Yalnız, test ettiğimiz aynı motorsa deli gibi gidiyor ama deli gibi de titriyordu.
Üzerinde kaç dişli vardı bilmiyorum ama bakımda benimkiyle yan yana idi dişlisi daha küçüktü çap olarak.
Benim motordaki durum sanki 42 dişli bile olsa motor rahatlayacak gibi. Yani bakım sonrası nispeten rahatladı bir de dişli biraz daha rahatlatsa iş bitecek tadından yenmeyecek. Bu dişli değişimlerinin neredeyse hepsini deneyen bir
kdiner arkadaşımız var bildiğim. O okursa 40 mı 42 mi hangisi hangi kullanıcıya gider hangisi titreşimi ne hale sokar en iyi o yorumlar sanırım. 40'ı anladık ciddi rahatlatıyor, benim merakım hani 42 olsa arada çok bariz bir fark mı olur, yani titreşimi o kadar rahatlatmaz mı 42 dişli?
Bir de bu dişli değişimlerinin ileride negatif bir getirisi olur mu? Mesela orjinal dişliye göre ömrü nedir, orjinalle aynı metalden midir? Yoksa daha mı uyduruktur v.s v.s?
Ben her halükarda dişliyi değişeceğim için ısrarla sorup duruyorum bu mevzuları.
Bu arada birazdan işe gideceğim, bugün benim Domi 1000'km'yi devirecek.
EDİT:
Dün Oktay Motor'a mail atmıştım bu dişli konusunda, şöyle cevap dönülmüş:
"42 diş %20, 40 diş %35 net olarak motoru rahatlatır. Konfor ve yakıt tasarrufu sağlar" denmiş.
Bu durumda ben de 40 diş olarak değişeceğim demektir. Angrypower'da çok olumlu geri bildirim veriyor çünkü.