Stomp grip bende depoya değil de onun altındaki siyah kısma düşünüyorum çünkü dizler oraya denk geliyor ve dizlik kullandığım için orayı çizecek sanki.
Stomp grip bende depoya değil de onun altındaki siyah kısma düşünüyorum çünkü dizler oraya denk geliyor ve dizlik kullandığım için orayı çizecek sanki.
Aynen. Bende zaman zaman dizliklerle kullanıyorum. Bugün de öyle yaptım mesela. Norton hocam sen alıp karar kıl da bende senden kopya çekeyim
[/COLOR]Evet dizler asıl oraya denk geliyor bu yüzden ora boyasız sanırım ama oraya siyah alınabilir, bunu ben de düşünebilirim.Çünkü Yazın ben de pantolonu bırakıp önce soft dizliğe geçsem de bi süre sonra o da pişirdiği için sert dizliğe geçiyorum o çizebilir, gerçi pulsarda çizmemişti.
Forumların güzel tarafı bu işte gereksiz kavga, tartışma olmadığı zaman harika beyin jimnastiği ve fikir alış verişi oluyor
Stomp grip için takipteyim. Tur camı içinde düşüncelerdeyim. Takarsam fiyakası bozulur die
Duruşu bence güzel, biadil olarak adlandirilan düz cam var bende. Kafada patlatiyor dedigim büyük ihtimalle rüzgar direk yukariya geldigi için kaskda pit pit rüzgar carpma sesi yapiyor. Fiziksel olarak çok fazla birseyi yok.
Aradım servisi 1 tane kalmış. Kimseye satmayın akşam gelip taktıracağım dedim. Bakalım zaten en kötü ihtimal koşun taktıracaktım. Dişli işine girsem mi die düşünüyorum şuan. Torkun azalması bu dandik lastiklerle yararıma olur. En fazla Pulsar gibi kalksa bana yeter.
Merhaba,
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim. Aldığınız tank pad ve stomp grip ler gerçekten çok yakışmış.
Ayna değiştirmek benim de aklımda, ancak gidon yükseltme ile orjinal aynaları bir müddet deneyeceğim. İhtiyaç duyarsan değiştiririm.
Zincir yağlamak için ben kdiner in önceki mesajlarında koyduğu bir çubuk benzeri bişey ayarlamayı düşünüyorum. Daha pratik gözüküyor. Olmaz ise mecbur biz de padok alacağız. Ayrıca son zamanlarda Oktay motor'un orta sehpa taktırabildiğini duydum ama emin değilim.
Dörtlü de eğer motor üzerinde çok emanet gibi durmuyorsa ben de taktırırım.
Ayrıca geçmiş olsun. Bir an önce iyileş de güzel havaları kaçırma bari
Oktay usta orta sehpa takıyor ama yeniden imal ediyor. YouTubede videosu mevcut. Bana 3gün sonra gel al dediler. O yüzden yanaşmadım
Bende tur camı taktım. Şeklini bozdum motorumun. Performans dişliyi de takacaktım ama son bir tane kalmış ve söz vermiş. Müşterisi hazır kapamadım. Artık başka zamana kaldı o iş.
Teşekkürler. Zaten stomp gripleri deponun yanları çizilmesin aynı zamanda da sıkınca kaymasın diye taktım, kaymama konusunda ciddi işe yarıyor.
Depo pedine gelince, benim orjinal o siyah olan çıkmak üzereydi zaten pek bir işlevselliği de yok. pulsardaki daha kaliteli ve bulunduğu yeri koruyan bir şeydi, bundaki öyle değil, o yüzden söktüm gitti, ben sökmesem zaten kendisi zamanla çıkacak gibiydi.
Bakılım yarın üçüncü kez bineceğim sürmek için, hala tam iyileşmiş değilim ama hava iyi hız da yapmayacağım için binerim.
Bu arada orjinal aynaları dün geri takarken ben de fark ettim sol ayna dibindeki vidalardan biri gevşekti ve sıktım bende, bakalım yarın gidon yükseltme ile bir de onları deneyeceğim. TVS aynaları gayet iyi iş görüyor ama orjinalleri de dün durduğu yerde kontrol ettim iyi ayarlanınca arkayı gösterecek gibi, yarın sürüşte netleşecek artık. Bu aynalardaki gecşekliğin titreşime sebep olduğunu sanmıyorum ama, çünkü tvs aynalarıda da ufaktan titreşim oldu devri biraz yükseltince geçen sefer sürdüğümde fark ettim. Yine de yarın tekrar deneyeceğim bakalım.
Flaşör benim için şart gibi, gece sürüşü de sıklıkla yaptığım için. pulsarda gidona sabitlemişlerdi biraz iç kısma, bu sefer sol aynamı az bişey içeri çektim, bakalım o aralığa monte ettirmeyi düşünüyorum flaşör düğmesini, ama işlevselliği için mutlaka taktıracağım.
Uzun ön cam, o biadil düz olanı ben de yakıştığını düşünüyorum, pulsarın biadil camı daha çirkin geliyordu mesela bana, bununki hiç fena durmuyor, motoru daha da büyük gösteriyor arka çanta ile birlikte, hoş gösterse ne olur, göstermese ne olur, öyle şekil şemal çok aşırı takılmıyorum artık, işlevsellik, efektiflik benim için daha önemli, çünkü ağırlıkla ulaşım amaçlı kullanıyorum motosikleti artık.
Ayaklık açık olmadığı halde, motor viteste, debriyaj çekili iken marş almayan kimdi. bugün benimki de almadı boşa atınca çalıştı. Önceden bu şekilde 2-3 kez çalıştırdım, bugün niye çalışmadı anlamadım. Tekrar deneyeceğim yarın.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Bendim.Hala aynı, rodaj bakımında ya da belki daha önce servise göstereceğim.Marş düğmesine basınca kontak kapalıymış muamelesi yapıyor adeta. Dün de denedim tık yok boşa almadıkça.Ben de ayaklık stop da ettirmiyor açınca.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Biraz önce sürüşten eve girdim. Abartıp 130 km yol yapmışım. Darlık - Teke yoluna gittim, harika yol, tam bir eğitim yolu.
Motor da ne yalan söyleyeyim, bu uzun kullanımda hele de o yolda beni çok tatmin etti, rodajda olmasına rağmen, oh be! dedim açıkçası.
Bir kaç tespit:
130 km yola rağmen(gerçi üst sınır 75 - 80km olacak şekilde ve genelde 40 - 70km arası sürdüm) devasa bir yorgunluk yok. Pulsar NS150'den bariz olarak daha rahat bir sürüşü var. Daha fazla güven veriyor bu da kesin.
Üstündeki lastikler Darlık virajlarında hiç de fena değillerdi, sürüş boyunca en ufak bir kayma olmadı, tabii ilk kalkışlarda ben de gazı çok dikkatle açtım, o yüzden kalkışlarda da hiç yanlama olmadı.
Motordaki titreşim aynalarda ve gidonda gazı açmaya başlayınca hissediliyor ama aynalar kıpraşsa da arkası seçilmeyecek hale gelmedi hiç, daha üst devirlerde de durum sadece bu kadarsa mesele yok demektir.(Ama yine de titreşime bi faydası oluyorsa 43 ya da 42 dişli işini düşünebilirim. 43'e daha yakın gibiyim, hem motor yorulmaz,hem tork da azalmaz sanki.
Bu arada sanırım yeniden TVS aynalarına döneceğim, orjinal aynalar gidon yükseltmeyle düşündüğümden biraz daha iyi hale gelmiş olsa da, yine de o TVS aynalarındaki ferah feza arkayı görme işi yaş. O yüzden rodaj sonrası TVS aynalarını takarım, onlar hem yüksek hem daha dışarıda, görüş çok daha rahat oluyor, cruiser mode on hesabı.
Bu arada gidon yükseltmede kendime biraz daha yaklaştırarak yaptığım iyileştirme müthiş olmuş, sürüş o kadar rahatladı ki, benim gibi sportif amaçlı değilde seyahat ve işe git gele kullanacaklar gidon yükseltmesiz bu alet sürülmez diyesim var.
Bir de sorum var yine:
Benim motorun radyatör seviyesini gösteren o yeşil sıvı minimum'a daha yakın duruyor, tam ortada ya da maksimuma yakın seviyede değil. Sizlerde nasıl? Bana az gibi geldi, bakımda bunu da söyleyeceğim.
Böylece bakımda hem bu sıvı seviyesini, hem yan ayaklık marş mevzusunu hallettireceğim. Yan ayaklığın oradaki kablo ve kibrit kutusu modundaki aparata baktım ama kablolar girip çıkıyor gibi değil içine sabitlenmiş gibi, yani kendim halledeceğim bir şey değil. Bakalım haftaya bakımda servis ne diyecek.
Muhtemelen haftaya bugün rodajı tamamlar ve aksilik olmazsa haftaya Cuma rodaj bakımını yaptırırım, bakımda bir çanta demiri ve duruma göre (yaz sonu desem de) uzun ön cam da taktıracağım galiba, bütçe elverirse tabii. Ama çanta demiri şart bugün sırt çantası ile sürdüm benim gibi yaşlı ve azıcık konfor arayan adama sırt çantası olmuyor aga. O 45 litre çanta oraya takılacak, çaresiz yok.
Motora 3. binişimde toplamda 200 küsur km yaptım bile. Motorun sürüşü zevkli orası kesin, Darlık yolunda oldukça eğlendik kedisi ile.
Ara ara oraya idmana gitmek de fayda var, zira bazı aşırı dar virajlarda azıcık daha idmana ihtiyacım var, düz yollarda sürmekten pas yapmış bünye.
Bir kaç da foto atalım o kadar yazı okuttuk boşa gitmesin
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG][COLOR="Silver"]
[IMG][/IMG]
Benim de 600km yaklaştı. Cumartesi günü ümraniyede ilk bakımı yaptırmayı düşünüyorum.
Su kontrolü olarak daha önce seyretmiştim oktay motorun videosunda https://youtu.be/QUn-EdZm5Zw?t=3m55s
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Bugün kamera ie deneme çekimi yaptım. Nasıl çıktı bilmiyorum. Akşama bir göz atıcam bilgisayarda.
Aslında top speed mevzusu hepimiz biliyoruz ama sadece bilgi olsun diye yazıyorum.Dün 169 km çıktım.Öndeki rüzgarlığı sökmeye karar verdim.Motorun aerodinamikini bozduğunu düşünüyorum.Ayrıca başıma çok rüzgar vuruyor rahatsız ediyor.Belki ben abartıyorum ama motulden memnun kalmadım birdaha asla kullanmıyacağım.Liquemolly ondan çok iyi bence.
Bende o rüzgarlığı takınca bugün 160km/sa gördüm. Rüzgarla boğuşmama da gerek kalmadı. 1,83m 94kg adamım. Rüzgarı o cam benim için kesince 15km/sa hızlandım. Arka dişli mevzusunu dün de dedim. Elinde kalmamış Oktay Usta’nın. Artık ara ara yoklayacağım geldi mi? Geldi mi? Die. Rüzgarlığı tip olarak sevmesem de işlev olarak gözüme girdi :(
Arka dişli internette bol miktarda var alıp servise tatırabilirsin.
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (1 üye ve 19 misafir)