan bir makina/arac vs,varsa kesinlikle tereddut edilmeden alinmalidir.hee ufak tefek sorunlar illaki cikabilir ama,bir mali uzerindeki etiketi ve ismi sattirir.kullanicilari populer yapar..

    Son 6 aydir nc700s kovalamaktan yoruldum

    Artik cb500F leri radarima aldim.

    Km kriterim yok,yeterki onceki sahipleri belli duzgun kullanilmiş olsun.

    Honda fanboyu gibi gorunmek istemem,sonucta babamin mali degil..

    Mevzuyu biraz uzattim,ben kaçar..
    dyavol-77 ve Cloud bunu beğendiler.

  3. #4943

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yaz kısmetse dominarı satacağım İNŞALLAH.Ya sıfır honda düşünüyorum yada 2.el 500f.Nasipte hangisi varsa.500f için dediğin gibi 2016 üstü modellere bakıyorum.Ötv indirimi gelse hemen dominarı ilana koyar Alanya honda akdenizde soluğu alırdım.Biliyorum aldım aldım yoksa yaya kaldım.

    Bu bajaj beni çok gerdi.Motordan yana sıkıntım olmasada firmanın satış politikası beni mudur etti.Dominar almasaydım mt07 alıyordum.O zaman dominar yeni gelmişti bir furya vardı uygn fiyatından ötürü hemen aldım.Keşke o uygun fiyata kanmayıp gidip mt07 alsaydım diyorumda o zamanda mt07 yürütecek ne piskolojiye nede tecrübeye sahiptim.Mt07 ile patladımmı orda kalırdım orası kesin.Artık sakin sürüyorum ama yinede agresif bir motor almayacağım.

    Adam motor yapmış yaptığı motora 13 bin devir gösterge koymuş.Satış temsilciside bu 13 bin bandının açılacağına inanmışki dominar ilk çıktığında torkundan beygirinden bahsedilirken bunlardanda bahsediliyordu.Meğer motorda 13 bin devir çevirecek kabiliyet yokmuş.Motor 9500 son devri.Adama sormazlarmı neden 13 binlik gösterge yaptım.Bunların 4 adet motorunu aldım.Benim gibi bir müşteride bulamazlar.Dahada kapılarına gitmem İNŞALLAH.Alırım honda temiz binerim sıkılırsamda değerinde satarım.Ne ben üzülürüm nede alan üzülür.Adamların motorları herzaman pirim yapıyor.

    2.eli oturmamış bir dominarın nasıl bir geleceği olabilir.Firmanın umrunda değil 2.el.Ben sattığım kadar satabileyim modundalar.Satda görelim kaçtane satacaksın.Sokağa çıkıyorum adım başı mt25 yada r25.Peynir ekmek gibiler.
    Önceki mesajımda Hero xpulse filan dedim ama, öte yandan bi gerçeği de görüp söylemeden duramayacağım, ben de uzun yıllar sonra Yamaha aldım, keşke ötv indirimi varken alsaymışım diyorum, bi aksilik olmazsa bütçem de yeterse küçük cc bile olsa ben de bundan sonra alırsam Bajaj, CFMoto filan alacağımı sanmıyorum. Ama zaten bunları niye alıyoruz, bütçe meselesi işte. Aynı paraya Honda, Yamaha vardı da biz mi almadık hesabı. Ben sırf gerçekten uzun süreli maxi skutır ihtiyaından aldım xmax'ı ama bundan sonra da muhtemelen(gene büyük konuşmayayım ama) ikinci eli de olsa daha sorunsuz markaların ürününü, geleceği belirsizlerinkini almamayı denerim.
    Şu söylenebilir, ki başka bi başlıkta biri bana yazmış, işte bu markalar alınmazsa satmazsa nasıl tutunup büyüyecek filan. Valla kusura bakmasınlar da, kimsenin malının, markasının büyüyeceğine v.s. sine benim onun ürününü alıp kazıklanmam ya da sürekli sorun yaşamam katkı yapmasın artık, ben sıkıldım bu işten. Sürekli ürün gamı değişen, servisinde sıkıntı olacak mı kaygısı yaşadığım ya da sıfır alıp kısa sürede sorun yaşadığım markalardan ürün aldıkça ben daha büyük kazık yiyorsam ben de bu küçük adam halimle kendimi bütçemi düşünürüm, neticede biz o marka sahibi tüccarlara göre küçük adamlarız arkadaş. Para kazanmak ürünü tutturmak istiyorlarsa adam gibi arkasında duracaklar, müşteri odaklı olacaklar sorunları çözecekler v.s., ki Bajaj Tr yine de bu konuda iyi iş yapıyor bence, sonra nolur bilmem ama bir Ekrem ATA Bajaj için büyük katkı sunmuştur mesela. Umarım daha iyi olurlar keşke olsalar biz de Honda, Yamaha deyip durmayalım, ama dediğim gibi biz de bu kısıtlı bütçelerle kendi işimize gücümüze bakacaz bi saatten sonra Bajaj mı batacak, CTMoto mu kaçacak bana ne arkadaş. Benim ekonomik durumum bozulunca bana birileri al bu motoru sana indirdik fiyatını diyor mu?

    Hero Xpulse'ye hala hastayım o ayrı.

    Herkese selam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

    Bu konuda bir de eskiden yaşadığım bi mevzuyu anlatıp gideyim.
    Yıllar önce ilk motorum cbf 150'den sonra hevesle gidip Hyosung gv250 Aquila aldım 2.el. Ama motor cillop gibi 1600km'de daha full aksesuar garantisi sürüyor filan. Sahibine sordum çok az km bu kadar aksesuar donatmışsınız niye satıyorsunuz filan, çocuk o zaman bana ben gv650'ye geçeceğim ondan satıyorum dedi. Tabii ben bu konuda tecrübesizim ya o zaman yedim bunu zaten pırıl pırıl aleti görünce dibim düşmüş, fiyatı da biraz indirtmişim filan. Bankadan cbf150 parasınının üstüne tüketici kredisi çekip aldım Hyosung'u. Sevinçten uçacam alet cillop, eşim filan delirdi görünce. Herkes beğeniyo.
    Gelgelelim, ben alete kapalı otopark bile tutmuşken daha ilk ayında elektrik sistemi sorun çıkarttı, sonra kronik sorun olan belli devirde gaz yememe mevzusu baş gösterdi, garantiden beyin değişecek deniyor ama servis mahalle arası bi yer, ustanın tüm iyi niyetine rağmen distribütör o dönemki çayna motor furyası gazıyla motorcu olmuş bi firma, yedek parça filan yollamıyor, bi kaç ay sonra egzantrik zinciri şıkırdamaya başladı, derken ben 6 ayda en az 6 kez servise gittim. 6. ayın sonunda motoru sattım ki ben satarken distribütör de değişti, Kuralkan aldıydı Hyoyu falan filan. O kızgınlıkla gidip ybr125 almıştım. Ve o kadar mutlu etti ki beni 1 yılda 15bin km yaptım bakkala bile onla gittim, hani tam az daha koy ybr al mode on oldum. sonra bi daha Yamaha Honda dışında motor almam dedim durdum. (O ara bigün bi motosiklet aksesuarcısında da Hyosung'u aldığım çocuğa rastladım ben de ybr var, dedim aldın mı gv650'yi, ık mık etti, konuyu değiştirdi filan, mağazadan çıktı arkadaşıyla baktım o da Honda Transalp'e biniyor )
    Zaten sonra da araba alıp motosiklete epeyce bi ara verdiydim filan.
    Böyle böyle insanlar Japondan şaşma moduna kafasına geliyor işte, ki ben o aradan sonra 2 kez Bajaj aldım tüm ön yargılarımı yıkıp, tabii bütçe de vardı işin içinde, cbf150 alacakken vazgeçip tipine filan gaza gelip tabii sağlam indirime de Pulsar NS150 aldım. Çokça memnuniyetsiz değildim ama işte malum can sıkıcı küçük tefek şeyleri vardı onun da.
    Hal böyle olunca işte genelde sana ne diyor tecrübeliler Japondan şaşma falan filan.

    Haydi yeniden veda ediyorum kalın sağlıcakla.

    Ah xpulse ahh
    levend84 ve mavellen bunu beğendiler.

  4. #4944

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki mesajımda Hero xpulse filan dedim ama, öte yandan bi gerçeği de görüp söylemeden duramayacağım, ben de uzun yıllar sonra Yamaha aldım, keşke ötv indirimi varken alsaymışım diyorum, bi aksilik olmazsa bütçem de yeterse küçük cc bile olsa ben de bundan sonra alırsam Bajaj, CFMoto filan alacağımı sanmıyorum. Ama zaten bunları niye alıyoruz, bütçe meselesi işte. Aynı paraya Honda, Yamaha vardı da biz mi almadık hesabı. Ben sırf gerçekten uzun süreli maxi skutır ihtiyaından aldım xmax'ı ama bundan sonra da muhtemelen(gene büyük konuşmayayım ama) ikinci eli de olsa daha sorunsuz markaların ürününü, geleceği belirsizlerinkini almamayı denerim.
    Şu söylenebilir, ki başka bi başlıkta biri bana yazmış, işte bu markalar alınmazsa satmazsa nasıl tutunup büyüyecek filan. Valla kusura bakmasınlar da, kimsenin malının, markasının büyüyeceğine v.s. sine benim onun ürününü alıp kazıklanmam ya da sürekli sorun yaşamam katkı yapmasın artık, ben sıkıldım bu işten. Sürekli ürün gamı değişen, servisinde sıkıntı olacak mı kaygısı yaşadığım ya da sıfır alıp kısa sürede sorun yaşadığım markalardan ürün aldıkça ben daha büyük kazık yiyorsam ben de bu küçük adam halimle kendimi bütçemi düşünürüm, neticede biz o marka sahibi tüccarlara göre küçük adamlarız arkadaş. Para kazanmak ürünü tutturmak istiyorlarsa adam gibi arkasında duracaklar, müşteri odaklı olacaklar sorunları çözecekler v.s., ki Bajaj Tr yine de bu konuda iyi iş yapıyor bence, sonra nolur bilmem ama bir Ekrem ATA Bajaj için büyük katkı sunmuştur mesela. Umarım daha iyi olurlar keşke olsalar biz de Honda, Yamaha deyip durmayalım, ama dediğim gibi biz de bu kısıtlı bütçelerle kendi işimize gücümüze bakacaz bi saatten sonra Bajaj mı batacak, CTMoto mu kaçacak bana ne arkadaş. Benim ekonomik durumum bozulunca bana birileri al bu motoru sana indirdik fiyatını diyor mu?

    Hero Xpulse'ye hala hastayım o ayrı.

    Herkese selam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

    Bu konuda bir de eskiden yaşadığım bi mevzuyu anlatıp gideyim.
    Yıllar önce ilk motorum cbf 150'den sonra hevesle gidip Hyosung gv250 Aquila aldım 2.el. Ama motor cillop gibi 1600km'de daha full aksesuar garantisi sürüyor filan. Sahibine sordum çok az km bu kadar aksesuar donatmışsınız niye satıyorsunuz filan, çocuk o zaman bana ben gv650'ye geçeceğim ondan satıyorum dedi. Tabii ben bu konuda tecrübesizim ya o zaman yedim bunu zaten pırıl pırıl aleti görünce dibim düşmüş, fiyatı da biraz indirtmişim filan. Bankadan cbf150 parasınının üstüne tüketici kredisi çekip aldım Hyosung'u. Sevinçten uçacam alet cillop, eşim filan delirdi görünce. Herkes beğeniyo.
    Gelgelelim, ben alete kapalı otopark bile tutmuşken daha ilk ayında elektrik sistemi sorun çıkarttı, sonra kronik sorun olan belli devirde gaz yememe mevzusu baş gösterdi, garantiden beyin değişecek deniyor ama servis mahalle arası bi yer, ustanın tüm iyi niyetine rağmen distribütör o dönemki çayna motor furyası gazıyla motorcu olmuş bi firma, yedek parça filan yollamıyor, bi kaç ay sonra egzantrik zinciri şıkırdamaya başladı, derken ben 6 ayda en az 6 kez servise gittim. 6. ayın sonunda motoru sattım ki ben satarken distribütör de değişti, Kuralkan aldıydı Hyoyu falan filan. O kızgınlıkla gidip ybr125 almıştım. Ve o kadar mutlu etti ki beni 1 yılda 15bin km yaptım bakkala bile onla gittim, hani tam az daha koy ybr al mode on oldum. sonra bi daha Yamaha Honda dışında motor almam dedim durdum. (O ara bigün bi motosiklet aksesuarcısında da Hyosung'u aldığım çocuğa rastladım ben de ybr var, dedim aldın mı gv650'yi, ık mık etti, konuyu değiştirdi filan, mağazadan çıktı arkadaşıyla baktım o da Honda Transalp'e biniyor )
    Zaten sonra da araba alıp motosiklete epeyce bi ara verdiydim filan.
    Böyle böyle insanlar Japondan şaşma moduna kafasına geliyor işte, ki ben o aradan sonra 2 kez Bajaj aldım tüm ön yargılarımı yıkıp, tabii bütçe de vardı işin içinde, cbf150 alacakken vazgeçip tipine filan gaza gelip tabii sağlam indirime de Pulsar NS150 aldım. Çokça memnuniyetsiz değildim ama işte malum can sıkıcı küçük tefek şeyleri vardı onun da.
    Hal böyle olunca işte genelde sana ne diyor tecrübeliler Japondan şaşma falan filan.

    Haydi yeniden veda ediyorum kalın sağlıcakla.

    Ah xpulse ahh
    patron, ben de isterim transalp'e gs'e varandero'ya binmeyi. fakat bir arızada ya da bakım sırasında yüksek maliyetler ödemek beni mutsuz ediyor. kaldı ki o kadar bütçem dahi yok.

    çok şükür elim anahtar tutuyor, her türlü el aletim, ölçü aletim, havalı aletlerim vesaire var.
    pulsar 200'üm var. eski sahibi pek korumadığı için furş bilyası paslanmış ses yapıyor.
    yedek parça ucuz hiç canım sıkılmadı. orijinal furş takımını 100 tl gibi bir rakama aldım. takımın içinde gres yağı bile var.
    yarım günde taktım mis gibi oldu.

    arka disk yamuktu gene canım sıkılmadı. 1 saatte diski değiştirdim, civataların dahi yenisini aldım. loctite ile civataları torkladım. 85 tl cebimden para çıktı.

    arkadaşta gs var. abs sensörü arızalandı sadece parça parası yüzünden 2 ay boş otobüste ayakta gitti.

    daha önce apache vardı bende 40k kilometrede yağ eksiltmeye başladı. yarım saatte silindiri söktüm, rektefiyeciye götürdüm, 200 tl para verdim 2 saatte çiçek gibi topladım. conta ve yağ parası ile 250 tl masrafım oldu.

    yılda 10-12k kilometre yapıyorum hem bakım, hem parça parası yüzünden beni anca ya hintli, ya da çinli mutlu eder.
    Cloud ve BOO_74 bunu beğendiler.

  5. #4945

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patron, ben de isterim transalp'e gs'e varandero'ya binmeyi. fakat bir arızada ya da bakım sırasında yüksek maliyetler ödemek beni mutsuz ediyor. kaldı ki o kadar bütçem dahi yok.

    çok şükür elim anahtar tutuyor, her türlü el aletim, ölçü aletim, havalı aletlerim vesaire var.
    pulsar 200'üm var. eski sahibi pek korumadığı için furş bilyası paslanmış ses yapıyor.
    yedek parça ucuz hiç canım sıkılmadı. orijinal furş takımını 100 tl gibi bir rakama aldım. takımın içinde gres yağı bile var.
    yarım günde taktım mis gibi oldu.

    arka disk yamuktu gene canım sıkılmadı. 1 saatte diski değiştirdim, civataların dahi yenisini aldım. loctite ile civataları torkladım. 85 tl cebimden para çıktı.

    arkadaşta gs var. abs sensörü arızalandı sadece parça parası yüzünden 2 ay boş otobüste ayakta gitti.

    daha önce apache vardı bende 40k kilometrede yağ eksiltmeye başladı. yarım saatte silindiri söktüm, rektefiyeciye götürdüm, 200 tl para verdim 2 saatte çiçek gibi topladım. conta ve yağ parası ile 250 tl masrafım oldu.

    yılda 10-12k kilometre yapıyorum hem bakım, hem parça parası yüzünden beni anca ya hintli, ya da çinli mutlu eder.
    Haklısınız.
    Zaten mesele de bu işte, durum olmayınca hepimiz için aynısı geçerli, ki siz şanslısınız eliniz anahtar tutuyor.
    Ben bu dediklerinizi şimdi xmax'ta bile yapıyorum, koruma demirini kendim aldım taktım geçen gün, orjianlin yarı fiyatına yan sanayi sissy barı göbeğim çatladı takana kadar ama taktım filan. Ama işte mesele bunları yapamayıp bütçesi de kısıtlı insanların yaşaması, büyük markadan ikinci el küçük motor alsa belki daha rahat eder filan.
    Haa o GS'i alıp da işletim masrafına parası yetmeyene acımam, kusura bakmayın, almayacak o zaman, ben mesela hayatım boyunca (piyango filan çıkmazsa) almayacağımı biliyorum GS filan. Heves etmek başka ama bir de gerçekçi olmak var. Motoru satın almak borç harç olabiliyor, sonrasını düşünmeden almamak da lazım. Bedavadan yürümüyor ki bu meretler.

  6. #4946

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısınız.
    Zaten mesele de bu işte, durum olmayınca hepimiz için aynısı geçerli, ki siz şanslısınız eliniz anahtar tutuyor.
    Ben bu dediklerinizi şimdi xmax'ta bile yapıyorum, koruma demirini kendim aldım taktım geçen gün, orjianlin yarı fiyatına yan sanayi sissy barı göbeğim çatladı takana kadar ama taktım filan. Ama işte mesele bunları yapamayıp bütçesi de kısıtlı insanların yaşaması, büyük markadan ikinci el küçük motor alsa belki daha rahat eder filan.
    Haa o GS'i alıp da işletim masrafına parası yetmeyene acımam, kusura bakmayın, almayacak o zaman, ben mesela hayatım boyunca (piyango filan çıkmazsa) almayacağımı biliyorum GS filan. Heves etmek başka ama bir de gerçekçi olmak var. Motoru satın almak borç harç olabiliyor, sonrasını düşünmeden almamak da lazım. Bedavadan yürümüyor ki bu meretler.
    çinden ziyade özellikle hintlide tamir yaparken yüzüm gülüyor.

    tvs motorumu sökerken egzantrik rulmanı skf, krank rulmanı koyo. ben sanayi sitesinde pahalılığından dolayı koyo rulman bulamıyorum adam krank miline takmış. karbüratörü söküyorum temizlemek için japon mikuni. far sinyal fiem marka.

    bajaj'a bakıyorum. tüm rulmanlar skf, keçeler hta, enjeksiyon ünitesine bakıyorum bosch logosu göz kırpıyor. fren hortumuna bakıyorum brembo yazıyor. debriyaj tasına bakıyorum fcc yazıyor yüzüm gülüyor.

    japon'a geçiyorum aynı parçalar.

    sonra çin'e bakıyorum abuzittin marka rulman, çapak içinde taş gibi olmuş keçeler vs. mikuni yerine mlkuni karbüratör.

    japon ile hintli arasındaki en büyük kalite farkı montaj ve boya kalitesi. söktüğüm için biliyorum kullanılan malzemeler hepsi kalite. fakat montaj leş. boya kalitesi leş.
    BOO_74 bunu beğendi.

  7. #4947

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çinden ziyade özellikle hintlide tamir yaparken yüzüm gülüyor.

    tvs motorumu sökerken egzantrik rulmanı skf, krank rulmanı koyo. ben sanayi sitesinde pahalılığından dolayı koyo rulman bulamıyorum adam krank miline takmış. karbüratörü söküyorum temizlemek için japon mikuni. far sinyal fiem marka.

    bajaj'a bakıyorum. tüm rulmanlar skf, keçeler hta, enjeksiyon ünitesine bakıyorum bosch logosu göz kırpıyor. fren hortumuna bakıyorum brembo yazıyor. debriyaj tasına bakıyorum fcc yazıyor yüzüm gülüyor.

    japon'a geçiyorum aynı parçalar.

    sonra çin'e bakıyorum abuzittin marka rulman, çapak içinde taş gibi olmuş keçeler vs. mikuni yerine mlkuni karbüratör.

    japon ile hintli arasındaki en büyük kalite farkı montaj ve boya kalitesi. söktüğüm için biliyorum kullanılan malzemeler hepsi kalite. fakat montaj leş. boya kalitesi leş.
    Yok galiba benim demek istediğimi siz tam anlamadınız. Hintlilerde kalite sıfır Çinli gibi demek istemedim, ben Türkiye'de bu ürünleri getirenlerin düzgün iş yapmamasını, ürünlerin arkasında yeterince durmamasını, dolayısıyla insanları bir ya da iki kez kullandıktan sonra bezdirmelerini kastetmeye çalıştım. Yoksa ben mesela Dmoinarımı severek kullandım, daha da kullanırdım, ama skutır almam daha mantıklıydı diye sattım, çünkü son 3 yıldır iki tekeri neredeyse sadece ulaşım için işe gitgelde kullanıyorum. motosiklet bagajıdı, yağmuru çamuruydu efektiflikten çıkmıştı. yoksa Dominar'ın bir çok yönü japonla ya da ortağı olduğu KTM ile benzeşiyor mesela, evet abs bosh, frenler bybre şu bu. Ama gelgelelim Tr'de servise gidince o kalitede hizmet yok. servise gitme diyemezsiniz ki herkese, herkes sizin gibi eli anahtar tutan insan değil, kaldı ki tutsa da yapmak istemeyebilir, ben çoğu zaman özellikle garanti de varsa niye ben yapıyorum servis niye var derim, hatta üşenirim bazen yapmaya. Hiç yapamayacak olup da motora binmeyi çok seven de var, ben motorcu eli anahtar tutacak kardeşim diyene de çokça katılamıyorum, eli anahtar tutmayan binmesin'e gelir iş.
    hintliler Çinli ile Japon arası kalitede hatta küçük cc'de bazen japondan üstün benim gözlemim, ama işte öyle bi saçma arıza ya da kronik sorun oluyor ki şaşıp kalıyorsun Hintli dedirtebiliyor. Ama dediğim gibi asıl üzen ya da can sıkan kısmı TR'deki distribütörler, servisler, eğitimsiz, donanımsız bu işi yapanlar, yaptırtanlar. Kişisel olarak artık yaş da 50'ye dayanınca ben uğraşmamak adına sorunsuzluğun, arkasında durulmasının peşindeyim.
    (haa bundan sonra hintli, çinli filan alırsam da daha az dijital ve eletronik donanımlı küçük cc alırım, çünkü servisin o dijital aksamdan, elektronikten anlayıp anlamadığından emin olamıyorsun maalesef bu markalarda. O yüzden dedim, yeni birisi sıfır Bajaj ya da CFmoto şu bu alacağına temiz ikinci el bir küçük cc japon alsa belki daha rahat edebilir)
    Neyse ben kaçtım artık selamlar!
    dundanbiri bunu beğendi.

  8. #4948
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    şuan parça sıkıntısı yaşanıyormuş geçen zincir dişli değişimi yaptırıcaktım yoktu parça hindistandan gelmiyormuş şuan yarın tekrar sorucam gelmiştir umarım

  9. #4949
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şuan parça sıkıntısı yaşanıyormuş geçen zincir dişli değişimi yaptırıcaktım yoktu parça hindistandan gelmiyormuş şuan yarın tekrar sorucam gelmiştir umarım
    Dişlileri ve zinciri başka internet sayfalarından bakarakta alabilirsin illa orjinal olmasına gerek yok tabi mecbur değişmen gerekmiyor sa.

  10. #4950
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    bajaj yedek parçaları.com güvenlimidir kullanmadım hiç

  11. #4951
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bajaj yedek parçaları.com güvenlimidir kullanmadım hiç
    Almadan önce irtibat kurun, Kalyoncu motor var Adana da bizim motor var.

  12. #4952

    Üyelik
    20 Mart 2020
    3 parti dominar 400 ug gümrük vergisine takilmadi 33800tl bilginize. sadece 3 parti için geçerli olacak

  13. #4953
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı cb 650f adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 parti dominar 400 ug gümrük vergisine takilmadi 33800tl bilginize. sadece 3 parti için geçerli olacak
    Resmi fiyat mı?
    Hangi bayilerde?

  14. #4954
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resmi fiyat mı?
    Hangi bayilerde?
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...78682959/detay

  15. #4955
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bajaj yedek parçaları.com güvenlimidir kullanmadım hiç
    ekuralkandan şaşma bence. resmî sitesi sonuçta.

  16. #4956

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekuralkandan şaşma bence. resmî sitesi sonuçta.
    ekuralkan biraz yavaş.

    kalyoncu ve motopit'de yetkili parça bayisi. fiyatları 3-5 tl daha fazla. fakat daha hızlılar.

    ayrıca bajaj'da piyasada yetkili olmayan bayilerin sattığı sözde orijinal parçalarda "only sale for india" etiketli parçalar var. fiyatları daha ucuz. kuralkan etiketi yok. bu parçalar hakkında ne düşünüyorsunuz?

    örneğin pulsar için furş takımı bakındım. "only sale for india" etiketli parçada alt üst bilezikler ve sadece bilyeler vardı. kuralkan etiketli pakette ise, alt üst bilezikler, bilye yatakları, bilyeler, toz lastiği ve gres yağı mevcuttu.

  17. #4957
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekuralkan biraz yavaş.

    kalyoncu ve motopit'de yetkili parça bayisi. fiyatları 3-5 tl daha fazla. fakat daha hızlılar.

    ayrıca bajaj'da piyasada yetkili olmayan bayilerin sattığı sözde orijinal parçalarda "only sale for india" etiketli parçalar var. fiyatları daha ucuz. kuralkan etiketi yok. bu parçalar hakkında ne düşünüyorsunuz?

    örneğin pulsar için furş takımı bakındım. "only sale for india" etiketli parçada alt üst bilezikler ve sadece bilyeler vardı. kuralkan etiketli pakette ise, alt üst bilezikler, bilye yatakları, bilyeler, toz lastiği ve gres yağı mevcuttu.
    Şunu iyi biliyorum,benim orjinal zincir bozulunca did marka yenisini aldım oda sahte çıktı.Sahte ürünün güçlü aletlerde pek esamesi okunmuyor.Çabuk deforme oluyor.Orjinalden yada kalitelisinden şaşmamak lazım.Ucuz mal dominarda pek randumanlı değil.

  18. #4958

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunu iyi biliyorum,benim orjinal zincir bozulunca did marka yenisini aldım oda sahte çıktı.Sahte ürünün güçlü aletlerde pek esamesi okunmuyor.Çabuk deforme oluyor.Orjinalden yada kalitelisinden şaşmamak lazım.Ucuz mal dominarda pek randumanlı değil.
    parça lazımsa ya kalyoncu'dan ya da motopit'den alıyorum. motopit evimin dibinde sayılır. sattıkları parçaların hepsinde kuralkan etiketi var.

    did konusuna gelirsek n11'de 150 tl ye did zincir var ve bana bir gülme geliyor
    sarı siteye ilan vermelik zincir onlar "abijim yağ bakımı yeni yapıldı, DID zincir lastik %80 bilen bilir"

    geçenlerde face gruplarında satılık pulsar gördüm, pulsarın bakım aralığı 5000km.
    adam 1500'de bir yağ değiştiriyorum yazmış. telefonu yere attım gülmekten.

  19. #4959

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    parça lazımsa ya kalyoncu'dan ya da motopit'den alıyorum. motopit evimin dibinde sayılır. sattıkları parçaların hepsinde kuralkan etiketi var.

    did konusuna gelirsek n11'de 150 tl ye did zincir var ve bana bir gülme geliyor
    sarı siteye ilan vermelik zincir onlar "abijim yağ bakımı yeni yapıldı, DID zincir lastik %80 bilen bilir"

    geçenlerde face gruplarında satılık pulsar gördüm, pulsarın bakım aralığı 5000km.
    adam 1500'de bir yağ değiştiriyorum yazmış. telefonu yere attım gülmekten.
    Cin mali 100luk motordan kalma alişkanlik

    1.500km de bir degistir mantigi..

    İlginç olan baska bir mevzuda,

    Adam 0km aldigi motorun canini cikarircasina kullaniyor,hatta kullanmasini bilmiyor,ama lafa gelince abi zamanindan once yag degistiriyorum diyor.

    Ulen motorun anasini aglatiyorsun..istersen 500km de bir degistir..

  20. #4960
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    şuan kargolarda sıkıntı var zaten kalyoncudan alsamda 1 haftadan önce gelmez tahminim aramadığım bir kaç servis yarın onlarıda arıycam servislerden biri 2 aya gelir dedi şok oldum

    kuralkan sadece online olarak mı satıyor parçaları gidip bizzat temin edip başka bir yerde değiştirtemezmiyim


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)