bende onu diyorum,motorların birbirleri ile alakaları yok.
İhtimal 1: bu motosiklet satar bu 55. Sayfadaki konu 555 olur
2: motosiklet satmaz konu kısır döngüden çıkamaz kullanıcı yorumu olmadığı için tarihin karanlık dehlizlerinde bir mazi olarak anılır gider
Şimdi arkadaşlar ben test sürüşü yapan arkadaşlara bişey sormak istiyorum. Sizin bu test motorunu alıp test etmeniz nasıl oldu. Demek istediğim motoru alıp 2 - 3 km öteden dönüp geldiniz mi yoksa alıp ortalama bi 10 dk kullandınız mı? Bunu sormamın sebebi bu ayın 13 ünde Kocaeli bölgesindeki teste katılmak istediğim için buradaki yetkili X şahısını (testin yapılacağıbayiyi) arayıp teste geldiğimde biraz ileriden dönüp gel diyecekseniz hiç gelmeyeyim dediğimde aynen öyle olacak uzun süreli bi test süresi olmayacak dedi. Bende ileriden dönüp gelmenin testle ne alakası var ben nasıl anlayacağım bu motor nasıl çeker , bayırda nasıldır, gidişi nasıldır sonuçta almayı düşünüyorum dediğimde o zaman İstanbuldaki fabrikasına gideceksin orada herkese kullandırıyorlar orada test edersin dedi. İyide haftalardır bekliyorum buraya gelecek diye İstanbul bana ters kalıyor dediğimdede herkes farklı model denemek istiyor başka yeni modelde var herkesin istediğini verip al dene diyemeyiz falan dedi.
Anlayacağınız bi nevi hevesim kursağımda kalmadı değil. Yani özetle mal bu herkes her almak istediğini (arabalardan örnekler verip) test ederek almıyor , test ederek alacak bu kural yok , zaten yoğun olur ilgi gibisine getirdi. Bende forumları videoları takip ettiğimi baya baya test edildiğini söylediğimdede o oradakilerle alakalı bişey , zaten fabrikanın adamları oluyor biz karışmıyoruz dan girip ya motorun başına bişey gelirseye kadar uzadı gitti. Sonuç olarak deneyeimli arkadaşlara soruyorum ,
Test nedir?
Test etme hakkım nedir , yoksa ortada zaten hak mak yok mudur?
En kötü ihtimalle ilerden dönmeyip motoru alıp 10 dk kaçsam da dönsem olay nereye varır? Acil cevap yazarsanız sevinirim .
SİZDE Bİ YORUM YAPARMISINIZ EKREM BEY YETKİLİ KİŞİ OLARAKTAN BU DURUMA RİCA ETSEM ...
Ben de teste gittim ve bu mesafe ve süre konusunda çok ketum değiller. Fakat şöyle de bir durum var. Bir çok arkadaş test edebilmek için uzun süreler bekliyor. Ben akşam gittim ve açıkçası bir kaç dk'lık kullanım zaten bir fikir verdi fazlasıyla bana. Kalkış, dönüş, hızlanma, durma gibi şeyleri kolaylıkla yapabiliyorsun zaten. Geriye belki biraz uzayacak bir mesafe yada rampa denemesi kalır. Neticede senden sonrakilere de saygı çerçevesinde denenmesi taraftarıyım.
Motoru sırf denemek için (almak gibi bir niyeti olmayan) kişiler için evet 3 dakika gibi bir süre belki yeter.Satın almak için aklındaki sorulara son vermek isteyen bir kullanıcının en az 10 dakika test etmesi gerekli bence.Şu sıralar test etmek isteyen kişiler çok olduğu için belki böyle bir uygulama yapıyor olabilirler.Çözümüde var test için randevu versin bayiler böylelikle kimse beklemek zorunda kalmaz herkesde doya doya test eder.Neticede test motoru fabrikanın bayilere keepettiği bir motor değildir heralde.Bayilerinde biraz hoşgörülü olması gerekir.Bu arada dominar almakdan vazgeçtim.
test eden arkadaşlar titreşim olayı rahatsız edicimi uzun yol için yüksek devirlerde titreşim olayı nedir biras detaylı bilgi?
Güzel makina ama tek silindir olması çok acıtacak gibi görünüyor alanlara hayırlı olsun umarım pişmanlık yaşamazlar. Yanlış anlaşılmamak için tekrar söyleyeyim tek silindir 370cc bir makina performans ürünü olamaz.
Test gününde hem 200 ns i hem de Dominarı test ettim. (Bir cbf kullanıcısı olarak yorum yapıyorum.) 200 ns çok titreşimliydi. Cbf bile bu kadar titremiyor. Selesi çok sert, alır almaz ilk iş döşemeciye gidip seleyi yaptırmak lazım. Gidişi duruşu çok iyi. Ama benim gibi 1,85 boy 90 kg ağırlığındaki biri için gidon turu çok dardı. Bunların dışında gidişi duruşu güzel.
Dominar ise benim için tek eksi yönü çok az bir titreşimi olmasıydı. Titreşim konusunda cbf ile ns 200 arasında.
Yine de rahatsız edici değildi. Olumlu yönleri ise ns 200 e göre büyük bir kasası var. Boyuma ve kiloma göre motora çok rahat sığdım. Sele konforu çok iyi aynı şekilde amortisörleri ns kadar sert değil. Düşük devirde verdiği torku sayesinde çok atik. Düşünün motor üstündeyken gazı açtığımda yolcu selesine yapışıyorum. Hemde 3. viteste Hızlanması çok çok iyi, devrini hatırlamıyorum ama düşük devirde çabuk kesiciye giriyor. Üstündeki kötü lastiklere rağmen frenleme çok çok iyi. Eksoz konusuna hiç girmiyorum bile mükemmel extra eksoz takmaya gerek yok bence. Fırsatını bulursanız mutlaka test edin derim Bu fiyata bu motor alınır mı diye sorarsanız bence alınır, tabi fiyata ileri zamanlarda zam yapmazlarsa.
(Telefondan yazıyorum eksiğim varsa kusira bakmayın)
Yardım......Dominar alanlar...çanta taşıyıcı gibi aksesuar tavsiyeleri....
Arkadaşlar merhabalar...Bugün gd 250n takaslı dominar geçe mavisi aldım.Aksesuar tavsiyelerinizi rica ediyorum.Özellikle çanta taşıyıcı acil gerekli...şimdiden teşekkür hepinize..
Dominarı kullanan arkadaşlara özellikle soruyorum:
Pulsar 200 ns ile dominarın arasındaki farklar güç ve biraz daha rahatlık olarak kendini gösteriyor. Bu çıkarımla pulsar 200 ns den memnun iseniz ortalama olarak 7000- 9000 tl arasında satıp 18.000 tl vererek almaya değecek bir motosiklet midir Dominar?
dominar sürdüm nihayet yorumumu yazıyım.. gayet iyi bir makine ben her şeyiyle beğendim..öyle tabiki dört dörtlük değil ama genel olarak iyi gazlamacı bir adam değilim ben uzun yolcuyum o kafada söyliyim ara hızlanmaları tepkimelesi çok başarılı vites geçişleri hızlı ve kararlı .. vitesde düşme atma boş yok onu beğendim.. frenler gayet başarılı.. devirlenme istikrarlı öksürme tıksırma acaba yok ..
şimdi benim gibi eleştirisel biri hiç mi bir şeyi beğenmedi açıkcası makinayı genel izlenimim şehir içinde seri hızlı olsun diye tasarlamışlar izlenimi edindim.. gayetde güzel..
şimdi 18 bin tl olduğunu kafamın bir köşesinde tutarak yazıyorum almaya değermi diye şahsen 600 lük bir makinanın tadı yok 500 lük makinalarımda oldu zamanında en500 gn500 falan onlar gibide gitmiyor ama 250 lik makina gibide gitmiyor.. ninja 300 kullanmışdım ivmelenmesini hızlanmasını ona çok benzettim ...
Kısaca bana 250 c.c lik makinadan bir tık iyi geldi diyebilirim gidişine gücüne.. o bir tık için 18 bin tl vermeye değermi sorusuna cevabını herkes kendince vericekdir.. neticede birileri şunuda diyebilir 15-16 bin 250 liğe vericeğime bunu alırım oda doğru bir mantık olabilir.. biride şunu diyebilir 18 bin li rakamlara çıkdım mı bajaj almam adı duyulmuş markalaşmış bir marka alırım oda bir mantık..
ben sahsen sanırım biraz geri kafalıyım bu konularda 18-20 bin li rakamlara çıkarsam japon yada almandan falan şaşmam şahsen. bajajın rakamındada anormal bir şey yok çok doğal 400c.c lik makine neticede ötv belli vergiler belli gene akran hacimleri içinde japonlardan falan çok daha ucuz rakamı..
Arkadaşlar hala fiyat değerlendirmenizi 18.000 tl üzerinden yapıyorsunuz. Bu makinanın şu anda satış fiyatı 17.250 tl ye zaten düştü. İlanlara bakın göreceksiniz. Nakitte rahat 17 de zorlanır ayrıca kredi kartına vade farksız 12 taksit yapılıyor. Yani artık 17.000 tl bu motora verilirmi muhabbetine geçseniz diyorum. İnatla 18 e alınmaz diyenlerdede artık fiyatı şişirip bunu almayın art niyeti aramaya başladım şahsen.
Cuma günü bayii'ye gittim.Sahibi yoktu ilgilenen arkadaşlar ile konuştum.Son şansımı deneyeyim bakalım dedim.Adamlar para kazanılacaksa bu fiyattan aşşağı satılamaz diyorlar.Peki dedim nette 17,250-tl satıyorlar onlar nasıl para kazanıyorlar dedim.Onlar toplu almışlardır çekini vermiştir felan dedi.Toplu alıpda kaçtane alabilirki peki son fiyat ne olacak dicektim vazgeçtim neticede sahibi yok o gelsin onun ile konuşayım dedim.Abs li pulsarı sordum son fiyat 11 bin diyor.Ayrıca artık normlar değişti ucuza motor olmayacak artık dedi orda çalışan arkadaş.Bu millet para nasıl kazanılır ya unutmuş yada herkes kredi veya kredi kartından devam ettiği için gözlerine görükmüyor.Ben abs li pulsar alacağım dominar'a kampanya gelir veya fiyatı düşerse o zaman tekrardan düşünebilirim.
Bayide test motoru yoktu ama halihazırdaki dominarın aküsü takılıydı,personeller çalıştırabilirsin dediler.Çalıştırdım egzos sesi güzel,pulsardan iri ama depo grenajını beğenmedim şişman duruyor.Motor genel itibari ile gerçekten güzel.Ben çok beğendim.Hemen hemen heryerine dokundum bir çin malı hissi asla yok.Parası olan alsın motorun pişman edecek tek yanı fiyatı.
valla hocam eski bir pulsar kullanıcısı olarak diyorum bu 40. yazışım 18.000 tl bu motor etmez.tabi adamına göre değişir bu kafa.ben alıcam 4 sene binicem diyen varsa 5 dakika düşünmesin gitsin sabaha halletsin işini.ama maymun iştahlıysa yavaş yavaş büyütücez motoru kafası varsa bajaj firması bu işe göre değil.nedeni ise para etmemesi takas olarak hiç bir dükkanın motoru almaması riskli bulması.direk demişsiniz zaten 17.250 ye inmiş diye bu 750 tl lik indirim nerden geliyor ? ayrıca hadi bayi kendi payını veriyor ok ama neden bunu reklam edip piyasayı allak bullak ediyor.ben ns200 ümü satmak için çok uğraştım.tabi motor sezonu değildi bakıcısı çok alıcısı azdı ama hiç bir dükkan kabul etmedi net.korkudan alamadılar tıpkı ns200ün kampanya fiyatının 8.290 tl olarak açıklanması ve adını yazmicam bilen bilir 3 4 tane bayinin kampanyada 0km ns200 ü 7.390 tl ye vermesi gibi.bu firmaların acil olarak bayiliklerinin İPTAL EDİLMESİ gerekiyor.ancak bu şekilde bajaj markasının bir piyasasını oturtur değerini kazandırırsınız.8300 e aldığım moturun 0nı başka bayi 7400e veriyorsa 1000km sürüp bu motorun değer kaybı bu serbest piyasa kafasına göre 6000tl falan olması icap ediyor kısaca çok zarar ettiriyor.ayrıca ns200üm 1 gün olsun 2. marşta çalışmadı hiç beni üzmedi motorun sağlamlığına eminim ama o paraya ...............
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)