Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2017, 20:03
#1001
valla benim bildiğim zaten aküsü üzerinde olmadığı için kurulumu yapılmadığı için 0km dedir.youtube da falan bir sürü yeni yeni videolar görmeye başladım bu konuyla alakalı.örneğin en son r6 modeli gösteriyorlar showroomda kontak açıyorlar kapatıyorlar ateşlemeye bassalar çalışıcak yani.showroomdaki motorun üstünde akü bulunmaması gerekiyor bence.0km araba gibi anahtarı verip basıp gidilmez.ama şöyle bir durum var bajajın kendi dükkanı olmadığı için bir başka biri bajaj bayi diye açıp bajaj servisi buluyor kendine.gelen motorlar ilk önce servise gidiyor paketten çıkıyor işte ordaki ayrıntı bazı servisler aküyü koymadan bayiye yolluyor motoru bazılarıda motorun yanında aküyü yolluyor satış olduğu taktirde bayiye gelip aküyü bağlıyor.
senin motorunda 5 km 10 kmde olmasının sebebide bayiye kadar motoru sürmeleri.
Reklamlar
-
31 Mayıs 2017, 21:38
#1002
kabul edilmemeli
hayatta böyle bir şeyi kabul etmem
-
31 Mayıs 2017, 21:50
#1003
sinek mide bulandırır orası öylede 5-10 km dende birşey olmaz çok sorun etmeyin.Güle güle kazasız kullanın.Ben alayımda 10 km de olsun varsın Siz yine iyisiniz motordan anlayan servisiniz var ben alırsam işim çok zor dominar 400 bakımı benim bulunduğum ilçede zor.Pulsarım varken hava filitresini kendim değiştirmiştim grenajı çizmesinlerler diye.ALLAH dan kendim değiştirdim.Motor bana geldiğinde vida başları gelişi güzel sıkılmış ve anahtar kaydırmaları vardı.Hiç hoşuma gitmemişti ama yapacak birşey yoktu.Dominarı alırsam Başı kaydırılmış somuna vidaya tahammül etmem heralde.
-
01 Haziran 2017, 03:25
#1004
Benim tahminim deneme sürüşü etkinliği ayağına gelen motorları sürdürmüşler sonrada sıfır diye satmışlar sıfır motor alıyorsun kullanılmış gönderiyorlar kesinlikle kabul edilemez.
-
01 Haziran 2017, 07:30
#1005
Sıfır motoru açıp kullanıp satmayı hiç bir bayi kabul etmez. Gösterge takıldıktan sonra genel kontrol için fabrikada yürüyen bant testleri vardır. Motorun genel aksamı kadar göstergenin de sayıp saymadığına bakılır. Sıfır motor göstergesinin 3-4-5 km'de olması son derece doğaldır. "Bunu asla kabul etmem" diyen arkadaşlar mağaza mağaza dolaşsa bile böylesi bir aracı bulmak zordur.
-
01 Haziran 2017, 07:31
#1006
5-10 km normal 2. sıfır motorum birinde 2 birinde 4.5 km gösteriyordu. Sandıktan çıkarken de yanındaydım bir tanesinde. Fabrikada QC muhabbetinden olabilir.
-
01 Haziran 2017, 07:55
#1007
Çok normal bir durum. 0 km de motor bulmanız mümkün değil. Çeşitli testlerden geçiyorlar. Arabalar da böyledir. Geçen sene aldığım araba 8 km de geldi örneğin.
-
01 Haziran 2017, 09:02
#1008
Mazzini adlı üyeden alıntı
Benim tahminim deneme sürüşü etkinliği ayağına gelen motorları sürdürmüşler sonrada sıfır diye satmışlar sıfır motor alıyorsun kullanılmış gönderiyorlar kesinlikle kabul edilemez.
test sürüşü etkinliğinde kullanılan motor sence 5 km de mi kalır? azcık mantık yahu
-
01 Haziran 2017, 09:07
#1009
Konunun başlarında motorun, kağıt üzerindeki verilere bakarak performansının nasıl olacağını iki adet Bajaj düşmanına anlatmak için yırtınmıştım, şimdi satın alan arkadaşlar benim dediklerimin aynılarını yazıyorlar. Bir motosikletin sürüşünün nasıl bir his vereceğini kronometre verileri değil, teknik özellikler tablosunda yazan tork ve devirler söyler. Tabi okuduklarınızı anlayıp yorumlayabiliyorsanız. Özellikle R25'çi arkadaşlar motoru test ederlerse ne diyeceklerini merak ediyorum ? Torkun önemini yazınca benimle ve hatta mesleğimle alay eden bazı teknik bilgisi sıfır, mesleğinin bu işle alakası olmayan akıllılara en güzel cevabı kullanıcılar veriyorlar. Şimdi bir tek R25 , CBR250R ve NS200 ile artçısız ve lütfen artçılı kalkış videosu alalım tam olsun.
-
01 Haziran 2017, 09:29
#1010
motor ıkınmıyor gürlüyor gürlüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
bir iki kişiye sürdürülmüş olamaz mı yani?
-
01 Haziran 2017, 10:13
#1011
avarekasnak adlı üyeden alıntı
motor ıkınmıyor gürlüyor gürlüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
bir iki kişiye sürdürülmüş olamaz mı yani?
niye yapsınlar öyle bişeyi. içiniz rahat olsun. güle güle kullanın
-
01 Haziran 2017, 10:17
#1012
avarekasnak adlı üyeden alıntı
motor ıkınmıyor gürlüyor gürlüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
bir iki kişiye sürdürülmüş olamaz mı yani?
Muhtemelen çoğu fabrikada yapılmıştır, bir ihtimal meraktan bayi kendisi sokakta gidip gelmiş olabilir. Aküyü senin yanında taktılarsa şüphen olmasın. Önemli bir şey değil.
-
01 Haziran 2017, 10:39
#1013
Değerli arkadaşlar; sıfır olarak satışa sunulan ürünlerin üzerindeki km.ler 2-6 km arası değişiyor. Pulsar ns 200 de aynı şekilde. Arkadaşlar rahat olsunlar.
Dominar 400 ailesi genişliyor. Özellikle kullanıcıların yorumları bizleri mutlu ediyor.
Arkadaşlara hayırlı olsun diyoruz.
-
01 Haziran 2017, 10:41
#1014
Daha önce belki de sıfır araç almayan aradaşlar bu durumu bilmediğinden hayatta almam vs yazmışlar da 5-10 km de olması gayet normal. alan arkadaşı boşu boşuna panik yapmanın manası yok.
-
01 Haziran 2017, 10:43
#1015
suana kadar 3 adet sifir km motosiklet aldim. 3 ününde sayaçları sıfırdı.
-
01 Haziran 2017, 10:50
#1016
Seko adlı üyeden alıntı
Konunun başlarında motorun, kağıt üzerindeki verilere bakarak performansının nasıl olacağını iki adet Bajaj düşmanına anlatmak için yırtınmıştım, şimdi satın alan arkadaşlar benim dediklerimin aynılarını yazıyorlar. Bir motosikletin sürüşünün nasıl bir his vereceğini kronometre verileri değil, teknik özellikler tablosunda yazan tork ve devirler söyler. Tabi okuduklarınızı anlayıp yorumlayabiliyorsanız. Özellikle R25'çi arkadaşlar motoru test ederlerse ne diyeceklerini merak ediyorum ? Torkun önemini yazınca benimle ve hatta mesleğimle alay eden bazı teknik bilgisi sıfır, mesleğinin bu işle alakası olmayan akıllılara en güzel cevabı kullanıcılar veriyorlar. Şimdi bir tek R25 , CBR250R ve NS200 ile artçısız ve lütfen artçılı kalkış videosu alalım tam olsun.
Eleştirenlerden biride benim. Sözlerimin arkasındayım bu motor performans olarak zayıf hissettiriyor. Kullandım ve testte ettim iki kişi kullanmadım ancak fark elbet olacaktır. Dominar, pulsar gibi performanslı atik olsun diye yapılmamış. Torku yüksek olmasına rağmen 80 ile giderken gazı açtığınızda fırlamasını bekliyorsunuz ancak fırlamıyor tabiki gitmemde demiyor. Ağır kanlı bir motor torku sayesinde artçılı daha az yorar kişiyi. Son hızı düşük ve son hıza da öyle seri çıkmıyor. Ancak yokuş çıkarken vites düşürmenize gerek yok. 390 bloğunun suyunu baya kısmışlar. Kısaca inazuma karakterli bir motor.
Gelecek olan RS400'ün karakteri pulsar gibi olacaktır.
Fiyatı yinede 16 olsaydı şahsen alırdım. Ancak bana pahalı geldi ve pok atmanın mantığı yok güzel motor. Alanlara hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
-
01 Haziran 2017, 10:54
#1017
Seko adlı üyeden alıntı
Konunun başlarında motorun, kağıt üzerindeki verilere bakarak performansının nasıl olacağını iki adet Bajaj düşmanına anlatmak için yırtınmıştım, şimdi satın alan arkadaşlar benim dediklerimin aynılarını yazıyorlar. Bir motosikletin sürüşünün nasıl bir his vereceğini kronometre verileri değil, teknik özellikler tablosunda yazan tork ve devirler söyler. Tabi okuduklarınızı anlayıp yorumlayabiliyorsanız. Özellikle R25'çi arkadaşlar motoru test ederlerse ne diyeceklerini merak ediyorum ? Torkun önemini yazınca benimle ve hatta mesleğimle alay eden bazı teknik bilgisi sıfır, mesleğinin bu işle alakası olmayan akıllılara en güzel cevabı kullanıcılar veriyorlar. Şimdi bir tek R25 , CBR250R ve NS200 ile artçısız ve lütfen artçılı kalkış videosu alalım tam olsun.
Değerli Seko; tork konusunda bir kullanıcının yorumu bana enteresan geldi. Sizi teyit için gönderiyorum. Benim de kanaatim bir motorda en önemli gösterge güç-tork dengesinin makul olması.
-
01 Haziran 2017, 12:29
#1018
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Mesajı yazan kişi tamamen uydurmuş. Duke'un tork değeri daha yüksek ayrıca çok daha hafif. Dominar ile Duke390'a nal toplatmak falan komik olmuş. 10 dakika sonra duke görüş mesafesinden çıkar. Aradaki performans farkı öyle az buz değil.
Dominarın performansı duke 250 kadar yok.
-
01 Haziran 2017, 13:42
#1019
YasinC adlı üyeden alıntı
Mesajı yazan kişi tamamen uydurmuş. Duke'un tork değeri daha yüksek ayrıca çok daha hafif. Dominar ile Duke390'a nal toplatmak falan komik olmuş. 10 dakika sonra duke görüş mesafesinden çıkar. Aradaki performans farkı öyle az buz değil.
Dominarın performansı duke 250 kadar yok.
duke390 ın tork değeri daha yüksek derken bu bilgiyi nerden edindiniz ve torku kaç nm?
-
01 Haziran 2017, 14:13
#1020
Ben de aynı soruyu sorayım Duke'un tork değerinin yüksek olduğunu yanı 35 Nm'den fazla olduğunu gösteren bir link varsa bakalım.
Duke'un ivmelenmesinin fazla olması torkunun daha yüksek olduğu anlamına gelmez. Duke 30 kg daha hafif olduğundan daha iyi gidiyor. Bunu forumda defalarca yazdım. Pulsar gibi atik olsun diye yapılmamış derken ne demek istendiğini anlamadım. Dominar Pulsar ile kıyaslanamayacak kadar daha atik. Pulsar'da açtığını kadar gaz açın bakalım nasıl oluyor ?
Duke 390'ın performansını Dominar ile kıyaslamıyorum. Performans olarak Duke 390 çok üstündür ama alır mıyım? 2016'sını Dominar parasına bile verseler almam. Benim kıyasladığım şey öncelikle 250 cc motorların performansları çünkü bazı arkadaşlar Dominar'ın 250 cc motorlar hatta NS200 kadar kadar performansının olacağını söylemişti, öyle olmadığını sürenler gördüler. NS200'le atiklik iddası olan varsa yan yana bir kalkıp videosunu koysunlar farkı görelim. CBR250'nin kalkışta yediği farkın videosunu ben eklemiştim.
RS400'ün performansı da bundan çok farklı olmayacak. Neden peki ? Çünkü torku bununla aynı olacak. Hacim değişmedikçe tork fazla oynamaz, bu kadar basit. O sadece bundan biraz daha hızlı gidebilecektir, onda da aerodinamisinin etkisi güç etkisinden çok daha fazla olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Ekrem Bey ben Çağlar isimli arkadaşa katılmıyorum, bence biraz abartmış. Yokuştaki ağırlık etkisinin ivmelenmedeki ağırlık etkisinden farkı yoktur. Yalnız Duke ile Dominar arasındaki dişli oranları farkını bilmiyoruz. Eğer daha hızlı gitmesi için son viteslerde Duke'a düşük oranlar seçmişlerse o zaman bir ihtimal doğru olabilir ancak 30 kg farkı o şekilde kapatmak yine zor.
Bana kalırsa ikisi sabit hızda yokuş çıkarken çok farklı olmayacaktır. İkisini ardarda sürmeden bunu hissedebilmek zor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)