Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2281

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Bileği az çevirmek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2282
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu gaz tepkisini yumuşatmak için bir yöntem var mıdır. Trafikte çok yormaya başladı. Dişli değiştirmek çözüm oluyor mu
    benim gibi yarım debriyaj kullanın arada bence gerçi bu seferde balata çabuk biticek
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  3. #2283
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Bugün biraz gaz açtım ve bir kaç sn içinde 100 km hızdan 130'lara çıkıyor. Gidonda rahatsız eden bir titreşim yok bende. Hatta neredeyse hiç yok. Sadece kafada patlayan rüzgar var o hızlara çıkınca. Şimdiye kadar ortalama 300 km gidiyorum bir depo ile. Yani 20 kuruş falan basmayınca. 90-110 km hız aralığında yani. Gidondaki titresimden rahatsız olanlar motoru bir göstersin bence. Öyle hilti durumu falan yok yani. Sadece ayna çift göstermeye başlıyor yüksel hızda. O da 120'yi geçince oluyor.

  4. #2284

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün biraz gaz açtım ve bir kaç sn içinde 100 km hızdan 130'lara çıkıyor. Gidonda rahatsız eden bir titreşim yok bende. Hatta neredeyse hiç yok. Sadece kafada patlayan rüzgar var o hızlara çıkınca. Şimdiye kadar ortalama 300 km gidiyorum bir depo ile. Yani 20 kuruş falan basmayınca. 90-110 km hız aralığında yani. Gidondaki titresimden rahatsız olanlar motoru bir göstersin bence. Öyle hilti durumu falan yok yani. Sadece ayna çift göstermeye başlıyor yüksel hızda. O da 120'yi geçince oluyor.
    Valla yarın rodaj bakımına griyorum, yabancı sitelerde de ilk bakımdan sonra %30 / %40 rahatlama oluyor titreşimde diyenler olmuş. Sizin 110'da bile gidonda titreme yok demeniz beni çok şaşırtıyor, yarın bunları hep söyleyecem servise. Gerçekten benim motor mu ayarsız yoksa bu iş hakikaten göreceli mi?
    Mesela al, arkadaş sıkışık trafikte gaz tepkisini eleştirmiş, ben de bir kaç kez girdim ve acayip rahat geliyor bana, üstelik çok da dengeli sıkışık trafikte, kimisi ağır trafikte diyor, ben ağırlığın en ufak bir dezavantajını görmedim mesela.
    Ama bu titreşim işini yarın anlatacağım bakalım servise, gidonun tüm vida somun ne varsa kontrol etmelerini bilhassa isteyeceğim.. Benim gödonun titremisi ile bir deridm yok benim derdim aynaların titremesi, hoş gidon titriyorsa haliyle ona bağlı olan ayna da titreyecek , sanırım yüksek hızlarda buna çözüm ancak belki dişli değişimi olacak benim anladığım, ki siz de ayna deneyiminizi anlatmışsınız. Orjinal haliyle öyle ya da böyle aynalardan hele de gece arkayı seçme şansı yok yüksek hızda belli ki.
    Rodaj sonrasını meraktayım, en ufak bir iyileşme olmazsa ben maksimum 2000km sonra serviste dişliyi değişirim hem o esnada bir ara yağ değişimi de yaptırırım.Çünkü dişli değişen arkadaşlar hep titreşimde azalma olduğunu söylüyorlar. Yarıya inse benim için yeterli.

  5. #2285
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla yarın rodaj bakımına griyorum, yabancı sitelerde de ilk bakımdan sonra %30 / %40 rahatlama oluyor titreşimde diyenler olmuş. Sizin 110'da bile gidonda titreme yok demeniz beni çok şaşırtıyor, yarın bunları hep söyleyecem servise. Gerçekten benim motor mu ayarsız yoksa bu iş hakikaten göreceli mi?
    Mesela al, arkadaş sıkışık trafikte gaz tepkisini eleştirmiş, ben de bir kaç kez girdim ve acayip rahat geliyor bana, üstelik çok da dengeli sıkışık trafikte, kimisi ağır trafikte diyor, ben ağırlığın en ufak bir dezavantajını görmedim mesela.
    Ama bu titreşim işini yarın anlatacağım bakalım servise, gidonun tüm vida somun ne varsa kontrol etmelerini bilhassa isteyeceğim.. Benim gödonun titremisi ile bir deridm yok benim derdim aynaların titremesi, hoş gidon titriyorsa haliyle ona bağlı olan ayna da titreyecek , sanırım yüksek hızlarda buna çözüm ancak belki dişli değişimi olacak benim anladığım, ki siz de ayna deneyiminizi anlatmışsınız. Orjinal haliyle öyle ya da böyle aynalardan hele de gece arkayı seçme şansı yok yüksek hızda belli ki.
    Rodaj sonrasını meraktayım, en ufak bir iyileşme olmazsa ben maksimum 2000km sonra serviste dişliyi değişirim hem o esnada bir ara yağ değişimi de yaptırırım.Çünkü dişli değişen arkadaşlar hep titreşimde azalma olduğunu söylüyorlar. Yarıya inse benim için yeterli.
    hocam cidden yok ayna zangır zangır titresede ellerde hiçbişey hissetmiyorum ben 120 ye çıktım baktım depodan bacaklarıma geliyor sadece benim
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  6. #2286

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam cidden yok ayna zangır zangır titresede ellerde hiçbişey hissetmiyorum ben 120 ye çıktım baktım depodan bacaklarıma geliyor sadece benim
    İlginç gerçekten, ben rodaj sonrası tekrar bakacağım bakalım. Şu anki haliyle 75 km sonrası gidon ve aynada titreşim var, ellerde rahatsız etmiyor kısa sürelerde ama var arkadaş, yok diyemem. Ve uzun yola gitmeyecek de olsam, gidildiğinde böyle bir titreşim elleri aşırı yorar. Dediğim gibi yarın sabah şu bakımı bir yaptırayım bakalım. Aklıma takılan tek şey, benim motor şehir dışından kamyonla nakledildi, in bin filan oldu o esnada gidonda bir gevşeme boşluk v.s. olmuş olabilir belki diyorum, ama öte yandan bu hissettiğim şey aynen test motorunda da vardı. Depo, peg filan oralarda zaten hız arttığı anda başlıyor da benim derdim aynalar esasen. Gece işten döneceğim sürekli çünkü, aynanın sağlıksız göstermesi beni sıkıntıya sokar. Bakalım yarın ola hayrola.

  7. #2287

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Kendim hero thriller 150 cc kullanıcısıyım, dominarı test etme imkanım oldu ilginç bir şekilde kendi motorumdan daha rahat kullandım titreşim hissetmedim 400 cc ye alışkın değilimdir ama inanılmaz bi rahatlıkta kullandım bence siz bi kontrol ettirin devir teknoloji devri nerde ne kusur olacağını bilemeyiz

  8. #2288
    HyperXCrossfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Hindistanda yeni yazılım çıkmış ve sanırım burda da bazı servisler uygulamaya başlamış. Özellikle gaz yememe, düşük devirde tar tur gaz açıp kapama gibi problemleri olanlar motorun iyileştiğini ve daha atik hale geldiğini söylüyorlar. Titresimde de iyileşme varmış.
    Angrypower bunu beğendi.

  9. #2289
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginç gerçekten, ben rodaj sonrası tekrar bakacağım bakalım. Şu anki haliyle 75 km sonrası gidon ve aynada titreşim var, ellerde rahatsız etmiyor kısa sürelerde ama var arkadaş, yok diyemem. Ve uzun yola gitmeyecek de olsam, gidildiğinde böyle bir titreşim elleri aşırı yorar. Dediğim gibi yarın sabah şu bakımı bir yaptırayım bakalım. Aklıma takılan tek şey, benim motor şehir dışından kamyonla nakledildi, in bin filan oldu o esnada gidonda bir gevşeme boşluk v.s. olmuş olabilir belki diyorum, ama öte yandan bu hissettiğim şey aynen test motorunda da vardı. Depo, peg filan oralarda zaten hız arttığı anda başlıyor da benim derdim aynalar esasen. Gece işten döneceğim sürekli çünkü, aynanın sağlıksız göstermesi beni sıkıntıya sokar. Bakalım yarın ola hayrola.
    hocam serviste vidaları iyice sıkarlar kontrol ettirin bence
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  10. #2290

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı HyperXCrossfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hindistanda yeni yazılım çıkmış ve sanırım burda da bazı servisler uygulamaya başlamış. Özellikle gaz yememe, düşük devirde tar tur gaz açıp kapama gibi problemleri olanlar motorun iyileştiğini ve daha atik hale geldiğini söylüyorlar. Titresimde de iyileşme varmış.
    Aynı sorundan bende muzdaribim. Bugün gene yaptı. 5.vites 4500rpm-5000rpm arası 5sn inat ettim bekledim ve gitmiyordu motor. Bir vites düşürdüm gazlandı ve gitti.

  11. #2291

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    konya /EREĞLİ
    Motosikleti
    2017 200NS
    Cümleten hayirli günler. Yazin ağustosta düğünün ertesi günü hemen bi dominar 400 sahibi olacam nasipse. Kullanici arkadaşlara bi kac sorum var. Bu motorla 90-120 aralığında ben ve eşim 80+50 kg 3lu çanta ve cantalar dolu vaziyette herhangi bi güç kaybı yaşamadan rampada bayilmadan seyehat edebilirmiyim ? Rodaj sonrasi dişli değişimi yapacağım hız delisi değilim ama anlık olarak 140 bandina çıkışı pulsar gibi mi ? Yoksa firlayip gidiyormu. Amacım düşük devirde rahat gidebilmek. Ve yakıt tuketmleriniz nasıl. Suan 2017 200ns kullanıyorum daha önce 2016 kullandim. 200ns sabit 90 ile 2.3 2.7 yakıyor. Dominar 400 bu konuda nasıl acaba. Şimdiden teşekkürler

  12. #2292

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı gurell.42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten hayirli günler. Yazin ağustosta düğünün ertesi günü hemen bi dominar 400 sahibi olacam nasipse. Kullanici arkadaşlara bi kac sorum var. Bu motorla 90-120 aralığında ben ve eşim 80+50 kg 3lu çanta ve cantalar dolu vaziyette herhangi bi güç kaybı yaşamadan rampada bayilmadan seyehat edebilirmiyim ? Rodaj sonrasi dişli değişimi yapacağım hız delisi değilim ama anlık olarak 140 bandina çıkışı pulsar gibi mi ? Yoksa firlayip gidiyormu. Amacım düşük devirde rahat gidebilmek. Ve yakıt tuketmleriniz nasıl. Suan 2017 200ns kullanıyorum daha önce 2016 kullandim. 200ns sabit 90 ile 2.3 2.7 yakıyor. Dominar 400 bu konuda nasıl acaba. Şimdiden teşekkürler
    Ben 200 NS ile hiç o ortalamaları tutturamadım. 2,9 yaktırıyordum bunda da 3,9 civarı. 1lt ekleyebilirsin. Sıkıntısız çeker götürür.


    Bu arada Bajaj’a gidiyorum bu akşam. Yazılım güncellenecek. Ondan sonra son durumu gene paylaşırım. Pazar günü olan etkinlikte Ekrem Ata Bey ile görüşmüştük. Bugün yönlendirdi beni servise. Bu orta devirlerde oluşan istikrarsızlığı güncelleme sonrası tekrardan değerlendireceğim sizlere.

  13. #2293

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    konya /EREĞLİ
    Motosikleti
    2017 200NS
    Yazilimdan sonra ne gibi degisiklikler olacak cok merak ediyorum.

  14. #2294

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı gurell.42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten hayirli günler. Yazin ağustosta düğünün ertesi günü hemen bi dominar 400 sahibi olacam nasipse. Kullanici arkadaşlara bi kac sorum var. Bu motorla 90-120 aralığında ben ve eşim 80+50 kg 3lu çanta ve cantalar dolu vaziyette herhangi bi güç kaybı yaşamadan rampada bayilmadan seyehat edebilirmiyim ? Rodaj sonrasi dişli değişimi yapacağım hız delisi değilim ama anlık olarak 140 bandina çıkışı pulsar gibi mi ? Yoksa firlayip gidiyormu. Amacım düşük devirde rahat gidebilmek. Ve yakıt tuketmleriniz nasıl. Suan 2017 200ns kullanıyorum daha önce 2016 kullandim. 200ns sabit 90 ile 2.3 2.7 yakıyor. Dominar 400 bu konuda nasıl acaba. Şimdiden teşekkürler
    Müsadenizle size ben cevap vereyim.

    90-120 km hız aralığında siz ve eşiniz çok rahat seyahat edebilirsiniz.

    Sizin yazınızdan PULSAR NS 200 sürüş tekniğinize göre yakıt sarfiyatınızın da 100 km'de 3,5 lt'yi aşmayacağını ön görüyorum.

    Ereğli'de ikamet ediyorsanız yanlış hatırlamıyorsam Harun BAŞARIK isimli arkadaşımız eşi ile beraber geçtiğimiz yaz Dominar 400 ile uzun seyahatler yaptılar. En güzel bilgileri kendilerinden alabilirsiniz.

    Selamlar...

  15. #2295
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Sakın kullanımda ortalamam 3.2-3.5 lt aralığında.

  16. #2296

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    konya /EREĞLİ
    Motosikleti
    2017 200NS
    Selamlar Ekrem bey ilginiz icin teşekkür ederim. 2. Pulsarimdan sonra motor hayatimda D400 ile uzun surecek birliktrelik düşünüyorum. O yüzden alacağım motoru ince eleyip sık dokuyarak hakkinda iyi kötü her türlü yorumu bilmek isterim. D400 u kesin alacağım ancak dedigim gibi her kullanıcınin yorumu benim icin çok önemli. Harun beyin motorunu biraz kullandım sagolsun guvenip emanet etti. Tek kişi ile uygun çekişi var. Lakin dedigim gibi düğünden sonra uzun kamplu turlar düşünüyorum. İyi akşamlar dilerim

  17. #2297

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Dişlisi ile falan oynamazsan bu motor katır gibi yük kaldırır gider. Ben baya bir zorlayarak kullanıyorum bana mısın? Demiyor. 5000rpm den sonra titreşim başlar ve aynaların bulanır. Zaten 90-110 aralığında baya konforlu. Apaçiliğe de geliyor. Lakin o lastikleri değiştirmek şart. Kamp olayına gelince Kdiner nickli üye evinden çok çadırında uyuyor. Motoru da Dominar. Gezmediği yer bırakmadı mübarek

  18. #2298

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Herkese selamlar. Su an 150 km oldu motor dogru duzgun gezme firsati olmadi yagmurdan dolayi. Rodaja dikkat etmeye calisiyorum ama gercekten cok zor. 4000-5000 devir araliginda titresim basliyor. Umarim bakimdan sonra biraz daha duzelir.

  19. #2299

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Pazar günü autodrom’dan Silivri’ye tek marş ve yardıra yardıra gittim. Titreşim değil de seleden canım yandı. Takılmayın şu titreşime bu kadar. Aynalarınıza bakamıyorsunuz sadece

  20. #2300
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı borana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar. Su an 150 km oldu motor dogru duzgun gezme firsati olmadi yagmurdan dolayi. Rodaja dikkat etmeye calisiyorum ama gercekten cok zor. 4000-5000 devir araliginda titresim basliyor. Umarim bakimdan sonra biraz daha duzelir.
    hocam rodaj zorlamaz aslında 110-120 ye çıkabiliyor 5-6 bin devirde uzun yol bile gidelibilir
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)