Dün Bajaj, Ramazan ayında yapılan Dominar testi sonucunda görüşümü almak için aradı. Olumsuz olarak titreşimden bahsettim. Markanın iletişime geçmesi güzel birşey. Ns 200 içinde olumsuz ne varsa bahsettim.
Test edenlerden iletişime geçilen oldu mu?
Dün Bajaj, Ramazan ayında yapılan Dominar testi sonucunda görüşümü almak için aradı. Olumsuz olarak titreşimden bahsettim. Markanın iletişime geçmesi güzel birşey. Ns 200 içinde olumsuz ne varsa bahsettim.
Test edenlerden iletişime geçilen oldu mu?
Motoru alıp doğru düzgün test eden doğru düzgün kullanan yok sanırım. Duke 200 ümü satıp Dominar a geçmeyi düşünüyorum fiyat indirimi varken ama hiç açıklayıcı bilgiler bulamadım. Hindistan videolarında övmüşler motoru güzel Duke kadar atik olmasa da atikliği belli. Ağırlığından kaynaklı olarak daha rahat bir motor. 2. el duke yerine sıfır dominar tercih etmeyi düşünüyorum. Bugün test sürüşü yaptım hoşuma gitti özellikle kaydırmalı debriyajını çok beğendim. Bildiğim kadarıyla son hızı 160. Muhtemelen GPS de aynısını gösterir. Çünkü 390 Duke 180 e kadar dayanabiliyor ve bu onun kısıtlanmış hali yani 160 yapması normal. Önemli olan 120-130 gibi hızlarda titreşimin miminum olması ve motorun rahat olması. Ama bunlardan bahseden de yok hiç. Yok mu hiç kimse uzun turlara çıkan filan
Dostlar, kullananlar 25.000 TL param var ikinci el mi bakmaliyim dominar mi almalıyım karar veremedim. Dominar test ettim, konforunu beğendim fakat titreşim konusuna takıldım. 20 dk da karar veremedim. Siz ne dersiniz ? İyiki almışım diyormusunuz? Yoksa farklı bir alternatif mi aramaliyim?
çin den uzak dur.
20 dakika mı
Ben 2. motoruma geçerken 2 hafta düşündüm, taşındım, araştırdım.
20-25 aralığında bütçem vardı. Motor adayları ise Dominar, Mt25, Cb500f, NC ve 2017 Pulsar idi.
NC'yi A2 ehliyet sınırını aştığı için eledim.
Mt25'i yüksek devirde gelen tork ve güç + ABS olmayışı yüzünden eledim.
Pulsar'ın stop etme sorunu 3 senede çözülemediği için o riske girmek istemedim.
Dominar'ı biraz uzaktan inceledim. Plastik kalitesi ve fiyatı hoşuma gitmedi. Ayrıca tek silindir, titreşimli motora bulaşmak istemedim.
Sonuç olarak 2. el Cb500f aldım, şimdilik rüzgar hariç çok memnunum.
25 bütçeniz varsa gidip de 16-17-18'lik(fiyatı da belirsiz) motor almayı önermem.
Benelli Tnt25 > Honda Cb500f + Sym Joymax Z+
Bu motorla ilgilenenler bu motorun artıları ve eksileri ile ilgilenip bu köşede bu konuyla alakalı bilgi arayışına girmişken gene başlattınız o paraya bu motor alınır mı o motor alınır mı muhabbetlerine. İllede merak ediyorsanız yazın forum kısmına alınır mı alınmazmı ayrı bi başlıkta tartışın. Bu motorun sıfırı 16.000 civarına bulunur ikinci el aldığın bi motorla kıyaslıyorsun ki karşılaştırdığın motorun sıfırı 27.400 tl. Sonrada vay benim aldığım motor daha kaliteli geyiği yapıyorsun ama sıfır motorlar arasındaki 11.000 tl yi nereye sıkıştırıyorsun oda belli değil. Muhabbet başka tarafa kaysın istemiyorum ama ikinci elde var olan bi dünya riskede girmeyeceğim bile. Bu motor kendi sınıfında satış fiyatı göz önüne alındığında şu anda satılan en iyi fiyatlı motor .
Burada bide kullanacak yani bu motoru alacak olan kişinin hangi motordan inip buna bineceğide çok önemli . Sağlam bi japondan inip buna binen birisi elbet bu ne ya diyecektir belki ama bizim gibi çinden inip buna binecek adamlar ne der sizce. Mt25 diyorsunuz tepe gaz gittiğinizde 7 litre yakıyor çift silindir olduğu için yav 1600 cc benzinli 115 beygir benzinli arabam bu yakıtı yakıyor bu nedir yav. Abi çift silindir diyerek bunu kabullenelere lafım yok ama bu motorla uzun yol yapanlar 16 kuruşluk km.de yakıt sarfiyatını ekrana yapıştırdılar dansöze yapıştırır gibi. Sonuçta mal ortada tek silindir , bundan kaynaklanan biraz titreşim , kaydırmalı debriyaj , ön arka abs , bide çok methedilen led farlar . Bu saatten sonra artık işine gelen alsın gelmeyen yol alsın.
Honda cb500f sıfırı 27.000 tl. ise, bu motor için istenen 17.000 tl bence gayet makul.
Yazınıza ya kimler yazıyor bu forum diyerek nokta koyarak okudum(Kafalar pırıl pıtıl). 2. El bir motor alıp dağa ucuz bir motordan iyi demek cidi anlamda tuhaf bir mantık. Sıfırları bırak kıyaslamayı yan yana bile koyamayız sizib fiyatınıza adam bir dominar yanına ns alır veya bir scooter. Birde birşey merak ediyorum Cbf 500 Ile Dominar arasında iyi kötü anlamında bir kıyaslama yaptınızmı acaba ? Abs,Kaydırmalı debriyaj
Birde gerçekden bana o ALDIĞINIZ motor üstünde bir foto atabilirmisiniz ?
Neyse ya bende 20.000 bütçem olsa 2.el hayabusa alırdım sonuçda 2 sindende hızlı şekkili.
Birde rica ediyorum şu konu boş bırakın şu kulanıcar yazsınya,alanların yorumunu okuyalım.Tavsiye isteyenlerde ana foruma yazı verin.Yada gelin okuyun alınırmı alınmazmı yok hint yok kalitesiz babacım bi bırakda kulananlar yazsın.
İki haftadır piyasayı inceliyorum ve ciddi anlamda en fiyat performans ürünü olan model dominar. Ama 18 değil şuan ki 16.5 17 fiyatından alırsak. Salı günü inşallah saticam motorumu duruma göre de düzce de olsa artık alicam motoru ordan getiricem buraya. Şimdiden planları yaptım bakalım.
Neyse başka motor kıyaslamasına girersek eğer sadece duke 250 kalıyor o da 19 bin tl nakitte. Bence değmez. Eski duke ile tamamen aynı sadece görüntüsü değişti. 250 lik motor ve şehit motoru. Paran varsa ekstra tercih edilebilir ama 2. Elde kafadan 2 bin tl yi direk kıracaksın satmak için. Dominar da böyle olacağını sanmam. O yüzden tercihim dominar olacak benim. 1000 bakımında çekicem rosso 2 leri kn hava filtresi ktm filtreleri filan motor efsane olur bence. Bu motora eğer oluyorsa ktm hava ve yağ filtresi takım arkadaşlar. 5000 km de bir bakım var ve vereceğiniz bakım baş i ekstra 60 tl olacak ama motor un performans artacak. Bence deneyin derim.
Yağ filtre si ile performans mı artar
Enjeksiyon lu ecu lu motorda(karbiratörlü olsa daha fazla fark ederdi) Hava filtresi ile artsın artsın 0,02Hp artar o da birisi motora 84 kilo binen ile 84,5 kilo iki kişi arasında ki fark kadar olur..
60Tl yi elin avustural yalılarına verecegine ,çok farklı alternatifler ile degerlendirebilirisin..
Yine sen bilirisin arab yagı çok buldumu nere sürermiş malum..
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
Alakası bile yok. Kendi KTM 200 ümde test ettim. 16 bakımında pulsar hava filtresi taktım ve motorun torkunda özellikle alt devirlerde düşüş ve gaz da boşalma farkettim. 18 de tekrar ktm ye döndüm ve acayip derecede farketti. Performanstan kastım beygir filan değil. Hava akımıyla ilgili bir şey var sanırım daha iyi olduğu için (ki yan yana bak daha iyi dersin ktm ye kalite belli ediyor kendini) bu tarz etkileri var.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
Fiyat konusu açılınca ikinci el motorlara bir bakayım dedim, Er-6N'ler ile CB500F'lerin fiyatı aynıymış. Dominar'dan 7000 TL fazla verecekseniz tecrübeniz varsa sınıf atlayın ki verdiğiniz paraya değsin. İkinci el CB500F'ler 18 - 20 bin TL civarındayken mantıklı olabilirdi ama şu andaki fiyatıyla artık mantıklı değiller.
İkinize de önce okumayı tavsiye ediyorum.
@150_zat_ank 25000 bütçe ile Dominar mı, 2. el alternatif mi diye sormuş. Ben de cevap verdim.
16000-17000 bütçesi olan adama Dominar öneririm. Ama gidip de parası olan adama "git Dominar al" diyemem. Kaldı ki kimseye "şunu al" demedim. "Benim durumum buydu, gittim bunu aldım" dedim.
Bajaj fanboyları bir ilginç.
Kullanıcı yorumu bekleyen arkadaşlar için bir iki kelam edeyim. Haftasonu tek parça 160 km yaptım. Bi kere titreşimdi konfordu, rahatsız mı değil mi sorularını silin aklınızdan motor kesinlikle çok rahat ve çok keyifli. 160 km yol yaptım abartılı belki ama yataktan kalkmış kadar rahattım eve geldiğimde, çıkacağım uzun tatil turu için sabırsızlığım katlandı. Pulsar sonrası goldwing gibi geldi alet. Uzun yolda kaydırmalı debriyajın nimetinden hayli hayli faydalanıyorsunuz çok pürüzsüz güzel sürüş veriyor. Yakıtı zorladım ne çıkar diye 230 kmde 9,4 litre yaktı aynı dönemde pulsar 220 km gitmişti ki bu iki katı güç için çok iyi bir rakam. Aydınlatma zaten rakipsiz. Motorda şeceresi bilindik bir motor olmadıktan sonra ikinci ele karşıyım kendimde almıyorum.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Böyle saçma bir fiyatlandırma olamaz!
Düzce bayiisi 16.500'den satarken ben neden gidip İzmir bayiisine 17.990 vereyim ki? Nakitte 250 indirim yapıyor izmir.Yine 1000 liradan fazla fark var.3 keredir bajaj bayiisinden sinir olmuş olarak dönüyorum.
Ekrem Ata Bey ya bütün bayiilerde fiyatı 16.500'e çekin ya da hepsini 17.990 yapın.Kimse enayi gibi gidip 1.500 tl fazla başka bayiiye vermez sanırım.
16,500 e kadar düştü mü?Çok ayıp .Kendimi kullanılmış hissediyorum.crf l rally 18,500 idi lansmanda.şimdi 22,000.Ekrem bey çok ayıp ediyorsunuz.Bu tutum sadık müşteri bırakmaz haberiniz olsun.Küstüm.Almam aldırmam.Kendimi kullanılmış hissediyorum.
18'e aldım. 1500km'de motoru satsam satışa koyacağım fiyattan diğer bayiler satıyor. böyle saçmalık olmaz. karpuz sanki.
ekrem bey, bajaj için uğraşıyorsunuz ama ben dominar'ı alırken aradığım bayilerden birinde (izmir) dominar'ı sorduğumda "araba olan mı o?" cevabını aldım ve düzgün cevap veren bayiden gittim dominar'ı aldım. bu şekilde cevap veren gibi yine saçma sapan fiyatlara satan bayilerin olmaması gerektiğini düşünüyorum. sıfır bir motorun fiyatı bayiden bayiye %10 oynamamalı.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)