Çok sevdiğin bir ayakkabı görürsün vitrinde, paran varsa, almadan da duramıyorsan basarsın parayı alırsın.
Acelen yoksa sezon sonu indirimini beklersin ve fiyatı düştüğünde alırsın.
Pulsar'da sezonda alışveriş yapan biri olarak söylüyorum bunları
Çok sevdiğin bir ayakkabı görürsün vitrinde, paran varsa, almadan da duramıyorsan basarsın parayı alırsın.
Acelen yoksa sezon sonu indirimini beklersin ve fiyatı düştüğünde alırsın.
Pulsar'da sezonda alışveriş yapan biri olarak söylüyorum bunları
Hay elin dert görmesin abicim. Hayır seviyeli ber tartışma olsa zevk alarak okuyorum konuları o yüzden forumda sıkça zaman geçiriyorum. Ama bi seviyesizlikler, bi kalp kırmalar, bi saygısızlıklar tadını kaçırıyor işin, forum giresim gelmiyor. Eşya için madde için yapılması hele daha nahoş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
Başka tartışmalardan motora sıra gelmiyor. Hocam şimdi titreşim olayı şöyle 0-5000 devir arası titreşim sıfır. 5000-7000 arası ki motorun gücünün en yüksek olduğu aralıktır bir miktar titreşim oluyor. Oda bi pulsar kadar var sürdüyseniz. Ben 160 km yol yaptım maksimum tek parçada hiçbir sıkıntı yaşamadım gayet keyifli ve rahat bir yolculuk yaptım. Eldivensiz ve sandaletle sürdüm. Bana göre titreşimi hissettiren iki kısmı var ilki manetleri ikincisini sürücü değil motorun hissettiği ön taraflarda biraz karenaj sesi. Ayaklıklarda pek hissedilmiyor dediğim gibi sandaletle sürdüm yoklamak amaçlı peglere bastırınca çok hafif hissettiriyor, oda bastırınca. Selede hiç yok. Ama en temizi test edip karar vermek çünkü neye göre kime göre sorusu asla cevaplanamayacaktır. 1200 km civarındayım henüz bir olumsuz yanını görmedim. İmkan varsa artçılı uzun bir test yaparsanız çok güzel anlaşılır motor. Rampalarda gücü, uzun yolda kaydırmalı debriyajı çok hoş. ABS bahsetmeye gerek yok kasaplar trafiğinde hayat kurtarır. Bir de motoru değerlendirirken fiyatını ve kategorisini göz önünde bulundurmak gerekir. Ülkecek bizim bu konuda sıkıntımız var adamlar cg ile 200ü görmeye çalışıyor daha ne diyelim.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Kardeşim, kim bajaj kötülemiş benim anlatımımda...arkadaşın aşırı marka çoşkusu karşısında ilerki yaşında başka marka aldığında,yazdıklarından pişman olabileciğini anlatmak istedim sadece...Zorlama yorumlar yapma bence,uslübunada dikkat et.senden kaç yaş büyük birine cahil deme cüretini nerden buluyosun..18 yaş hamlığıyla yazarken biraz usturuplu ol...hadsiz...
kifayetsiz muhteris...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
Sevgili seko,mt-07 ile dominarı karşlaştırmadım okursan...sadece marka fanatiklğine düşmememiz benim derdim,mt-07 nin bir sürü eleştirisini yazdım ben forumda.
MT-07 sahipleride aynı şekilde fanatiklik içinde,sorsan kusursuz bir motor mt-07...ama o kadar çok gözardı edilmiş yanları varki...ben bunları her zaman anlatmaya çalıştımki alacak arkadaşlara doğru yorumlama şansı olsun diye...Böyle marka fanatikliği yaparak motorcular olarak birbirimize pek yardımcı olmuyoruz.ayrıca Dominar şahsen olumlu baktığım bir model,sadece yorum yapabilmek için kullanmam lazım.
MT-07 ile kıyaslama yapmamın sebebi senin MT-07 kullanman ve Dominar'ın konforu için yapılan bir övgüye fanatiklik demen oldu. Motorun konforu iyi, bunun tartışılacak bir tarafı yok. Konfor ne bir kalite göstergesidir ne de başka bir şey, o yüzden bunu yazmanın fanatiklikle alakası yok. Keza motorun performansı da gayet iyi. Dayanıklılığını zaman gösterecek.
Senin için yazmıyorum ama bu forumda Japonlar dışındaki motorlara yapılan her övgüye şüpheli bakan ve imzasında Japon motoru bulunan kişilerin yaptığı her türlü eleştiriye ben de şüpheli bakıyorum. Cep telefonlarından gram anlamayan insanların sırf popüler diye "her fiyat aralığında en iyi Android telefonları Samsung yapar" demesinden bir farkı yok bunun. Fiyat / performans oranı diye bir şey var ve Dominar gibi motorları onu arayan kişiler tercih ediyorlar. Cebinizde 18000 TL varsa ve sıfır alacaksanız bundan iyi motor yok. İkinci el derseniz alternatif çok ama aynı özelliklerde değiller. Cebinizde 50000 TL varsa ve tecrübeliyseniz o zaman zaten Dominar'la işiniz olmaz. Nasıl ki insanlar anlamadan bilmeden, "Hint motoruna o kadar para verilir mi ?" diyorlarsa ben de aynı şekilde sıfır Z300'e, Duke 390'a o kadar para verilmez diye düşünüyorum.
Bakın buraya yazıyorum, Japonlar 250 cc ABS'li modelleri getirdiklerinde buradaki herkes bu motor için "ulan fiyatı aslında çok iyiymiş ya" diyecek. Hele ki olur da Japonlar 250'yi bırakıp 300 cc'ye geçerlerse artık Dominar bedava sayılacak.
Japon harici motorları aşağılama eleştirine katılıyorum,öyle bir durum var.ismini hatırlamıyorum bir arkadişımız dominar almıştı resmini yayınlayıp heyecanla paylaşmıştı ve en sonunada motoru aldım bitti yorumlarınızı kendinize saklayın yazdığı halde bir sürü saçma sapan yoruma maruz kalmıştı...yok o paraya şunu alırdım bunu alırdım diye...hatta bende arkadaşa destek amaçlı mesaj atmıştım.
Dominarın sıfır olarak bu segmentde en iyi seçenek olduğuna katılıyorum özellikle sıfır motor almak isteyenler için...ama ben şahsen ikinci el japon alırım.bu benim kişisel deneyimlerime ve sürüş özelliklerime göredir,başkası için değişir.benim anlatmak istediğim körü körüne aldığımız motorları savunma güdüsüyle hareket etmeden artısıyla,eksisiyle değerlendirip alacak arkadaşlara daha sağlıklı seçenekler sunmak.
Sevgili arkadaşlar, tüm ikinci el japon denemelerim sonuçsuz kaldı, yarın bende dominarlı oluyorum Ankaradaki motomekaniğin göstermiş olduğu hiç bir markayı kötülemeden kendi motosikletlerini doğru anlatım ile yaptığı sunum ve doğru fiyat yaklaşımı bu kararda büyük rol oynadı. Almamak için çok direndim, bütçemi 25 bin e kadar çıkardım fakat yok arkadaş aradaki fiyat farkını hakeden birşey bulamadım. inşallah pazartesi tüm işlemler bitmiş motoru almış olurum.
Motomekanik te Ömürcan da Barış da konunun içinde sektörü tanıyan gerçek motosikletçilerdir. Öyle sırf para kazanmak için bayilik alan esnaftan değildir. Hayırlı olsun şimdiden, güzel bir seçim olmuş kazasız belasız kullan inşallah. Ne renk aldın? Lacivert de güzel kestane rengi de çok hoş.
Mürdüm rengi istedim ellerinde yokmuş yarın getirecekler. Renk konusunda lacivert ve mürdüm birbirine çok yakın ikisinden birinin yerine sarı,kırmızı,turuncu gibi bir renk olsa sanki daha iyi olurmuş.
beyaz rengi sedef beyazı yerine bildiğimiz buzdolabı beyazı olsa daha güzel olurmuş umarım 2018 modellerin de bunu değiştirirler
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
Dominarın Mat siyahını da yapmışlar acaba Türkiye ye gelecek mi ? Güzel olmuş bence darısı beyaz rengine
Ayın 30 unda karabük bayisine test motoru geliyormuş. Teste gideceğim eğer hoşuma giderse ybr yi satıp bende alacağım. Ybr iki kişi uzun yolda sarmıyor 50 ile bu sıcakta rampa çıkmak heleki motoru bağırta bağırta zor oluyor. İnşallah bi aksilik olmazda test ederim
bu renk karışımı varken mat rengine hiç gerek yok.
Bu renk şahane, elcikler le tam oturmuş. Keşke Türkiye de de olsa bu renk.
SELAMLAR arkadaslar 250 cc makıne aradıgım baslıkta dominarı onerenler cok oldu
alıp kullanan arkadaslara bir kac soru sormak iriyorum. yardımcı olacak olanlara sımdıden tesekkur ederim
1 Makınenın performansı nasıl
2 titresimi dıscover kadar varmı
3 artcılı kullanımda canı sıkılıyormu
4 yakıt tüketımı ne durumda
5 artcılnın konforu ne durumda
6 yolda 90 100 giderken gazı verdıgınde tepkisi ne oluyor hemen uzamaya yatkınmı
7 size göre eksi olan kısımları kusurları nelerdir.
[QUOTE=kdiner;4183288]bu renk karışımı varken mat rengine hiç gerek yok.
http://www.hizliresimyukle.com/image...16157849_o.png[/QUOTE
Kardeşim sanki seri üretim değilde özel boyama gibi geldi bana , yurt dışında bu renkte satılıyor mu yoksa bi çeşit fotoshop mu bu resim.
Bursa Enduro Motosiklet Festivalinde dominarı test etme şansım oldu. Sağolsun bajaj motorlarını test konusunda sakınmıyor, bu güzel bir yaklaşım.
Motorun şeklini ve tasarımını beğendim. Ne çok küçük, ne de çok büyük, ebatlar tam olması gerektiği gibi.
Sürüş izlenimlerimden madde madde bahsetmek istiyorum:
1) Motorun performansını beğendim. Gaz açınca torkunu hissettiriyor ve (400cc ye göre) iyi hızlanıyor. Hatta öyle ki yeni motora başlayan birine bu motoru tavsiye etmem, gücü yeni başlayan biri için fazla gelebilir. 400cc için yeterli performansı var diyebilirim.
2) Motorun frenlerini gayet başarılı buldum. Fren dozajı çok iyi ve Abs frenlemede çok erken zırt pırt devreye girmeyerek bana güven verdi.
3) Vites geçişlerini ve şanzımanı da başarılı buldum. Vites geçişleri gayet net ve kusursuzdu. Hoşuma gitti. Ayrıca yavaşlayıp vites düşürürken debriyajı ani bıraktığımda arka tekerde bir kilitlemeyle karşılaşmadım. Kaydırmalı debriyaj benden tam not aldı.
4) Motor ağırlığını pek hissettirmiyor, dengesi de iyi.
5) Motorun üzerinde MRF lastikler var. Limitlerini zorlayamadığım ve ıslak kuru geçişleri hakkında tecrübem olmadığı için kesin yorum yapmak istemem. Ancak bu motoru ben alacak olsam 1 set iyi lastik takardım (Mrf lastiklere karşı pulsardan gelen bir ön yargım mevcut)
6) Gelelim motorun en beğenmediğim ve en sevmediğim yanına. Motor titriyor arkadaşlar. Kime göre neye göre diyebilirsiniz ama bana göre titriyor arkadaş. Elciklerde hissedilen net ve fazla bir titreşim var. Devir arttıkça motor güzel güzel hızlanırken titreşimde de artış bariz belli oluyor. Elciklerin dışında ayaklarınızla depodan tutunca da titreşimin fazlalığı hissediliyor.
7) Diğer bir eksiklik olarak motorda yol bilgisayarı yok. Yani ortalama ne kadar yakıt tüketiyor, 1lt ile kaç km yol alınır falan hesaplayan bir sistem mevcut değil. Olsa güzel olurmuş.
Açıkçası titreşim kısmı hariç ben motorun geri kalan kısmını (torkunu, hızlanmasını, frenlerini, sürüş dinamiklerini vs.) beğendim. Ama elciklerde hissettiğim titreşimin fazlalığı hoşuma gitmedi.
Almayı düşünen varsa mutlaka önce bir test sürüşü yapmasını tavsiye ederim.
Evet Anladığım kadarıyla ortak kanaat "Bu motor titreşimli"
Yorumlarda kimisi 5 bin devire kadar hissetmiyorum diyor,kimisi motordan inince elimi ayağımı hissetmiyorum diyor,kimisi de "evet titreşimli ancak çok rahatsız etmiyor 100km'ye kadar" diyor.
Bakalım Ekrem Ata Bey yerli kaynaklarla buna çözüm bulabilecek mi? Çünkü harbiden güzel motor
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)