Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Nisan 2018, 22:37
#1901
Reklamlar
-
13 Nisan 2018, 23:16
#1902
kdiner kardeşim;
irfan ismindeki kardeşimizin yan çanta demirleri konusundaki videosunu youtube'da izledim. iyi bir şeyler ortaya konulmuş
görünüyor. dominarı etkin olarak kullananlar olarak sizin iletişiminiz vardır irfan kardeşimizle sanırım.
ürettikleri yan ve üst çanta demirlerini kullananlar var mıdır? nasıl görünüyor?
fiyat durumu nedir?
piyasaya yeterince arz edilmiş midir?
bu konularda bir malumatınız varsa öğrenmek isterim.
kazasız belasız sürüşler temenni ediyorum ve MİRAÇ KANDİLİ'mizi kutluyorum...
-
14 Nisan 2018, 00:02
#1903
Dün tek şeritli yolda önümdeki araçla mesafemi az da olsa korurken,Mal oğlu mal sürücü zınk diye tam sola kırdı.Frenlere asıldım o can havliyle ve abs direk devreye girip güvenli bir şekilde durdum.Başka motor olsa ya yan yatıp sürüklenmiştim ya da kaportaya sülük gibi yapışmıştım.Kornaya abanıp bağırdıktan sonra gerizekalı kaçtı bi de.ABS’SİZ MOTORA BİNMEYİN KARDEŞİM.LAMİ CİMİ YOK.O CAN HAVLİYLE LİMOONN GİBİ SIKACAKSINNN DİYENE KADAR MOTOR Bİ YERİMİZE KAÇAR
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
ogzhnkcbs adlı üyeden alıntı
Teşekkürler rodajıda düzgün yapıyorum. Bi ilk yağı değiştirelim dediğin gibi olur
bu arada depo tarafından zırıltı geliyor servis umarım bu zırıltı sesini kesebilir. Bi çok kişi bu zırıltı sesinden rahatsız
Deponun önündeki parçayı tutan vida ses yapıyor.O vidanın arasına serviste minicik bi lastik taktılar kesildi.Bir çok arkadaşta öyle yaptı.O zırıltı kesiliyor inan bana.
-
14 Nisan 2018, 07:36
#1904
-
14 Nisan 2018, 08:31
#1905
Norton772 adlı üyeden alıntı
Sabah sabah uğraştım durup dururken
sabah işe gitmek için evden çıktım ve biraz ilerleyince ayaklarım üşüyecek gibi oldu ve tozluk şeklinde yağmurdan koruyan cırtlı bir şey almıştım onları kullanayım da üşümesin ayaklarım dedim. Köy yolunun sol kenarında durup motordan inerken motor üstüme doğru devrildi. Galiba ayaklık tam açılmadı yada nemden kaydı anlayamadım ne olduğunu ama netice itibariyle üstüme yıkıldı
solum çimen ve kaygan olduğu için güç alıp motoru da kaldıramadan kayıp düşüyorum; dedim aldık sabah sabah iş başımıza. Allah'tan daha önce izlediğim bir motor devrilirse nasıl kaldırılır videosu vardı. Hemen arkamı motora verip tersten kaldırdım ama yer kaygan olduğu için uğraştım biraz hatta tekrar düşüyordu neredeyse. Sadece koruma demirinde çizik var görebildiğim kadarıyla. Yani anlayacağınız bir nazarlığım oldu.
https://i.hizliresim.com/W7jQqP.jpg
geçmiş olsun toprak çakıllı meğilli zeminde yan ayaklığa bırakırken dikkat etmek lazım.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
14 Nisan 2018, 08:36
#1906
Geçmiş olsun. Nazarlık olduysa yeter Nazar edenlere inat keyfini sür abi
-
14 Nisan 2018, 08:44
#1907
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
14 Nisan 2018, 10:44
#1908
Benim motorda ilk sahibinden kalma michelin road4 lastikler var,tutunma konusunda şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım.Bence bu motora yapılacak ilk iş lastikleri değiştirmek.Michelin,pirelli olmasa bile anlas veya mitas takılması gerek.
-
14 Nisan 2018, 11:25
#1909
Lastik konusuna katılıyorum. Olmadı gene Buz Motor'a gideceğim gibi duruyor ama orada arka lastik 160 takıyorlar. Orjinalinden şaşmak istemiyorum açıkçası. Kafamda deli sorular
-
14 Nisan 2018, 12:21
#1910
Ekşi sözlükte harley iron883 için bir yorum ilgimi çekti:
"frenleri tırt
amortisörleri tırt
ivme derseniz 250 cc lik cbr den biraz daha ( 1.2 sn) kötü ki düşünün cbr250 en yavaş 250 cc spor görünümlü motosiklet.*
250 kiloluk ağırlığı ile şehir içinde kıvraklık söz konusu bile değil. viraj kabiliyeti deseniz zaten tarz olarak oldukça kısıtlı. maksimum hız 170 km/h (250 cc lik bir spor motordan hallice)
titreşim derseniz o yerin dibine soktuğunuz çin motosikletlerinden oldukça fazla.
yine yağ yakıyor diye yerin dibine sokulan eski ve ucuz hondalardan çok çok daha fazla yağ yakıyor . o kadar yağ yakıyor ki yağ deposu var"
Bu tip şeyleri okuyup izleyince tamam alıyom Domiyi diyorum kendime. İşten arkadaşım bu İron ın 2.eline 30bin verdi yav.
Ama o bir Harley diyenler olacaktır, emin olun ben bu yaştan sonra markayı hiiç iplemiyorum, neler gördüm koca koca markalarda. Kardeşim daha kredisi ve garantisi bitmeyen Opel astrasını motor sorunu nedeniyle takasa verip başka araç almak durumunda kaldı misal. Ben Renauly ya da hyundai alınca dalga geçiyordu her 2sini de sıfır sorunla satmıştım.
-
14 Nisan 2018, 18:24
#1911
Eve dönerken Kumburgaz taraflarında bir bajaj sürüş grubuna rastladım. Geneli Dominar gibi gördüm sanki. Pulsar'lar da vardı. Artık motor sürmekten gına gelince yanlarından hızlı geçtim ama kalbim onlarlaydı
-
14 Nisan 2018, 21:45
#1912
Ben fabrka lastiği kullanıyorum.Bizim iklimde çok iyi.Şimdiyekadar hiç yanlamadım.Ani gaz açmalarımdada sıkıntı çıkarmadı.Akenizde lastiğin ısınma sorunu yok anladığım kadarı ile.Frenleme yol tutuş fena değil.İmkan varsa değişmek elbette gerekli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Norton772 adlı üyeden alıntı
Sabah sabah uğraştım durup dururken
sabah işe gitmek için evden çıktım ve biraz ilerleyince ayaklarım üşüyecek gibi oldu ve tozluk şeklinde yağmurdan koruyan cırtlı bir şey almıştım onları kullanayım da üşümesin ayaklarım dedim. Köy yolunun sol kenarında durup motordan inerken motor üstüme doğru devrildi. Galiba ayaklık tam açılmadı yada nemden kaydı anlayamadım ne olduğunu ama netice itibariyle üstüme yıkıldı
solum çimen ve kaygan olduğu için güç alıp motoru da kaldıramadan kayıp düşüyorum; dedim aldık sabah sabah iş başımıza. Allah'tan daha önce izlediğim bir motor devrilirse nasıl kaldırılır videosu vardı. Hemen arkamı motora verip tersten kaldırdım ama yer kaygan olduğu için uğraştım biraz hatta tekrar düşüyordu neredeyse. Sadece koruma demirinde çizik var görebildiğim kadarıyla. Yani anlayacağınız bir nazarlığım oldu.
https://i.hizliresim.com/W7jQqP.jpg
Dostum geçmiş olsun.Gerçekten üzüldüm.ALLAH beterinden saklasın.Mümkünse koruma demirini değiştir sıfır görüntüsü kaybolmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------
Bu aralar bağdemcik ile cebelleşiyorum.10 gündür kendime gelemedim.Motorada binemiyorum.Motora binememek ne kötü birşey.
-
15 Nisan 2018, 11:16
#1913
Walla önce can sonra canan. Bugün bende motorla 2000km'yi devireyimde artık rahat kullanayım dedim. Bir baktımki bir araba ile cebelleşirken benim motor 8000rpm'ye gelmiş. Demekki kesici yok ama RPM ışığı yanıyor sadece. 144km/sa max hıza geldi daha da gitmedi menet. 1870km de eve gözlerim yaşlı geri döndüm. Yarın hava sıcak olursa gene 2000km'yi doldurmaya çalışacağım. Hepten kabak tadı vermeye başladı, orası ayrı konu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
2000km tmm dır. Artık gözüme gözüme patlayan rpm limit ışığı yok. Şimdi istediğim şekilde gidebilirim
-
15 Nisan 2018, 11:36
#1914
Dominarın kalkışı sabit hızda gidişi vs çok iyi ama meret gitmiyor pek.
-
15 Nisan 2018, 11:40
#1915
Sana da geçmiş olsun Mavellen. Şu sıra hasta millet
-
15 Nisan 2018, 14:50
#1916
149km/sa son hız hemde yokuş aşağıya. Bu millet 184 yapıyor dişli değiştirip, ben orjinali ile bile 150'yi göremedim. 149'da zaten 1-2 sn sürdü. Hafiften hüsranlardayım
-
15 Nisan 2018, 17:06
#1917
-
15 Nisan 2018, 17:10
#1918
Maksat aşırı hız değil ama ne kadar gidebildiğini görmek. Bende aracımla 80-90’ı geçmem hatta hız sabitleyicisini açarım boşa hızlanmasın die ama son gördüğüm hız 190km/sa ibrede. Pulsar 200 NS 157km/sa gördü meyilde. Yani insan merak ediyor ne gidiyor die. Yarın bir yer var orada da bakacağım durumuna. İşten dönünce yazarım.
-
15 Nisan 2018, 17:16
#1919
Angrypower adlı üyeden alıntı
Maksat aşırı hız değil ama ne kadar gidebildiğini görmek. Bende aracımla 80-90’ı geçmem hatta hız sabitleyicisini açarım boşa hızlanmasın die ama son gördüğüm hız 190km/sa ibrede. Pulsar 200 NS 157km/sa gördü meyilde. Yani insan merak ediyor ne gidiyor die. Yarın bir yer var orada da bakacağım durumuna. İşten dönünce yazarım.
Haklısın, ara sıra ben de yoklarım motorlarımı hani hem sağır kalmasın hem de merak da oluyor du bakalım bu kerata ne yapabilir diye. Devir kesici mevzusu da buna engel sanırım.Ama dişli epeyce rahatlatır.
5 binlerde sonra bence biraz daha açılacaktır.Ara ara sabah ya da gece serin saatlerde, yolun da boş ve güvenli olduğu yerlerde yoklamalar işe yarayabilir, açacaktır ufaktan motoru.Kısa süreli bu tarz denemeler yapabilirsin.Ama dikkati elden bırakma aman diyim.
-
15 Nisan 2018, 17:35
#1920
Angrypower adlı üyeden alıntı
149km/sa son hız hemde yokuş aşağıya. Bu millet 184 yapıyor dişli değiştirip, ben orjinali ile bile 150'yi göremedim. 149'da zaten 1-2 sn sürdü. Hafiften hüsranlardayım
Dostum 2 gündür hava çok rüzgarlı, sen de yanılmıyorsam Uçmakdere'ye gittin ki rüzgarın daha da şiddetli olduğu bölge. Belki rüzgar da son hızına olumsuz anlamda etki etmiş olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)