Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
avarekasnak adlı üyeden alıntı
Anladığım kadarı ile arkadaşlar çin motor parası verip japon yada alman motor kalitesi bekliyor.Bu motorların 3 bakımı bir pulsar bedeli zaten.Gözden kaçan bu.Ne kadar ekmek o ka köfte.Ticarette kural bu.Motosiklet sektörü ortadan kaldırılmak istenen bir sektör zaten.Yöneticilerimiz halk kesesinden milyonluk araçlar ile bedeva seyahat ettikleri için bu sektöre tamamen yabancılar.Bu kadar vergi ve yönetim baskısı altında Bajaj markası çok iyi iş çıkarıyor.Ben de pulsarımı daha büyük bir japon almak için sattım ama bu fiyatlar ile japon almak hayal oldu.Dominarı bekliyorum bi gelsin hele.
Size kesinlikle katılıyorum. Biz Bajaj fiyatları için hep atarlı konuşuyoruz ama bir o kadar da biliyoruz ki kalitesine göre oldukça makul fiyata satılıyor bu motor. Diğer markaların da fiyatlarına bakınca anlaşılıyor ki Bugünkü Türkiye şartları budur.
Ben büyük bir motor almayı düşünmüyorum ancak 15.000Tl olsa gerçekten alırdım.
Reklamlar
-
reo adlı üyeden alıntı
Size kesinlikle katılıyorum. Biz Bajaj fiyatları için hep atarlı konuşuyoruz ama bir o kadar da biliyoruz ki kalitesine göre oldukça makul fiyata satılıyor bu motor. Diğer markaların da fiyatlarına bakınca anlaşılıyor ki Bugünkü Türkiye şartları budur.
Ben büyük bir motor almayı düşünmüyorum ancak 15.000Tl olsa gerçekten alırdım.
Örgütlenin, baskı yapın, mt'nin gücünü gösterin, 10 kişi olursanız verirler mi acaba 15 mi 16 mı yazsam bilemedim ama bence imkansız değil, bir şekildd piyasaya girip görülmesi lazım, herkes kazanırdı böylece...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Polemik tarzı konulara girmek istemiyorum ama Ankara merkezli servis sorunu ile açılan tartışma ile ilgili başlayan tartışmada bir algı oluşturulmaya çalışılıyor. Abecimotoru arkadaşımız bajaj ürünü sahibi olmadığı halde her bajaj (pardon bacac) yorumunun altında olması biraz manidar.
Ankara’da şu anda servis kaynaklı hiçbir sorun yok. Yeni açılan yetkili servisimiz ile beraber Ankara lokasyonu 2016 yılında bajaj Pazar payını % 5,6’dan % 18,11’e çıkararak tüm markalar içinde 3 ncü sıraya yükselmiştir.
Her yapılan eleştiri müşterilerimizden bize sunulan bir hediyedir. Bunun çok faydasını gördük ve görüyoruz. Ama abecimotoru rumuzlu arkadaşımın eleştirilerini bu kapsamda göremiyorum. Gerçekten bakıyorum alacağım bir şey var mı diye? Maalesef çıkmıyor. Ama kesinlikle kızgın değilim…
Hiç merak edilmesin. Bajaj Ekrem ATA ile yürümüyor. Ben sadece sahada motorsever arkadaşlarımın nabzını tutmaya çalışıyorum. Büyük bir ekip geri planda özveri ile çalışıyor.
Henüz ürün daha gelmeden 39 sayfalık konu başlığı oldu. Bu durum bana 2014 yılındaki PULAR NS 200’ün pazara giriş serüvenini hatırlatıyor.
Saygılarımla…
HALİS KORAMAZ-MOTOMEKANİK
ADRES: İLKBAHAR MAH. SEMT KONRAD ADENAUER CAD. N.HÜRKAN APT. NO:46/A CANKAYA ANKARA
TELEFON: 0 312 4892129
FAX: 0 533 2416561
http://i.hizliresim.com/z3Y1VB.png
http://i.hizliresim.com/aL0a0O.png
http://i.hizliresim.com/GB5g27.png
Ne güzel bir y.servismiş, ''çek ortaya bi karışık'' cinsinden....Bi tane ns 200,KTM exc250 ve Duke 390, VFR800F,CBF500..maaşallah herşeyden vaRR.
-
avarekasnak adlı üyeden alıntı
Anladığım kadarı ile arkadaşlar çin motor parası verip japon yada alman motor kalitesi bekliyor.Bu motorların 3 bakımı bir pulsar bedeli zaten.Gözden kaçan bu.Ne kadar ekmek o ka köfte.Ticarette kural bu.Motosiklet sektörü ortadan kaldırılmak istenen bir sektör zaten.Yöneticilerimiz halk kesesinden milyonluk araçlar ile bedeva seyahat ettikleri için bu sektöre tamamen yabancılar.Bu kadar vergi ve yönetim baskısı altında Bajaj markası çok iyi iş çıkarıyor.Ben de pulsarımı daha büyük bir japon almak için sattım ama bu fiyatlar ile japon almak hayal oldu.Dominarı bekliyorum bi gelsin hele.
Nickinin hakkını veriyorsun. bilgi sıfır ama 3 bakım bir bajaj matematiği ile de sınıfta kalırsın. Defalarca söyledim, okumuyorsun. Bajajın 10 bin bakımını 181 liraya malettim, aynı bakımı honda cbr250'de 191 liraya. Aradaki 10 lira ücret farkıyla bajaj alınıyorsa ben sana vereyim 30 lira, bana da al. Hiç bişey yapamazsak yakar kuralkanı protesto ederiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
reo adlı üyeden alıntı
Size kesinlikle katılıyorum. Biz Bajaj fiyatları için hep atarlı konuşuyoruz ama bir o kadar da biliyoruz ki kalitesine göre oldukça makul fiyata satılıyor bu motor. Diğer markaların da fiyatlarına bakınca anlaşılıyor ki Bugünkü Türkiye şartları budur.
Ben büyük bir motor almayı düşünmüyorum ancak 15.000Tl olsa gerçekten alırdım.
Anlamamakta ısrarcı kardeşim, yazdıklarıma bakarsan sorunun motorun kendisi değil, servisi, garantisi, satış sonrası hizmeti olduğunu görürsün. İnat etme de bir kez oku yazılanları. Biz motor tu kaka demiyoruz. Motor iyi bile olsa, tu kaka servislerin elinde hiç oluyor, rezil oluyor diyoruz. Satılan motorların bazılarında gösterge geç çalışıyor, servis diyor ki "kendini korumak için". İyi de kontağı açar açmaz çalışan gösterge mal mı, o niye korumuyor kendini? Servis dediğin bu işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
mavellen adlı üyeden alıntı
Motorun ve bu motoru almak isteyenlerin hakkını yiyorsunuz.Uzun uzun konuyla alakasız yazarak farkındamısınız.Gidin başka yerde tartışın.
Haklısın dostum, 18 bin lira parasını bajaja bağlayacak müşteri kitlesinin bajaj servislerinden neler çektiğimizi bilmesine gerek yok zaten. Herkes kendisi tecrübe etmeli aynı kazığı çünkü.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Fiyat aşağı yukarı belli oldu 16700 den başlıyor bu tarihte. Beklentimin üstünde bir fiyat ile geliyor sanki. Bence aceleye gerek yok fiyat düşecektir abs haricinde bence alırıda yok. Kalkışlarda ve son hızda duk 390 dan düşük bir performans sergiliyor. Hızlanmalar çoğu kişiyi cezbetmeyecek. 400 lük bir motorla r25 geçemediğinizi ve geride kaldığınızı bilmek bile sarsıcı
-
Seko adlı üyeden alıntı
Yahu meğer Bajaj firması o kadar büyümüş ki millet servis kalitesini Honda ile kıyaslamaya başlamış. Arkadaşlar siz nasıl ki özel hayatınızda kötü ve yetersiz olduğunuz konularda kendinizi zamanla geliştiriyorsunuz ve on sene sonraki halinizle on sene önceki haliniz bir değil, bu firma da Avrupa'ya ilk defa açılmaya çalışan ve enjeksiyonlu Pulsar'ı ilk defa piyasya sürmüş bir firma olarak kendini zamanla geliştirecektir. Bir firmanın marka olup olamaması servis kalitesiyle mi ölçülüyor onu anlamadım ? Bu durumda otu boku müşteri hatası sayan Samsung servislerine bakarsak onlar da marka değil demektir. Sonuçta bir telefonda çıkan ekran saçmalaması yeni modelinde yine çıkabiliyor ve çözülemiyor.
Bir firmanın ürününde hatalar çıkması son derece normaldir. Hayatında seri imalat yapan bir firmada çalışmamış, üretim proseslerinden haberi olmayan, pembe hayallerde yaşayan ofis çocuklarına göre böyle bir şey olamaz tabi ama gerçek hayat böyle değil. Koskoca Tesla'nın araçları yazılım veya sensör hatalarından sağa sola çarpıp kaza yapıyorlar. Ne diyelim yani Tesla alınmaz mı diyelim ? Üstelik bunların fiyatı 500 bin TL. Önemli olan hata çıkması değil, hata yaşandığında firmanın gösterdiği tepkidir. Burada asıl mevzu şu, Bajaj firması 2014 modellerde çıkan kronik denilen hataları (üç beş motorda görülen hata kronik değildir, 2 motorda kazada olan jant kırılması kronik değildir) 2016 modellerde gidermiş mi gidermemiş mi ? Eğer hiçbirini gidermemiş ise, aynen duruyorlarsa o zaman haklısınız. Bajaj 2017 modellerde bilmem kaç tane değişiklik yapmış, bunları keyfe keder yapmıyordur herhalde değil mi ? Ayrıca tüm firmalar böyle yaygara kopartılacağını bildiklerinden, pek çok sorunu sizin ruhunuz duymadan hallederler. Onların çetelesini kimse tutamıyor tabi...
Yani özet geçersem, haksız olduğunuz noktalar haklı olduklarınızdan daha fazla... Bu motorlar Dominar dahil parasına göre iyi motorlar. Parasına göre başka iyi motorlar da var ama malesef ki çoğu Japon malı değil, 250 cc hiç değil.
Bak, bajaj 2014 yılında sattığı onlarca motorda varolan sıkıntıları 2016 modelde de gidermedi. Neden mi? Mesela facebook grubunda en sağlam üretim 2014 seçildi. Sebep mi, 2014 modelin en azından göstergesi çalışıyor.
Euro4 uyumlu gelecek modeli bilmem, öncekilerin bir çoğunda bloğun bir yerlerinden yağ kaçırmak gibi bir huyu var, kimi motor buji yuvasından, kimi debriyaj kapağından (en çok debriyaj tarafı kapak), kimi üst kapaktan, kimi vites milinden yağ kaçırdı. 2016 yılında üretilen motorların da aynı 2014 modeller gibi denge sensörü zırıldıyor, sadece yeri değiştirildiği için eskisi gibi kulağa tecavüz etmiyor. Ben jant kırma işini hiç söylemedim, söyleyenleri de uyardım, yeterince sert kafadan çarpma durumunda her motor jant kırar, direk jantı vuruyorsun zaten.
Biz seri üretim gıda yapıyoruz işyerimde. Her gün bir sürü uçağa hizmet veriyoruz. Birkaç kişi zehirlenince "ne var yani, teslanın da arabaları kaza yapıyor" desek sence ne cevap verirler?
Gidonu bıraktığında sağa çeken kazasız motoru savunmayı hiçbir mantıkla başaramazsın.
Biz japon kalitesi falan beklemiyoruz, ancak 8800 liraya satılan bir motorun bir zahmet servisi de olsun. Neden mi? Ben gidip motoru alıyorum, 1000km'de, 5000km'de ve 10000km'de servise götürüyorum, 3 bakımda ağzına ediyor servis benim gözüm gibi baktığım motorumun. Kobay mı kardeşim benim motorum?
Getirirsin 2 tane motor, 2 tane sağlam usta, 2 tane de mühendis. Bindirirsin bir araca, Türkiyeyi bölge bölge gezerler, servislere eğitim verirler, o iki motoru söke taka söke taka p.ç ederler ama bu sayede müşterinin motoru p.ç edilmemiş olur. Bu masraflı mı geldi, o zaman adam gibi saha araştırması yaparsın, motorun bir tarafını yaparken başka bir tarafını bozmayan tamirciler bulursun, onları ikna eder servislik verirsin.
2014 yılında motor piyasasında söz sahibi olduğunu söyleyip, ülkenin başkentindeki servis sorununu 2017 yılında ancak çözüme kavuşturabiliyorsan, marka olmana çok var demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
MUSTAFA KIR adlı üyeden alıntı
Fiyat aşağı yukarı belli oldu 16700 den başlıyor bu tarihte. Beklentimin üstünde bir fiyat ile geliyor sanki. Bence aceleye gerek yok fiyat düşecektir abs haricinde bence alırıda yok. Kalkışlarda ve son hızda duk 390 dan düşük bir performans sergiliyor. Hızlanmalar çoğu kişiyi cezbetmeyecek. 400 lük bir motorla r25 geçemediğinizi ve geride kaldığınızı bilmek bile sarsıcı
Niye öyle diyon? Bursalı mühendis tork diyor tork diye gelirler şimdi... Gece koynumuza sokacaz sanki 250cclik motoru geçemeyen torku.
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Ne güzel bir y.servismiş, ''çek ortaya bi karışık'' cinsinden....Bi tane ns 200,KTM exc250 ve Duke 390, VFR800F,CBF500..maaşallah herşeyden vaRR.
Yok motomekanik Ankara'da bir tanedir. Hakikaten büyük bir adım Bajaj adına Ankara için.
-
R25'i kalkışta geçemediğini gösteren bir tane videonuz var mı ? Varsa yazın bilelim. Ayrıca Bursa'lı mühendis diye beni kastediyorsanız ben Bursalı değilim. Ve evet tork her şeyden ama her şeyden daha önemlidir, güç ise bu işlerden anlamayan çoluk çocuğun kandırmacasıdır. Biri kırk yılda bir çıkacağı ama her gün çıkacağını sandığı 170 km/saat hızın hayaliyle yaşarken diğeri her 30 sn'de bir farkında olarak aldığı 35 Nm torkun keyfini yaşar.
Motorun R25 ile karşılaştırmalı bir tane videosu yokken ve benim koyduğum CBR250R videolarına rağmen hala bu motorun R25'ten daha performanslı olduğunu sanıyorsunuz ya artık bir şey demek istemiyorum. Markacılık malesef gözleriniz kör etmiş durumda. Tamam kardeşlerim motor kötüyse o zaman gidip sıfır 250'lik naked Japon alabilirsiniz. Tabi 20 bin'i vermeyi kendinize yedirebiliyorsanız.
Burada bu sayfaya kadar yazılanlardan şunu anlıyorum ki bu ülkede iyi ve uygun fiyatlı mal gelmesini çoğunluk istemiyor. İstememe sebepleri de maddi durumlarının daha kalitelilerini almaya el vermesi. Ben başka bir açıklama bulamıyorum. Benim 20 bin TL'ye aldığım malın daha iyisini başkaları daha ucuza alamasın.
Neyse, motor gelsin test sürüşleri yapılsın, meşhur R25 ile kalkış vedoları (artçılı olarak) bir çekilsin ondan sonra devam ederiz.
-
Bu motor iyidir hoştur hızlıdır güçlüdür ayrı mesele.. Ayrıca Bajajı şahsen "özgün" tasarımı nedeni ile kutluyorum. Çünkü Benelli açık açık emek hırsızlığı yapıyor tasarımları çalarak. Bajaj buna tenezzül etmiyor orjinal tasarımları gayette başarılı..
Ancak.. Kuralkan ın yada Bajaj ın herneyse.. Servisi yada ürünü iyileştirmekle ilgili bir çabası somut olarak yok. Olsaydı görürdük hepberaber..
Örnek. Yamaha Mt 25 deki yağ pompası sorunlu diyip geri çağırıyor değiştiriyor. İyileştirme marka açısından budur..
Bajaj stop etme , gösterge, akü vb. sorunlarla ilgili ne somut bir açıklama yaptı nede %100 sorunu çözdük gelin çözelim bitsin dedi.. Servise gidin demek çözüm mü?
Şimdi Seko kardeşim gittin aldın diyelim Dominarı 18 bine .. Diyelimki göstergen resetledi. Motorda ara ara stop etti.. Yada Allah korusun daha kötü birşey oldu.. Servise git demek çözüm müdür? Sorunun kökten halledilmesimi? çözümdür?
-
Motorun fiyatı arttıkça müşteri profili ve beklentileri değişiyor, durum böyle, yazıp çizip birbirinizi kırmayın artık Ekrem bey durumu anlamıştır artık, müşteri adayları iyi servis istiyor, mesajı verdiniz artık, yeter gayri bana kalsa büyük şehirlere iki adet çok büyük servisi firma adına açardım, hatta araçla motoru müşteri evinden ücretli olarak aldırırdım, servis sorunu da sıfırlanmış olurdu, istanbul ankara izmir belki bir iki şehir daha...
-
Seko adlı üyeden alıntı
R25'i kalkışta geçemediğini gösteren bir tane videonuz var mı ? Varsa yazın bilelim. Ayrıca Bursa'lı mühendis diye beni kastediyorsanız ben Bursalı değilim. Ve evet tork her şeyden ama her şeyden daha önemlidir, güç ise bu işlerden anlamayan çoluk çocuğun kandırmacasıdır. Biri kırk yılda bir çıkacağı ama her gün çıkacağını sandığı 170 km/saat hızın hayaliyle yaşarken diğeri her 30 sn'de bir farkında olarak aldığı 35 Nm torkun keyfini yaşar.
Motorun R25 ile karşılaştırmalı bir tane videosu yokken ve benim koyduğum CBR250R videolarına rağmen hala bu motorun R25'ten daha performanslı olduğunu sanıyorsunuz ya artık bir şey demek istemiyorum. Markacılık malesef gözleriniz kör etmiş durumda. Tamam kardeşlerim motor kötüyse o zaman gidip sıfır 250'lik naked Japon alabilirsiniz. Tabi 20 bin'i vermeyi kendinize yedirebiliyorsanız.
Burada bu sayfaya kadar yazılanlardan şunu anlıyorum ki bu ülkede iyi ve uygun fiyatlı mal gelmesini çoğunluk istemiyor. İstememe sebepleri de maddi durumlarının daha kalitelilerini almaya el vermesi. Ben başka bir açıklama bulamıyorum. Benim 20 bin TL'ye aldığım malın daha iyisini başkaları daha ucuza alamasın.
Neyse, motor gelsin test sürüşleri yapılsın, meşhur R25 ile kalkış vedoları (artçılı olarak) bir çekilsin ondan sonra devam ederiz.
İyi ve uygun fiyatlı mı?
Bak hocam, uygun fiyatına bir şey diyemem, ancak halen iyi olduğunu iddia edebilmen yazılanları okumadığın anlamına geliyor. 40 tane kronik sorunu var 200NS'in, millet kan ağlıyor, nerede iyi mal?
İyi malı uygun fiyata falan getirmedi kuralkan. Yahu afedersin psikopat mısın? Kuralkandan bahsediyoruz hocam, kuralkandan. Kuralkan bu güne kadar hangi kaliteli malı ucuza getirmiş?
Bak hocam, yapılan şu, yeni üretilen, ne gibi sorunları olduğu bilinmeyen bir motoru getirdiler, bizim ülkemizde test ettiler. 3 yıllık test aşaması sonucunda euro4 kısıtlamalarına uygun halde, eski motorlardsan edindikleri deneyim ile, şimdi gider avrupaya satarlar o motorları, ya da en azından denerler.
Her tarafından yağ akıtan bir bloğa sahip, aküsü kendi kendine biten, göstergesi bir çalışıp bir çalışmayan, denge sensörü zırıldayan, stop eden, rölantisi düzensiz, kalitesi vasat, koltuğu rahatsız, soğutma sıvısı ile yağı karıştırarak beyazımtrak bir karışım elde edebilen, az yakma iddialarına 6 ay kullandıktan sonra oturma organımla güldüğüm, servisi dandik, dahası işletme giderleri selef kabul edilebilecek CBR250 ve R25'den ucuz falan olmayan, sizi habire vites değiştirmek zorunda bırakan bir motorun neyi kaliteli maldır anlamadım. Bir anlatın da öğreneyim. Bir motor sırf rakiplerinden (aslında rakip değiller ama cbf ve ybr'den) 20 km daha fazla hız yapabildiği halde onlara yakın bir fiyata satıldığı için, sırf arkada da disk freni ve enjeksiyonu olduğu için kaliteli olmaz. Bir malı kaliteli yapan kullanım ömrü'dür, servis ve yedek parça hizmetleridir. Unutmuşum, yokuş yukarı kalkışlarda bariz balata yakıyor. Kokusunu alıyor burnunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
Motorun fiyatı arttıkça müşteri profili ve beklentileri değişiyor, durum böyle, yazıp çizip birbirinizi kırmayın artık
Ekrem bey durumu anlamıştır artık, müşteri adayları iyi servis istiyor, mesajı verdiniz artık, yeter gayri
Hocam zannediyorlar ki kötülüğüne konuşuyorum. Bak parası olan adam zaten ucuz diye bir motoru tercih etmez. Dolayısı ile bütçesi kısıtlı adam gider bajaj alır. Arkadaş, bana 6 ayda 1200 lira harcattı bakımları hariç, bunu hangi bütçesi kısıtlı arkadaş karşılayabilirdi? Biri beni aydınlatsın. Adam üniversite öğrencisi, çalışacak part time, canını çıkartacaklar, biriktirip motor alacak, aldığı motor garantiye girmeyecek işgüzar bir servis yüzünden. 1200 lira masraf çıkacak ve karşısında muhattap bulamayacak. 2 ay, belki 3 ay yatacak motor. Yazık değil mi? Tamam daha az teknolojik, daha az gidiyor, ama misal ybr alsaydı bu öğrenci, benzinini koyup koyup gezecekti. Ben demiyorum ki bajaj satılmasın, yasaklansın. Servisler düzeltilsin. Tamam Honda servisi gibi olmasına gerek yok, kahve ikram etmeseler, motoru yıkamadan iade etseler de olur. Valla razıyım, yeter ki milletin motorunu yapacağız diye bozmasınlar, milleti zarara sokmasınlar.
Bu da bu başlığa son mesajımdır. Birilerine birşeyler anlatmak için kırıcı olmaya gerek yok hakikaten. İsteyen okur anlar, isteyen alır, yaşar anlar.
Üçüncü ihtimal, Ekrem bey bıkar benden, gider servis müdünün canını okur "senin yüzünden markamızı nadı kötüye çıkıyor" diye, servisler düzelir. Biz de tavsiye ederiz yeni motor alacak bütçesi kısıtlı kullanıcılara.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
40 sayfa yazılmış 140 sayfada yazılsa motor gelmeden herkesin konuştuğu sallamasyondan ileri gitmez.dominar zaten naked cruser şeklinde lansman edildi.gezi motoru rahatlığında naked motor kullanımı kolaylığında bir motor.az yakıyor ve 2 kişide gitseniz uzun yola çekiş gücü yüksek olduğu için geze geze bakına bakına dolaşırsınız.ktm motoruyla aynı ama ilgisi yok videolardanda gördüğünüz kadarıyla.evet r25 kalkıştada tokatlar son hızdada tokatlar pisttede tokatlar.r25 zaten bu amaçla üretilmiş bir motor.dominarın gücünü şöyle anlarız binersiniz r25e 30 40 km dominarla bir yere seyredersiniz,adam vites bile değiştirmezken r25 vites düşürür motoru bağırtır dominardanda çok yakar.biraz beklenti meselesi 370 cc ye kanmayın ekonomi çekiş gücü ve rahatlık sunan bir motor olarak geliyor.alırım basarım yarışırım diyen adamın motoru değil.ns200 öleydi çünkü tüm 250 cc lere meydan okuyabiliyordu.bende ns200ümle kawasaki z250 sl ile defalarca yarıştım aradaki farkı fiyata vurunca çok komik oluyordu.atabildiği fark max 4 5 motor boyu oluyordu.bu arada sanırım henüz motora kapora veren yok ?
-
Merhaba arkadaşlar.
Efendy ve diğer arkadaşların servis konusundaki fikirlerine kısmen katılıyorum. Firmanın servis sayısını azaltıp hizmet kalitesini arttırması kaçınılmaz görünüyor.
Polo34 kişisinin tespitleri çok yerinde, Efendy kişisi de güzel tespitlerde bulunmuş ancak ifade etme tarzı çok yanlış.
Iyi pazarlar herkese.
-
Dün 9200 km'de olan Pulsar'ımı motomekanik'e götürdüm ilgi, alaka gerçekten çok iyi. Motoru baştan aşağı her şeyini kontrol ettiler. Önceki servis bozuntusu motorun altındaki tapaya zarar vermiş. Haberim bile yok onu gösterdiler. Sipariş verilmesini istedim haftaya da o yüzden gideceğim.
Ankara'nın çoğu yerleşim yerine uzak olsa da servis sorunu çözülmüş. Ben memnun kaldım.
Dominar konusuna gelince, ben bu motorun performansını çok eleştirdim 15. sayfalara giderseniz görürsünüz. Hatta Seko nikli arkadaş ile baya tartıştım ancak şöyle bir gerçek var. 2017 fiyatları 250cc motorların açıklandı hepsi karabiber tuz karışık. 250cc motorların fiyatlarına bakınca bu motor alınır duruyor. Şöyle bir saçmalığa girilmemesi gerek mt25'de 35 hp buda 35hp. Bu motor tork değerleri ile fark atıyor 2 kişi ile çok daha rahat gider çanta ıvır zıvır doldurduğunuzda.
MT25 ile seyahate çıktığınızda 8000 devrin altına düşmezsiniz dominar ile 6000 devir civarlarında gezersiniz vites yükseltip düşürmek ile uğraşmazsınız. Açıkçası daha konforlu bir motor. Ha şöyle bir şey var. Titreşim yok deniyor, kimileri var diyor gelip test etmeden bir şey demek zor. Dominar baya heybetli bir motor. Kalite olarak Yamaha'daki kalite hissiyatı belki yoktur ancak MT25'de ahım şahım kaliteli bir motor değil.
Pulsar'daki gibi atiklik ve performansa yönelik yapılmamış bir motor. Beygir gücünün düşük olmasını ben gelecek olan RS'e bağlıyorum.
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu motor iyidir hoştur hızlıdır güçlüdür ayrı mesele.. Ayrıca Bajajı şahsen "özgün" tasarımı nedeni ile kutluyorum. Çünkü Benelli açık açık emek hırsızlığı yapıyor tasarımları çalarak. Bajaj buna tenezzül etmiyor orjinal tasarımları gayette başarılı..
Ancak.. Kuralkan ın yada Bajaj ın herneyse.. Servisi yada ürünü iyileştirmekle ilgili bir çabası somut olarak yok. Olsaydı görürdük hepberaber..
Örnek. Yamaha Mt 25 deki yağ pompası sorunlu diyip geri çağırıyor değiştiriyor. İyileştirme marka açısından budur..
Bajaj stop etme , gösterge, akü vb. sorunlarla ilgili ne somut bir açıklama yaptı nede %100 sorunu çözdük gelin çözelim bitsin dedi.. Servise gidin demek çözüm mü?
Şimdi Seko kardeşim gittin aldın diyelim Dominarı 18 bine .. Diyelimki göstergen resetledi. Motorda ara ara stop etti.. Yada Allah korusun daha kötü birşey oldu.. Servise git demek çözüm müdür? Sorunun kökten halledilmesimi? çözümdür?
Tabi ki hiç çıkmaması önemlidir, servise gidip çözülse bile sinir olmak çok kötü birşey ancak henüz çıkmamış bir problemi önceki motorlarda oldu diye var kabul etmek bana garip geliyor. Bunlar iki farklı firmanın ki modeli kadar farklı motorlar. Bir yerlerden veya Hint forumlarından bu konuda bir şikayet okuduysanız eyvallah ama varsayımlar üzerinden tartışmak gereksiz oluyor. Bunu sadece Bajaj için yazmıyorum, tüm marka ve modelleri haksız karalamaya karşı savunurum. Henüz yaşanmamış sorunları kesin olacak gibi konuşmak doğru değil.
NS200'de sorunlar var deniyor ki vardır ama diğer yandan hiç sorun yaşamayan ve son derece memnun olan arkadaşlar da var. Evet belki Türkiye bir nevi deneme tahtası oldu ama bu da Dominar için daha iyi servis hizmeti alabilmenin yolunu açıyor. Bakın ben CBF150 motorumu aldığımın ertesi günü karbüratör arızası için servise götürdüm ve servis karbüratörü sökerken motor bloğunu anahtarla çizdi, içim acıdı. Ne yapayım şimdi yani NC750 alasam da aynı şey olacak diyebilir miyiz ? Bunlar Honda'da bile oluyor ama tabi oranı Bajaj'a göre daha az.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
Ben şahsen biraz takıntılı birisi olmakla beraber aldığım bir mal parasına göre iyiyse pek çok şeye tolerans gösteren bir insanım ve bütün değerlendirmelerimi bu bakış açısıyla yapıyorum. Kendi motorumu 6500 TL'ye Spacy Alpha yerine 3500 TL vererek aldım. Bunun karşılığında markası daha önceden bildiğim ve kullandığım Lifan olduğu için iyi ve sorunsuz bir motor ancak vasat hatta kötü bir servis hizmeti alabileceğimi önceden biliyordum. Arada ufak tefek sorunlar çıkabilirdi ama bunu da göze almıştım. Sonuçta 6 aydır bu motoru zevkle kullanıyorum. Serviste elemanın özensizliğinden saçma sapan ayar sorunları yaşadığım oldu ama çok dert etmedim, atla deve değillerdi. Tek gerçek sorun egzoz saplamasının motor bloğunun içinde kırılması oldu, onu da serviste oturup bir saat elemanla birlikte kendim çalışarak hallettim. Hatta saplamayı çıkarabilmek için gidip cebimden 10 TL'ye kaliteli matkap ucu bile aldım. Şu anda motoru sorunsuz kullanıyorum, fiyatına göre harika bir motor ve herkese tavsiye ederim. İyi ki Spacy almamışım diyorum. Şimdi siz bu tip şeylerle karşılaşmaktan büyük rahatsızlık duyuyorsanız o zaman Spacy'yi alacaksınız.
Şimdi bu bakış açısıyla Dominar'ı yorumlarsam, 18 bin TL'ye çok iyi performanslı 400 cc bir motor alacağım. Bana göre gösterdği performans çok iyi bir performanstır. Bir motorun rahatlıkla 130 yapabilmesi, hiçbir koşulda ve yükte zorlanmaması benim için yeterlidir ve motor çok iyi performansa sahiptir. Bunu 250 cc'ler de bir yere kadar yapar ama bir tık fazlasını tercih ediyorum. Şimdi böyle değerlendirdiğim bir motoru bana 18 bin TL'ye yani 250 cc fiyatına hatta altına veriyorlarsa ben bunda çıkacak ufak tefek sorunlar razı olurum. Aküsü mü kötü ? Gider en iyisini alır takarım. Lastik mi kayıyor, lastik alırım veya haddini bilerek sürerim. Ama sonuçta elimde 18 bin TL'ye 400 cc motor olur. Servisi ise hiç dert etmiyorum. Daha bayiden alırken adama benim istediğim yağı koyacaksanız alacağım derim olay biter. Gözümden en ufak şey kaçmadığı için ıvır zıvır şeyleri halletmeden servisten çıkmam. Ustaya ahkam kestirmem, saçmalarsa üste çıkmayı bilirim. Bu gıcık duruma bir süre sonra alıştıklarından zaten sorun çıkmasın diye bir süre sonra motoruma gerekli özeni göstermeye başlıyorlar. Ha bunlar profesyonelliğe sığmaz tabi, kişiye göre muamele olmaması gerekir ama oluyor ne yapalım ? 400 cc bir motoru iyi bir fiyata alıyorsanız bunun bir bedeli olacaktır. Diğer yandan Bajaj firması ciddi bir firma olduğundan mutlaka Çin servislerine göre daha standart ve prosedüre bağlı bir yaklaşımı da mutlaka vardır.
Özet olarak ben bu şekilde düşünüyorum.
-
Ben son indirim ile karar verdim gibi TNT250 beni baya cezbetti. Malzeme kalitesi vs gerçekten piyasadaki ürünlerden iyi kendi sınıfında.
-
[/COLOR]
Haklısın dostum, 18 bin lira parasını bajaja bağlayacak müşteri kitlesinin bajaj servislerinden neler çektiğimizi bilmesine gerek yok zaten. Herkes kendisi tecrübe etmeli aynı kazığı çünkü.[/QUOTE]
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.
-
mavellen adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
Haklısın dostum, 18 bin lira parasını bajaja bağlayacak müşteri kitlesinin bajaj servislerinden neler çektiğimizi bilmesine gerek yok zaten. Herkes kendisi tecrübe etmeli aynı kazığı çünkü.
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.[/QUOTE]
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.[/QUOTE]
Herşeyi çok güzel anlatmışsın ama bazıları idrak noktasında sıkıntı yaşıyor, yada başa gelmedikçe dank etmiyor illa bi yaşamaları gerek,
bacac'ın müşterilerine sunduğu hastalıklı karakteristik armağanıdır bu.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
kim ne derse desin benim şahsi görüşüm dominar fiyatı çok yüksek. gerçi bajaj ns200 hariç fiyatları yanlış belirlemiş. rs 200 14000 e yakın fiyat kim alır? dominar 15-16 bin bandında satışa sunulsaydı insanlar daha almak için iştahlı olabilirlerdi. bu durumda cb 500 f gibi japonların 2. elleri güçlenir benim gözümde. lansman fiyatı bide 18000. ya sonra? 18500-19000 e mi oturacak?
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.[/QUOTE]
İstediğini yap farkındamısın bu başlık bajaj hizmet kalitesi başlığı değil.Dominar 400 kullanıcı bilgi paylaşım yeri.Yani dominar pulsarda değil hondada değil veyahut başka bir markanın ürününün bilgisinin paylaşıldığı yerde değil.Dominar başlığı onu anlatmaya çalışıyorum sen anladın ama.Neyse sende son sözü söyleme hastalığı var söylede kurtul bende yazmıcam sana.
Seni engellersem belki mesajlarını görmem.Sen ve abecimotor okadar rahatsız ediyorsunuzki.İrite oldum kelimesi tam yerinde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)