Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Eylül 2017, 12:07
#1401
https://www.scottoiler.com/kb/articl...inar-2017.html
Yukarıda verdiğim link ile Scootolier firmasının vsystem adı ile piyasada olan otomatik zincir yağlama sisteminin kurulum çalışması mevcut.
Çalışmayı scootolier ile birlikte yürüttük. Umarım sizlerin de işini görecektir.
Otomatik zincir yağlama düşünenler mutlaka bakın derim.
Reklamlar
-
23 Eylül 2017, 13:39
#1402
Bunların ne yararı var hic anlamıyorum, sürekli yağlamak pis olan zinciri dahada pisletiyor. Bi güzel gaz yağı ile yıkayıp, güzelcede yağlayıp sabaha kadar kurutup yola çıkmanın zincire verdiği rahatlığı hicbiri veremez.
-
25 Eylül 2017, 15:18
#1403
-
25 Eylül 2017, 17:21
#1404
iyi geziyorsun hacı.beni de davet edin.belki gelirim.
-
25 Eylül 2017, 20:28
#1405
MAŞALLAH nazar değmesin hakkatende iyi geziyorsunuz.İnsan imreniyor.Bu arada km 20 bin oldumu?
-
26 Eylül 2017, 05:44
#1406
Kemal bizim köye geliyosun gidiyosun hiç haberimiz yok. Haber verseydin birlikte
çıkardık Uludağ'a . Benim vilayetime yolu düşen her arkadaşıma sesleniyorum; telim
profilde , mutlaka tel ile arayın , görüşelim. Birlikte yol yapalım. Uludağ fotoları da harika olmuş. Kemal niye nispet yapıyosun ki. Şaka şaka , tekrar eline, dominara, yüregine, objektifine sağlık . Daha, daha, daha bekliyoruz.
Sevgiler bütün iki teker aşıklarına.
-
26 Eylül 2017, 17:59
#1407
mavellen adlı üyeden alıntı
MAŞALLAH nazar değmesin hakkatende iyi geziyorsunuz.İnsan imreniyor.Bu arada km 20 bin oldumu?
ne 20000km si daha 6000 küsür km oldu, geziyorum ama km saymıyor galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
bursalıali adlı üyeden alıntı
Kemal bizim köye geliyosun gidiyosun hiç haberimiz yok. Haber verseydin birlikte
çıkardık Uludağ'a . Benim vilayetime yolu düşen her arkadaşıma sesleniyorum; telim
profilde , mutlaka tel ile arayın , görüşelim. Birlikte yol yapalım. Uludağ fotoları da harika olmuş. Kemal niye nispet yapıyosun ki. Şaka şaka , tekrar eline, dominara, yüregine, objektifine sağlık . Daha, daha, daha bekliyoruz.
Sevgiler bütün iki teker aşıklarına.
bursa girişte arkada bir beyaz rx3 kullanıcısı vardı baktım biraz takip ediyor gibi o merkeze ben gürsü istikametine saptım gözden kaybolduk yani. inşallah bir dahaki sefere.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
avarekasnak adlı üyeden alıntı
iyi geziyorsun hacı.beni de davet edin.belki gelirim.
sen çalışan adamsın davet sıkıntı değil, hava güzel olursa ekim ilk haftası istanbul-Afyon yapacağım kamp atarak.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
27 Eylül 2017, 09:52
#1408
kdiner adlı üyeden alıntı
Arkadaşım, motosikletin tadını çıkarıp, ıvır zıvırından ses geldi, düştü,kalktı demeden gezmen bize bile keyif veriyor. bu paylaşımların için teşekkürler.
-
27 Eylül 2017, 11:37
#1409
Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım, Trabzon'da 3 defa olduğu yere bırakmak zorunda kaldım, şuan tek sıkıntım ön cam aldım o titreme yapıyor onun da bir çaresine bakacağım hala üzerinde çalışıyorum.
-
27 Eylül 2017, 21:01
#1410
kdiner adlı üyeden alıntı
Trabzon'da 3 defa olduğu yere bırakmak zorunda kaldım,
Trabzon'da olduğu yere niye bırakmak zorunda kaldınız? Olduğu yere bırakmaktan kastınız nedir? Açıklayıcı bilgi alabilirsem sevinirim.
Bu arada, 0546 416 86 00 şeklinde olan numarayı 17/09/2017 tarihinde, saat 13.36'da çaldırdım, lakin cevap alamadım.
Dominar 400 konusunda birinci ağızdan bilgi almak istiyordum. Telefon numarası sizi aitse ve aramama cevap verilmesi kabil olabilecekse
buradan bilgilendirilebilirim. Benim numaram büyük ihtimalle sizde görünüyordur.
Kazasız sürüşler...
-
27 Eylül 2017, 23:40
#1411
Trabzon'da köyde adres sormak için 2.viteste motoru stop ettim adresi sordum motoru çalıştırdım devam edicem 2 de kaldıramadım olduğu yere bıraktım, diğeri çamurlu çimende durayım dedim dengeyi sağlayamadım bıraktım yere, 3.sü inşaat demirinin üzerinden rampa yukarı kaldırmak istedim lastik kayınca doğal olarak yine bıraktım yere, evet telefon bana ait ama elektronik eşyaya karşı alerjim var telefon dayanmıyor, ne telefon kırdım ne bilgisayar sayısını ben bile bilmiyorum, istediğiniz zaman arayabilirsiniz yeni telefon aldım bakalım ne kadar dayanacak, aramanız veya çağrı atmanız yeterli ben dönüş yaparım veya cevap veririm müsait İsem.
-
29 Eylül 2017, 11:34
#1412
kdiner adlı üyeden alıntı
Trabzon'da köyde adres sormak için 2.viteste motoru stop ettim adresi sordum motoru çalıştırdım devam edicem 2 de kaldıramadım olduğu yere bıraktım, diğeri çamurlu çimende durayım dedim dengeyi sağlayamadım bıraktım yere, 3.sü inşaat demirinin üzerinden rampa yukarı kaldırmak istedim lastik kayınca doğal olarak yine bıraktım yere, evet telefon bana ait ama elektronik eşyaya karşı alerjim var telefon dayanmıyor, ne telefon kırdım ne bilgisayar sayısını ben bile bilmiyorum, istediğiniz zaman arayabilirsiniz yeni telefon aldım bakalım ne kadar dayanacak, aramanız veya çağrı atmanız yeterli ben dönüş yaparım veya cevap veririm müsait İsem.
Olduğu yere bıraktım cümlelerinden, motorun çalışmayıp orada terk edilmek zorunda kalınmasını düşünmüştüm.
Motor bir şekilde yere düşmüş oluyor demek ki. Bu durumda koruma demiri ne tür işlev yapabildi? Aynalara herhangi bir zarar geldi mi?
Motorun başka bir yeri zarar gördü mü? Bu konuda ve burada zikretmediğim konularda motorun olumsuz etkilendiği durumları öğrenmek isterim.
Bilahare telefonda görüşebileceğimizi umuyorum.
Kazasız sürüşler temennisiyle...
-
29 Eylül 2017, 12:26
#1413
harsel adlı üyeden alıntı
Olduğu yere bıraktım cümlelerinden, motorun çalışmayıp orada terk edilmek zorunda kalınmasını düşünmüştüm.
Motor bir şekilde yere düşmüş oluyor demek ki. Bu durumda koruma demiri ne tür işlev yapabildi? Aynalara herhangi bir zarar geldi mi?
Motorun başka bir yeri zarar gördü mü? Bu konuda ve burada zikretmediğim konularda motorun olumsuz etkilendiği durumları öğrenmek isterim.
Bilahare telefonda görüşebileceğimizi umuyorum.
Kazasız sürüşler temennisiyle...
kaza falan değil tamamen olduğu yerde benim motoru dengede tutamadığım için duran motoru yere bırakmam oldu zaten bu şekil yere bırakmada bir sıkıntı olmaz, yere atar gibi bırakmadım zaten baktım düşecek en az kendime ve motora zarar gelmeyecek şekilde bıraktım birde toprak zemin,
şu guruba üye olursanız zaten resimleri var, koruma demirinde yamukluk yok sadece çizik var aynı şekil ayna ve ön fren kolu içinde geçerli resimlerden daha iyi anlayabilirsiniz.
https://www.facebook.com/groups/bajajdominar400turkiye/
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
harsel adlı üyeden alıntı
Olduğu yere bıraktım cümlelerinden, motorun çalışmayıp orada terk edilmek zorunda kalınmasını düşünmüştüm.
Motor bir şekilde yere düşmüş oluyor demek ki. Bu durumda koruma demiri ne tür işlev yapabildi? Aynalara herhangi bir zarar geldi mi?
Motorun başka bir yeri zarar gördü mü? Bu konuda ve burada zikretmediğim konularda motorun olumsuz etkilendiği durumları öğrenmek isterim.
Bilahare telefonda görüşebileceğimizi umuyorum.
Kazasız sürüşler temennisiyle...
bunlar resimleri bir sıkıntı olmadı.
tam burda sağa bırakmak zorunda kaldım bu 2.si
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
30 Eylül 2017, 18:50
#1414
Çok yakında motoruma çok ciddi bir modifikasyon yapıcağım. Takipte kalınız
-
04 Ekim 2017, 09:32
#1415
Merhaba 2015 yılından itibaren Mondial 125 mh kullanıcısıyım , hem işim gereği hem de hafta sonları kullanmak için aldığım motosikletimden şuana kadar çok büyük bir sıkıntı yaşamadım. Servis bakımlarını eksiksiz yaptırdım hem yağ konusunda olsun hem de parça konusunda olsun orjinal ürünler tercih etmeye çalışıyorum. 2017 yılı başı itibari ile gitmiş olduğum motobike 2017 fuarında hem dominar 400 hem de cf 400 nk modelini inceleme fırsatım oldu. Hatta Allah rahmet eylesin barkın abi ile de cf moto üzerine görüşme imkanım oldu. Şimdi kafamda oluşan soruların bir çoğunun cevabını buldum fakat en son forumları okuduğumda bajaj beni tedirgin etti.
-bir arkadaş forum da bajaj servislerin sorunu çözemediklerini , müşteri memnuniyeti sağlayamadıklarını dile getirmiş .
-başka bir arkadaş garanti kapsamına girebilecek malzemeyi para ödeyerek yaptırdığını söylemiş ve her markada servis sorunu olduğunu fakat bajaj da da bu sorunların çözülmediğini dile getirmiş.
-bir arkadaşımız da sıfır aldığı ürünü kasadan çıkardıklarında kurulum sonrası farkedilmeyen fakat yolda giderken farkettiği ön diskte yamukluk olduğunu ve servisin bu konuyu tespit ettiğini söylemiş. ama garanti kapsamında hiç bir işlem yapılmamış, yetkili servis üretim hatası olduğunu yada malzeme kalitesinin eksikliğinden olduğunu belirtmiş fakat sonuç ( 0 ) o arkadaş birgün diski değiştirip motorunu satacağını hatta bir sonraki motorunun kesinlikle bajaj olmayacağını söylemiş.
bu kadar karmaşık bir durum ortada iken kafalar karışmış ike tercih etmek ne kadar doğru olur ?
fuar da inceledim teknik özelliklerini kıyasladım dominar mı - cf 400 nk mı artıları olan cf moto çıkıyor.
cf moto nun istanbul lansmanına katılma imkanımız oldu bu kadar lezzetli bir motosiklet in sorun çıkarmayacağı kanaatindeyim. Eskişehir bayisine 1 adet siyah renk siparişimi verdim. En yakın zamanda resimleri de forumda paylaşırım.
-
04 Ekim 2017, 12:36
#1416
NK 400 güzel nitelikte bir motor kağıt üzerinde. Ama bu işin aldıktan sonrası daha karamsar. Kısa sürede sıkıldın ve satmak istiyorsun diyelim, bunu elinden çıkarmak icin hem çok bekleyecek, hemde fiyatını çok düşmek zorunda kalacaksın. Neticede Çin malı.
Her kullanıcı takasa yamaşmaz, her bayide aynı şekilde bu motoru takasta kabul etmez.
-
04 Ekim 2017, 13:36
#1417
KityVity adlı üyeden alıntı
Çok yakında motoruma çok ciddi bir modifikasyon yapıcağım. Takipte kalınız
çok ciddi modifikasyon derken? performans dişlisimi mesela?
-
04 Ekim 2017, 13:48
#1418
coksekilboys adlı üyeden alıntı
Merhaba 2015 yılından itibaren Mondial 125 mh kullanıcısıyım , hem işim gereği hem de hafta sonları kullanmak için aldığım motosikletimden şuana kadar çok büyük bir sıkıntı yaşamadım. Servis bakımlarını eksiksiz yaptırdım hem yağ konusunda olsun hem de parça konusunda olsun orjinal ürünler tercih etmeye çalışıyorum. 2017 yılı başı itibari ile gitmiş olduğum motobike 2017 fuarında hem dominar 400 hem de cf 400 nk modelini inceleme fırsatım oldu. Hatta Allah rahmet eylesin barkın abi ile de cf moto üzerine görüşme imkanım oldu. Şimdi kafamda oluşan soruların bir çoğunun cevabını buldum fakat en son forumları okuduğumda bajaj beni tedirgin etti.
-bir arkadaş forum da bajaj servislerin sorunu çözemediklerini , müşteri memnuniyeti sağlayamadıklarını dile getirmiş .
-başka bir arkadaş garanti kapsamına girebilecek malzemeyi para ödeyerek yaptırdığını söylemiş ve her markada servis sorunu olduğunu fakat bajaj da da bu sorunların çözülmediğini dile getirmiş.
-bir arkadaşımız da sıfır aldığı ürünü kasadan çıkardıklarında kurulum sonrası farkedilmeyen fakat yolda giderken farkettiği ön diskte yamukluk olduğunu ve servisin bu konuyu tespit ettiğini söylemiş. ama garanti kapsamında hiç bir işlem yapılmamış, yetkili servis üretim hatası olduğunu yada malzeme kalitesinin eksikliğinden olduğunu belirtmiş fakat sonuç ( 0 ) o arkadaş birgün diski değiştirip motorunu satacağını hatta bir sonraki motorunun kesinlikle bajaj olmayacağını söylemiş.
bu kadar karmaşık bir durum ortada iken kafalar karışmış ike tercih etmek ne kadar doğru olur ?
fuar da inceledim teknik özelliklerini kıyasladım dominar mı - cf 400 nk mı artıları olan cf moto çıkıyor.
cf moto nun istanbul lansmanına katılma imkanımız oldu bu kadar lezzetli bir motosiklet in sorun çıkarmayacağı kanaatindeyim. Eskişehir bayisine 1 adet siyah renk siparişimi verdim. En yakın zamanda resimleri de forumda paylaşırım.
3 arkadaştan örnek vererek sonuca varmışsınız. hayırlı olsun diyelim tabiki. fakat olumsuz 3 örneğe bakarak koca bi kitleyi görmezden gelmek pek doğru olmasa gerek. abs li pulsarı aldığımda benim de başıma geldi ön disk sorunluydu. ama hemen garantiden değiştirildi. bunlar bence sorun edilecek şeyler değil. o bahsedilen arkadaş hangi servisi kullanmış bunu da yazarsanız forumu takip eden bajaj yöneticileri de konuya bir bakarlar. bir de nk400 piyasaya canlılık katar umarım hepimiz dileği bu olmalı. fakat cfmoto konusunda daha doğrusu distribütörü UMA konusunda bence çok daha fazla risk var. benelli ye bakın bi. motor kaliteli ama distribütör berbat. yahu bi fren pedalı için 150 tl ödettiler bana. motora söz yok amaa bunun aldıktan sonrası da var. 3000 kmde bir bakıma çağırıp 250 km geçerse garantiden anında çıkarırlarsa işte o zaman göreceğiz müşteri memnuniyetini. RX3 te insanlara bunu yaptılar. servis ve yedek parça yüksek fiyat olursa yine bi anlamı kalmayacak. bi yerden verirken 2 yerden almamalarını ümit ediyorum
-
06 Ekim 2017, 11:30
#1419
Öncelikle karar verdiğiniz için hayırlı olsun diyelim.Umarım motorunuza kavuşmuşsunuzdur.Bende daha önce 125 ybr kullanıcısı olarak acabalar olmasına rağmen risk alıp Cf Moto 150 nk satın aldım.Buradaki birçok arkadaşın dediği gibi sıkıntı yaşar mıyım endişesi vardı.Ancak gerek makina gerekse marka distribütörü UMA bana bir sorun çıkarmadı.Belki bazı servisler yetersiz vs gibi endişeleriniz olabilir , şahsen ben uzun zamandır motor kullandığım için Servislik konusunda da kimin iyi ve işinin ehli olduğunu artık biliyorum.Son zamanlarda sosyal medya ve forumlarda takip ettiğim ve çevremde Drift -Rx3- Zontes-Kymco kullanıcısı arkadaşlarımdan da şahit olduğum kadarıyla UMA nın satış sonrası destek ve müşteri memnuniyeti anlamında ciddi artıları var.Ufak çaplı bir kaza atlattım fabrikayı aradığımda parça sorunu yaşamadım ilgilerinden de gayet memnunum.Kısacası ben sizin alacağınız ürünün küçük kardeşinden şuan için çok memnunum ve nasip olursa önümüzdeki yaza hedefim 400 nk olacak.
Doğru tercih , tekerinize taş değmesin.
-
06 Ekim 2017, 11:36
#1420
son günlerde özellikle eylül sonu ve ekim ayı içinde yani 1 hafta 10 gün içinde açılmış farklı farklı hesaplar görüyorum ve bunlardan bazılarına baktığımda sadece 1 mesaj yazdıkları görülüyor ve dominar veya nk400 grubunda. insan şüpheleniyor bazı şeylerden
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)