Benim serviste fix 90₺ işçilik alıyor. Maalesef yapacak bişey yok.
Benim serviste fix 90₺ işçilik alıyor. Maalesef yapacak bişey yok.
Ekrem abi, açıklama yok mu? 185tl dendi normaldir diye düşündüm 1 ay sonra 220tl çıkarıldı fatura, servis kötü mü, hayır. Resmi internet sayfası güncel değil diye her servis istediği faturayı mı çıkaracak. Sitenin güncellenmesini ve mağdur isem giderilmesini talep ediyorum, şu sayfaya bakınca geri dönüş yapacağını da biliyorum
İrf motor irfan beyin yaptığı çanta demiri var arka ve yan çanta demiri olarak en son fiyatı 650tl mi öyle birşey diye hatırlıyorum, benimkini arkadaşa yaptırdım sağolsun, CBF 150 çanta demirini uydurabilirsiniz, çanta olarak arkadaşın dediği gibi Yusuf tirsi isimli Konya lı bir arkadaş vardı soy ismi yanlış olabilir birde atk diye bir firma var bakabilirsiniz.
Durum güncellemesi. Stock Dominar 5,18lt/100km yakıyor. %80 sıkıştırma ile. %100 sıkıştırsan 5,50lt/100km Peri görecek. Ortalama 290-300km yol yaptım.
Esasen sıkıştırmadan 40 dişli ile 3,7lt/100km lere inebiliyorsun. Lakin stok hali sıkıntı. Stock dişliyi kullanıncada insan 7.vitesi arıyor. Bana göre bu motorun şanzımanını tekrardan yapmaları gerekiyor.
2500 km deyim. En az 3,4 en çok 4,5 yaktım. Genel ortalamam 3,94
Orjinal dişlispor
Yok yıkama falan. Temiz olan motoru kirli almayı mı bekliyordunki? Yıkama olayını benim bildiğim honda servisleri yapıyor.
Dün Ankara'ya gittim, bu sabah da dönerken siyah tur camlı bir Dominar Ankara istikametine doğru yardır yardır gidiyordu. Forumdan mı acaba?
Yardır yardır derken kaç ile gidiyordu acaba? Benim Dominar'dan anladığım, kullanım şekline göre sürekli alet edavatın olacak ve ona göre kişiselleştireceksin, uzun yola mı gideceksin? Zincir dişli'ni ona göre ayarlayacaksın camını çantanı falan alacaksın, şehir içinde mi süreceksin? ona göre naked yapıp gene zincir dişlini düzenleyeceksin. Artık sorunu kendimde görmeye başladım
Dün bir çocukla tanıştım, 18 yaşında ve İstanbul'dan Hatay'a gidiyormuş, 1060 km..Moto Guzzi V7 kullanıyordu ve Ankara gişelere kadar Bolu'dan itibaren beraber sürdük. Vites göstergesini geçtim yakıt göstergesi bile yoktu ama çok tatlı aletti. 49 Ps falanmış, gazı açtı çok iyi kaçıyordu.
Aga en güzeli CBF500'de temizi kalmadı. Temiz birt tane CBF500 bulacaksın sonra tadına varacaksın herşeyin. Yormayan motor alacağım Dominar'dan sonra.
Sayfa sayfa yazdım ben nelerin ne olduğunu. Senin sormak istediğin spesifik bişey varsa onu cevaplayayım. 300km neredeyse hiç inmedim yol gittim. Tur camsız vs. Havada çok rüzgar vardı dönerkende. 3saat sonunda oturmak işkence oluyor. Gerçekten motordan indiğimde 2defa benzin almak için indim. Birde otoparka parkederken. Elim ayağım halen titriyordu. Bana göre Pulsar 200 NS daha başarılı ve daha az titriyordu. Bende 2016sı vardı. Lakin 40t arka dişli ile kullandığımda daha rahattı makine. Buna mukabil torku dramatik şekilde düşürüyordu. Yavaş gitmem gereken yerde motor 1.viteste bağırmak zorunda kalıyordu.
Yorgunluktan kastımı soruyorsan, titremeyen ve son hızına çıkarken aheste aheste takılmayan bir motor benim için yormayan bir motor.
Bir kamp da bitti, cumartesi günü panayır koyu na gidelim dedik ama hoşumuza gitmedi, o kadar yol git toprak, içeri girerken para ver kamp atmadan çık, nerde atalım derken bir aşağı bir yukarı en sonunda sesiz sakın bir yer bulduk. Gece şikayet gelmiş orman yangını olabilir diye, ormaniye geldi bir sıkıntı olmadığını gördü gitti, ateşi yaktık hafiften çise atmaya başladı karanlık çökmedi çadırları kurmadık sadece ne olacağını görmeye çalıştık neyse ki yağmadan hafif çisenti şeklinde teğet geçti.
Evden çıkarken.
Panayır koyundan dere kenarı.
Aramaya çıktığımız da kamp atmak istediğimiz iki tane alan ama atmadık.
Ve kamp atmak istediğimiz alanımızı bulduk diğer baktığımız yerler gibi rahatsız edici durum ve mobil hattın çekmediği bir yer değildi.
Resim çekelim derken resme yakalandık, bakmıyormuş gibi çek ganka.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)