Al başkan,
52 beygir,36 tork
Karburatorlu ama yinede binilir.
Olmadi gs500 bak temiz denk gelirse alirsin.
https://bikez.com/motorcycles/suzuki...a_400_2002.php
Kucuk cc takasli diyor,bak bakalim..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...73700505/detay
51 hp
41tork
cbf500 güzel makine yalnız temizini bulmak lazım.. piyasada sıkıntılısı çok var dıkkat edin.. motoru açılmış olanı almayın. temizi ömürlük makinedir. yakıtı biraz üzebilir o kadar..
şahsen ben 500cc de kawa yı tek geçerim. er5,kle500 yada en500 ..
merhaba arkadaşlar. çok hareketli bi grubunuz var gerçekten birbirinizle olan konuşmalarınızı keyifle okuyorum. Dostluğunuz hiç bozulmasın. bende de cb125f var bizim grup gerçekten çok ölü ayda bir kere birisi bir şey soruyor dominar görünüş olarak çok güzel motor mekanik olarak nasıl peki memnun musunuz motorlarınızdan, sizi üzdüğü oluyor mu ?
Bilmiyorum dün sızmışım. Bugünde arabayı çaldım kaçtım. İşi varmış arabanın akşam Silivri'ye yardıracağım Walla inesim gidesim var da hafta sonu yağmurlu gibi gözüküyor. Sabahtan yapıştırıp hal çare bakabilirim. Bir yerde kalmayacağımı düşünerekten ne zaman uyanırsam o zaman kontak çeviririm yada gitmem daha havalar halen serin
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------
Bizimde çoğumuzda bu motor yokki zaten. Maksat muhabbet olsun die her konuda çıkıyoruz
Sana emti yedi alacam...hemide gazlamali..ve yanlamali..
Tripte anlik,8litre görecen..uykun bile açilacak..
Sirt çantanda petle benzin taşiyacan..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
Vay canını yediğim
Cbf500 dizayna gel hele..
Endamı yeter..ne varsa eski modellerde var..
Yola yapişir giderim havasinda..
Önümüzdeki günler de Benelli'nin yanına CB900 Hornet gelecek gibi. Olmazsa CBF500 bakacağım.
cbf500 kullandım, kullanım olarak harika bir alet aşık edebilir kendine ama bu saatten sonra alınacak bir alet değil bana göre, hani cafe racer projeniz filan yoksa veya paranız bol ve alayım haşat edene kadar yetilerimi geliştirip sonra hurdaya çıkarayım demiyorsanız. Düşündüğünüzden de çok fazla yakacaktır haberiniz ola. Honda cbf500 gibi bir aleti yapmışken şimdilerde nasıl cb500 gibi bir alet yapıp satıyor anlamak da mümkün değil. Oysa cbf serisini geliştirse ve seriyi devam ettirseydi aşıkları almaya devam ederdi, tıpkı büyük kardeşleri cbf1000, cbf600 gibi 500'ün de hastası çoktu zamanında. Hatta cbf250 bile öyleydi, hepsi acayip konforlu aletlerdi, gidişleri de müthiş dengeli idi, titreşim sıfır gibi hissettirir v.s v.s.. Ki ben 500'ün hastası olmuştum kullandıktan sonra, ciddi ciddi alacam filan derken Honda seriyi bitirdi. Zamanında cbfturkiye diye üyesi de olduğum siteleri grupları bile vardı, cbf150'den cbf500'e geçeriz filan derken seri ortadan kalktı maalesef, eskisi gibi ortalıklarda da görmüyorum, daha çok 600'ler var piyasada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
mesela şunun temizliği gerçekten iyi gibi, şayet görüntüdeki gibi motoru km'si de doğru ve iyise gerçekten güzel duruyor:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74030510/detay
hani parası olana yerim benzini alacam dursun kenarımda dedirtecek cinsten.
Yaw walla benim motorda 8,4lt/100km gösteriyor anlık. RPM limit çakmaya başladığında zengin olduğumu hissediyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=nZ4wFphJrhg
1994 modeli böyle iken ben nasıl 2007 modeli için aşık olmayayım???
Dur seni iyice gazlayayım: Orjinal egsozundan da öyle bir ses çıkar ki özellikle cbf500'ün hasta eder adamı.
Yalnız o videoda motordan çok kullanan abide bitiyor olay sanki.
O virajları öyle dönecek mangal yürekli az bulunur.
Ver ayarı..
https://youtu.be/vXc4XnlGgOQ
Karbüratörlülerdeki bu patırtı sesine hastayım zaten, minicik ybr125'de bile böyle pata pata çıkardı az çok.
Angry'nin videoda da ara sıra egsoz patlamaları oluyor, bu cbf500'de sıkça olan bişeydi, onun bile hastaları vardı.
Bunca yıl sonra beni bile helecanlandırdı yeniden alet be yav.
Ulan ilk fırsatta dominin çantayı filan çıkartıp teke yoluna kaçacam viraj yapacam
Kompresyonu yuksek makinadir cbf500
Son susturucuda heybetli olunca,gaz basinci turbulans yapiyor..
Cbf500 performans egzoz takmaya hic gerek yok..stok hali yeterli..
Hondanin bu platformu uretim hattinda duruyordur..
Yap şunu enjeksiyon,gostergeyi hic elleme..tasarimlada oynama..sür piyasaya..
Yıllar önce Honda eğitimlerinde adaşım bir hoca vardı. Derdi ki, "bana göre bir motosiklet ne kadar bisiklete yakın olursa o kadar iyi, bunun karşılığı da nakedlardır." O dönem kendisi ducati supermoto kullanıyordu hatırladığım. kendisine cbf500'ü sorduğumda bahsettiği motorun Honda'daki tam karşılığının cbf500 olduğunu söylemişti. Belki de Dominar az çok tip olarak benziyor diye bilinç altımdaki cbf500 imajı yüzünden beni cezbetti ve o test sürüşünde kafamı kurcaladı ve aldım bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------
Ayynen katılıyorum. Sanırım şartlarımı zorlayıp evladiyelik olarak alırdım öyle bir aleti. Ama tasarım kesinlikle aynı kalmalı, enjeksiyonla yakıtı dengelesin yeter. Ben o yuvarlak farın da hastasıyım mesela. Bir motosiklet çok fazla teknolojik göründü mü beni cezbetmiyor, robot gibi geliyor.
Walla bu linkini attığım elemanın cb500’ü de yeter bana. Zaten virajda çok silindiri ne yapacaksın
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)