Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1601
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Bu işte bir yanlışlık var.Benim motor 400 km de ve ben 7500 deviri çevirebiliyorum kesiciye girmiyor.Bu motorun 13 bin deviri çevirebilecek kabilieti var.7500 deviri tam kullanmadan şuana kadar çıktığım en yüksek hız 147/s km.Garanti umrumda bile değil.13 deviri açacak yazılım gelirse veya bulunursa ben yükletirim.Dövülmüş çelik kırank elbette 13 bin devri çok rahat çevirebilecektir.Zaten 13 bin gösterim 9 bin çevittirmek başlı başına bir saçmalıktı.Abecimotor bak hatalarınıda yazıyoruz.Biz şeffafız.Japonun kıçı yamuk,yok sen doğru yerden bakamıyorsun normalde o düzgündür demiyoruz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1602

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işte bir yanlışlık var.Benim motor 400 km de ve ben 7500 deviri çevirebiliyorum kesiciye girmiyor....
    Yanlışlık yok, yukarıda yazdığım mesajda "...(bazı daha güncel yazılımı olanlarda)" diye özellikle belirttim. Yakın zamanda alanların bir çoğunda bu durum var. Benimle birlikte Ağustosa kadar alanların bir kısmında var, bir kısmında yok, bende de yoktu mesela. Yeni gelenlerin hepsinde bu kısıtlamanın olacağını düşünüyorum(yeni alan arkadaşlar bilgilendirsinler lütfen).
    Ha "...yanlışlık..." olarak bahsettiğiniz "motorun enfazla 9bin devir çevirmesi" ise ona birşey diyemeyeceğim.

    Yazılım attırmak çok zor değil, pulsar'a bile atıyorlardı, siz de ararsanız çok rahat bulabilirsiniz Dominar'a yazılım atacak yeri diye düşünüyorum. Motor 13bin devire de çıkar çıkmasına ama eğer öyle birşey yaparsanız motorun ne kadar dayandığı, ne zaman kucağınıza aldığınız, sorunun ilk olarak nerden kaynaklandığı ve çıkan masraflar konusunda da siz bizi bilgilendirirsiniz artık. :D

  3. #1603
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışlık yok, yukarıda yazdığım mesajda "...(bazı daha güncel yazılımı olanlarda)" diye özellikle belirttim. Yakın zamanda alanların bir çoğunda bu durum var. Benimle birlikte Ağustosa kadar alanların bir kısmında var, bir kısmında yok, bende de yoktu mesela. Yeni gelenlerin hepsinde bu kısıtlamanın olacağını düşünüyorum(yeni alan arkadaşlar bilgilendirsinler lütfen).
    Ha "...yanlışlık..." olarak bahsettiğiniz "motorun enfazla 9bin devir çevirmesi" ise ona birşey diyemeyeceğim.

    Yazılım attırmak çok zor değil, pulsar'a bile atıyorlardı, siz de ararsanız çok rahat bulabilirsiniz Dominar'a yazılım atacak yeri diye düşünüyorum. Motor 13bin devire de çıkar çıkmasına ama eğer öyle birşey yaparsanız motorun ne kadar dayandığı, ne zaman kucağınıza aldığınız, sorunun ilk olarak nerden kaynaklandığı ve çıkan masraflar konusunda da siz bizi bilgilendirirsiniz artık. :D
    Bunu yapan mühendis herşeyi düşünmüştür.Yorma kafanı kucağıma almam.

  4. #1604

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu yapan mühendis herşeyi düşünmüştür.Yorma kafanı kucağıma almam.
    Kafa yoracak birşey yok. Senin de değiğin gibi mühendis düşünmüş etmiş 9bin'e sınırlamış zaten, sen keyfine göre 13bin'e çıkartırsan illaki alırsın kucağa. Burada öneli olan nezaman nasıl şartlarda olacağı; motor orjinalken ne zaman rektefiye iseyeceği ile 13bin'e çıkartınca ne zaman isteyeceği(tabi herhangi bir arıza olmazsa, sübap falan kırmazsa). Amacım laf sokmak falan değil, bana göre olabilecek senaryoyu söylüyoyorum. Gerçekten öyle birşey yaparsanız bizi de bilgilendirmenizi isterim burada. Herkes cesaret edemediği için böyle bir konuda bilgi bulmak zor oluyor zira. Nadir bulunan bilgi de daha değerli benim gözümde.

  5. #1605
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafa yoracak birşey yok. Senin de değiğin gibi mühendis düşünmüş etmiş 9bin'e sınırlamış zaten, sen keyfine göre 13bin'e çıkartırsan illaki alırsın kucağa. Burada öneli olan nezaman nasıl şartlarda olacağı; motor orjinalken ne zaman rektefiye iseyeceği ile 13bin'e çıkartınca ne zaman isteyeceği(tabi herhangi bir arıza olmazsa, sübap falan kırmazsa). Amacım laf sokmak falan değil, bana göre olabilecek senaryoyu söylüyoyorum. Gerçekten öyle birşey yaparsanız bizi de bilgilendirmenizi isterim burada. Herkes cesaret edemediği için böyle bir konuda bilgi bulmak zor oluyor zira. Nadir bulunan bilgi de daha değerli benim gözümde.
    Elbette laf sokmuyorsun.Yorma kafanı işine baksen.

  6. #1606

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...Yorma kafanı işine baksen.
    2'dir aynı şey; Benim işimi benden daha çok önemseyen birisi?!!?, sürekli işimi düşünüyor.
    İşteyim ben zaten, hem işimi yapıyorum, hem foruma giriyorum.
    Siz çok mu kafa yoruyorsunuz bilemiyorum tabi ki ama daha önce de dediğim gibi ben yormuyorum.
    Neyse, dediğiniz gibi işime bakayım ben en iyisi.

  7. #1607
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2'dir aynı şey; Benim işimi benden daha çok önemseyen birisi?!!?, sürekli işimi düşünüyor.
    İşteyim ben zaten, hem işimi yapıyorum, hem foruma giriyorum.
    Siz çok mu kafa yoruyorsunuz bilemiyorum tabi ki ama daha önce de dediğim gibi ben yormuyorum.
    Neyse, dediğiniz gibi işime bakayım ben en iyisi.
    Sen anlamıyorsun galiba.Benim motorum hakkında yorum yapma demek istiyorum.Neresini anlanadın.O nedenle işinebak diyorum.Nereme alırsam alırım o benim bileceğim iş.Çokda samimi olmadığın kullanıcıların hakkındada hoyratça konuşma.Mesela ben konuşma tarzını hiç beğenmedim.O be öyle kucağına alırdın,kucağına alırsan haber ver.Nerden geliyor bu samimiyet.13 bin devri yaparsa motor ölürmüş.Sana fikrimi sordummu.Benim motor 400 km ve 7500 çeviriyor dedim.Sende bağzı modellerde rpm limit kısaltması var ama seninkinde yokmuş diyebilirsin.Alıntıda yapmamışım mesajını.

  8. #1608

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen anlamıyorsun galiba.Benim motorum hakkında yorum yapma demek istiyorum.Neresini anlanadın.O nedenle işinebak diyorum.Nereme alırsam alırım o benim bileceğim iş.Çokda samimi olmadığın kullanıcıların hakkındada hoyratça konuşma.Mesela ben konuşma tarzını hiç beğenmedim.O be öyle kucağına alırdın,kucağına alırsan haber ver.Nerden geliyor bu samimiyet.13 bin devri yaparsa motor ölürmüş.Sana fikrimi sordummu.Benim motor 400 km ve 7500 çeviriyor dedim.Sende bağzı modellerde rpm limit kısaltması var ama seninkinde yokmuş diyebilirsin.Alıntıda yapmamışım mesajını.
    Ben anladım da siz anlamamışsınız, daha doğrusu yanlış(anlamak istediğiniz gibi) anlamışsınız. Burada size herhangi bir laf söylemedim, öyle bir amacım da yok, genelde hiçbir zaman da olmadı(laf atıldığı zamanlar hariç). Zaten bunun dışında sizinle alakalı"hoyratça" denilebilecek birşey de demedim(sizinle alakalı yargı ya da itham bildiren vs hiçbir şey yazmamışım bile).

    "13 bin devri yaparsa motor ölürmüş" manasında yazı yazmışım, ama siz sadece orasını alıp devamını yazmamışsınız, bu da sanki 13bin'devire gelince motor kesin bozlur demişim gibi olmuş. Hayır öyle demedim; devamında "Burada önemli olan nezaman nasıl şartlarda olacağı; motor orjinalken ne zaman rektefiye iseyeceği ile 13bin'e çıkartınca ne zaman isteyeceği" diye belirtmişim. Yani 9bin çeviren de 13bin çeviren de ölecek zaten ama ne zaman nasıl öleceği önemli, onu vurgulamıştım, ve eğer yaparsanız sizden gayet ciddi bir şekilde bilgi istemişim, halen de ciddiyim bu konuda.

    Son olarak, sizin tarzınız da çok ahım şahım değil bana göre. "işime bakacak mışım, yormayacakmışım kafamı" Allah razı olsun beni düşündüğünüz için.
    Burası forum, açık bir forum, mesajınıza yorum yazmam için fikrimi sormanıza gerek yok. Küfürüm yok, hakaretim yok, bilmediğim kullanıcı hakkında yargı/itham belirten hiçbirşey yapmışlığım yazmışlığım yok. Yorum istemiyorsanız kendinize özel bir web sayfası blog falan açarsınız, oraya yazarsinız, yoruma da kapatırsınız, sizin için sorun kalmaz. Burası forum, yorum yazmak için, bilgi paylaşmak, bilgi istemek için olan bir yapı.

    Takıldığınız yer sanırım "motoru kucağa almak" deyimi olmuş. Kendisi motorla ilgilenenler, uğraşanlar arasında anlam olarak "motorun ağır bir şekilde arıza vermesi, tamamen bozulması, bundan dolayı motorun sökülüp tamamının tamire gitmesi ..vs " anlamında çokça kullanılan bir kelime yapısı. Burası bir motosiklet forumu ya, bundan alınacağınızı düşünmemiştim. Tüm tatava bunun içinse ÖZÜR DİLERİM; "motoru 13bin devire çıkartırsanız motorunuzun ağır bir şekilde bozulma ihtimali çok artacaktır, normalden daha erken piston sekman yenilemek durumunda kalabilir, başka arızaların da oluşmasını(sübap kırm vs) hızlandırabilrisiniz, böyle birşey yaparsanız foruma yazıp bizleri bilgilendirin lütfen."

  9. #1609
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben anladım da siz anlamamışsınız, daha doğrusu yanlış(anlamak istediğiniz gibi) anlamışsınız. Burada size herhangi bir laf söylemedim, öyle bir amacım da yok, genelde hiçbir zaman da olmadı(laf atıldığı zamanlar hariç). Zaten bunun dışında sizinle alakalı"hoyratça" denilebilecek birşey de demedim(sizinle alakalı yargı ya da itham bildiren vs hiçbir şey yazmamışım bile).

    "13 bin devri yaparsa motor ölürmüş" manasında yazı yazmışım, ama siz sadece orasını alıp devamını yazmamışsınız, bu da sanki 13bin'devire gelince motor kesin bozlur demişim gibi olmuş. Hayır öyle demedim; devamında "Burada önemli olan nezaman nasıl şartlarda olacağı; motor orjinalken ne zaman rektefiye iseyeceği ile 13bin'e çıkartınca ne zaman isteyeceği" diye belirtmişim. Yani 9bin çeviren de 13bin çeviren de ölecek zaten ama ne zaman nasıl öleceği önemli, onu vurgulamıştım, ve eğer yaparsanız sizden gayet ciddi bir şekilde bilgi istemişim, halen de ciddiyim bu konuda.

    Son olarak, sizin tarzınız da çok ahım şahım değil bana göre. "işime bakacak mışım, yormayacakmışım kafamı" Allah razı olsun beni düşündüğünüz için.
    Burası forum, açık bir forum, mesajınıza yorum yazmam için fikrimi sormanıza gerek yok. Küfürüm yok, hakaretim yok, bilmediğim kullanıcı hakkında yargı/itham belirten hiçbirşey yapmışlığım yazmışlığım yok. Yorum istemiyorsanız kendinize özel bir web sayfası blog falan açarsınız, oraya yazarsinız, yoruma da kapatırsınız, sizin için sorun kalmaz. Burası forum, yorum yazmak için, bilgi paylaşmak, bilgi istemek için olan bir yapı.

    Takıldığınız yer sanırım "motoru kucağa almak" deyimi olmuş. Kendisi motorla ilgilenenler, uğraşanlar arasında anlam olarak "motorun ağır bir şekilde arıza vermesi, tamamen bozulması, bundan dolayı motorun sökülüp tamamının tamire gitmesi ..vs " anlamında çokça kullanılan bir kelime yapısı. Burası bir motosiklet forumu ya, bundan alınacağınızı düşünmemiştim. Tüm tatava bunun içinse ÖZÜR DİLERİM; "motoru 13bin devire çıkartırsanız motorunuzun ağır bir şekilde bozulma ihtimali çok artacaktır, normalden daha erken piston sekman yenilemek durumunda kalabilir, başka arızaların da oluşmasını(sübap kırm vs) hızlandırabilrisiniz, böyle birşey yaparsanız foruma yazıp bizleri bilgilendirin lütfen."
    Ha işte yazacağın baştan beri buydu.Bu şekilde tarif etseydin bende yanlış anlamazdım.

    Ekrem ata bir mesajında 9 bin limiti kalkarsa tadından yenmez demişti.Demekki böyle bir ihtimal var.Hafif dövme çelikten üretilmiş krank ile bütün devirlerde performans diyor.25 beygir pulsar 12 bin deviri çevirebiliyorsaki pulsardaki krank daha zayıf.Dominar hayli çevirir.Birşey olmaz demek istediğimde bunları karşılaştırıyordum.Fabrika aman ha 9 bin rpm geçme motor elinde kalır dese,elbette bu limiti geçirmek istemem.

    Kontağı açıyorsun rpm 13 bin devire gidip geliyor.Bu adamlar 9 bin devir sınırını hiç kaldırmayacak olsalardı,göstergeyide 9 bin rpm ye göre yaparlardı diye düşünüyorum.

    Hep birlikte gelecek ne getirecek göreceğiz.Sendede var aynısı bendede.

  10. #1610

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    O 9 bin limitini de oraya mühendisler koyuyor. Bu limitlerin bir sebebi yağlama performansının daha üstünde yetmeyecek olması, ikincisi de o devirlerde oluşacak aşırı titreşime muhtemelen motorun dayanamayacak olmasıdır. Ayrıca o devirlere çıkmanın pratikte hiçbir faydası yok. Oralarda ne tork kalır ne de güç.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  11. #1611
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O 9 bin limitini de oraya mühendisler koyuyor. Bu limitlerin bir sebebi yağlama performansının daha üstünde yetmeyecek olması, ikincisi de o devirlerde oluşacak aşırı titreşime muhtemelen motorun dayanamayacak olmasıdır. Ayrıca o devirlere çıkmanın pratikte hiçbir faydası yok. Oralarda ne tork kalır ne de güç.
    Tabi tabi sen tasarladın muhakkak öyledir.13 bin devride yeşillik olsun gören 13 bin devir çeviriyor desinler diye oraya koydular.Hiçde tatmin edici cevap değil.Birinci ağızdan duyanakadar size katılmıyorum.Adama sormazlarmı buna cevabın varmı?Neden devir saati 9 binlik değilde 13 binlik.Dominardaki krank 13 bini çevirir o yağ pompasıda tüm devirlerde sıhhatli yağlama yapar.Motorun gaz kolunu açınca zaten 7 bin devri hemen buluyor.Motor 5 bin ve altında sürülmüyor zaten.Kaldıki 9 bin devir son performansı oldun.Benim arabada 7 bin çeviriyor 4bin son performansı o son 3 bini boşa koymuşlar o zaman.

  12. #1612
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Kemal,ben bu çamurluğu takamadım.Resim atanilirmisin montaj yaptığınız yerin.Civaraları denk getiremiyorum kesme gerektiren yerlerimi var?

  13. #1613
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kemal,ben bu çamurluğu takamadım.Resim atanilirmisin montaj yaptığınız yerin.Civaraları denk getiremiyorum kesme gerektiren yerlerimi var?

    her hangi bir kesme biçme yapmıyorsun, somunu çıkarıp bunu takıyorsun somunu yerine takıp sıkıyorsun.





    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  14. #1614
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Kemal,ben yanlışmı aldım çamurluğu heralde bilader, bilemedim nasıl oldu böyle.Orjinal kutusunda pulsar 200 ns diye geldi.Senin çamurluk ile farklı heralde.Şüpheye düştüm bak şimdi.

    Bu gelen çamurluk


    Sen çamurluğun bağlantısını egzos tarafına yapmışsın.Benim egzos tarafında bağlantı yeri yok.


    Benim bağlantı yeri sol tarafta ama orayada çamurluk vidalanamıyor.

  15. #1615
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kemal,ben yanlışmı aldım çamurluğu heralde bilader, bilemedim nasıl oldu böyle.Orjinal kutusunda pulsar 200 ns diye geldi.Senin çamurluk ile farklı heralde.Şüpheye düştüm bak şimdi.

    Bu gelen çamurluk
    https://i.hizliresim.com/PlOWjO.jpg

    Sen çamurluğun bağlantısını egzos tarafına yapmışsın.Benim egzos tarafında bağlantı yeri yok.
    https://i.hizliresim.com/PlOWgO.jpg

    Benim bağlantı yeri sol tarafta ama orayada çamurluk vidalanamıyor.
    https://i.hizliresim.com/76ynjN.jpg
    Sen çamurluğu kimden aldın, orjinal Pulsar çamurluğu aldı isen zaten direk takamazsın, ayrıyeten bir parça yaparak monte etmen gerekli, ben aldım bitti gitti tarzı değil yani, 05464168600 istersen bir ulaşıver.

  16. #1616

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi tabi sen tasarladın muhakkak öyledir.13 bin devride yeşillik olsun gören 13 bin devir çeviriyor desinler diye oraya koydular.Hiçde tatmin edici cevap değil.Birinci ağızdan duyanakadar size katılmıyorum.Adama sormazlarmı buna cevabın varmı?Neden devir saati 9 binlik değilde 13 binlik.Dominardaki krank 13 bini çevirir o yağ pompasıda tüm devirlerde sıhhatli yağlama yapar.Motorun gaz kolunu açınca zaten 7 bin devri hemen buluyor.Motor 5 bin ve altında sürülmüyor zaten.Kaldıki 9 bin devir son performansı oldun.Benim arabada 7 bin çeviriyor 4bin son performansı o son 3 bini boşa koymuşlar o zaman.
    Cevaplar tatmin edici değil çünkü senin anlayacak altyapın yok. Kaç yıllık mühendis adamım, bir şey yazıyorsak bildiğimizden yazıyoruz. Teknik altyapın varsa konuş, yoksa da birinci ağızdan cevabı boşuna bekleme. O birinci ağız dediğin adam da uzaydan gelmedi, bu kadar biliyor. Birazcık bilen adama saygınız olsun. Araçların göstergelerinde yazdıkları hızlara, devirlere çıkacaklarına ben de ilkokuldayken inanıyordum, sonra baktım öyle değilmiş.
    bursalıali ve ..YaNKee.. bunu beğendiler.

  17. #1617
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen çamurluğu kimden aldın, orjinal Pulsar çamurluğu aldı isen zaten direk takamazsın, ayrıyeten bir parça yaparak monte etmen gerekli, ben aldım bitti gitti tarzı değil yani, 05464168600 istersen bir ulaşıver.
    Teşekür ederim Kemal.Anladım nasıl olacağını.Vakit bulursam en kısa zamanda montaj yaparım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplar tatmin edici değil çünkü senin anlayacak altyapın yok. Kaç yıllık mühendis adamım, bir şey yazıyorsak bildiğimizden yazıyoruz. Teknik altyapın varsa konuş, yoksa da birinci ağızdan cevabı boşuna bekleme. O birinci ağız dediğin adam da uzaydan gelmedi, bu kadar biliyor. Birazcık bilen adama saygınız olsun. Araçların göstergelerinde yazdıkları hızlara, devirlere çıkacaklarına ben de ilkokuldayken inanıyordum, sonra baktım öyle değilmiş.
    Tabi tabi.Şüphesis öyledir mühendis bey.

  18. #1618
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Dominarın mat siyah rengi.





    ysnka83, nohark ve mavellen bunu beğendiler.

  19. #1619
    mgokhan57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Honda Forza 250 2022
    Arkadaşlar buraya dominar hakkında bilgi edinme amaçlı geldim. Ilk motosikletimi alacağım nasipse. Fiyat uygunluğundan dolayı ns200 veya dominar düşünüyorum. Fuarda görüştüğüm Bajaj bayii Danimarka başlayabileceğini söyledi. Gaz tepkisinin yumuşak olmasindan ve kaydırmalı debriyaj ve abs den dolayı. Siz ne düşünüyorsunuz? Sonuçta uzun zamandır kullanıyorsunuz dominarı. Ayrıca uzun süreli kullanımdan kaynaklanan kronik sorunları mevcut mudur?

  20. #1620
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı mgokhan57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar buraya dominar hakkında bilgi edinme amaçlı geldim. Ilk motosikletimi alacağım nasipse. Fiyat uygunluğundan dolayı ns200 veya dominar düşünüyorum. Fuarda görüştüğüm Bajaj bayii Danimarka başlayabileceğini söyledi. Gaz tepkisinin yumuşak olmasindan ve kaydırmalı debriyaj ve abs den dolayı. Siz ne düşünüyorsunuz? Sonuçta uzun zamandır kullanıyorsunuz dominarı. Ayrıca uzun süreli kullanımdan kaynaklanan kronik sorunları mevcut mudur?
    burda sana en iyi cevamı Kemal verir.Onun motoru hepimizinkinden fazla km yaptı.Dayanıklı bir motor sorun olsaydı yazardı.Yalnız dominar 120-130 çabuk geliyor.Bağzen farkedilmiyor.Ayrıca ağır bir motor.En güzeli bir test motoru bul sür.
    mgokhan57 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (1 üye ve 7 misafir)