Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1181
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    123 adet satıldığını söyledi Ekrem Ata.

    Dominar pazarlığı için bayii gittiğimde baya gerildi ortalık.Adam en sonunda açtı faturayı gösterdi bana.%8 kar veriyormuş kuralkan.Şimdi adam %8 kardan ekmek yemek için ne yapacak.Yardıracak tabiri yerinde ise.Yada beklesin,alan olursa satarım yoksa kalır nasıl olsa satsam şirken bir adet dominar daha kilitleyecek diyor.En son 17,500-tl bırakırım dedi,oda sen devamlı müşterimsin dedi.Çok sıkıştırdım olmadı,satmadı motoru.Bayiiye birşey diyemiyorum adam tek tek getirip satıyor,oktay motor gibi büyük bayiler 10-15 adet çekebiliyorlar..Zannedersem bunlar küçük bayiiler gibi aynı paradan almıyor motoru özel iskontolarıda vardır.O neden ile küçük bayiiden daha fazla indirim yapabiliyor.Yalnız bu özel iskonto harici kuralkanın %8 kar marjından 1 kuruş fazla verdiğini sanmıyorum küçük bayiilere.Buda akla ne kadar ekmek o kadar köfte getiriyor.

    Bir arkadaşım Geçen cumartesi alanya bayiinde pulsar 200 ns abs fiyatı sormuş.Bayii 11,300-tl demiş,indirim hak getire,almassan alma zaten zam gelecek bu fiyatları göremessin demiş.Bu bayii 2016 model pulsarları zamanında en uygundan veriyordu.Şimdi kuruş inmiyor.Ya yukardan talimat geliyor fiyatları abuk sabuk rakamlara çekmeyin diye yada bayii tok.Peki öyle olsa eski modellerdeki indirim neden yapılıyordu.Elinde çok vardı.Kime satacaktı abs li pulsar geldiğinde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1182

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Bazı açıklamaları gerçekten hayretle izliyorum. Ama biz geçmişten gelen tecrübe ile biliyoruz ki ilgi duyulan her modelin fiyatları üzerinde bu tür yorumlar olacaktır.

    Biz sunmuş olduğumuz fiyatın lansman fiyatı olduğunu ifade ettik. Öyle devam ediyor. Bu sene çok farklı bir yıl. Euro4 ve euro3 modellerin beraber satıldığı, 2016 yılına göre döviz kurunda net % 20 değişim yaşandığı, dolayısı ile maliyetlerde de bu şekilde bir artışın kaçınılmaz olduğu farklı bir yıl. Satın alma paritesinde de aynı şekilde bir artış yaşanmadığı için nispeten olduğu sıkıntıların olmasını beklediğimiz bir yıl. Arkadaşlarımızın serzenişlerinin de esas sebebi zaten bu.

    Daha önce de ifade ettim. Hep de sizlere şeffaf oldum. Hatta bazı ticari sırları dahi olması gereken ölçüde sizlerle paylaştım, paylaşıyorum. Çünkü hepimiz aynı gemideyiz. Sektör de kar marjları yüksek olan bir sektör kesinlikle değil. Önce bunun bilinmesi gerekir.

    Bu modelin üzerindeki ötv yükü % 37 değil de % 8 olsa parekende tavsiye edilen fiyat 14.500 tl seviyelerine kadar gelebiliyor. İşte bizim çok çalıştığımız fiyatın gerçek durumu bu. Hatta bunu belirtmiştim. Şu anda bayi karı da net % 8 civarında. Bunun üzerinden oynama bayiler yapabilir. Ama Euro 4 ürünlerin fiyatları tüm markalarda yavaş yavaş geliyor. Fiyatlara dikkatinizi çekerim. 2018 yılında bu fiyatların ne kadar uygun olduğunu ömrümüz var ise hep beraber yaşayacağız. Şu anda bu fiyatlar ciddi bir fırsattır.

    Ayrıca bu modelimiz 45 nci gününde yani dün 123 ncü parekende satışına ulaştı. Aşağıda 2016 yılının tüm vitesli grup modellerin satışı var. Kıyaslama buna göre yapılsın ve oldukça iyi bir grafik yakalandığını söyleyebilirim.

    Vaat ettiklerimizi tüketicilerimiz yazıyor. Bizim için önemli olan budur. Mükemmel güç ve tork uyumu, konfor, ekonomi, güvenlik, uzun yıllar devam edecek sağlamlık ve dayanıklılık. İki gün önce İstanbul-Antalya yolculuğunu yapan Kemal diner arkadaşımızın yorumundan aldığım bilgiler yakıt sarfiyatı PULSAR NS 200 ile 120-140 km seviyesinde hemen hemen aynı. 100 km de 3,5 lt seviyesinde.

    Açık söylemem gerekirse bazı arkadaşlarımızdan gelen en büyük eleştiri niçin devir kesici erken devreye giriyor? (9500 devir civarı ve 160 km civarı hız). Gene bu konuda da açık olayım. Bu motorun karakteri farklı. 160 km hız az mıdır, yeterli midir, tercihe bağlı. Ama bu konu da sadece bir yazılım meselesi. Zamanla belki de devir kesici 10.000 devirde devreye girecek şekilde bir yazılım kullanılabilirse hız da otomatik olarak 180 km olabilir. Son derece de basit ve mümkün.

    Ama biz sabırlıyız. Özellikle ürüne yönelik kullanıcı yorumları dikkatle izliyorum. Bu modelimiz bu cc aralığında taşıdığı özellikler de göz önüne alındığında çok önemli bir boşluğu PULSAR NS 200 modelinde olduğu gibi uzun yıllar dolduracak kanaatindeyim.

    Saygılarımla…
    https://i.hizliresim.com/Mvk3W1.png
    Bu motoru 10bin devirde kesiciye sokarsanız peynir ekmek gibi satar.

  3. #1183
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı enescanatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok değil. dün 14:03 te ekrem beyin yazdığını okursan öğrenirsin kardeşim

    ALLAH ALLAH o yazıyı okumama rağmen o paragrafı görmemişim

  4. #1184

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Dominar 400 modelin karakterini ifade eden güzel bir yorum geldi. Paylaşmak istedim.


  5. #1185
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Daha önce Pulsar ile gittiğim yolu bu sefer Oktay motor Oktay abi sayesinde Dominar 400 ile gitme şansını yaşadım burdan kendisine tşk ediyorum, gelelim motor nasıl dı sorusuna malum test motoru olunca ve insanlarımızın devamlı topspeedi nedir sorusundan ve denemesi ve hız yapmak istemelerinden ve boyumun 1,63cm olması nedenini de eklersek evet gidonda titreşimi yaşadım, gidon yükseltme ve cam olmadığı için direksiyona hakim olmak için gidon koluna yapmış olduğum baskı rüzgarın beni etkilemesi insanların düzgün test etmemeleri beni rahatsız etti daha önce üç defa test ettim rahatsızlık verici titreşim hissetmemiştim. Seleden yana veya ayak pegleri olsun gidişi duruşu olsun bir sıkıntı yaşamadım,abs, kaydırmalı debriyaj lastikler olsun sorun yapmadı,rampada bayılma aralardan sıyrılma çok iyi viraja girip çıkması mükemmel,özellikle gece farları müthiş böyle bir far sistemi ve aydınlatma yok o derece hoşuma gitti. Antalya felaket sıcaktı motordan yana bu sıcakta hiçbir güç ve performans düşüklüğü yaşatmadı, sele rahatsızlık vermediği için çok fazla mola vermedim, mola verdiğim zaman sıcaktan ben kavruldum mümkün mertebe mola vermemeye dikkat ettim. Cuma günü 17:00 gibi yola koyuldum, hem karnımı hemde depomu fullemek için Mehmetcik Vakfı benzin istasyonunda mola verdim, yaptığım testler sonucunda agresif kullanım 110-152km hız arasında 245km gittim bu biraz daha düşebilir km gidiş mesafesi olarak, normal kullanımda 90-120km hız arasında ise 295km gittim yusuf yusuf etmedi değilim hani neyse ki yol üzerinde ters istikamette varmış ve hala depomun içinde 3 litreden fazla benzinim varmış, gidiş toplamda bu karma kullanımda 28 litre ile 138tl yakıt harcamışım, gidiş geliş olmak üzere toplamda 3 saat uyku uyumuşumdur sıcaktan yatılmıyor, dönüş yolunda 755km de 115tl yakıt ücreti ödedim karma kullanımda. Bu değerler pulsara göre gayet iyi.
    Pulsarla yola çıktım Dominar ile devam ettim.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][![image](https://i.hizliresim.com/DdBJ0m.jpg)](https://hizliresim.com/DdBJ0m)[/IMG]

    [IMG][![image](https://i.hizliresim.com/9dgL7N.jpg)](https://hizliresim.com/9dgL7N)[/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    1853km de ben yola çıktım geldiğimde 3378km de teslim ettim. Toplamda 1525km gezmişim bu km de yaktığım yakıt ücreti 250tl oldu.
    [IMG][/IMG]

    erimiç asfaltta bu kadar oluyor.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    ayzek bunu beğendi.

  6. #1186

    Üyelik
    30 Kasım 2014
    Motosikleti
    Bajaj >Pulsar 200NS
    burdaki asıl sıkıntı bence domınar sahibi olmayan pulsar kullanıcılarının domınar hakkında çok fazla konusması ilgili veya ilgisiz.kardesım paran varsa alırsın yoksa alamazsın.elındekı ıle devam edıcen. çok fazla bılgı kırlılıgı oluyor. zaten 123 tane domınar satılmıs 4 bın kısılık facebook gurubu var nasıl oluyorsa , gereksız adam dolu heryer...cok fazla bos muhabbet var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    barı burda forum platformunda kullanıcılar konussun sadece
    pinkcrow7 bunu beğendi.

  7. #1187

    Üyelik
    07 Ocak 2017
    Alıntı pulsarcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burdaki asıl sıkıntı bence domınar sahibi olmayan pulsar kullanıcılarının domınar hakkında çok fazla konusması ilgili veya ilgisiz.kardesım paran varsa alırsın yoksa alamazsın.elındekı ıle devam edıcen. çok fazla bılgı kırlılıgı oluyor. zaten 123 tane domınar satılmıs 4 bın kısılık facebook gurubu var nasıl oluyorsa , gereksız adam dolu heryer...cok fazla bos muhabbet var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    barı burda forum platformunda kullanıcılar konussun sadece
    o nasıl bir mantık ya

  8. #1188

    Üyelik
    12 Mayıs 2017
    Arkadaşlar biri bana açıklayabilir mi neden aynı para olan mt-25'i değil de dominar400'ü tercih edeyim bu motorun daha az yakıcak olması dışında bir avantajı var mı ben göremedim 60sayfa yazı var hepsini okuyamadım kusura bakmayın

  9. #1189
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Enyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar biri bana açıklayabilir mi neden aynı para olan mt-25'i değil de dominar400'ü tercih edeyim bu motorun daha az yakıcak olması dışında bir avantajı var mı ben göremedim 60sayfa yazı var hepsini okuyamadım kusura bakmayın
    http://www.bajaj.com.tr/turkce/model...0/genel-bakis/

    https://www.yamaha-motor.eu/tr/produ...ked/mt-25.aspx
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  10. #1190

    Üyelik
    12 Mayıs 2017

    Dominar

    Özellikleri biliyorum hocam ürün linklerine ben bakabiliyorum zaten daha spesifik bir yorum istediğim için sordum bu soruyu.

  11. #1191

    Üyelik
    30 Kasım 2014
    Motosikleti
    Bajaj >Pulsar 200NS
    Alıntı Enyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özellikleri biliyorum hocam ürün linklerine ben bakabiliyorum zaten daha spesifik bir yorum istediğim için sordum bu soruyu.
    Anladınız dımı demek ıstedıgımı :D

    gel kardesım ben kullanıcıyım hemen aydınlatayım senı mt25 kullanan arkadasım var yenı aldı mahalledekı ınsanlar tarafından ben domınar aldıktan sonra lınc etmeye kalktıklar mt25 alan adamı aynı paraya domınar almadıgı ıcın bı kere pulsarın 400lugu oldugu ıcın ılgı muazzam herkes merak edıyor ve motoru motordan anlayan anlamayan herkes cok sevdı.kaydırmalı debrıyajı cok ıyı sımsek etklı led farları ıle gece her önume gelenı tacız edıyorum )))
    mt25 ıle yanyana koyduk parçaların yerıne oturtulması hususunda domınar cok saglam kaya gibi ancak söyle bır durum var bıraz agır tarafta kalıyor eger pulsar veya mt25 tarzı bı motor kullanıyor veya kullanmak ıstıyorsan domınar ağır kalabılır ağırdan kastım durdugun zaman kı ağırlıktan bahsedıyorum hareket ettıkten sonra problem yok zaten ağır oldugu ıcın ruzgardan vs etkılenme durumun olmuyor bu cok önemlı naked motor ıcın mt euro 3 olması hasabı ıle o kadar parayı hak edecegını dusunmuyorum ayrıca kaydırmalı debrıyaj sımseklı led far nısbeten yumusak lastıkler ön arka abs ccelık fren hortumu vs gıbı durumları göz onunde bulundurursak domınar agır basıyor yakıtı zaten mt25 den az olacaktır. ama ıkı motorunda yanına gıt hangısı hosuna gıderse onu al kardesım sen mutlu olduktan sonra motorunun ne oldugunun önemı yok ama mt 25 artık bılındık bır motor domınar daha cok ılgı cekıyor sokakta bılgın olsun
    kdiner bunu beğendi.

  12. #1192

    Üyelik
    12 Mayıs 2017
    Değerli yorumun için teşekkürlerimi sunuyorum👍

  13. #1193

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Enyld;

    Buna benim cevap vermem ne kadar doğru bilemiyorum ama çok kısaca şunları söyleyebilirim;

    1. Teknik özellikleri ve kullanılan teknolojileri mutlaka göz önüne almak, özellikle çift ABS ve kaydırmalı debriyaj özelliklerinin sağladığı faydaları iyi incelemek gerekir.

    2. Yakıt sarfiyatı artık çok önemli bir faktördür. Şu anda 100 km de kullanım şekline bağlı olarak 3-4 lt arası bir sarfiyat görünüyor,

    3. Düşük devirlerde ulaşılan yüksek tork ile yüksek devrilerde ulaşılan tork seviyesi çok önemli bir faktördür. DOMİNAR 400 ile 35 Nm gibi yüksek bir torka sadece 6500 devirde ulaşacaksınız. Bu size daha az yakıt, daha az arıza, rampalarda çok daha verimli bir sürüş, vites değişimlerinde çok daha rahat bir aralık sağlar,

    4. Aynı şekilde 35 ps güce 8000 devirde ulaşmakla, 10000 devirde ulaşmak arasında önemli bir fark vardır.

    5. Yedek parça fiyatları ve satış sonrası hizmet kalitesi belirleyici faktörlerdendir.

    6. En önemlisi de bir motordan ne beklediğini bilmek, size ne sunacağını bilmek temel belirleyici faktördür.

    7. Kullanıcı yorumları çok önemlidir. En doğru bilgi buradan gelir.

    Her modelin bazı karakteristik özellikleri vardır. Adeta DNA şifreleri vardır. Bu iyi anlaşılmalıdır.

    Biz DOMİNAR 400 modelimiz ile neleri vaat ediyoruz?

    • Güç ve torkun mükemmel uyumu,
    • Konfor,
    • Yakıt ekonomisi,
    • İleri teknoloji,
    • Güvenlik,
    • Uzun yıllar sürecek sağlamlık, dayanıklılık,
    • Etkin satış sonrası hizmet desteği,

    Tabi en sona kalıyor fiyat.

    Tüm bu faktörlere göre karar elbette sizin tarafınızdan verilecektir.




  14. #1194

    Üyelik
    12 Mayıs 2017
    Sizede teşekkür ediyorum Ekrem Ata bey tek bir soru kaldı aklımda konfor dediniz yapılan vloglarda titreşimden bahsediyor herkes bu ne düzeyde uzun yolda bizi üzerim yoksa tolere edilebilir düzeyde mi?

  15. #1195
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Beyler ben bajaj kullanmadım hiç, sadece geçen cuma arkadaşıma ankaradan dominar aldık şöyle bir turladım. Motoru arkadaşıma Ben tavsiye ettim o da fazla sorgulamadan direk aldı kullanmaya başladı.
    Motoru yorumlayacak kadar kullanmadım ama bayiyi ve Servisi inceledim.
    Bugüne kadar Honda, Yamaha, sizinki, Vespa, motoguzzi marka motosikletlerim oldu, bajaj ankara servisi motomekanik profesyonel bir servis hizmeti veriyor. Öyle sokak arası tamirci mantığı yok. Geniş ve temiz alan, 3 tane lift, motoru teslim edince iş emri açılıyor herşey kayıt altında, motoru teslim ederken satış temsilcisi tanıtımını yapıyor yani bence türkiyede bu işi en iyi yapan Honda servisleri ayarında. Bayi sahibi ve çalışanları da sektör içinde olan insanlar olmalarının yanısıra motosiklet binen, seven, kültürünü tanıyan kişiler. Bunu görmek açıkçası markaya beni ısındırdı.
    pea ve sheriff87 bunu beğendiler.

  16. #1196

    Üyelik
    03 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    dominar
    arkadaşlar ben bu motoru 22 mayıs'ta 18000tl + vade farkı şeklinde aldım. şu anda sahibinden.com'da 10 adet gibi 17000tl'ye satılık ilanı var ve 17000tl'nin altı fiyatlara satın alanlar var motoru.

    her şey iyi güzel hoş ama böyle saçmalık olmaz. almak isteyen varsa almasın, beklesin. 22 mayıs'tan bu zamana yaklaşık 40 günde 1000tl ucuzladı motor, bekleyin 40 gün sonra filan alın. 15000tl'ye bile alırsınız bence.
    daghas bunu beğendi.

  17. #1197
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Bazı açıklamaları gerçekten hayretle izliyorum. Ama biz geçmişten gelen tecrübe ile biliyoruz ki ilgi duyulan her modelin fiyatları üzerinde bu tür yorumlar olacaktır.

    Biz sunmuş olduğumuz fiyatın lansman fiyatı olduğunu ifade ettik. Öyle devam ediyor. Bu sene çok farklı bir yıl. Euro4 ve euro3 modellerin beraber satıldığı, 2016 yılına göre döviz kurunda net % 20 değişim yaşandığı, dolayısı ile maliyetlerde de bu şekilde bir artışın kaçınılmaz olduğu farklı bir yıl. Satın alma paritesinde de aynı şekilde bir artış yaşanmadığı için nispeten olduğu sıkıntıların olmasını beklediğimiz bir yıl. Arkadaşlarımızın serzenişlerinin de esas sebebi zaten bu.

    Daha önce de ifade ettim. Hep de sizlere şeffaf oldum. Hatta bazı ticari sırları dahi olması gereken ölçüde sizlerle paylaştım, paylaşıyorum. Çünkü hepimiz aynı gemideyiz. Sektör de kar marjları yüksek olan bir sektör kesinlikle değil. Önce bunun bilinmesi gerekir.

    Bu modelin üzerindeki ötv yükü % 37 değil de % 8 olsa parekende tavsiye edilen fiyat 14.500 tl seviyelerine kadar gelebiliyor. İşte bizim çok çalıştığımız fiyatın gerçek durumu bu. Hatta bunu belirtmiştim. Şu anda bayi karı da net % 8 civarında. Bunun üzerinden oynama bayiler yapabilir. Ama Euro 4 ürünlerin fiyatları tüm markalarda yavaş yavaş geliyor. Fiyatlara dikkatinizi çekerim. 2018 yılında bu fiyatların ne kadar uygun olduğunu ömrümüz var ise hep beraber yaşayacağız. Şu anda bu fiyatlar ciddi bir fırsattır.

    Ayrıca bu modelimiz 45 nci gününde yani dün 123 ncü parekende satışına ulaştı. Aşağıda 2016 yılının tüm vitesli grup modellerin satışı var. Kıyaslama buna göre yapılsın ve oldukça iyi bir grafik yakalandığını söyleyebilirim.

    Vaat ettiklerimizi tüketicilerimiz yazıyor. Bizim için önemli olan budur. Mükemmel güç ve tork uyumu, konfor, ekonomi, güvenlik, uzun yıllar devam edecek sağlamlık ve dayanıklılık. İki gün önce İstanbul-Antalya yolculuğunu yapan Kemal diner arkadaşımızın yorumundan aldığım bilgiler yakıt sarfiyatı PULSAR NS 200 ile 120-140 km seviyesinde hemen hemen aynı. 100 km de 3,5 lt seviyesinde.

    Açık söylemem gerekirse bazı arkadaşlarımızdan gelen en büyük eleştiri niçin devir kesici erken devreye giriyor? (9500 devir civarı ve 160 km civarı hız). Gene bu konuda da açık olayım. Bu motorun karakteri farklı. 160 km hız az mıdır, yeterli midir, tercihe bağlı. Ama bu konu da sadece bir yazılım meselesi. Zamanla belki de devir kesici 10.000 devirde devreye girecek şekilde bir yazılım kullanılabilirse hız da otomatik olarak 180 km olabilir. Son derece de basit ve mümkün.

    Ama biz sabırlıyız. Özellikle ürüne yönelik kullanıcı yorumları dikkatle izliyorum. Bu modelimiz bu cc aralığında taşıdığı özellikler de göz önüne alındığında çok önemli bir boşluğu PULSAR NS 200 modelinde olduğu gibi uzun yıllar dolduracak kanaatindeyim.

    Saygılarımla…
    https://i.hizliresim.com/Mvk3W1.png
    Bu yıl satış rakamlarını paylaşacaktınız ekrem bey ne oldu ?

  18. #1198
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı nohark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu motoru 22 mayıs'ta 18000tl + vade farkı şeklinde aldım. şu anda sahibinden.com'da 10 adet gibi 17000tl'ye satılık ilanı var ve 17000tl'nin altı fiyatlara satın alanlar var motoru.

    her şey iyi güzel hoş ama böyle saçmalık olmaz. almak isteyen varsa almasın, beklesin. 22 mayıs'tan bu zamana yaklaşık 40 günde 1000tl ucuzladı motor, bekleyin 40 gün sonra filan alın. 15000tl'ye bile alırsınız bence.
    Geçmis sayfalarda daha öncede yazmıştım hatalı satış politikası diye daha öncede ns200 de yapıldı aynısı zaten bu durumu kestirmek pekde güç olmadı yorumumun geri kalanında gerçekleşmesi içinde az biraz daha zaman gerekiyor bekleyip göreceğiz demiştim görmeye başladık bile

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem abi bayiler kendi kazançlarından indirim yapabiliyorlar sizi'de anlıyorum sonuçta sizde bu motordan bir miktar para kazanacaksınız ama bayiler size oranla bakım,onarım servis hizmetinden'de kazanmaya devam edecekler markanızı en çok eleştirdiğim iki konu vardı;

    1 Markanızla tanıştığımdan bu yana süre gelen bana göre hatalı fiyat politikanız.

    2 Akü bu konuya hala takıntılıyım exide marka sürekli sorun çıkaran ve kullanıcısının canını sıkan exide marka aküde 3 seneye rağmen ısrarla takılı kalmanız dominarı test ederken daha 6 günlük olan 2017 model 200 ns in akü yüzünden gelmesi üstelik 200 ns sahibinin 4 üncü pulsarı olması ve akü yüzünden acayip derede canının sıkılmasına şahit oldum kanuni markanızda bile yuasa marka akülerinizi görünce ben bile şaşırmıştım ama bajajda exide gibi sürekli sorun çıkaran bir markaya bağlı kalmanızı gerçekten anlamıyorum.

    Birinci maddeden devam edecek olursak 8900 tl gibi bir fiyattan sahip olduğumuz 200 ns artan döviz kuruna rağmen kampanya yapılarak 8300 gibi rakamdan sunuldu hatta bu süreçte döviz yükselmeye devam etti bu süre zarfında 7900 den 7500 den hatta 7300 ve 7000 e kadar satılan motorları gördük bizim bayimiz değil stok eritiyorlar gibi yorumları'da gördük.Fakat satın alan kullanıcılar diğer marka sahipleri kar ederken 2'ci elde zarar ettiler satarken'de zararına verdiler bunu o zamanlar defalarca dile getirmemize rağmen hiç bir şey değişmedi bu benim en çok dile getirdiğim kısımdır bilirsiniz yeni modellerin 11300 gibi rakamından dolayı 2'ci eli normal seviyelere geldi sayılır.
    Tabi bunda bajaj fabrikasınında size satılan motorların fiyatında indirime gitmeside büyük etken oldu çünkü 200 ns ler ilk çıktığında fabrika talepleri ve sevkiyatları yetiştirmeye çalışıyordu bu süre zarfında kesin sayısını bilmesemde örnek veriyorum fabrika günde 5000 adet 200 ns üretiyordu tamamen örnektir bu rakam belirli bir süre sonra sevkiyatlar tamamlandığında fabrika ilk başlardaki gibi ürün satılmadığını görerek fiyatta indirime gittiğini düşünüyorum buda kuralkan olarak indirime giderek daha çok satış yapılmasına etken oldu nitekim 8900 e alan adam 7500 tl ye bile satamadı motorunu çünkü sıfırı 8300 dü daha altında satılan rakamları söylemiyorum bile.
    Sırf bu yüzden bütçem olsada açıkcası bekleyeceğim gidişatı az çok kestirebiliyorum çünkü o zamanlar artan döviz kuruna rağmen indirime gidildi ötv vs etken ama benim kandi görüşüm 14-15 bin den fazla ederinin olmadığı tamam motor çok güzel ama ben 18.000 bağlayacağımı sanmıyorum dominara şuanda sevkiyatlar yeni başladı bajaj fabrikasıda ürünleri yetiştirmeye çalışıyor ama çok değil bir kaç ay içerisinde talepler karşılandığında 200 ns için söylediklerim dominar içinde geçerli olacak malesef bunu bekleyip hep beraber göreceğiz.Bu fiyatların lansman fiyatları olduğunu söylemeniz ileride fiyatların dahada yüksek olacağının habercisi ama bu da büyük bir hata olur düşüncesindeyim o zamanlarda tek tük satılır oysa fabrika ile görüşerek kendi içinizde fiyatları 14-15 bin bandına çekebilirseniz eğer peynir ekmek gibi satar hem sürümden kazanırsınız hemde bir çok diğer marka kulanıcılarınada erişim sağlamış olursunuz tabi bu benim şahsi görüşüm ama yapılamayacak bir şey değil reklam bütcesi kısılabilir o abuk sabuk çekilen bajaj reklamları yerine en iyi reklam müşterinin kendisidir
    Motorların fabrika çıkış fiyatlarıda ortada nakliye,gümrük,ötv vs eklensede yinede hatrı sayılır oranda kar marjınında olduğu ortada bence bu husus çok önemli ben cukkama bakarım diyip 1000 tane satmakmı yoksa sürümden kazanarak binlerce satmakmı bu güzel motoru bir çok kullanıcıya ulaştırmak sizin elinizde Bajaj&Kuralkan diğer markalar gibi yüksek satış politikalarıyla inzivayamı çekilecek yoksa batan geminin malları,gel vatantaş sende gelmi diyecek bekleyip göreceğiz saygılar ekrem abi yanlışım var ise düzeltin lütfen
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  19. #1199

    Üyelik
    05 Haziran 2014
    Motosikleti
    bajaj boxer-80'lerde jawa ceylan, benelli trk 502
    dominarın topcase ve yan çanta demirleri hazır biçimde gelse daha iyi olurdu sanırım. ben sırf yanlara çanta bağlayabilirim diye boxer almıştım. diğer discover ve ns modeller hiç bir işe yaramaz halde göründü gözüme.
    demirler toptan imal edildiğinde ucuza mal edilebilir. benim amacım genel olarak motosikletle hem ulaşım ihtiyacımı karşılayayım, hem de gezi / kamp hedefime ulaşayım. bu yüzden yan ve üst çanta demirleri olmazsa olmazımdır. çadır ve uyku tulumlarını taşıyabileceğim yerler olmalı. sırt çantana koy gibi bahaneler üretilmemeli. işte benelli trk 502 ne kadar amaca hizmet ediyor yapı olarak. fiyatı görünce ise fersah fersah uzaklaşıyorum ben kişisel olarak.
    bu gidişle inatla küçük cc li motorumla amacımı gerçekleştirmeye çalışacağım.
    1985 yılında ilk kez araba sahibi olmuştum. geçen yıla kadar hiç arabasız kalmamıştım. ford van tipi sıfır araç için yazılmıştım. tam ağustos ayında almayı hedeflediğimde, hatta fiyat indirimi beklediğimizde fetö darbe teşebbüsü bahanesiyle 2500 tl zam bindiriverdiler. ben de almaktan vaz geçtim. bir yıldır arabasız durumdayım.
    okula hava iyi olduğunda boxer ile, hava iyi olmadığında dolmuş ile gittim. bir şekilde arabasız yaşanabildiğini fark ettim. alışkanlıklarımın zincirinden kurtulabilmenin hazzını yaşadım.
    bunun gibi, yüksek cc li motosiklet arzularımı gerçekleştirememe durumunda dünyanın sonu olmayacağı analojisine ulaşabiliyorum. motosiklet tutkunları olarak örgütlü biçimde birlikte olabilsek, birkaç sene hiç motosiklet değiştirmeden / almadan yaşantımızı sürdürmeye çalışsak sanırım bu japon firmalarına ve diğer firmalara derslerini vermiş oluruz. bu bilinci oluşturmalıyız bence.
    tekeriniz düz bassın...
    Cloud bunu beğendi.

  20. #1200
    daghas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX
    Alıntı nohark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu motoru 22 mayıs'ta 18000tl + vade farkı şeklinde aldım. şu anda sahibinden.com'da 10 adet gibi 17000tl'ye satılık ilanı var ve 17000tl'nin altı fiyatlara satın alanlar var motoru.

    her şey iyi güzel hoş ama böyle saçmalık olmaz. almak isteyen varsa almasın, beklesin. 22 mayıs'tan bu zamana yaklaşık 40 günde 1000tl ucuzladı motor, bekleyin 40 gün sonra filan alın. 15000tl'ye bile alırsınız bence.
    Olan olmuş canını sıkma ama vade farkı koyarak harbi kitlemişler zira buradaki bayi daha liste fiyatı 18 iken 17.300 ve 12 ay vade farksız demişti bana . Kim kime kaça kitlerse bunun adınada ticaret diyorlar bunlar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)