Hayırlı olsun Sayın Norton, güle güle kullanın. Darısı başımıza diyelim.
Bu arada sormak istiyorum dominarcılar burdayken; Günlük kullanımda yakıt tüketimi ne kadar oluyor?
Hayırlı olsun Sayın Norton, güle güle kullanın. Darısı başımıza diyelim.
Bu arada sormak istiyorum dominarcılar burdayken; Günlük kullanımda yakıt tüketimi ne kadar oluyor?
Rodaj da basamadığım için daha az yakıyorum
Bu motorun lastik havaları kaç olmalı? Bu standart havalara itimatım yok. Ekipmanlarla birlikte aşağı yukarı 100kg oluyorum. Pulsar 25/28 olan havaları 29/31 kullanıyordum ama bunları tek tek ayarlayıp kontrol etmek yerine siz kullananlara sormak daha kolay geldi
Kalyoncu motora baktım şimdi de şu yeni ön cam biyadil olan güzel görünüyor. Sanırım ondan sipariş veririm. Gidon yükseltme Birol'a bir sorayım. Rodaj sonrası ilk 500 km sonunda mı çağırıyorlar bakıma?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Bu arada Mavellen hocam sen ne taraftasın Antalya'da?
İlk bakım aralığı 500-750km arası. Motoru aldığında hocam bir ellerini bırakıp baksana düz gidiyor mu die. Nedense canım çok sıkkın şu motorumun sağa çekme olayına. Birde lastik hava basınçlarına bakın bir. Benimkiler epey düşüktü bugün yükselttim. Daha Ptesi aldım motoru. Şişirilmemiş lastikleri teslim edilirken
uzun cam alınız.rüzgar yüzümüze patlıyor sadece.daha kötü oluyor
gidon yükseltme oktay motorda var.yükseltme ve yakınlaştırma fonksiyonlu.
Uzun cam bana pek estetik gelmedi. Lakin kış gelirse düşünebilirim.
Daha öncede yazdım. Dün kamyon kasası koluma çarptı ada'da kamyon dönerken. Haliyle soldan koluma geçirince sağa doğru bacağımla eğik duruma geldim. Yatırmadım ama desteklemesi Pulsar'a göre ağır geldi. 182kg olması sadece otoparktan geri geri çıkarken biraz daha yavaş çıkmama sebep oluyor. Alışınca sorun olmaz kanımca. Ben trafikte zorluğunu çekmedim. Rodajı dışında. 2000km geçsin daha da bir apaçiye bağlanabilir. Hareket ederken hiçbir sorun yok. Genede dönüşlerde falan alışkın olmadığım için sorunluyum azıcık.
Bende gidon yükseltme var. Alır almaz taktım. O yüzden standart gidon nasıl bilmiyorum. Lakin şimdilik aleti çok sevdim.
NOT: Kamyonlar, kamyonetler dönüş yaparken uzak durun. O kasa çarpıyor her türlü. Bildiğim halde dalgınlığımla kolumu güzel hırpaladım. Motor montu sayesinde daha büyük hasardan korundum...
Hangisi uzun hocam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
Şansıma dominar'ı teslim alırken Ekrem bey orda denk geldi. Onun eşliğinde teslim aldım ama şansıma yağmur yağmış benden önce ve motor kirlendi bile. Noter işini halledeyim hemen plaka sonra da gazlıcam Antalya'ya doğru tın tın. Bu arada Ekrem beyi bulmuşken enduro, chopper-cruiser tarzı motor eksikliği var bildirin dedim Bajaj'a.
Hayırlısı olsun. Yalnız GP kompozit'in elcik korumasını şiddetle öneriyorum. Bir ayı yanınıza gelir ani kapı açar falan 10 numara iş görüyor
Frenlerine ilk 200-300km güvenmeyin. Baştan uyarayım. Güle güle kullanın. Bende gece mavisi olmazsa beyaz istiyordum şansıma tek mürdüm vardı ellerinde
Herkese merhaba
D400 kervanına katıldım. Yarın akşam teslim alacağım
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Hemen işe giriştim ve biadil tur camı ile 52 lt gaff marka topcase taktırdım. Çanta demirini de bajaj tayfun mitordan taktırdım. Akşam akşam masraf ettim gene. Ama güzel oldu. Daha araç takibi taktıramadım ama. Kışlık eldiven tavsiyesi olan var mı pahalı olmayan? Bu arada ilk bir kaç km frenler gerçekten dandik. Alışır dedi Birol usta. sırada gidon yükseltme, ayna uzatma aparatı var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Motor 40 km'yi geçti bile. Serik'ten Antalya'ya getirdim motoru. Ordan servise ve eve. Yarın da yine bi 60-70 km yol yapıcam muhtemelen. 70-80 km hızlarda sakin sakin geldim.
bende bajaj boxer var halihazırda. motor cc'si yükseltmek düşüncesindeyim.
bu düşünce sonucu olarak benelli trk 502 ve dominar 400 motosikletleri üzerinde durmaya başladım.
ayrıca nc750x de aklımın bir köşesinde durmakta. fakat fiyat konuları da göz ardı edilemeyecek kadar
önemli görünüyor.
benelli için fiyat epey yüksek. nc de öyle. dominar da pek aşağı sayılmaz artık.
dominarı neredeyse alma durumuna geldim geçenlerde. lakin sonradan boxer için hazırladığım ve rahatlıkla
yanlarına asabildiğim çantaları nereye asabileceğim konusu aklıma düştü. dominarın yan çanta demirlerinin olmaması
ve takılacak yer konusunda sıkıntılar beni bir anlık alma konusundan caydırdı. yan çanta demirleri konusunda biraz düşüneyim
diyerek alış işini erteledim.
yan çanta demirleri için foruma baktığımda kdiner kardeşimizin kendince bir çözüm bulduğunu gördüm.
fakat çantalar takılı olduğundan demirlerin durumlarını, bağlantı yerlerini görmek kabil değildi yeterince. bu yüzden kdiner kardeşimle bugün bizzat görüştüm. bir kullanıcı olarak hem dominarla ilgili düşüncelerini almak hem de demirleri nasıl elde
ettiğini öğrenmek açısından kendisiyle fikir teatisinde bulundum. çantalar olmadan çanta demirlerinin konumunu iyice görebilmek
amacıyla kendisinden çekmiş olduğu resimlerden göndermesi dileğinde bulundum. sağ olsun gönderdi.
buradan kendisine teşekkür ediyorum.
ölçü göndermiş daha sonra. genişlik 20 cm, yükseklik 30 cm. kdiner kardeşime bir sorum daha olacak burada:
bu ölçüler çantaların ebatlarının gerektirdiği ölçüler mi yoksa motorun yapısı mı bu ölçülerin belirlenmesinde
etkili olmaktadır?
başka bir olayı da ekrem ata kardeşimize sunmak isterim. bulunduğum yerde dominarı kaça alabileceğim konusunda pazarlık
yaparken başka yerden daha ucuza elde etme imkanının olduğunu söyledim. bunun üzerine servis sorumlusu usta arkadaşımız
motorun kendisinden alındığında daha iyi hizmet verebileceğini ima etti. ben bu yaklaşımın iyi olmadığını ifade ettim.
demek farklı yerden motor aldığımızda servislerin düzgün iş yapacağından emin olamayacağız.
bir de şöyle bir olay anlattı arkadaşımız. birisi komşu ilden bir motor almış. nasıl olsa bizim bulunduğumuz ile gidecek
diye, motosiklete gerekli ayarları yapmamışlar. kendisi başka servisin yapmadığı bir şey için hamallık yapamayacağını söyledi.
buna bir çözüm bulmalı. hizmeti hamallık olarak telakki eden arkadaşımızın haklılık payının olup olmadığını sanırım
kuralkan daha iyi bilir. benim naçizane düşüncem böyle bir olayla karşılaşırsa bir servis, eksiklikleri video ile tesbit etsin,
kayda alsın. hizmetlerini de yapmadan kaçınmasın ve motorcuyu mağdur etmesin. yaptığı hizmetlerin karşılığını
kuralkana rapor etsin ve şirket de bunların emeklerinin karşılığını versin. ayrıca hizmette kusur eden kişilerden hesabını
da sorsun.
bu servis anlayışı yüzünden şu bajaj boxer ile devam etsem mi yoksa başka alanlara mı yönelsem diye düşünmüyor değilim.
karşılaştığımız olaylar kendimizi ifadede kullandığımız cümlelerin hararetini yükseltmeye de zorluyor kendimizi sınırlasak da...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
bu arada Norton772 kardeşimize de motosikletinin hayırlı olmasını ve kazasız belasız sürüşlerde bulunmasını temenni ediyorum.
bir de gerivites arkadaşımıza...
http://www.**********.com/Pulsar-Elc...ma,PR-806.html
Bunları taktım. İnanırmısınız eskiden araç aynaları umurumda olamazdı. Varsın yol vermesinler takar geçerim diyordum. Şimdi param parça eder die korkuyorum gene gidon yükseltme de go kompozitten lakin ben bunları Oktay Motorda taktırdım. Ekstradan uğraşmadım.
Motorlarınız hayırlı olsun. 750km deyim galiba. Birazdan gene işe giderken 40km dağ gidecek alet. 2000km rodaj tamamlansın yağını filtresini gene bir değiştireyim ondan sonrada aklını alayım makinenin tüm hantallığını yok edeyim die planlıyorum.
Not: motorumun lastik havaları inikmiş. Serviste kontrol edilip verildi sanıyordum. Alır almaz ya orada kontrol ettirin yada ilk benzini alınca benzinlikte siz şişirin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:38 ----------
https://www.motosikletaksesuarlari.c...iABEgKKMPD_BwE
Bunları kullanıyorum ben. Kaza onaylı. Sağlam koruyorlar.
ben tşk ederim, bir arkadaş pulsara bu şekil yan çanta demiri yapmıştı bende ondan ölçüsünü istedim 27 ye 17cm idi, benim yaptırdığım arkadaş ise 30 a 20cm yapmış, önce dikdörtgen parça yapıldı sonra üst va arka ayak bağlantı şekli birleştirildi. yükseklik 20cm, genişlik 30cm. irf yani irfan karaman yan çanta demirini 1 2 gün içinde açıklayacak sayfasından takip edebilirsiniz.
http://www.irfmotor.com/
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Aynalardan memnun olmayanlar tvs apache aynasi da bakabilir uzatma yerine. Dominar aynalarina göre hem daha yüksek hem daha kenarda duruyor aynalar.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)