Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 08:15
#1061
snrdngurme adlı üyeden alıntı
Dün Dominarı test ettim yaklaşık 20 dakika vakit geçirdik kendileriyle izlenimlerimi kısaca yazmaya çalışayım. Öncelikle motoru beklediğimden daha çok beğendiğimi söyleyerek başlayayım.
motorun Oturuş pozisyonu ve selesi rahat, mevcut motorum Pulsarla kıyaslamam gerekirse daha iri motor deposu sizi sarıyor motorun üzerinde kendinizi güvende hissediyorsunuz.
motorun sesi güzel titreşim peglerde yok yalnız ben 6-7 bin devir civarında elciklerde ciddi titreşim hissettim hatta aynalar da bundan etkileniyordu.
motorun manevra kabiliyeti güzel Pulsar kullanıyor gibisiniz hiç yabancılık çekmiyorsunuz, vites aralıkları kısa motor hemen 6-7 bin devire ulaşıyor, vites geçişleri çok güzel boş vitesi çok rahat bulabiliyorsunuz, araç rodajda olduğu için tam olarak deneyemesem de kaydırmalı debriyaj güzel çalışıyor.
motorun frenleri gerçekten güzel daha doğrusu ön fren... arka freni bir iki kez yokladım hemen ABS devreye girdi ve öyle çok da yavaşlayamadım ama ön frenler öyle değil 2-3 defa sağlam sıktım ABS bile devreye girmeden durabildi motor.
motorun performansına gelirsek pulsardan güçlü olduğu hemen kendini belli ediyor, araç henüz rodajda olduğu için 6-7 bin devri geçmedim kullanırken ama 100 km hıza çıkışı makul düzeyde bir Pulsar kullanıcısı için gayet güzel yalnız öyle aman aman da gitmiyor. Böyle söyledim diye motorun güçsüz olduğunu düşünmeyin. Şöyle anlatmaya çalışayım pulsarla hızlanmaya başladınız km sayacı 80 dedi ise Dominar 100 bilemediniz 110 demiştir, zaten videolarda bu durum kendini belli ediyor. Yalnız asıl performansı belli eden tork kendini rampalarda belli ediyor, mesela test güzergahımda sürekli pulsarla seyrettiğim bir yer var 6. vitesle 136 km hızla girdiğim rampayı 5 vitese düşerek 110 km hızla çıkabiliyorken Dominar ile 125 km gibi bir hızla 6 vitesle girdiğim rampayı( alet 6-7 bin devir aralığında bu kadar gidiyor ) hemen hemen hız kaybetmeden çıkabiliyorsunuz, bence aracın gerçek gücünü bu şekilde anlayıp yorumlamak gerekiyor.
Sonuç olarak; motor, Pulsara göre daha oturaklı ve kendinden emin bir yapıya sahip. Açıkçası 0-100 veya 0-150 km hızlanma videolarını izlediğimde pulsardan sonra buna geçmenin gereği yok diye düşünürken acaba demeye başladım şimdiden.
0-100'leri boşverin gerçek sürüşe bakın derken tam olarak bunu kastetmiştim.
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 11:37
#1062
Tartışmaları izliyorum art niyetlilerin hariç hepsinde haklılık payı var. Şimdi Dominarı performans bağlamında değerlendirenlerle kategorik olarak değerlendirenlerin eleştirdikleri noktalar doğru ama eksik kalıyor kendimce yorumlayacam. Ortak nokta fiyat eleştirisi. Bende finanasal durumumu düzeltirsem artık ciddi bir şekilde almayı düşünüyorum zira yine piyasada muadili kalmadı, önceki youmlarda da defalarca yazmıştım, beklediğim cf 400 den de iyice vazgeçtim zira bu kadar laçka bu kadar ilgisiz başka bir firma olamaz. Bayisi başka, müşteri hizmetleri başka söylüyor ve söyledikleride tutmuyor, accaip ciddiyetsiz bir durum canımı fena sıktı. Kaldı ki artık yatıracağımız para bizim durumumuzdakiler (dar/orta gelir için konuşuyorum) için az para değil riske atmaya gerek yok. Şimdi Dominarın performansını Duke le karşılaştırmanın bir manası yok zira hem performans, ve dikkat, hem FİYAT olarak açık ara önde ki o fiyat farkı karşılaştırmanın mantığını öldürüyor. 250 cc kategorisiyle karşılaştırmakta mantıksız zira Dominar 250liklerden kesinlikle daha performanslı, ki bunu sürünce ne demek istediğimi anlarsınız yoksa burda saatlerce yüzlerce sayfa yazıyla da olsa anlatamazsınız çünkü bende anca test edince anladım. Şimdi asıl belirleyici mevzu fiyat dedik ya 250liklerin kimiyle aynı kiminden ucuz olduğu için iki seçenek arasında Dominarı seçmemek mantıksızlık olurdu. Eee üst sınıf muadiliylede zaten fiyatta rakipsiz. Şimdi tercih nedenleri şu. Performans benim gibi uzun yolcu orta yolcular için yeterli ve mutlu edici seviyede. Bakım parça maliyeti, ki çok önemli bir detay, karşılaştırılanlara göre kesinlikle rakipsiz. Ben pulsarı alırkenki gerekçelerin eksikleri giderilmiş haliyle aynı gerekçelerle tercih ederdim. Performans yeterli hale getirilmiş, abs, pulsar rahatsızlığı giderilmiş/görece konforlu, yakıt/parça/bakım maliyeti cep dostu ve fiyatı ne yazık ki ne yazık ki rakipsiz. En çok eleşterdiğim noktası fiyatıydı ama piyasaya bakıyorum vicdansızlar uçtukça uçmuş. Adamlar elinde kalmış 2014/2015 model motorların fiyatını bile elinde kaldığına bakmadan arşı alaya çıkarmış. örnek, almaya kesin karar vermiştim kymco downtown 300ün sezonunda 15 küsur civarı satılırkan bugün ellerinde kalan motora 18000 istemeleri. Onu alacağıma aynı paraya 2017 ileri teknoloji Dominar alırım milyon kere daha iyi.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
06 Haziran 2017, 12:23
#1063
bende pazar günü antalyadaki test için katılımda bulundum,fakat bize sunulan 2 km.lik güzergahtan dolayı test etmedim.Ayrıca bu motora bu para verilmez,ben daha önce pulsar 200 ns sahip olarak kullandım kesinlikle art niyet aranmasın ama motorun görür görmez vazgeçtim test etmekten,tipi berbat,öyle aman aman abartılı bir ses yok,parça kalitesi için bir şey söylemeyeceğim sonuçta hint malı ve maliyetler ortada.Bu motorun maksimum olması gereken fiyat 16,000 TL bana göre,ve ayrıca antalya'daki servis gerçekten insan kazıklıyor.Bu motoru satmak istiyorlarsa servis olayına el atılmalı,ben pulsar 200 ns'imi servis yüzünden satıp kawasaki z 300 aldım.
Daha 2 hafta önce sağ ön sinyal,sol arka sinyal ve sağ gidon değişimine tam 150 TL işçilik alındı.Bajaj as 150 modeli için, insanları bu kadar aptal yerine koymakta olmaz,arkadaşımın ilk motoru almasına ben vesile oldum,ama servisin yaptığından sonra pişman oldum,antalya'da servise el atılmadığı sürece ne bajaj alırım ne de yakın çevreme tavsiye ederim.
Ekrem Ata Bey inşallah bu yazdıklarımı okursunuz,işlerinizde başarılar.
-
06 Haziran 2017, 14:37
#1064
Ben aldım ve zevkle kullanıyorum.Crf rally 250 21,700 olmuş.takılmayın herşeye alın kullanın.keyfini sürün.bu vergi sistemi ile üst segment makinelere binemeyiz.Africa twin 1000 ön farı 7,000 tl imiş.titredim ve kendime geldim.dominar biz yeter ağalar.
-
06 Haziran 2017, 16:10
#1065
Selamun Aleykum
Uzun zamandır Dominar 400 için açılan bu başlığı takip ediyorum. Yorumların hepsi kendisine göre haklı bence. Ukalalık saymazsanız birkaç birşeyde ben yazacağım.
Öncelikle fiyat konusunda bende fiyatı çok buluyorum. Fakat piyasadaki diğer motorsiklet scoter fiyatlarına bakınca, hemde %37 lik bir ötv ile yinede muadili olacak motorlar içerisinde tercihedilebilecek bir motor olduğunu düşünüyorum.
Ben olaya Dominar vede Pulsar veya başka bir model için bakmıyorum. Bajaj olarak değerlendiriyorum. Birçok arkadaşta olaya bu yönden bakıyor. Dün servisle vede bayiyle konuştum aynı zamanda KTM servisi. Bana söylediklerini direk aşağıya yazıyorum.
KTM duke 250 Abs ve Dominarı sordum.
Bana söyledikleri.
Duke için
Eğer daha dikkat çekici, agresif, atak ve şehir içinde atik bir motor istiyorsan, kısacası asi bir tarz istiyorsan KTM Duke.
Dominar 400 için
Daha sakin şehir içi ve dışı daha ılımlı bir sürüş istiyorsan, uzun vadede beni götürsün diyorsan Dominar dedi.
Gelelim motor gücü ve diğer yönlere.
Dominar daha güçlü ve torklu dedi. Uzun yolda yormaz uzun sürüşlerde daha rahat edersiniz diye ekledi. Şase olarak aynı şaseye sahipler dedi. Birkaç farklılık söyledi ben hatırlayamadım şimdi.
Fiyat olarak Dominar 18000 TL Duke 19000 TL Ayrıca şunu ekledi parça tedarik ve ucuzluk olarak Bajaj daha önde dedi. Parça fiyatları Dukte 3-4 katına çıkıyor.
Eğer ortadirek üstü olsaydım omu bumu demez birtane duke 390 alırdım. 250 bile değil. Ama amaç uzun vadede kullanmak daha hesaplı olsun, servis ağı geniş olsun, parçası ucuz olsun. Beni şehir içinde ve dışında tatmin etsin. Yarışlara katılma istegim yoksa topspeed yeterli olsun, torku kuvvetli güvenli olsun dersem Dominar derim.
Motorsiklet seçimi hepimizin bildigi gibi. Amaca, tarza, boya, kiloya, zevke göre değişir.
Ben honda civic aldıgımda jetta ile arasında 15000 tl fark vardı (disel), honda daha oturaklı ve agrasif sürüşleri sevmeyen bir araç onu tercih ettim. Burdada Dominar honda gibi bu tarz motor sevenlere hitap ediyor. Tabi şu anlama gelmiyor ben Dominarı agrasif kullanamam, buna çok gelecek bir motor değil. Bu durumda kişiye bağlı bence iki kullanışıda karşılar. Ama tarz olarak sakin süruşlük bir motor.
SAYGILAR
-
06 Haziran 2017, 17:15
#1066
Bende bi yorum yapayım. yarım saat kullandım. 0-100 ü denmeyi bırakın 0-1000 m kalkışı bile yaptım. yokuş tırmanışına ve özellikle 4-5-6 da alt devirlerdeki çekişine dikkat ettim. motoru Duke 390 gibi delirmiyor ama alt devirlerde duke gibi dengesizlik ,boşluk yok, akıcı torkunu koruyor yani güç bandı daha geniş, kullanışlı.
Övüyorsun diyenler için net konuşayım, R25 i 0-130 kalkışta tokatlayacak performans var. yani R25 e gidiyor deyip dominara gitmiyor demek biraz kötü niyet veya ön yargı olur
ben motoru beğendim, ama o veya bu motorla kıyaslayarak değil, R25 cbr250 nasıl kulvarında güzel bir motorsa, bu da kendine özgü ve güzel bir motor olmuş
Ama burda insanların asla anlaşamadığı nokta şu: Birileri iyi diyor, birileri kötü diyor, ortası yok, peki neye göre kötü veya iyi niye bu kadar zıt? Çünkü kıstas fiyat.
Şimdi bu motor 15.000 tl olsa idi(ötv var pek olamaz ama) burda çoğunluk motorun hakkını teslim etme noktasında olacaktı Ama fiyat çoğunluk tarafından yüksek bulununca motora daha şans vermeden seri şekilde kötülenmeye başlıyor.
Burda durum böyleyken biraz topu Ekrem Ata beye atmakta sakınca görmüyorum. benim eleştirim veya anlamadığım şu. İlk gelen partiden 30-40 olabilirse 50 adet motoru niye fazla kar gütmeden biraz avntajlı fiyatlarla müşteri ile buluşturmadılar? atıyorum 16.500 e 50 motor hızla müşterilerle buluşsaydı ki Bunu da kampanyalı diye belirtebilirlerdi sakıncası yoktu... Motorun piyasası kendiliğinden oluşurdu. Motor sevilir ve benimsenirdi. Hevesler kursakta kaldı malesef. honda bunu cbr 250 ve cbr 125 te başarıyla yaptı, motorlar gelir gelmez kapışıldı ve benimsendi.
Şimdi 2. el ve değer kaybı kaygısı olanlar var, alırsam etrafımdan ne kadar verdin sen buna diye tepki görürüm kaygısı olan var. Bizim insanımız bir araca 2. el kaygısı varsa ve iyi bir fiyata aldığına inanmıyorsa sempati ile bakmaz.
İşte ilk etapta güm diye 18.000 yerine bi tanıtım fiyatı olsaydı, bilmeden kötülemek yerine rüzgar tam tersine olacaktı.
CrF 250 rally nin ilk satıldığı fiyata ve şuanki fiyatına bakın, ne demişler? Güzele güzel demem, güzel benim olmayınca... demedilerde
-
06 Haziran 2017, 17:55
#1067
Brock07 adlı üyeden alıntı
bende pazar günü antalyadaki test için katılımda bulundum,fakat bize sunulan 2 km.lik güzergahtan dolayı test etmedim.Ayrıca bu motora bu para verilmez,ben daha önce pulsar 200 ns sahip olarak kullandım kesinlikle art niyet aranmasın ama motorun görür görmez vazgeçtim test etmekten,tipi berbat,öyle aman aman abartılı bir ses yok,parça kalitesi için bir şey söylemeyeceğim sonuçta hint malı ve maliyetler ortada.Bu motorun maksimum olması gereken fiyat 16,000 TL bana göre,ve ayrıca antalya'daki servis gerçekten insan kazıklıyor.Bu motoru satmak istiyorlarsa servis olayına el atılmalı,ben pulsar 200 ns'imi servis yüzünden satıp kawasaki z 300 aldım.
Daha 2 hafta önce sağ ön sinyal,sol arka sinyal ve sağ gidon değişimine tam 150 TL işçilik alındı.Bajaj as 150 modeli için, insanları bu kadar aptal yerine koymakta olmaz,arkadaşımın ilk motoru almasına ben vesile oldum,ama servisin yaptığından sonra pişman oldum,antalya'da servise el atılmadığı sürece ne bajaj alırım ne de yakın çevreme tavsiye ederim.
Ekrem Ata Bey inşallah bu yazdıklarımı okursunuz,işlerinizde başarılar.
Antalya servisine gittiğinize emin misiniz? Bende oraya gidiyorum ve gayet ilgililer. Öyle pahalı bir yanını göremedim.
-
06 Haziran 2017, 19:58
#1068
Herkese merhaba motorumla 1000km'yi devirdik.
Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım gerek torku gerek frenlemesi gerek aydınlatmaları gerekse malzeme kalitesi ile beni tatmin etti motor. Sorularınız olur ise yazabilirsiniz cevaplamak isterim
-
06 Haziran 2017, 23:38
#1069
mse adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba motorumla 1000km'yi devirdik.
Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım gerek torku gerek frenlemesi gerek aydınlatmaları gerekse malzeme kalitesi ile beni tatmin etti motor. Sorularınız olur ise yazabilirsiniz cevaplamak isterim
İlgi alaka için teşekkürler , bütün test videolarında titreşimden bahsediliyor , özellikle gidona yansıyan titreşim üzerinde duruluyor , 1000 km deviren birisi olarak samimi görüşleriniz nelerdir . Zira benim kendi adıma kafamdaki tek soru titreşim.
-
07 Haziran 2017, 00:17
#1070
daghas adlı üyeden alıntı
İlgi alaka için teşekkürler , bütün test videolarında titreşimden bahsediliyor , özellikle gidona yansıyan titreşim üzerinde duruluyor , 1000 km deviren birisi olarak samimi görüşleriniz nelerdir . Zira benim kendi adıma kafamdaki tek soru titreşim.
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
Eğer bu titreşimi hissetmeyi en aza indirmenin sürüş pozisyonları ile alakalı yöntemleri hiç denedinizmi?
kafamda deli sorular?
-
07 Haziran 2017, 00:23
#1071
kaldera adlı üyeden alıntı
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
kafamda deli sorular?
hocam sen hiç titreşimli bir motora binmedin mi? eli ayağı zonkluyor insanın.
dominarda ne seviyede bilmiyorum. yarin bir test sürüşü yapacağım. o vakit yazarım.
-
07 Haziran 2017, 00:54
#1072
hokahey adlı üyeden alıntı
hocam sen hiç titreşimli bir motora binmedin mi? eli ayağı zonkluyor insanın.
dominarda ne seviyede bilmiyorum. yarin bir test sürüşü yapacağım. o vakit yazarım.
Ben bugün 3. defa test sürüşü yaptım. Motorun abs olayını çok sevdim. Özellikle viraj içindeyken aniden ön frene basınca ne olacak diye denedim ve hakkaten hayat kurtarıcı bişey(absli motorum olmadı hiç). Dominarın ivmelenmesi gerçekten iyi. Mt25 im var. Mt25ten daha atik. Yüksek güçlere çok çabuk ulaşıyor. Parça kalitesine girmeyeceğim bu konu görecelidir. Bana göre makul seviyededir. İnazuma kalitelidir ama bi ön çamurluğa 500-600 tl verecek kadar paralı değilim. Dominarda gidonun yüksek oluşu büyük bir rahatlık sağlıyor. Baya böyle üstten gidiyormuşsunuz hissi veriyor ki bu benim hoşuma gitti. Egzoz sesi de fena değil. Arka fren yok deniliyor evet hissiyatı zayıf. Ama arka abs fren olan birçok motor için aynı şey söyleniyor. Benim motorumda abs yok ama arka fren yine yok hemen kitliyor. Dominarın selesi bence rahat. Tabi bunu uzun soluklu bi yolculukta görmek lazım. Titreşim evet var. Özellikle ulan dur bakim nasıl ivmeleniyor deyip habire gaz verdiğinizde titriyor. Ama ben yaklaşık 4 kmlik bir düzlükte stabil 130 ile gittim stabil bu hızlarda nasıl diye ve garip şekilde bu hızda sabit giderken titreşim hissi vermedi. Tabi tek silindirin verdiği ufak bi his geliyor ama rahatsız etmedi beni. Duke390 ı da test ettim ve ondaki titreşim dominardan fazlaydı. Rampa tırmanması gerçekten çok iyi. Devir düşmüyor aksine gaz verdikçe daha da hızlanıyor rampada. Yağlama sisteminde çift yağlama bilmem neyi 9 bilmem ne jeti falan varmış bu da motorun uzun ömürlü olmasını sağlarmış. Bunu da hepimiz zamanla göreceğiz tabi
Genel olarak bana göre artıları: çabuk ivmelenmesi, abs fren, işletme maliyetinin piyasaya oranla düşük olması, gidon yüksekliği, rampa performansı, kompresörün güçlü olması
Eksileri: titreşim, yol bilgisayarının olmaması
-
07 Haziran 2017, 05:37
#1073
kaldera adlı üyeden alıntı
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
Eğer bu titreşimi hissetmeyi en aza indirmenin sürüş pozisyonları ile alakalı yöntemleri hiç denedinizmi?
kafamda deli sorular?
Saygıdeğer hocam şöyle söyleyeyim bende mondial 150 mcx var. Titreşimin ne olduğu ile alakalı öğretileri bu motor bize öğrettiği için sıkıntının ne kadar büyük olabileceği ihtimalini biliyorum. Mesela bi hafta sonu şöyle motorla 100 - 200 km lik bi gezi yapıp eve döndüğünüzde yorulduğunuzu hatta bazı bölgelerinizin ağrıdığını hissediyorsunuz. Ucuz bi motosiklet kullandığım için ne kadar para o kadar köfte modundayım bunda sıkıntı yok ama motorumu değiştirip bu meblada bir motora geçiş yaptığımda bu sıkıntı kabullenebileceğim bir sıkıntı değil , zira ben motoru iş amaçlı değil gezme , dinlenme , eğlenme , hatta kafa dağıtma , bazende pisikoloğ olarak kullanmaktayım. O beni rahatlatacağına ben onun tepesine çıktığımda ben ona masaj yapacaksam bu iş bize uymaz. Ayrıca o yapılabilirmiydi bu yapılabilirmiydi sorularının cevabınıda verecek olan üretici firma. Bi ürün hemen piyasaya çıkmıyor , dizaynından testlerine üretimine kadar yıllar geçiyor. O sebeple bi iyileştirme yapacak varsa oda bajajdır. Onların arge takımıdır , saygılarımla.
-
07 Haziran 2017, 08:49
#1074
kaldera adlı üyeden alıntı
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
Eğer bu titreşimi hissetmeyi en aza indirmenin sürüş pozisyonları ile alakalı yöntemleri hiç denedinizmi?
kafamda deli sorular?
Şöyle diyeyim, titreşim benim bir motosikleti alıp almamamı etkileyecek ilk kriterdir. Dünyanın en iyi motosikleti olsa bile fiyatına bakmadan elerim. Bunun sonradan alınan tedbirlerle giderilmesi mümkün pek değildir. Ayrıca motoru zamanla yıpratır ve sağından solundan gelen zırıltı seslerinin artmasına sebep olur. Artçınız bindiğinde zorunlu olmadıkça bir daha binmek istemez. Yaptığınız sürüşten keyif almazsınız. Çin motorlarının adlarının kötüye çıkmalarının ve dökülmelerinin bir numaralı sebebidir. Onlar bunu çözdüler sayılır ama Hint motorlarında hala aynı sıkıntı devam ediyor.
Dominar bana göre Bajaj'ın en titreşimsiz modelidir. Burada yanlış anlama olmasın, tek silindirde mutlaka titreşim olur ama önemli olan rahatsız etmemesidir. Duke 390'ınki rahatsız ediyor (2016 için söylüyorum), Dominar'ınki etmiyor. O yüzden ben Duke'u Dominar'a alternatif olarak görmüyorum, kıyaslamıyorum. Yapsınlar 690 kasasında daha az titreşimli bir 390, biz de alalım.
-
07 Haziran 2017, 09:22
#1075
Norton772 adlı üyeden alıntı
Antalya servisine gittiğinize emin misiniz? Bende oraya gidiyorum ve gayet ilgililer. Öyle pahalı bir yanını göremedim.
ben birol ve tayfur ustayı 2014 den beri tanıyorum,antalya da başka servis olmadğına göre bu soru biraz saçma olmadı mı?
-
07 Haziran 2017, 11:08
#1076
duke 390 dominardan daha fazla titreşimi var demek gerçekten alakasız ve gerçekten uzak bir değerlendirme bu forumda benim kadar duke 390 ile km yapan ve 4 ayrı duke 390 olan bir başka kişide sanırım yoktur
rabbim herkezin gönlüne göre versin bazı arkadfaşlarında değerlendirdiği üzere asıl sorun dominarın titreşimi vs si değil fiyatı kıyaslar bundan dolayı çıkıyor
misal olarak şu an çok güzel bir örnek vereyim bugun itibarı ile 2014 model duke 390 5000 km de 15 000 tl ye aldım elbette herkez bunu yapmaya bilir kimisi derki ben sıfır isterim daha rahat etmek isterim hakkıdır haklıdır
fakat
duke 250 18 900 + düzgün lastik ile birlikte
dominar 17 900 + lastik almak gerekiyor
ikisi aynı para yeni kasa duke 250 selesi artcısı çok rahat ve geniş olmuş
son hızları aynı donanımlar aynı dominarın tek artısı torku işte asıl mesele bu bence
fiyat 15 16 olaydı ve düzgün lastik olaydı gerçekten kimse laf etmezdi
-
07 Haziran 2017, 11:48
#1077
arkadaşlar merhaba
motorumla 600 km devirdim.
bir önce ki motorum freedom 250 idi. DOMİNAR 'la Tuzla dan çıkıp Şile-Ağva-gebze-tuzla yaptım. yolu bilenler bilir virajlı ve keyifli bir yoldur. Motordan indiğimde herhangi bir yerimde titreşimden dolayı uyuşma yoktu. dönüşü tek sefer de yapmama karşın( AĞVA-TUZLA) yine titreşim kaynaklı ellerde uyuşma veya iğneler batması gibi bir durum yaşamadım. ki motor halen rodaj evresin de. bu sebeple titreşimin fazla olacağı kanaatindeyim ileri ki zamanlara göre. dönüşte kıçım acıdı benim için sele 1.5 saatlik bir konfor sağlaya bildi.
bu bahsettiğim yolu freedomla yapsam ( balıkesir bigadiç e gittim geldim freedom ile) uyuşmayan yerim kalmazdı.
çekiş-hızlanma problemleri yaşamadım. 10 lt benzinle 300 km civarın da yol yaptım. Yine hatırlatayım rodajda motor.
sallanan-kopan- titreşen bir yeri yok.
genel anlamda memunum. Herkesin bahsettiği fren-ABS- gibi özelliklerden bahsetmiyeceğim.
herkese iyi günler.
-
07 Haziran 2017, 14:21
#1078
Duke daha çok titriyor sanki burda duke satıyorlar.Dukun titremesi veya titrememesi kimin umurunda.Duke titriyormu dediler hayır dominar titriyormu dediler.Ne diye herseferinde duke ile kıyaslanıyor.Soru şu dominar titriyormu titremiyormu.Cevapda evet titriyor ama rahatsızlık vermiyor.Mesela cevap şu değil.Evet titreme var ama dukede daha çok titreme var.Banane duke den fiyatındanda titreşimindende.
-
07 Haziran 2017, 14:39
#1079
mavellen adlı üyeden alıntı
Duke daha çok titriyor sanki burda duke satıyorlar.Dukun titremesi veya titrememesi kimin umurunda.Duke titriyormu dediler hayır dominar titriyormu dediler.Ne diye herseferinde duke ile kıyaslanıyor.Soru şu dominar titriyormu titremiyormu.Cevapda evet titriyor ama rahatsızlık vermiyor.Mesela cevap şu değil.Evet titreme var ama dukede daha çok titreme var.Banane duke den fiyatındanda titreşimindende.
aynı motor bloğunu kullanmaları, duke390 ı da bajajın üretmesi bu kıyaslamaya sebebiyet veriyor. başka motorla kıyaslanmasına neden rahatsız oluyorsun. dene gör sana göre rahatsız mı değil mi
-
07 Haziran 2017, 15:44
#1080
Duke ile kıyaslanmasının sebebi sürekli olarak Duke 390'ın bu motor yerine tavsiye edilmesidir. Fiyatları aynı olsa bile motorların birbiriyle alakaları yok. Duke'un Dominar'dan performanslı olduğunu herkes biliyor da konu o değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)