Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1961

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Yok yok benim motorda çevremdeki herkes bir ne oluyor yahu die bakıyor sağa sola. Lakin benim motorumun performans olayına takılmış durumdayım. Ben biraz irice olduğum için acaba rüzgardan dolayı top speed düşüyor die mi yaklaşsam olaya? Gene de 160 görmesi lazım ne olur ne olmaz die. Motor gözümde bu performansı göstermeli :(


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1962
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Bu gün kuralkan a uğramıştım sağolsun Ekrem bey ile de biraz sohbet ettik, 2014 yılından beri ara versemde bajaj kullanıcısıydım ve halen de kullanmaya devam ediyorum, beni onur belgesi ile onurlandırmışlar, burdan kuralkan a bajaj a ve Ekrem beye çok tşk ederim.
    http://www.hizliresimyukle.com/image/UBtkR
    Angrypower bunu beğendi.

  3. #1963

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Şu Powertronic'e takıldım. Resimlerdeki motorlar 25hp ve 25nm tork değeri üstünden gösterilen Dominar'lar. İçten içe merak etmedim değil. Fakat Türkiye'ye daha performanslısı mı gönderiliyor acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

    https://powertronicusa.myshopify.com...aj-dominar-400

    Şunu da buldum. Çok işsizim bugün 12k rpm ye limit yükseliyor dior ama bana biraz riskli geldi. Sonra eriteceğiz üst kapağı Gene de araştırmakta fayda var die bakınıyorum. Daha 9k limitli kesiciyi zorlamadım pek ama nedense insanın iştahını kabartıyor

  4. #1964
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    400cc üzeri hiç motor kullandınız mı bilmiyorum bir kullanmayı denerseniz neden vites geçişi sert daha iyi anlayabilirsiniz, daha önce mt07 ve xj6 denedim onlar da vites geçişi seslidir, CC yükselince vites geçişleri sesli oluyor.

  5. #1965
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400cc üzeri hiç motor kullandınız mı bilmiyorum bir kullanmayı denerseniz neden vites geçişi sert daha iyi anlayabilirsiniz, daha önce mt07 ve xj6 denedim onlar da vites geçişi seslidir, CC yükselince vites geçişleri sesli oluyor.
    Tam oyle bir kural yok gozlemledigim kadariyla. Simdiki motorum 1300cc, 180 beygir, ama gecisler neredeyse komple sessiz ve asiri yumusak. Hic guc gerektirmiyor. Pedala azicik basinca aninda geciveriyor. Hatta biraz fazla hissiz geliyor bana...

  6. #1966

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    ..................

  7. #1967
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam oyle bir kural yok gozlemledigim kadariyla. Simdiki motorum 1300cc, 180 beygir, ama gecisler neredeyse komple sessiz ve asiri yumusak. Hic guc gerektirmiyor. Pedala azicik basinca aninda geciveriyor. Hatta biraz fazla hissiz geliyor bana...
    Sizin kullandığınız motor hakkında bilgim yok, mt07 veya xj6 deneyin ne dediğimi anlarsınız, dominar da geçmemezlik yok kendi motorumdan örnek vereyim, zaten güçe gerek yok kolu çek vitesi tak, sadece 1.vitese takınca tak diye ses yapıyor buda doğal.

  8. #1968

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    1.vitese geçerken, yani ışıklarda 1.vitese düşerken benim önceki tüm motorlarımda ses oluyordu. Yalnız benim kullandığım test motoru olan dominarda, 1.vitese geçmiş halde ışıklarda debriyaj çekili bekliyorken, yeşil yanınca her kalkışta o tak sesi motor kalkışa geçince geliyordu. Bakalım kendi dominarımda da olacak mı, bana bu garip gelmişti, çünkü zaten 1.vitese geçik halde bekliyorum, gazı açıp kalkınca sanki vites yerine anca oturuyormuş gibi bir ses geliyordu, bunu daha önce de yazmıştım burada. Bunun dışındaki boştan 1.vitese geçerkenki ya da 1'den 2'ye geçerkenki ses zaten pek çok motorda olan bir şey. Sadece dominar da biraz daha sesli.
    Ama o viteste iken kalkıştan sonra gelen tak sesi en azından test motorunda her seferinde oldu.

  9. #1969
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.vitese geçerken, yani ışıklarda 1.vitese düşerken benim önceki tüm motorlarımda ses oluyordu. Yalnız benim kullandığım test motoru olan dominarda, 1.vitese geçmiş halde ışıklarda debriyaj çekili bekliyorken, yeşil yanınca her kalkışta o tak sesi motor kalkışa geçince geliyordu. Bakalım kendi dominarımda da olacak mı, bana bu garip gelmişti, çünkü zaten 1.vitese geçik halde bekliyorum, gazı açıp kalkınca sanki vites yerine anca oturuyormuş gibi bir ses geliyordu, bunu daha önce de yazmıştım burada. Bunun dışındaki boştan 1.vitese geçerkenki ya da 1'den 2'ye geçerkenki ses zaten pek çok motorda olan bir şey. Sadece dominar da biraz daha sesli.
    Ama o viteste iken kalkıştan sonra gelen tak sesi en azından test motorunda her seferinde oldu.
    zincir ayarsız olabilir mi o test motorunda, harekete geçerken o bolluk normal halini alırken ses yapıyor olabilir.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  10. #1970
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Çevrenizde varsa Harley davidson herhangi bir modelinin 1. vites geçiş sesini dinleyin derim bir şey düştü falan sanabilirsiniz. Bizdeki gayet doğal bir ses arkadaşlar , cloud arkadaşımızın dediği kalkışta gelen ses biraz tuhaf. Arkadaşımla beraber dominar sahibiyiz öyle bir olay yaşamadık.

  11. #1971
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu Powertronic'e takıldım. Resimlerdeki motorlar 25hp ve 25nm tork değeri üstünden gösterilen Dominar'lar. İçten içe merak etmedim değil. Fakat Türkiye'ye daha performanslısı mı gönderiliyor acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

    https://powertronicusa.myshopify.com...aj-dominar-400

    Şunu da buldum. Çok işsizim bugün 12k rpm ye limit yükseliyor dior ama bana biraz riskli geldi. Sonra eriteceğiz üst kapağı Gene de araştırmakta fayda var die bakınıyorum. Daha 9k limitli kesiciyi zorlamadım pek ama nedense insanın iştahını kabartıyor
    Senin performans düşüklüğü garip geldi.Orjinal dişliler varken bile ışıklarda abandığımda motor kükrüyordu.120 km hız ile giderken abanırsam motor sürate geliyor.Mesela pulsarda ben 135 km hızı anca bulurken diğerleri daha hızlı gidebiliyordu.
    Dominarda genelde uzun yol yaparım vites arasının uzun olması bana gerekli bu nedenle yüksek devirde gitmiyorum ayrıca yakıtada etkisi oluyor.Lakin bastımmı gidiyor.Ben yağı 437 km değiştim.Sonra motül %100 sentetik yağı ile değişim yaptım.Açıkcası sıfır km de iken devir kesicim olmadığı için 6-7 devirleri gördüm.Dövülmüş çelik krank var.Bu konuda dominarın krank sorunu yaşayacağını sanmıyorum.Yinede dikkat etmekte fayda var ama ben devire pek takılmıyorum.Sağlam biloğu olduğunu düşünüyorum ama herkes riskini kendisi alır.Risk varmı var.

  12. #1972

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir ayarsız olabilir mi o test motorunda, harekete geçerken o bolluk normal halini alırken ses yapıyor olabilir.
    test motorundan kaynaklı olabilir,zira gidonu da hafif sağa çekiyor gibi bir ağırlığı vardı, 4000 küsur km'deydi epey bi hırpalanmış olmalı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

    Alıntı ozomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çevrenizde varsa Harley davidson herhangi bir modelinin 1. vites geçiş sesini dinleyin derim bir şey düştü falan sanabilirsiniz. Bizdeki gayet doğal bir ses arkadaşlar , cloud arkadaşımızın dediği kalkışta gelen ses biraz tuhaf. Arkadaşımla beraber dominar sahibiyiz öyle bir olay yaşamadık.
    Harley'lerin titreşim mevzusu da fenadır. Bir kaç sayfa önce ekşisözlükten bir 883 iron yorumu paylaşmıştım.
    Kısacası sap çöp takılmak isteyince, her motosiklette marka gözetmeksizin pek çok şey bulunabilir.
    Ama ne yazık ki isim yapmış markalarda alıcıların bazılarında "ulan bu markayı aldık, şimdi bu rezil durumları nasıl söyleriz, o kadar para ödedik" durumları da olduğunu düşünüyorum, hatta harley kullanıcısı tanıdığım var, pek çok konuda sıradan birinin binip oha diyeceği şeyleri kendince olumlayarak, sorun olarak görmüyor mesela, belki buradan her hangi birimiz sürsek bir sürü eleştiri getirebiliriz. Benzer şeyler bir Bajaj ya da Çin malı üründe olunca önyargı hazırda bekliyor zaten, capon olsaydı öle olmazdı, avrupa olsaydı böle olmazdı v.s. v.s.
    İnsan beyni de öyle bir organ ki, yaptığınız ya da yapacağınız eylemleri bir şekilde makul hale getirmek için size bir sürü kalıplar, olumlamalar oluşturuveriyor. Hepimiz bir şekilde aldığımız bir ürünün en iyisi olmasa da alabileceklerimizin en iyisi olduğuna kendimizi beynimizin bu özellikleri sayesinde inandırıveriyoruz, sonrası zaten geliyor. Böyle olmasaydı zaten daha sıkıntı olurdu, zira ekonomi denilen şeyin çarkları da genelde bu sayede dönüyor. Dan Ariely'nin bu konuda güzel kitapları vardır, "Akıldışı Ama Öngörülebilir" kitabı bu söylediklerimi güzel örneklerle, deneylerle anlatır misal. Büyük markaların reklamları da genelde insan beyninin bu özelliklerine oynarlar. Marka fanatikliğinin önemli bir ayağını oluştururlar o reklamlar.
    Şüphesiz iyi markalar kaliteleri sayesinde iyi marka olmuşlardır ama bir çok handikaplarını da görmezden gelmenin nedenleri arasında pek çok akıl dışı eylemler yatar, kullanıcılar bunun böyle olduğunu kabul etmese de.

    Ben geçen yıl 250 Duke abs'yi 1 saat civarı deneme sürüşü yapmış ve indikten sonra NS150'ye binince transalp'e binmiş gibi hissetmiştim, o kadar rahatsız gelmişti bana. Ama KTM fanatiği birine bunu anlatsam, muhtemelen sen ne anlarsın motordan diyecektir. Beklentiler, objektif yaklaşmak ya da yaklaşamamak v.b. gibi pek çok şey kişisel farklılıkları yaratıyor aynı ürünü kullanan insanlarda. Bu sebeple ben de bu motor nasıl, o motor nasıl diye soranlara genelde imkanın varsa mutlaka deneme sürüşü yap diyorum, kendim de öyle yapmaya çalışıyorum, hatta sizler gibi birinci elden kullanıcıların yorumlarına da başvurup, onları da kendi deneme sürüşümle ve incelemelerimle kıyaslayarak bir orta nokta tutturmaya çalışıyorum,çünkü kişisel her yorum içinde bir miktar yukarıda bahsettiğim şeyleri de barındırıyor, benimkiler de dahil.

    Zaten bir motosiklette kronik sorun denilecek bir şey ya da olumlu ya da olumsuz bir durum varsa genellikle kullanıcıların önemli bir kısmında kimi az kimi çok mutlaka bunlar hakkında geri dönüşler, yorumlar oluyor.
    O motosiklete hiç binmeden atıp tutanlar da genelde anlaşılabiliyor zaten, hele de kendiniz o motosikleti sürmüş iseniz.

    Bakalım artık, kendi Dominar'ım gelsin asıl sağlıklı yorumları o zaman sürdükçe yapabileceğim sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

    Benim bashettiğim ses hani sanki vites dişlisi yerine oturmamış da gazı açıp motosiklet yürümeye başlayınca oturuyorken trakk diye bir ses yapıyor gibiydi açıkçası ve bunu sürdüğüm güzergahta üç kez durduğum ışıkların hepsinde yaptı. Ki ben ışıklarda boşa alıp beklemem, hep 1.viteste kakışa hazır, elim debriyajda beklerim, yani boştan vitese geçirme sesinden bahsetmiyorum, vites zaten 1'deyken kakınca gelen ses bahsettiğim.
    Dediğim gibi test motoru olmasına bağlamıştım ben de. Ki sizlerde kendi motorlarınızda böyle bir şey olmadığını söylemişsiniz zaten.
    ozzzzz80, kdiner, ozomoto ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #1973
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    test motorundan kaynaklı olabilir,zira gidonu da hafif sağa çekiyor gibi bir ağırlığı vardı, 4000 küsur km'deydi epey bi hırpalanmış olmalı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------



    Harley'lerin titreşim mevzusu da fenadır. Bir kaç sayfa önce ekşisözlükten bir 883 iron yorumu paylaşmıştım.
    Kısacası sap çöp takılmak isteyince, her motosiklette marka gözetmeksizin pek çok şey bulunabilir.
    Ama ne yazık ki isim yapmış markalarda alıcıların bazılarında "ulan bu markayı aldık, şimdi bu rezil durumları nasıl söyleriz, o kadar para ödedik" durumları da olduğunu düşünüyorum, hatta harley kullanıcısı tanıdığım var, pek çok konuda sıradan birinin binip oha diyeceği şeyleri kendince olumlayarak, sorun olarak görmüyor mesela, belki buradan her hangi birimiz sürsek bir sürü eleştiri getirebiliriz. Benzer şeyler bir Bajaj ya da Çin malı üründe olunca önyargı hazırda bekliyor zaten, capon olsaydı öle olmazdı, avrupa olsaydı böle olmazdı v.s. v.s.
    İnsan beyni de öyle bir organ ki, yaptığınız ya da yapacağınız eylemleri bir şekilde makul hale getirmek için size bir sürü kalıplar, olumlamalar oluşturuveriyor. Hepimiz bir şekilde aldığımız bir ürünün en iyisi olmasa da alabileceklerimizin en iyisi olduğuna kendimizi beynimizin bu özellikleri sayesinde inandırıveriyoruz, sonrası zaten geliyor. Böyle olmasaydı zaten daha sıkıntı olurdu, zira ekonomi denilen şeyin çarkları da genelde bu sayede dönüyor. Dan Ariely'nin bu konuda güzel kitapları vardır, "Akıldışı Ama Öngörülebilir" kitabı bu söylediklerimi güzel örneklerle, deneylerle anlatır misal. Büyük markaların reklamları da genelde insan beyninin bu özelliklerine oynarlar. Marka fanatikliğinin önemli bir ayağını oluştururlar o reklamlar.
    Şüphesiz iyi markalar kaliteleri sayesinde iyi marka olmuşlardır ama bir çok handikaplarını da görmezden gelmenin nedenleri arasında pek çok akıl dışı eylemler yatar, kullanıcılar bunun böyle olduğunu kabul etmese de.

    Ben geçen yıl 250 Duke abs'yi 1 saat civarı deneme sürüşü yapmış ve indikten sonra NS150'ye binince transalp'e binmiş gibi hissetmiştim, o kadar rahatsız gelmişti bana. Ama KTM fanatiği birine bunu anlatsam, muhtemelen sen ne anlarsın motordan diyecektir. Beklentiler, objektif yaklaşmak ya da yaklaşamamak v.b. gibi bek çok şey kişisel farklılıkları yaratıyor aynı rürünü kullanan insanlarda, bu sebeple ben de bu motor nasıl, o motor nasıl diye soranlara genelde imkanın varsa mutlaka deneme sürüşü yap diyorum, kendim de öyle yapmaya çalışıyorum, hatta sizler gibi birinci elden kullanıcıların yorumlarına da başvurup, onları da kendi deneme sürüşümle ve incelemelerimle kıyaslayarak bir orta nokta tutturmaya çalışıyorum.
    Zaten bir motosiklette kronik sorun denilecek bir şey ya da olumlu ya da olumsuz bir durum varsa genellikle kullanıcıların önemli bir kısmında kimi az kimi çok mutlaka bunlar hakkında geri dönüşler, yorumlar oluyor.
    O motosiklete hiç binmeden atıp tutanlar da genelde anlaşılabiliyor zaten, hele de kendiniz o motosikleti sürmüş iseniz.

    Bakalım artık, kendi Dominar'ım gelsin asıl sağlıklı yorumları o zaman sürdükçe yapabileceğim sanırım.
    Kesinlikle çok güzel anlattın olayı. Her markanın sorunları var. Bir markaya ulaşmak ne kadar kolaysa kullanıp yorum yapmakta o kadar kolay oluyor. Bajaj diğer markalara göre ulaşılması kolay bir marka bu yüzden herkes bir şeyler söylüyor doğru ya da yanlış. Mesela r1200 gs forumuna bakın 2007 yılında açılan konunun 10 sayfa bile yorumu yok.Kronik birkaç sıkıntısı da olan bir motor. Ama bu sorunları sayfalarca okumadık ve kafamızdaki algı BMW kesinlikle kusursuz bir motordur...Ama işin aslı öyle değil onun bile sorunları olabiliyor. Yani uzun lafın kısası bu piyasada 18 bin lira verdiğiniz bir motordan titreşim olmasın,200 bassın,tüm 250ccleri geçsin 600cc lere kafa tutsun japon kalitesinde olsun.. Mantıklı düşündüğümüzde komik yorumlar bunlar. Ben almadan önce çok araştırdım daha önce bajaj kullanmadım ve bajaj fanatiği falan değilim . Sadece araştıran bir kullanıcıyım ve bu fiyata daha iyisi yok(bana göre). Önceki motorlarımdan edindiğim tecrübeyle de parça fiyatı ve bulunabilirliği çok önemli,servis sayısı çok önemli,markada Ekram Ata Bey gibi birine ulaşabilmek sesini duyurabilmek çok önemli ki bu forumda kendisinin birkaç kullanıcının sorununu çözdüğüne şahit oldum. Yani düşünen arkadaşlara tavsiyem "bajaj süper" "dominar süper alın" gibi yorumlardan uzak durun gidin araştırın , test edin , japonlarında yorumlarını okuyun her motorda bir takım arızalar veya ihmaller olduğunun farkında olun ve ona göre seçim yapın.
    bursalıali, Cloud ve kdiner bunu beğendiler.

  14. #1974
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Arkadaşlar çoğu kişinin dediği gibi yüksek cc lerin hepsinde var bu krank sesi ve gayet normal. Duke te olmaması da sahibi için süper tabiki
    Ancak bazı arkadaşlar ışıklarda beklerken 1. Vitese atınca millet bakıyor demiş.motosiklet eğitmenleri verdikleri eğitimlerde ışıklarda beklerken boşa atmamayı tavsiye eder. Çünkü herhangi bir tehlike anında kaçmabilmek için viteste beklemek gereklidir. En fazla 1 dk debriyajda beklersiniz ve kesinlikle hayati bir öneme sahip olabilir bu durum.
    Cloud bunu beğendi.

  15. #1975

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ancak bazı arkadaşlar ışıklarda beklerken 1. Vitese atınca millet bakıyor demiş.motosiklet eğitmenleri verdikleri eğitimlerde ışıklarda beklerken boşa atmamayı tavsiye eder. Çünkü herhangi bir tehlike anında kaçmabilmek için viteste beklemek gereklidir. En fazla 1 dk debriyajda beklersiniz ve kesinlikle hayati bir öneme sahip olabilir bu durum.
    Haklısınız, duran trafikte ya da ışıklarda kontağı kapatarak ya da boşta beklemek güvenlik açısından tavsiye edilmez, eğitimlerde de bu vurgulanır. Aynı güvenlik sebepleriyle, araçların arka ortasında beklemek de tehlikelidir, teker hizasında hatta iki aracın arasına yakın beklemek, bir anda dururken geri gelmeye karar veren bir aklı evvel sürücü yüzünden sıkıntı yaşamamızı engeller. Ki mümküne ışıklarda mümkünü varsa hep en öne geçip beklemek daha faydalıdır, ki aralarda sıkışıp bi sorun yaşamadan kalkış yapalım. Motosiklete hiç binmemiş araç sürücülerinin bazıları bu duruma sinirlense de, motosiklet sürücüsü ışıkta en önde beklemekle aslında doğru bir şey yapıyordur.
    bursalıali ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  16. #1976
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin kullandığınız motor hakkında bilgim yok, mt07 veya xj6 deneyin ne dediğimi anlarsınız, dominar da geçmemezlik yok kendi motorumdan örnek vereyim, zaten güçe gerek yok kolu çek vitesi tak, sadece 1.vitese takınca tak diye ses yapıyor buda doğal.
    O sesi biliyorum, önceki motosikletlerimde de vardı kısmen. Ama bu sesi motorun hacim ve gücüne bağlamışsınız ya, o öyle değil diyorum. Çünkü öyle olsa şimdiki motosikletimde de olmalıydı. Ama yok. Tereyağı gibi geçiyor.

  17. #1977
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Ben vitesde beklemem.Hem araç ile hemde motor ile.Sebebide debriyaj balatasının ömrünü uzun tutmak.Işıklarda kenarda beklerim.Hiçbirzaman ortada veya bir aracın arkasında beklemem.

  18. #1978

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Ben hep arkamdan arabanın duramayacağım şekilde dururum. O yüzden boşa çekerim. Sıkışık trafikte çok da zor olmuyor sakin köşe bulmak.

  19. #1979

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hep arkamdan arabanın duramayacağım şekilde dururum. O yüzden boşa çekerim. Sıkışık trafikte çok da zor olmuyor sakin köşe bulmak.
    esasen en mantıklısı en öne geçip arkada da araç olmayacak yerde durmak, genellikle ben de en önde kenarda, olmadıysa araçların arasına denk gelecek şekilde önde dururum, ama motorum hep 1.vitestedir. Boşa almak aklıma bile gelmiyor artık o kadar alıştım ki, motoru park ederken boşa alıyorum sadece otoparkta. Bana göre ışıklarda boşta olmanın bir başka riski de vitese atıp stop ettirme ihtimalinin de olması, özellikle bu en önde olursa arkadan tacizler başlayabiliyor . Tabii ki herkes alıştığı şekilde sürecek, kendinizi en güvenli nasıl hissediyorsanız öyle sürmek, riskleri azaltmak en iyisi.

  20. #1980
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    arkadaşlar motoru 1 hafta içinde teslim alıcam kısmetse parasını ödedim 0 olarak alıyorum bana bir tavsiyeniz varmı? mesela koruma demirleri yeterlimi ekstra gerekli bişey varmı 0 lastikler kuru zeminde bana yetermi


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)