Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2018, 20:31
#1941
mavellen, teşekkür ederim, hiç birimize kaza bela vermesin.
Reklamlar
-
17 Nisan 2018, 22:50
#1942
Valla Ekrem bey sürekli takipte. Beni buradaki ufak resimden tanıdı ve bayide görünce sen norton'sun dimi dedi
-
17 Nisan 2018, 23:01
#1943
Hayırlı günler,
Ben 2 yıldan bu yana tnt 25 kullanıyorum. Yaşım gereği hızdan hoşlanmıyorum. Motoru genelde artçılı kullanıyorum. Şehir içinde çekişi benimkinden d bir -iki tık daha güçlü bir makinaya geçmek istiyorum. Şehrimdeki Bajaj satıcısı benim motoru takasa alıp (motorumun ederi 8-9 arası) üste 10 verirsem sıfır Dominar teklif ediyor. Hem değerli Dominar kullanıcılarından hem de diğer forumdaşlardan fikir almak istiyorum. Ne dersiniz, memnuniyetiniz devam ediyor mu, yoksa parayı güçlükle kazanan bir memur olarak bu alış veriş macera mı olur benim için? Katkınız için şimden teşekkür ederim.
-
17 Nisan 2018, 23:07
#1944
Samimi 46 adlı üyeden alıntı
Hayırlı günler,
Ben 2 yıldan bu yana tnt 25 kullanıyorum. Yaşım gereği hızdan hoşlanmıyorum. Motoru genelde artçılı kullanıyorum. Şehir içinde çekişi benimkinden d bir -iki tık daha güçlü bir makinaya geçmek istiyorum. Şehrimdeki Bajaj satıcısı benim motoru takasa alıp (motorumun ederi 8-9 arası) üste 10 verirsem sıfır Dominar teklif ediyor. Hem değerli Dominar kullanıcılarından hem de diğer forumdaşlardan fikir almak istiyorum. Ne dersiniz, memnuniyetiniz devam ediyor mu, yoksa parayı güçlükle kazanan bir memur olarak bu alış veriş macera mı olur benim için? Katkınız için şimden teşekkür ederim.
fiyat olarak bence makul ama öncesinde imkan varsa test sürüşü yapmanız faydalı olur. tnt25 nasıldır gaz tepkisi torku nasıldır bilmiyorum. Dominarla 250kmye yaklaştım şimdilik memnunum. Rodajı bitirmeye çalışıyorum yüksek devirlerde his çok iyi
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
18 Nisan 2018, 10:35
#1945
Samimi 46 adlı üyeden alıntı
Hayırlı günler,
Ben 2 yıldan bu yana tnt 25 kullanıyorum. Yaşım gereği hızdan hoşlanmıyorum. Motoru genelde artçılı kullanıyorum. Şehir içinde çekişi benimkinden d bir -iki tık daha güçlü bir makinaya geçmek istiyorum. Şehrimdeki Bajaj satıcısı benim motoru takasa alıp (motorumun ederi 8-9 arası) üste 10 verirsem sıfır Dominar teklif ediyor. Hem değerli Dominar kullanıcılarından hem de diğer forumdaşlardan fikir almak istiyorum. Ne dersiniz, memnuniyetiniz devam ediyor mu, yoksa parayı güçlükle kazanan bir memur olarak bu alış veriş macera mı olur benim için? Katkınız için şimden teşekkür ederim.
Bence macera olmaz.Dominar güzel alet.Tavsiyem önce bir test motoru bulun.Yalnız test motorları ile alacağınız sıfır dominar arasında farklılıklar olabilir.Test motorlarının herkes tarafından kullanıldığını hesaba katarsak.Dominarda titreşimden başka dezavantaj yok.Oda tek silindir olduğunu göze aldığımızda makul karşılanabilir.
Ben test etmeden aldım.Zaten satışa başlamasını dört gözle bekleyenlerden biride bendim.Konu başından beri okuyabilirseniz ordaki şenliğide görebilirsiniz.Bu sırada halihazırdaki motorumu satmıştım.Dominara kilitlenmiştim.Dominarın fiyatı yüksek açıklanınca hayelkırıklığına uğrayıp o sinirle gidip absli pulsar aldım.Daha sonra iyi fiyata denk getirdiğim dominarı bir macera sonunda sahip oldum.
Memnunum.Torku gayet tatmin edici.Dişli değiştirirsen hızada katkısı olur.En fazla 155 km hıza çıktım.Motorun naked oluşundan belki yüksek hızlarda keyifli sürüş olmuyor.Benim motorun 180km kadar çıkabileceğini şuanki görünüş itibari ile tahmin edebiliyorum.
-
18 Nisan 2018, 11:05
#1946
mavellen adlı üyeden alıntı
Memnunum.Torku gayet tatmin edici.Dişli değiştirirsen hızada katkısı olur.En fazla 155 km hıza çıktım.Motorun naked oluşundan belki yüksek hızlarda keyifli sürüş olmuyor.Benim motorun 180km kadar çıkabileceğini şuanki görünüş itibari ile tahmin edebiliyorum.
180km hız mümkün mü bilmiyorum ama hadi diyelim mümkün, dişlileri değiştirip çıktınız. Peki günlük kullanımda zor olmayacak mı? Mesela dik bir yokuşa başlarken tork yetmeyince debriyaj kaydırmak zorunda kalmayacak mısınız? Hem orta ve düşük hızda kullanılabilir vites sayısını kısıtlamış olacaksınız...
Sırf bu yüzden kendi motorsikletimin ön dişlisini 17'den 16'ya düşmüştüm. Evet, son hız azaldı, ama bir naked'ta 150km üzeri hızlara çıksanız n'olur, çıkmasanız n'olur? İnanın şimdi kullandığım motosikette, trafikte, bilinçli olarak 150'nin üzerine çıktığım bir elin parmaklarını geçmez. 175'i geçtiğimi hiç bilmiyorum. Bassam 250'yi çok rahat geçer... Ama niye? Neyi ispatlamaya çalışıyoruz anlamıyorum ki. Hem yasal değil, hem rahat değil, çoğu motosiklet için de yıpratıcı, hem de tehlikeli.
-
18 Nisan 2018, 11:50
#1947
hasmet adlı üyeden alıntı
180km hız mümkün mü bilmiyorum ama hadi diyelim mümkün, dişlileri değiştirip çıktınız. Peki günlük kullanımda zor olmayacak mı? Mesela dik bir yokuşa başlarken tork yetmeyince debriyaj kaydırmak zorunda kalmayacak mısınız? Hem orta ve düşük hızda kullanılabilir vites sayısını kısıtlamış olacaksınız...
Sırf bu yüzden kendi motorsikletimin ön dişlisini 17'den 16'ya düşmüştüm. Evet, son hız azaldı, ama bir naked'ta 150km üzeri hızlara çıksanız n'olur, çıkmasanız n'olur? İnanın şimdi kullandığım motosikette, trafikte, bilinçli olarak 150'nin üzerine çıktığım bir elin parmaklarını geçmez. 175'i geçtiğimi hiç bilmiyorum. Bassam 250'yi çok rahat geçer... Ama niye? Neyi ispatlamaya çalışıyoruz anlamıyorum ki. Hem yasal değil, hem rahat değil, çoğu motosiklet için de yıpratıcı, hem de tehlikeli.
hasmet, size aynen katılıyorum.
Bilhassa 2.paragrafınıza
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
Benim otomobilde bile 150km ve üstüne çıkmışlığım sayılıdır. Zaten bu yüzden dominar benim sürüş karakterime uygun yazmıştım yukarıda bi mesajda da.
-
18 Nisan 2018, 12:57
#1948
hasmet adlı üyeden alıntı
180km hız mümkün mü bilmiyorum ama hadi diyelim mümkün, dişlileri değiştirip çıktınız. Peki günlük kullanımda zor olmayacak mı? Mesela dik bir yokuşa başlarken tork yetmeyince debriyaj kaydırmak zorunda kalmayacak mısınız? Hem orta ve düşük hızda kullanılabilir vites sayısını kısıtlamış olacaksınız...
Sırf bu yüzden kendi motorsikletimin ön dişlisini 17'den 16'ya düşmüştüm. Evet, son hız azaldı, ama bir naked'ta 150km üzeri hızlara çıksanız n'olur, çıkmasanız n'olur? İnanın şimdi kullandığım motosikette, trafikte, bilinçli olarak 150'nin üzerine çıktığım bir elin parmaklarını geçmez. 175'i geçtiğimi hiç bilmiyorum. Bassam 250'yi çok rahat geçer... Ama niye? Neyi ispatlamaya çalışıyoruz anlamıyorum ki. Hem yasal değil, hem rahat değil, çoğu motosiklet için de yıpratıcı, hem de tehlikeli.
Birşey ispatlamak gibi bir niyetimmi var?Öylemi yazmışım?Yazdıklarımdan onumu anladın.Ben dominar kullanıcısıyım.Motorum gayet kuvvetli.Dişli değişmeme rağmen rampada beni utandırmadı.Bundan önce pulsarlarımdada dişli değiştim.Bu benim kendi tercihim.Birilerine bunu empozemi ediyorum?Ben deneyimlerimi paylaşıyorum.Sahip olduğum motorsikletin kullanıcı paylaşımı başlığı altında.
-
18 Nisan 2018, 13:13
#1949
mavellen adlı üyeden alıntı
Birşey ispatlamak gibi bir niyetimmi var?Öylemi yazmışım?Yazdıklarımdan onumu anladın.Ben dominar kullanıcısıyım.Motorum gayet kuvvetli.Dişli değişmeme rağmen rampada beni utandırmadı.Bundan önce pulsarlarımdada dişli değiştim.Bu benim kendi tercihim.Birilerine bunu empozemi ediyorum?Ben deneyimlerimi paylaşıyorum.Sahip olduğum motorsikletin kullanıcı paylaşımı başlığı altında.
Kardeş hasmet arkadaşın bunu kötü niyetle yazdığını sanmıyorum, yoksa vites aralıklarını artırmak için arka dişliyi ben de ileride 1 boy değieşebilirim bunda sıkıntı yok zaten. Son hız mevzusuna değinmiş.Ki kişisel fikrim 150 km oldukça yüksek bir hız, ben daha ileri gidip 120 üstü tüm hızlar yüksektir bana göre diyeyim. Yoksa tabii ki isteyen istediği modifiyeyi yapar, kim karışır. Gerilecek bir durum yoktu sanki. hasmet kendini daha iyi ifade edecektir sanırım, ben anlayabildiğimi yazdım.
-
18 Nisan 2018, 13:45
#1950
Aynen 120km/sa hızdan sonra zaten rüzgar ile boğuşmak çok manasız. Bu arada benim Dominar 4000rpm de çok zırıldıyor. Hepten sinirlerimi bozmaya başladı. Bide benim tapa gaz sürmemin nedeni rodajdan sonra motorun sağırlığı kalmasın die. Yoksa 100-110-120 bandı keyifli motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
Bide vitesi 1’e takınca tak die geçiyor. Işık’larda herkes bakıyor. Elim debriyajda olmasına rağmen 1cm de ileri atılıyor makine.
-
18 Nisan 2018, 14:07
#1951
Benim amacım dişli değişiminde vites arasını uzatmaktı ve gayet yeterli oldu, bende hızlı kullanan bir kişi değilim, bazen otobana çıkarken hız denemesi yapıyorum onu da motor sağır kalmasın diye, arkadaşın dediği gibi iki elin parmağını geçmez hız denemem, hava kötü olmaz ise 2018 yılının ilk kamp macerasına cuma akşamı çıkıyorum, ilk durak cumartesi burdur kamplı olacak, ordan Tuz gölü ve Konya kamplı olacak, Pazartesi de artık belki Kayseri Ankara üzerinden dönüşe geçmeyi düşünüyorum sadece düşünüyorum güzergahta değişiklik olabilir.
-
18 Nisan 2018, 15:39
#1952
Cloud adlı üyeden alıntı
Kardeş hasmet arkadaşın bunu kötü niyetle yazdığını sanmıyorum, yoksa vites aralıklarını artırmak için arka dişliyi ben de ileride 1 boy değieşebilirim bunda sıkıntı yok zaten. Son hız mevzusuna değinmiş.Ki kişisel fikrim 150 km oldukça yüksek bir hız, ben daha ileri gidip 120 üstü tüm hızlar yüksektir bana göre diyeyim. Yoksa tabii ki isteyen istediği modifiyeyi yapar, kim karışır. Gerilecek bir durum yoktu sanki. hasmet kendini daha iyi ifade edecektir sanırım, ben anlayabildiğimi yazdım.
Gerildiğimi sanmıyorum.Çok sakinim.Arkadaşın haşmet yanlış anlamış.
-
18 Nisan 2018, 17:16
#1953
mavellen adlı üyeden alıntı
Gerildiğimi sanmıyorum.Çok sakinim.Arkadaşın haşmet yanlış anlamış.
hasmet nickli kullanıcının ne gerçek adını bilirim, ne de kim olduğun yani arkadaşım değil, yüzyüze hiç birinizi görmüş değilim, tanışıklığım yok.
Sadece hızla ilgili yazdıklarına katıldığımı belirttim, sizin de cevabınızı biraz gergin yazdığınızı hissettim okuduğumdan.
Ki bu son yazdığınızda da o var, belki tavrınız bu bilemem.
Nasıl istiyorsanız öyle yapın ben bunu zaten yazdım. Bir daha da yazmam muhtemelen.
Haydi kalın sağlıcakla.
-
18 Nisan 2018, 18:10
#1954
Dominar almayı düşünen varsa elini çabuk tutsun. Zam beklentisi var, bilginize. Bende zaten bunu hissettiğim için almıştım.
-
18 Nisan 2018, 19:47
#1955
mavellen adlı üyeden alıntı
Birşey ispatlamak gibi bir niyetimmi var?Öylemi yazmışım?Yazdıklarımdan onumu anladın.
Öyle yazmamissiniz. Sadece bir naked icin hic de rahat olmayacak, motosikleti sinirina kadar zorlayacak, belki tehlike olusturacak bir hiza ulasacak sekilde modifiye etmek icin gecerli bir sebep bulmakta zorlandim. Mantikli bir sebep bulamadigim icin bir sekilde tatmin hissi oluturdugunu dusunmeye basladim. Yanlis veya eksik dusunuyor olabilirim. Varsa farkinda olmadigim bir sebebi yazarsaniz hepimiz ogrenmis oluruz.
mavellen adlı üyeden alıntı
Ben dominar kullanıcısıyım.Motorum gayet kuvvetli.Dişli değişmeme rağmen rampada beni utandırmadı.
Rampada hizini aldiktan sonra problem yasamaz, ama rampaya giriste eli mahkum normalden fazla debriyaj kaydirirsiniz. Dominar kullanmadim. Ama benim yolum uzerinde bir yer var boyle, keskin saga donunce hemen dik yokus basliyor, ve standart dislileriyle zorlaniyordu motor, ki guc veya tork eksigi olan bir motor degil. Eminim ayni yerde, 180km hiza cikacak sekilde dislileriyle oynanmis bir Dominar zorlanacaktir.
mavellen adlı üyeden alıntı
Bundan önce pulsarlarımdada dişli değiştim.Bu benim kendi tercihim.Birilerine bunu empozemi ediyorum?Ben deneyimlerimi paylaşıyorum.Sahip olduğum motorsikletin kullanıcı paylaşımı başlığı altında.
Paylasiminizi (icerigini) elestirmis olabilirim, ama paylasmanizi kesinlikle elestirmem. Istediginizi yaparsiniz, burada da paylasirsiniz, ve sadece pasa keyfiniz bilir. Bu konuda hic bir sorun yok.
-
18 Nisan 2018, 19:55
#1956
hasmet adlı üyeden alıntı
Öyle yazmamissiniz. Sadece bir naked icin hic de rahat olmayacak, motosikleti sinirina kadar zorlayacak, belki tehlike olusturacak bir hiza ulasacak sekilde modifiye etmek icin gecerli bir sebep bulmakta zorlandim. Mantikli bir sebep bulamadigim icin bir sekilde tatmin hissi oluturdugunu dusunmeye basladim. Yanlis veya eksik dusunuyor olabilirim. Varsa farkinda olmadigim bir sebebi yazarsaniz hepimiz ogrenmis oluruz.
Rampada hizini aldiktan sonra problem yasamaz, ama rampaya giriste eli mahkum normalden fazla debriyaj kaydirirsiniz. Dominar kullanmadim. Ama benim yolum uzerinde bir yer var boyle, keskin saga donunce hemen dik yokus basliyor, ve standart dislileriyle zorlaniyordu motor, ki guc veya tork eksigi olan bir motor degil. Eminim ayni yerde, 180km hiza cikacak sekilde dislileriyle oynanmis bir Dominar zorlanacaktir.
Paylasiminizi (icerigini) elestirmis olabilirim, ama paylasmanizi kesinlikle elestirmem. Istediginizi yaparsiniz, burada da paylasirsiniz, ve sadece pasa keyfiniz bilir. Bu konuda hic bir sorun yok.
Hakkını veriyor iyi motor.
-
18 Nisan 2018, 20:10
#1957
Walla ben onu bunu bilmem sizin Dominar'lar nasıl ama benim Dominar 144'ten sonra zorlanıyor. Motor gitmiyor. 2300km'de. 2500km'de bir daha yağını değiştirip gene bakacağım. Pulsar kovalıyor hızını alınca 120'den sonra rüzgar zaten iyice sıkıntı yaratıyor aerodinamik bakımından ama mecbur kalıncada kendini güvenli bölgeye atana kadar motorunda basması gerekiyor.
-
18 Nisan 2018, 20:33
#1958
Angrypower adlı üyeden alıntı
Aynen 120km/sa hızdan sonra zaten rüzgar ile boğuşmak çok manasız. Bu arada benim Dominar 4000rpm de çok zırıldıyor. Hepten sinirlerimi bozmaya başladı. Bide benim tapa gaz sürmemin nedeni rodajdan sonra motorun sağırlığı kalmasın die. Yoksa 100-110-120 bandı keyifli motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
Bide vitesi 1’e takınca tak die geçiyor. Işık’larda herkes bakıyor. Elim debriyajda olmasına rağmen 1cm de ileri atılıyor makine.
Bu bendede oluyor.Pulsarda olmuyordu.Işıklarda beklerken motorun vitese geçtiğini cümle alem duyuyor.Ben vitese geçtim yeşil yanacak.Doğal olarak o sıra boştaki herkes vitese geçiyor.
-
18 Nisan 2018, 20:38
#1959
-
18 Nisan 2018, 20:41
#1960
Dominar da ne kadar kötü bilmiyorum ama Honda Fireblade'te de var meşhur "first gear clunk". Superduke'ta sıfır ses. Vitese geçtiği belli değil. Göstergeye bakmak gerekiyor. O da ayrı bir sorun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)