Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2521

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cloud hocam ön seleyi sökmek için arkadaki seleyi kaldırıp ordaki iki somunu sökmek gerekiyor anladığım kadarıyla. Bu yeterli mi yoksa başka vidalar da mı var?
    evet doğrudur, başka vida yok sadece o ikisi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2522

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Ben yarında gitmeyi planlıyorum ama yollar çok kötü. Kumbağ’da deli bir alt yapı çalışması var. Lakin gidemeyebilirimde. Dominar’a yetişemeyip kuyruk seyretmek? Pulsar, Dominar’a kök söktürürken wolf arkadan mı bakacakmış?
    tommygun bunu beğendi.

  3. #2523
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    motoru açmayı ne zaman düşünüyorsunuz kaç km lerde yani 2000 diyorlar ama herkes o kadar bekliycek mi acaba

  4. #2524
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru açmayı ne zaman düşünüyorsunuz kaç km lerde yani 2000 diyorlar ama herkes o kadar bekliycek mi acaba
    Benim motor 3000 km'ye yaklaştı ve 2000'den sonra gazlıyorum istediğim gibi. Sadece iki derdim kaldı. Biri aynalar, uzatma yada discover aynası ile çözeceğim. Diğeri de selenin altındaki titreşim ki onun için izolasyon malzemesi siparişini verdim. İki güne kadar gelir sanırım. Aslında yarın gelse pazar günü vaktim olur uygulamayı da yapardım. Bunun dışında her şey yolunda benim açımdan. İleride de belki lastik düşünürüm ama şimdilik gerek yok.

  5. #2525

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Benim motor bugün 1300'ü devirir iş dönüşü. Ben şu anda 90 - 100km civarında sürüyorum nadiren araç geçerken de 110 - 115 görüyorum.
    2500'de ara bakımı düşünüyorum(muhtemelen dişli de değişeceğim) ondan sonra gazı gönlümce açacağım. Bu arada 2000 dolunca da, hala 45 orjinal dişli varken ne oluyor'u anlamak için ara ara gazlamayı düşünüyorum, ki 42 ile değişince fark ne oluyor onu anlarım o 500 km zarfında. Benim asıl motor açma girişimlerim 5000 bakımından sonra başlar açıkçası.Belki sabredebilirsem bu dişli değişimini 5000'e de bırakabilirim o yüzden. servisin bana dediği ise "500 rodaj bakımı sonrası dilediğince sür" idi, ama ben en az 2500 km hatta 5000 km abartmadan sürmek niyetindeyim. Ara ara gazlamıyor muyum, çok kısa evet ama son hız hiç denemedim, muhtemelen 2500'e kadar da denemem.
    Ben de her geçen gün biraz daha alışıyorum motoruma, 42 dişli düşündüğüm gibi vites aralıklarını ve titreşimi rahatlatırsa uzun süre kullanırım Dominarı.

  6. #2526
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yarında gitmeyi planlıyorum ama yollar çok kötü. Kumbağ’da deli bir alt yapı çalışması var. Lakin gidemeyebilirimde. Dominar’a yetişemeyip kuyruk seyretmek? Pulsar, Dominar’a kök söktürürken wolf arkadan mı bakacakmış?
    Öncesini bilmiyorum ama Kumbağ maalesef geçen seneden beri kötü. Yarın herkesi, her işi ekiyorum, dedim bir Uçmakdere yapayım.

  7. #2527
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Benim 2100 km oldu.Ramazan dolayısı ile abanmak zor geliyor.80 km hız ile gidip geliyorum.Normalde 120 km hızın altında seyretmem.Ben pulsarda bir kere 147 km hıza ulaşmıştım ama motorun canıda gidiyor.Dominar o hıza canını vermeden çıkıyor.120 km hıza rahat ulaşmak için 25 beygir kafi geliyor ondan sonrası iyi gazlama için en az 70 beygir lazım.Bizim motorlar yorulmadan uzun yol yapabilecek kabiliyette.Zaten üreticide top speed düşünerek imal etmemiş.Uzun ömürlü olsun pulsardaki kronik arızalar bunda olmasın.Nitekim adamlar nakeddan dayanıklı gezi motoru yapmışlar
    Cloud bunu beğendi.

  8. #2528

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 2100 km oldu.Ramazan dolayısı ile abanmak zor geliyor.80 km hız ile gidip geliyorum.Normalde 120 km hızın altında seyretmem.Ben pulsarda bir kere 147 km hıza ulaşmıştım ama motorun canıda gidiyor.Dominar o hıza canını vermeden çıkıyor.120 km hıza rahat ulaşmak için 25 beygir kafi geliyor ondan sonrası iyi gazlama için en az 70 beygir lazım.Bizim motorlar yorulmadan uzun yol yapabilecek kabiliyette.Zaten üreticide top speed düşünerek imal etmemiş.Uzun ömürlü olsun pulsardaki kronik arızalar bunda olmasın.Nitekim adamlar nakeddan dayanıklı gezi motoru yapmışlar
    Benim de Ns150 sonrası bu motoru almamın temel sebebi 120 km ve üstü hızları canını teslim etmeden ve uzun süre yorulmadan daha az devirde yapabilmesiydi. normalde zaten kullanım hızım 90 - 120 km aralığı benim işe git gelde. Ama 120 - 130 ile 35 - 40 dk boyunca da motor kasmadan gitsin istediğim için dominarı aldım, abs ve bilinen çok net bir kronik sorunun olmaması da etkili oldu.

  9. #2529
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    150 de yarım saat gitsek nolur acaba

  10. #2530

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 de yarım saat gitsek nolur acaba
    Uzun soluklu yokuş haricinde,düz yolda herhangi bir olumsuzluk olmaz.

    Ayrica 120-130 ideal hiz,150 km/h 35hp motor için gereksiz zorlama.
    ozan1991 bunu beğendi.

  11. #2531
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun soluklu yokuş haricinde,düz yolda herhangi bir olumsuzluk olmaz.

    Ayrica 120-130 ideal hiz,150 km/h 35hp motor için gereksiz zorlama.
    zaten hem tehlikeli buluyorum hem motoru yorucağı gibi benide yorar anlık olarak sollama yaparken çıkarım anca
    levend84 bunu beğendi.
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  12. #2532

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 de yarım saat gitsek nolur acaba
    Orjinal dişli (45t) ile 150km/s civarında süratle uzun süreli gitmek bir miktar fazlaca titreşimle birlikte ortalama 5.5lt/100km yakıt yakmanızı sağlıyor. Bu oran 43 dişli ile 5-5.5lt arasına düşüyor.
    ozan1991 bunu beğendi.

  13. #2533

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Ben 1250km den sonra tatlı tatlı zorladım. 2000’i geçincede ne zaman basmak istediysem kendimi tutmadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

    Ehehehe hava çok kötü. Uçmakdereye gidipte mağdur olmayın. Bende motoru seramik kaplama yapan bir yer var oraya götüreceğim. Baktım olmadı yıkatırım temizce.

  14. #2534

    Üyelik
    04 Haziran 2018
    Slm dominar için 40 42 43 dişli deneyen oldumu en iyi hangisi olur

  15. #2535
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Darkzine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm dominar için 40 42 43 dişli deneyen oldumu en iyi hangisi olur
    denemedim ama yorumlardan 42 ideal duruyor
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  16. #2536

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    42'de motor çok ölüyor(%7 tork kaybı), sürekli 100-120km/s hızlarda gidiyorsanız iyi sayılabilir (titreşim ve yakıt tüketimi azalır) ama biraz daha yüksek hız ve atiklik istiyorsanız 43dişli(%4 tork kaybı) tavsiye ederim. Orjinal dişlide 160km/s'te kesiciye giren motor 43 dişli ile 157km/s'de yeni yeni devir ışığı yakıyor(175km/s civarı maks hızı olur sanırım ben 171km/s gördüm), ve gidişi hızlanışı gayet memnun edici oluyor. 40'ı denemedim, 42den sonra denemeyi düşünmem bile.
    Önceki sayfalarda kullananların yorumları var.

  17. #2537

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Arkadaşlar Merhaba, dominarcıların çoğu pulsardan geçiş yaptığı için buraya da bir yazayım dedim;
    Benim motorum ns160, Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama haftasonu görüşemedim. Sizler pulsarlara gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan ns150/160 sahibi varmı?


    Servis bana ns200 ün ön maşası (kaval) daha kalın olduğu için bunun yerine oturduğunda boşluk kaldığını söyledi. İnternete bakıyorum ama Ns 150/160 için başka bir ürün de yok.

    Yardımlarınız için teşekkür ederim.

  18. #2538
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba, dominarcıların çoğu pulsardan geçiş yaptığı için buraya da bir yazayım dedim;
    Benim motorum ns160, Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama haftasonu görüşemedim. Sizler pulsarlara gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan ns150/160 sahibi varmı?


    Servis bana ns200 ün ön maşası (kaval) daha kalın olduğu için bunun yerine oturduğunda boşluk kaldığını söyledi. İnternete bakıyorum ama Ns 150/160 için başka bir ürün de yok.

    Yardımlarınız için teşekkür ederim.
    Bende as150 vardı, gidon yükseltmeyi internetten sipariş vermiştim. Mağaza ns200e uymaz doğru aldınız değil mi diye arayıp teyit almıştı. Yani ns200 ile ns/as150nin gidon yükseltmesi farklı diye biliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

    Dün ümraniye/üsküdar/beykoz sahil yolu artçılı küçük tur dönüşü yolun karşı tarafından aniden u dönüşü yapan bir otomobil sayesinde 3,5 attık. ABS 2nci kez hakkını verdi. Kazasız belasız durabildik.
    kdiner bunu beğendi.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  19. #2539

    Üyelik
    29 Ekim 2012
    Merhaba,

    Hafta sonu İstanbul da motoru satın aldığım bayinin servisine ilk bakım için gittim. Hazır gitmişken arka çanta demiri ni de yetkili serviste alıp taktırayım dedim. Dün fark ettim ki sonuç aşağıdaki gibi olmuş. Canım çok sıkıldı. Siz siz olun bilmediğiniz servise gitmeyin arkadaşlar. Şimdi bu parçaları değiştirmeye kalksam bi dünya para tutar. işin kötüsü bunları değiştirirken de başka parçalara zarar verirler diye korkuyorum. Bu tarz hasarlara kozmetik olarak yapabileceğim birşey var mıdır?




  20. #2540
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı erman374 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Hafta sonu İstanbul da motoru satın aldığım bayinin servisine ilk bakım için gittim. Hazır gitmişken arka çanta demiri ni de yetkili serviste alıp taktırayım dedim. Dün fark ettim ki sonuç aşağıdaki gibi olmuş. Canım çok sıkıldı. Siz siz olun bilmediğiniz servise gitmeyin arkadaşlar. Şimdi bu parçaları değiştirmeye kalksam bi dünya para tutar. işin kötüsü bunları değiştirirken de başka parçalara zarar verirler diye korkuyorum. Bu tarz hasarlara kozmetik olarak yapabileceğim birşey var mıdır?

    https://imagizer.imageshack.com/v2/6...922/aDLhd0.jpg

    https://imagizer.imageshack.com/v2/6...921/Ppn0Nk.jpg
    Oje kullanabilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

    Cumartesi günü oktay motorda orjinal lastikleri değiştirdim, sağolsun dominar kullanan arkadaş lastikleri değiştirmişti bende o çıkan sıfır mrf lastikleri kendi 16200km dir kullandığım mrf lastikler ile değiştirdim çok iyi bir lastik değil ama benim işimi görüyor. eski üzerinden çıkan mrf lastikleri de aldım belki lazım olur.



    ozan1991 ve mavellen bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)