Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Haziran 2017, 01:42
#1041
daha dur 16.500e kadar alanlar olucak buraya yazıyorum.almak isteyen arkadaşlar bütün bayilerle görüşün mezarcıysa mezarcı ölücüyse ölücü desinler ama zorlayın.acelede etmeyin şimdiden 500 750 tl bayi kendinden iskonto veriyorsa bajaj bir fiyat indirimine gittiği an 15 küsürlere alanlar bile çıkabilir.
Reklamlar
-
04 Haziran 2017, 02:04
#1042
bence 16.500 ideal rakam. 17 de iyi. şuan piyasada motor kalmadı. 20 liram var motor BULAMIYORUM YA.
-
04 Haziran 2017, 04:14
#1043
Cbr125 ve cbr 250, cbf150, yzf125 ve r25 sahibi oldum ve bu küçük cc Japon motosikletlerini kullandım.
Uzun bir süre Mondial de kullandım.
3 aşağı 5 yukarı 1000 km civarı da Bajajın RS200 modelini kullandım.
Kıyaslama yaparken bu Japon motosikletleri kullanmış biri olarak RS200 ün kalitesini fiyat/performans olarak çok beğendim. (Ha şuan RS200 ün fiyatını çok şişirdiler bunu da araya ufak bir not olarak düşelim.) RS200 ü değerlendirme sebebim de Bajajın yorum yapabilecek kadar kulandığım tek motosikleti RS200 olması.
Kalite olarak değerlendirirken BAJAJI taşlayanlara itafen 'ben, bu markanın ve bu kalitenin Japonlara güzel bir alternatif olduğunu' düşüyorum. Yiğidi öldür ama hakkını yeme derler ya öyle saçma sapan çocukca çamur atmayla olmuyor yani birkaç Bajaj fanı gibi Bajaj düşmanları da kendini belli ediyor.
Sonuç olarak fiyatlandırma politikası Bajajın tercih edilmesinde ciddi rol oynayacaktır. Zamanla servislerin kalitesinin de oturacağı kanısındayım. Dediğim gibi ilerleyen dönemlerde Dominar alma ihtimalim var ve tercih edilebilecek bir motosiklet olduğunu düşünüyorum.
-
04 Haziran 2017, 08:32
#1044
Gözden kaçırılan bir nokta daha :
Pulsar RS 200 - 2017 fiyatı farklılıklar göstermekte
Ortalama fiyat 13.500 olmasına rağmen farklı düşük fiyatlar görmek mümkün
örnek:
1. 12.750 tl Kahramanmaraş / Elbistan
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-200-rs-2017-euro-4-k.maras-elbistan-bayii-alpay-motor-429100311/detay
2. 12.990 tl Manisa / Akhisar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ozlu-motordan-2017-pulsar-200-rs-427239727/detay
Anlayacağınız sıkı pazarlıkçı olursanız iyi bir fiyata alabilirsiniz.
Not : Eski modellerin satışı uygun fiyata devam ediyor.
Eski modellerde de ABS var herhalde sırf Euro4 için 2-3 bin fazla vermeye değmez.
Demek ki Dominar400 de ABS - Euro4 olmasa 2-3 bin ucuz olurmuş.
Not2 : RS200 ikinci el NS200 göre ölü durumda, uygun fiyata ikinci el mümkün.
-
04 Haziran 2017, 11:55
#1045
Ekrem bey haziranda satış rakamlarını paylaşacağım demiştiniz.
-
04 Haziran 2017, 12:34
#1046
korayuzuner1 adlı üyeden alıntı
Ekrem bey haziranda satış rakamlarını paylaşacağım demiştiniz.
Değerli korayuzuner1; dün itibari ile 16 mayıs^'tan bugüne kadar geçen süre içinde 62 kişi dominar 400 ile buluştu. Kendilerini tebrik ediyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
yoldas002 adlı üyeden alıntı
Gözden kaçırılan bir nokta daha :
Pulsar RS 200 - 2017 fiyatı farklılıklar göstermekte
Ortalama fiyat 13.500 olmasına rağmen farklı düşük fiyatlar görmek mümkün
örnek:
1. 12.750 tl Kahramanmaraş / Elbistan
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-200-rs-2017-euro-4-k.maras-elbistan-bayii-alpay-motor-429100311/detay
2. 12.990 tl Manisa / Akhisar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ozlu-motordan-2017-pulsar-200-rs-427239727/detay
Anlayacağınız sıkı pazarlıkçı olursanız iyi bir fiyata alabilirsiniz.
Not : Eski modellerin satışı uygun fiyata devam ediyor.
Eski modellerde de ABS var herhalde sırf Euro4 için 2-3 bin fazla vermeye değmez.
Demek ki Dominar400 de ABS - Euro4 olmasa 2-3 bin ucuz olurmuş.
Not2 : RS200 ikinci el NS200 göre ölü durumda, uygun fiyata ikinci el mümkün.
Değerli yoldas002; euro4 uygulaması sadece abs zorunluluğunu içermiyor. 2007 yılından itibaren uygulanan euro3 standartlarına göre bir sıra iyileştirmeleri ve yenilikleri kapsıyor. Markaların euro4 fiyatları belli oldukça dediklerim daha iyi anlaşılacak. Bizim bu maliyetleri asgaride tuttuğumuzu zaman içinde çok daha iyi anlaşılacak. saygılarımla...
-
04 Haziran 2017, 16:06
#1047
EKREM Bey RS200 de 2017 ve 2015 modellerindeki farkı merak ediyorum acaba bu konuda bizi bilgilendirir misiniz? Model yılı ve renk farkı dışında bir fark mevcut mudur? Teşekkürler.
Burası dominar sayfası ama size burada denk geldiğim için buradan soruyorum kusura bakmayın. Bunu merak eden başka arkadaşlar da var.
-
04 Haziran 2017, 18:17
#1048
bildiğim emisyon haricinde fark yok
-
04 Haziran 2017, 21:41
#1049
Dominar güzel motor titrese kıpraşsada beğeniyorum,ben fiyatı yüksek buluyorum.Sabır ile bekleyeceğim acelem yok.Ekrem ata 62 kişi aldı diyor satışdan sorumlu olduğu için 62 kişi kesindir ama bu arkadaşlar formda pek yok,keşke forma gelseler video resim yorumda bulunsalar gündemde otarafa doğru kayardı diye düşünüyorum.
-
05 Haziran 2017, 01:09
#1050
mavellen adlı üyeden alıntı
Dominar güzel motor titrese kıpraşsada beğeniyorum,ben fiyatı yüksek buluyorum.Sabır ile bekleyeceğim acelem yok.Ekrem ata 62 kişi aldı diyor satışdan sorumlu olduğu için 62 kişi kesindir ama bu arkadaşlar formda pek yok,keşke forma gelseler video resim yorumda bulunsalar gündemde otarafa doğru kayardı diye düşünüyorum.
face de baya baya alıp yorum yazanlar var
-
05 Haziran 2017, 09:43
#1051
Dün itibariyle Antalya'da yapılan deneme sürüşüne katıldım. Pulsar ile arasında epey fark var bence. Üstüne oturuş pozisyonu bir defa daha oturaklı hissettiriyor. Ayrıca vites geçişleri daha şıkır şıkır. Gaz tepkimesi bence gayet güzel ve kontrollü. Özellikle ön frenleri çok iyi. Sesi falan da güzel. Ki binip test ettiğimiz motor 400 kişinin üstünden geçmiş bir motor. Kim bilir ne işkenceler yaşadı. Gösterge paneli de daha kaliteli hissettiriyor. Kısacası ben çok beğendim.
-
05 Haziran 2017, 09:56
#1052
Yorum yazmıyayım diyordum fakat gerçekten insanlar doğru bir şekilde bilgilendirilmiyorlar bir çığırtkanlıktır gidiyor arkadaşlar dominar a karşı bir düşmanlığım yok fakat doğru bildiğimi de söylemek istiyorum daha öncede yorum yazmıştım duke 250 de duke 390 nımda oldu ve çok uzun km ler yaptım dominarıda 3 kere test ettim
dominar la ilgili tork tork tork diye ısrarla ekrem bey yazıyor
duke 390 tork değeri 35 Nm @ 7250 rpm. 43 hp @ 9500 rpm.
dominar 400 35 @ 6500 (Nm @ RPM) 35 @ 8000 (Ps @ RPM)
duke 390 tork olarak aynı değere sahip beygir gücü alaksız gelelim birde kağıt üzerindeki lere değilde kullanım gerçekliğine
duke 390 tork olarakta güç olarakta son hız olarakta tüm şartlarda alakası olmayan bir motor diyeceklerki biri 6500 devirde veriyor diğeri 7200 devirde bunun zerrece kullanımda bir farkını anlıyamıyorsunuz 0.700 devir farkı anlamak güç
evet tek + sı artıçının kesinlikle daha geniş ve rahat olması dukeye göre
ayrıca eski kasa duke yi 21 000 tl hala satıldığını belirtmek isterim aradaki farka değermi değer çünkü şöyle demekte yarar var biri hyundai iken diyeri wolksvagen kalite konusunda arada fark mevcut
ayrıca son olarak şunuda demeden geçemiycem kağıt üzerinde duke 250 ye göre dominar daha iyi olsada
yeni kasa duke 250 yi de bir test etmenizi öneririm çünkü hem artçı hemde sürücü selesi çok rahat ve geniş
hızlanması dominarla aynı son hız olarak dominar la aynı alt devirlerde dominar daha iyi fakat arada 1000 tl fark için sadece daha torklu diye dominarı tercih edilirmi oda kullanıp test edip tercih yapın diyorum
ikisindede kaydırmalı debriyajlar var ikisindede abs var
ktm nin frenleri daha hisli duke 250 vergisi daha az ve daha az yakıtlı
maksadım dominarı yermek değil ama fiyatı gerçekten mantıklı düşünüldüğünde alternatifleri varken ki biri ktm diğeri bajaj
dominar 15000 olmalıydı diye şahsi fikrimi demeden geçemiycem sadece duke 250 ye göre daha tork lu olması tork avantajının olması tercih sebebimidir oda kişilerin kendinin tercihidir
-
05 Haziran 2017, 10:39
#1053
Son birkaç yorumlatda sürekli bir kıyas kıstas görüyorum cbr250,r25,duke250,duke390 gibi yok o daha iyi yok bu daha güçlü gibi yok kalkışta bu bunu yer gigi
Gelelim asıl konuyo peki dominar bunlarımı vaad ediyor 390 dan hızlıyım r 25 i tokatlarım gibi şeylermi vaad ediyor hayır
Dominar beygir ve tork olarak hallice tek silindirin yanı sıra düşük devirde yüksek torktan düşük yakıt tükemi sonuç olarak bir ss motosiklet değil naket ve commuter olarak ben kabul ediyorum dominarı bir çok kişiye şehir içi ve şehir dışı kullanıma gelecek bir motor hali hazırda 200 ns sahibiyim uzun yolda yaptım tek sıkıntı konfor 120 den sonra sollamalarda nazlanması 145 gibi hızlarda titreşim ve yüksek yakıt tüketimi son hızlarda dominarda ise sollama rahat uzun yol konforlu son hızı denemedim fakat 135 140 km hıza kadar hiç güç kaybetmeden hızlanmasıydı bir çok kişiye yeterli olacaktır kıyas tabikide yapalım ama en önemlisi ihtiyaçlarımızı karşılıyormu bu bana yetermi yetmiyorsa zaten başka motor tercih edilir 390 2 el şukadar bunun yerine alırım git al abicim seni tutan yok ben almam teknik verilerde iyi olabilir en az 3 tane blok patlatanı biliyorum r25 sorunlu bir motor o yğzden tercih etmem bunlar kişiye göre değişir şu yüksrk ötv den dolayı şu ara hiç bir mptpr tercih etmem 14 15 bin bandında dominar harika bir motor olurdu şu süreçte elimizdekinin kıymetini bilip yola devam etmek bana göre en mantıklı
-
05 Haziran 2017, 10:46
#1054
ayzek adlı üyeden alıntı
Son birkaç yorumlatda sürekli bir kıyas kıstas görüyorum cbr250,r25,duke250,duke390 gibi yok o daha iyi yok bu daha güçlü gibi yok kalkışta bu bunu yer gigi
Gelelim asıl konuyo peki dominar bunlarımı vaad ediyor 390 dan hızlıyım r 25 i tokatlarım gibi şeylermi vaad ediyor hayır
Dominar beygir ve tork olarak hallice tek silindirin yanı sıra düşük devirde yüksek torktan düşük yakıt tükemi sonuç olarak bir ss motosiklet değil naket ve commuter olarak ben kabul ediyorum dominarı bir çok kişiye şehir içi ve şehir dışı kullanıma gelecek bir motor hali hazırda 200 ns sahibiyim uzun yolda yaptım tek sıkıntı konfor 120 den sonra sollamalarda nazlanması 145 gibi hızlarda titreşim ve yüksek yakıt tüketimi son hızlarda dominarda ise sollama rahat uzun yol konforlu son hızı denemedim fakat 135 140 km hıza kadar hiç güç kaybetmeden hızlanmasıydı bir çok kişiye yeterli olacaktır kıyas tabikide yapalım ama en önemlisi ihtiyaçlarımızı karşılıyormu bu bana yetermi yetmiyorsa zaten başka motor tercih edilir 390 2 el şukadar bunun yerine alırım git al abicim seni tutan yok ben almam teknik verilerde iyi olabilir en az 3 tane blok patlatanı biliyorum r25 sorunlu bir motor o yğzden tercih etmem bunlar kişiye göre değişir şu yüksrk ötv den dolayı şu ara hiç bir mptpr tercih etmem 14 15 bin bandında dominar harika bir motor olurdu şu süreçte elimizdekinin kıymetini bilip yola devam etmek bana göre en mantıklı
burda eleştirilen konu dominar alma duke al değil dominar 18 000 tl
daha kaliteli bir marka var iken neden dominar
fiyatlandırma sı yanlış olmuş evet 14 15 bandı olsaydı gerçektende çok çok güzel olurdu
ktm 2 tane blok patlatmış ? her markada olabilecek meseleler kaç tane satıldıda 2 tanesi blok patlatmış
pulsarın sorunlarının dağ gibi olduğunu demeye gerek yok sanırım
mt 25 veya r25 satılan satış adedine göre çıkardığı sorunları yüzdeye vuralım acaba dediğiniz gibi sorunlu bir motormudur ?
herneyse elbette isteyen istediğini alsın burda anlatılmak istenen fiyatlandırmasının yanlış olması kıyas yapılmasının tek sebebi daha kaliteli bir marka varken nerdeyse aynı rakkamlara neden dominar alısın
-
05 Haziran 2017, 11:15
#1055
ayns adlı üyeden alıntı
burda eleştirilen konu dominar alma duke al değil dominar 18 000 tl
daha kaliteli bir marka var iken neden dominar
fiyatlandırma sı yanlış olmuş evet 14 15 bandı olsaydı gerçektende çok çok güzel olurdu
ktm 2 tane blok patlatmış ? her markada olabilecek meseleler kaç tane satıldıda 2 tanesi blok patlatmış
pulsarın sorunlarının dağ gibi olduğunu demeye gerek yok sanırım
mt 25 veya r25 satılan satış adedine göre çıkardığı sorunları yüzdeye vuralım acaba dediğiniz gibi sorunlu bir motormudur ?
herneyse elbette isteyen istediğini alsın burda anlatılmak istenen fiyatlandırmasının yanlış olması kıyas yapılmasının tek sebebi daha kaliteli bir marka varken nerdeyse aynı rakkamlara neden dominar alısın
malesef rakamlar tutmuyor sıfır üzerinden arada ciddi fiyat farkı var sıfır dominor 2 el kıyaslamasıda yakın fiyatlar çıkıyor fakat dominar ihtiyaçlarına göre alınırsa kesinlikle üzecek birşey değil örneğin cbr125 yerine 200 ns tercih eden çok oldu keza cbr250 yerine dominar 400 ü tercih eden çok olacak hem cc hem tork hemde neredeyse cbr250 ile eş değer yakıt tüketimi sebebi ile şimdi 200 ns ile r25 e kafa tutarsam üzülürüm haliyle ama 200 lük motor olarak ns in performansı oldukça iyi keza dominar içinde bu böyle haklı olarak eleştiricez motor işi bütce ve ihtiyaç işi xmax 250 ile xmax400 arasında 150cc fark olmasına rağmen 10.000 tl fark var parası olan alır top speed derdin yoksa her türlü yeter
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
05 Haziran 2017, 11:33
#1056
bajaj v ne zaman gelicek ? halâ haber alamıyoruz kendisinden. mavi rengi gelicek mi
-
05 Haziran 2017, 14:42
#1057
Dün Dominarı test ettim yaklaşık 20 dakika vakit geçirdik kendileriyle izlenimlerimi kısaca yazmaya çalışayım. Öncelikle motoru beklediğimden daha çok beğendiğimi söyleyerek başlayayım.
motorun Oturuş pozisyonu ve selesi rahat, mevcut motorum Pulsarla kıyaslamam gerekirse daha iri motor deposu sizi sarıyor motorun üzerinde kendinizi güvende hissediyorsunuz.
motorun sesi güzel titreşim peglerde yok yalnız ben 6-7 bin devir civarında elciklerde ciddi titreşim hissettim hatta aynalar da bundan etkileniyordu.
motorun manevra kabiliyeti güzel Pulsar kullanıyor gibisiniz hiç yabancılık çekmiyorsunuz, vites aralıkları kısa motor hemen 6-7 bin devire ulaşıyor, vites geçişleri çok güzel boş vitesi çok rahat bulabiliyorsunuz, araç rodajda olduğu için tam olarak deneyemesem de kaydırmalı debriyaj güzel çalışıyor.
motorun frenleri gerçekten güzel daha doğrusu ön fren... arka freni bir iki kez yokladım hemen ABS devreye girdi ve öyle çok da yavaşlayamadım ama ön frenler öyle değil 2-3 defa sağlam sıktım ABS bile devreye girmeden durabildi motor.
motorun performansına gelirsek pulsardan güçlü olduğu hemen kendini belli ediyor, araç henüz rodajda olduğu için 6-7 bin devri geçmedim kullanırken ama 100 km hıza çıkışı makul düzeyde bir Pulsar kullanıcısı için gayet güzel yalnız öyle aman aman da gitmiyor. Böyle söyledim diye motorun güçsüz olduğunu düşünmeyin. Şöyle anlatmaya çalışayım pulsarla hızlanmaya başladınız km sayacı 80 dedi ise Dominar 100 bilemediniz 110 demiştir, zaten videolarda bu durum kendini belli ediyor. Yalnız asıl performansı belli eden tork kendini rampalarda belli ediyor, mesela test güzergahımda sürekli pulsarla seyrettiğim bir yer var 6. vitesle 136 km hızla girdiğim rampayı 5 vitese düşerek 110 km hızla çıkabiliyorken Dominar ile 125 km gibi bir hızla 6 vitesle girdiğim rampayı( alet 6-7 bin devir aralığında bu kadar gidiyor ) hemen hemen hız kaybetmeden çıkabiliyorsunuz, bence aracın gerçek gücünü bu şekilde anlayıp yorumlamak gerekiyor.
Sonuç olarak; motor, Pulsara göre daha oturaklı ve kendinden emin bir yapıya sahip. Açıkçası 0-100 veya 0-150 km hızlanma videolarını izlediğimde pulsardan sonra buna geçmenin gereği yok diye düşünürken acaba demeye başladım şimdiden.
-
05 Haziran 2017, 15:05
#1058
@ayns tebrikler güzel bilgilendirme
Yeni Duke250 bi göz attımda dedeğiniz kadar var
Eski Duke250 alakası yok baya baya iri yarı kalıplı bir motor
kim bilir gerçekte nasıldır
Selesi baya geniş duruyor
Son bir ayrıntı
Dominar400 - 180 kg civarı
Duke250 - 140 kg civarı
GW250 - 180 kg civarı (kıyas için)
Duke250 40 kg ağırlık avantajı var.
Bu da torka hıza olumlu yönde etki edecektir.
-
06 Haziran 2017, 01:07
#1059
Arkadaşlar merhabalar...Bugün gd 250n takaslı dominar geçe mavisi aldım.Aksesuar tavsiyelerinizi rica ediyorum.Özellikle çanta taşıyıcı acil gerekli...şimdiden teşekkür hepinize..
-
06 Haziran 2017, 03:10
#1060
yoldas002 adlı üyeden alıntı
@ayns tebrikler güzel bilgilendirme
Yeni Duke250 bi göz attımda dedeğiniz kadar var
Eski Duke250 alakası yok baya baya iri yarı kalıplı bir motor
kim bilir gerçekte nasıldır
Selesi baya geniş duruyor
Son bir ayrıntı
Dominar400 - 180 kg civarı
Duke250 - 140 kg civarı
GW250 - 180 kg civarı (kıyas için)
Duke250 40 kg ağırlık avantajı var.
Bu da torka hıza olumlu yönde etki edecektir.
madem kıyaslama yapmışsın , birde duke 390 ı dene gör. motordan inmek istemeyeceksin.
burda kendimce yorumladım. ayrıca dominarıda test ettim.belki onun videosunuda yüklerim.
https://www.youtube.com/watch?v=S8g-fFrcw6M
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (1 üye ve 11 misafir)