Cf moto 400 geldikten sonra ki temmuz diyorlar tarihine acaba bajaj kullanıcıları pişman olacak mı diye çok merak ediyorum.
https://www.instagram.com/p/BUuIwj1j...dulkadir&hl=tr
Cf moto 400 geldikten sonra ki temmuz diyorlar tarihine acaba bajaj kullanıcıları pişman olacak mı diye çok merak ediyorum.
https://www.instagram.com/p/BUuIwj1j...dulkadir&hl=tr
Aşağıdaki tabloda bazı modellerin güç ve tork değerlerini sunuyorum.
Bu tablo doğru okunursa aslında motoru sürmeden o ürün ile ilgili bir çok karakteristik özelliğini çözebiliriz.
Yakıtı nasıl olur, uzun rampalarda nasıl bir akış olur, keyifli bir sürüşü mü olur, yoksa agresif mi, konforlu mu, artçı ile rahat edilir mi gibi...
Kısaca ne beklediğimiz çok önemli? Beklenti ile ürün özelliklerini iyi mukayese etmeliyiz. Her ürün herkesin tarzı olmaz zaten.
Motorun kendi ağırlığı da bunu etkiler.
Bizim Dominar 400 modelinde beklentilerimiz;
1. Tork ve gücün mükemmel dengesi,
2. Konforlu sürüş,
3. Ekonomi,
4. Kaslı görünüm,
5. Güvenli sürüş, çift abs
Aldığımız ilk yorumlar da bunu sağlar nitelikte görünüyor.
Selam ve saygılarımla...
Konuyu sürekli takip ediyorum. Geçen hafta İzmirde test sürüşü vardı ama yağmur dolayısı ile gidemedim.
Birkaç ay içinde motosiklet hakkında yorumlar ve düşünceler oturunca bu motosikleti almak veya almamak konusunda daha net düşüncelere girebiliriz.
Seko,
Pulsar hacmine göre yüksek performansıyla göz dolduran bir motor. Dominar ile performans kıyaslaması yapmadım zaten öyle olmadığını sizde tahmin etmişsinizdir diye umuyorum.
Dominar'ın ateşleme haritası mıdır artık nesidir bilemem ancak ağır kanlı bir motor yapmış. 400cc'den beklenen performansı vermiyor. 390 kullanan kimse bu motorun performansını bu kadar az beklemez.
Duke hakkında yorumumu zaten bir önceki sayfada okudun. Beğendiğim bir motor değil. Ancak performans konusunda duke gerçekten çok iyi.
Duke250 kadar performansı yok dominarın. Her iki motoru kullandım ister ağırlık deyin ister tork beygir muhabbetlerine girin duke250 bile daha atik. 100km hız ile giderken gaz açtığınızda fırlıyor resmen.
O meşhur videoyu bende biliyorum ancak o videoda bir katakulli var. Duke200 ile yarıştığında o kadar fark atamayıp cbr'a fark atması şüphe uyandırıyor.
RS400'ün eğer ateşleme haritası, ince ayarları RC serisindeki gibi yapılırsa fark çok olur. Sonuçta 43 hp güç üreten bir blok 35 hp'e kadar kısıtlanmış.
Motora kötü diyen yok ağır kanlı bir motor. İnazuma'da sınıfında en ağır kanlı motor ancak seveni çoktur. Neden bu kadar savunmaya geçilidiğini anlamıyorum.
Bacaccı kafile ölümüne savunmaya geçen bir güruh arkadaşım :D sürekli reklam kokan hareketlerle inanmaya meyilli insanları çekiyorlar sadece,
pulsarda 5000 sayfa ağzı yüzü akan motorları savundular daha nolsun,
şöyle torklu böyle güçlü dedikleri dobinar balonunu, crf 250 ile tokatladılar video isteyene atabilirim :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Neden savunmaya geçiyorum çünkü motor ağır kanlı değil de ondan. Ayrıca Inazuma için de ağır dendiğinde kullanıcıları öyle olmadığını söylüyorlar. Ha başka motorlara göre sana öyle gelmiş olabilir ona bir şey diyemem. Başka bir 400 cc için veya Duke 390 için ağır olabilir belki ama 250 cc'lere göre çok daha canlı bir motor. Yukarıda CBR 250R, R25 ve kullanmış bir arkadaş yazmış, hiçbir 250 cc bunun gibi gitmiyor diye ki zaten gidemez. Bunun motorun Bajaj veya başka marka olmasıyla alakası yok. Bu teknik değerlerdeki herhangi bir Çin motoru, Japon motoru, Kore motoru için de aynı şeyleri yazarım. Burada benim savunduğum şey motor değil temel fizik kuralları... CFMoto NK400 için de tüm yazdıklarım geçerlidir.
Neyse, alan arkadaşlar mutlaka 250 cc motorlarla kalkış videosu yayınlayacaklardır, o zaman göreceğiz.
arkadaşlar, dominar 400 ve ktm 390 yeni modelini test ettim ikisinden 30 ar dakka. ktm duke 390 AÇIK ARA FARKLA ÖNDE. dominar vardı aklımda ama bu makineyi ciddi düşünüyorum. arada 6 lira fark değermi bilemedim.
bajaj ın sorunları bitmiyor. ktm duke 390 de yabancı forumlarda çok sorun yaşıyolar şuanda. özellikle ECU ve şaside sıkıntı var.
lütfen aydınlatın..
O paraları bi hintliye vereceğine elbetteki KTM öneririm.
her markada sorunlar yaşanabilir, en azından karşınızda 1 adama bağlı uyduruk firma bulma ihtimaliniz düşük.
bacacın servislerini bi gezin ne demek istediğimi anlarsınız, ki dobinar dedikleri motor ilk partide ne sorunlarla geleceği de belli değil,
KTM duke modeliyle kendini uzun süredir piyasada tutmayı başarıyor. Mantıklı karar vermeniz dileğiyle
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
abeci yıllardır değişmedi, eskiden pulsara çakıyodu şimdi dominara. bajaj sana ne yaptı bilmiyorum ama Avusturya ile olan malum siyasi ilişkiler nedeniyle ben KTM'nin geleceğini parlak görmüyorum. Onlar silah ambargosu koydular bizimkilerin ne yapacağı belli olmaz, KTM'ye para yatırmak riskli bence.
Bu başlık kulanıcı yorumu bilgi paylaşımı olmakdan çok uzak,yazık oldu dominara.
abi ozaman ikinci el alacaksın 15 bine KTM duke 390 var piyasada, ikinci eli canlandırıp milleti enayi yerine koyup tencere takımlarını 18 bine satan uyanıklara ders vereceksin.
ybr alacakken az daha koyup pulsar alırım diyen genç kesim çok fazla, o yüzdendir ki çoğu bacaccı arkadaşlar tek tekeri falan sever, motoru bi güzel haşat ettikten sonra ilan vermeye başlarlar, 502 adet pulsar ilanı var düşünebiliyo musun :D
motor sürmeden gözünü bacacda açan çok insan var motor sürdüğünü sanan olay bundan ibaret.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Yemediğiniz yemeğe kötü demekle binmedikleri motora kotu diyen kitle ayı kitle çok saçmalar.
+Bal tatsızmış
-nerden biliyosun ?
+Fırıncının oğlu yerken abim görmüş.
ne kadar şansız motorcularız. bu motor hindistan delhi eyaletinde 8355 tl, sigorta, tescil masrafı hariç. bizde 18000 lira. yanlış anlaşılmasın aynı fark mesela honda'da da aynı şekilde.
neyse az kaldı, yine de alacağım bir tane dominar.
Cf motorun sitesinden yetkili servisleri tarattıgınızda mondial servislerin size merhaba dediğini görürsünüz ki zaten fuar tanıtım videolarındada mondial servisleriyle işi götüreceklerini söylüyorlar. 2012 yılında aldığım bir mondialım var ve ucuz işçilik ucuz parça fiyatlarının verdiği rahatlığın yanı sıra genede bi laçkalık var mı var. Kendi servis ağını kuramayan bi firma bu ülkede sıyırarak iş yapıyor demektir ki ben sırf bu servislere götürmek zorunda kalacağım için CF motoru listemden daha gelmeden çıkardım bile.
Gelelim bajaja , dominar 400 çıkıp ilgimi çektiği zaman ilk işim bölgemdeki yetkili servisi gidip incelemek oldu. Oturdum konuştum , ortama baktım , ustaları değerlendirdim ve ben buraya motorumu teslim ederim dedim arkadaş. Ha bu burada böyle diyelim ki başka yerde beğenmedin servisini. 4500 km.de bir komşu bir ilçedeki servise 40 yada 50 km lik bi yolculuk yapılır mı yapılır sıkıntımı değil ?
Bu arada dominarın videolarınıda takip ediyorum duke 390 bajajı canlı canlı yedi ama 2017 si 24.000 tl civarı değermi aradaki fiyat farkına o daha sizin manilerle alakalı bi durum , şahsen benim o kadar paramda olsa ben duke almazdım zira rengi ve şekli bana hitap etmiyor zira yaşım 40 , daha ağır başlı olan dominarı kendime daha uygun buluyorum.
Sonuç olarak videoların çogunluğundada titreşimden üstüne basıla basıla bahsediliyor , artık vardır yoktur modunu geçtik var o kesinleşti. Sahibinden eklediğim bayilerde fiyatları her gün üç beş aşagıda çekiyorlar çekmeyede devam edecekler gibi oda kesinleşti. Artık baya kullanıcı yorumu ve videosu türediğine görede o üstündü değerdi değmezdi muhabbetlerini uzatmanında bi anlamı kalmadı bence , yani işine gelen alsın işine gelmeyen hem almasın hemde artık gölge yapmasın mal ortada.
Eskiden japon'lara sağlam bir rakip çıksada bizi kurtarsa derdik. Bajaj'ın daha adı sanı yokken Pulsar 220F modelinden bahsedip Türkiye'ye getirilmesi gerektiğini yazmıştım. Fakat olayların gelişimi filmlerdekine benziyor. Şöyle oluyor; Esas oğlan kızı kurtarıyor. Ve ... Bajaj muhipleri ne derse desin fiyatları yüksek.
Alım gücünün yetersiz olduğu bir ortamda kesinlikle yüksek.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-yildirim-motor-dan-bajaj-dominar-400-tum-kartlara-taksit-imkani-441871887/detay An itibari ile dominar 17.250 tl yi görmüş bulunmakta . Bir önceki yazdıklarımda haklı olduğumun ortaya çıkması beni mutlu etti. Sıkı bir pazarlıkla 17 ye bağlanır mı , oda sizin maharetinize kalmış , kolay gelsin.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)