Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Aksine buradaki biri iki kişi hariç bu motora olumsuz yazanların tümü markayı kötülemek için yazıyorlar. Zaten öyle yazmadıklarını bilsem, konu sadece fiyat olsa bu kadar uğraşmam. Ha şahsi olarak ben sallamıyorum ama inanıp peşinden gidecekler için yazıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------
Senin gibi boş yazanlara birinin dur demesi lazım. Bizi çoğaltmıyorlar, aksine sizin gibilerin sürüsünün yanında bir iki kişiyiz. Oturup konuşulacak adam değilsin de burada yine de ciddiye alıp cevap veriyorum. Zamanında ben kaza yaptığımda bana "nasılmış mühendis bey" diyerek seviyeni göstermiştin herkese...
marka dediğin oluşum marka olmuş olsa pulsar sayfasında onca kitlemeler, elektrik ve yazılımsal hatalarla bu ürünü piyasaya sunmazdı,
servis yetersizliğinden bahsetmedim bile, sen marka demeye devam et, işkembeden sallasak motoru bilip kullanmasak niye kötüleyelim sevgili kardeş?
şu konuda anlaşalım bence ucuz etin yahnisi bacacdır, kimse bana konuşmasın bacac ucuz maldır bu kadar basit.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
o mesajımı bul göster bana lütfen, ben o şekilde saçmalamış olamam karıştırıyorsun.
Arkadaşlar gündeme gelir isek ,
Yıllardır Türkiye mtoosiklet pazarını 400 cc üzerini Avrupalı ve Japon markaları haricinde Hyosung dışında hiçbir marka test etmemişti..Hyosung başarılı olamadı.. Şimdi Benelli var , CF moto var, Bajaj var..
Eğer Türkiye pazarı bu motorlara bu fiyatlarla hazır sa satılacaklar.. Ama hazır değilse satılmayacaklar.. Konu bundan ibaret..
Her 10 motorun 9 u 250 cc altında satılıyorken. Bu motosikeltlerin pazar olgunlaşmadan yanlış fiyatlarla sahaya sürüldüğünü düşünüyorum..
Satış adetleri için zaten birkaç ayda sonuçları görmüş olacağız..
bu forumda yaş sınırı yok mu arkadaşlar daha lise okuyorlar sanırım
Bu fiyata kaç adet motor satacak merak konusu
Satış rakamları 200rs nin ancak yarısı kadar olabilecek buraya yazıyorum
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Ben aldım, la kimse durmazsa arkasında, Ekrem abiye yazarım dedim, gerçekten kimse durmadı, Ekrem Ata'ya yazdım o da cevap vermedi
Bakın ben Pulsar ile de işe gidiyordum her gün, CBR ile de işe gidiyorum. Benim gerek otomobil, gerek motosiklette bir huyum vardır. Mesela her sabah çalıştırır, en az 2 dk beklerim randımanlı yağlama yapmasını, öyle binerim. Bu konuda o kadar hassasım ki, Pulsarı orta sehpada çalıştırıyordum, CBR'ı çalıştırmak için arka sehpa aldım, motor dik konumdayken çalıştırıyorum. Yan ayaklıkta bile çalıştırmam motoru, çalıştır direk yürü hiç bana göre değil. Otomobilimi de çalıştırır, eve girer çay içer öyle çıkarım. Mesela Pulsarın yağ değişim aralığı 5 bin km ama ben 2500 km'de bir servise soktum, CBR'nin yağ değişim aralığı 4000km, çoktan servisle mutabık olduk 2000 km'de bir yağ değişimi için. Motordan normal olmayan en ufak ses duysam, götürüp servise gösteririm.
Buna rağmen Pulsar ile yolda kaldım. 10000 km'de pulsar ile. Bende 2000 model emniyet çıkması BMW1100RT vardı, canı çıkartılmış, nerelere gittim, motor yolda kalmadı.
Pulsar bir gün marş basmadı, beyni yanmış. Garanti süresindeki motorumun beynini kendim değiştirdim çünkü muhattabın yok.
CBR bir gün marş basmadı, hatta kontağı çevirdiğimde en ufak bir tepki vermedi motor elektrik anlamında, Pulsar marş basmadığında anımda olan arkadaşım "senin şansını" dedi, yok dedim bu honda, başka bir şey vardır. Koltuğu söküp akünün kutup başı ile oynadım, normale döndü. Kutup başlarına WD40 sıktım, sonra güzelce anahtar ile sıktım. Yolda kalacağım korkusu yok, avadanlık yanımda, biliyorum o bana yetecek. Otu ile boku birbirine temas edip yanmayacak.
Bu son cümleyi niye kurdum, çünkü benim pulsarda akü yerinden oynamış ve kutup başı beyne temas etmiş. Ulan beynin ne işi var akünün üzerinde? Nasıl bir mühendislik faciasıdır bu? Aküye (akü de dandik bu arada) her müdahale etmen gerektiğinde önce beyni sökmen gereken motor tasarlamışlar, tasarım harikası diyecekler neredeyse.
Not: İki motorumda da kaliteli lastik vardı, Pulsarı hiç bir zaman CBR'ı sıkıştırdığım gibi sıkıştırmadım. Referans olması açısından, 140'ı yokuş aşşağı bile geçmedim, ve 130'u da sadece ilk aldığımda geçtim. 130 km hızı geçmediğim pulsar ile CBR'nin 150 li hızını kıyaslıyorum, CBR daha çok güven veriyor. Hadi onu da geçtik, Ankara Pulsar tayfasından birisi bir gün mesaj yazmıştı, keşke silmemiş olsaydım da buraya koysaydım fotoğrafını. "Hocam benim bayiden sıfır aldığım motor giderken gidonu bırakınca sağa çekiyor, sende de durum aynı mı?" diye. Sıfır motor sağa çekiyor Yanlışın vardır sürüşünü gözden geçir diyecektim, ayıp olmasın diye araştırdım, motorun böyle bir sorunu varmış, birçoğunda bu varmış. Arkadaş ben CBR ile trafik ışıklarına yanaşırken gidonu tutmuyorum, arka freni kullanarak yavaşlıyorum, yokuş aşağı 6. vitese atıp motoru kompresyona sokmadan gidonu bırakıyorum, bazı ufak virajları bile öyle dönüyorum Motor dediğin düz gider, niye sağa çeksin?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Bursalı mühendis tork diyor,tork (2.elde 3k geçmemiş olacak veya Çin yada Hindunun sıfırını alırım diyor)...Başka bir bilgin de 390 Dükenin rakibi cb500f derken,aynı alt motor(farklı üst kapak ve sıkıştırma oranlı)Döner 400'ü japon 250'likle kıyaslar,sonra kendilerine burada velet takımına otorite'yim eaya...Aziz Nesin'in zamanında sözleri aklıma geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Ahmak kafalar gibi düşüncen,param yoktu-büyünü aldım(fakir edebiyatı-bu paraya en büyüğü BU),ama DANDY-UNİTED marka büyük aldım...
The Power of The Dreams.
Bana göre motorun hacmi değil teknik verileri önemli. Yoksa regalin 350cc olanı var 19 hp mi 22 hp mi ne gidip onu da getirelim, kıyaslamaya dahil edelim? Ne bileyim mondial mct yi de kıyaslamaya dahil edelim? İsterse 1400 cc olsun, ben ürettiği güce bakarım. Kaliteye bakarım, satış sonrasına bakarım, servislere bakarım. Yoksa yüksek hacimli motoru dediğim gibi, regal de yapıyor.
Asyanın 250 xx maxi scooteri de 250 cc Xmax250 de 250 cc. Sence ikisi rakip mi?
Tork eyvallah, 35 nm tork güzel, peki ya kalite? Ekstra mtv? 250 cc 36 hp üretiyorken 400 cc 35 hp üretiyorsa, ben 250 cc'nin performansı ile yetinirim. En azından markası güvenilir.
Madem 400 cc motor yapıyorsun, duke390 kadar güç üretiversin bir zahmet.
Hee unutmadan, tork tork dediğini motor piyasaya çıkınca görecek bursalı mühendis. NS200 için de diyorlardı aynı şeyi, motor kalkarken balata yakıyor
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Evet ben yazmıştım lakin sen ekleme yapmışsın bu paraları veren enayidir demiştim.Çünki motorun değerinin daha aşşağıda olduğunu düşünüyordum.Isıtıp ısıtıp koymayın şunu.
Ekrem beyin mesajından sonra ikna olduğumu yazmıştım.
Pulsarı sattım.Nasip ise bugün öğleden sonra gelip alacaklar.
Şimdi eskiden olsaydı düke390 alırdım ama duke 390 iyi bir motor olduğunu artık düşünmüyorum.Formda blok patlatan bir arkadaşın başına gelenleri okudukdan sonra.Karşında yine muhatap yok.
Benelli titreşimli motoru ismi bajajdan bile daha itici.Orta segmentte en iyisi dominar diye düşünüyorum.Zaten ağustos sonu alacağım.Kronik sorunlar baş gösterirse vazda geçerim.İlk alanlardan olmak istemiyorum.
Pulsar alınabilecek en iyi fiyata en iyi performansı sunan motordu.Pulsara laf sokmak onlara binenleri vazgeçirmeyecektir.Siz jeponlarla takılın.
Diyelim mt07 aldım farklı segmentte ama hedefimde olan bir motordu.Burdaki servis onun yağ tapasının nerde olduğunu biliyormudur?bajajın servisi evlere şenlikde yamahanınki 10 numeromu.Bırakın bunları.Boşverin artık.Fiyatını düşürmeye uğraşında bize iyilik yapın.Karalama kuralama ile olmaz bu işler.Sizin şansınıza motorunuz kötü çıkmış ben 2 adet pulsar aldım ikiside iyi idi.Peki bu motor bu kadar kötü neden peynir ekmek gibi satılıyor.
Daha motor satılmadan, tekeri ülkemizin güzel(!) asfaltına değmeden 38 sayfa olmuş başlık. Öyle yada böyle kendinden baya bahsettirdi bu dominar.
Bakalım hele bi satılmaya başlansın, kullanıcı yorumları da gelmeye başlasın, bizde gidip motoru bi test edelim, o zaman görürüz kalitesini, sürüş keyfini, o paraları edip etmediğini
Lak lak dan öteye gitmiyor bu aşamada tartışmalar
Beyler bırakın şu yok torku düşükmüş yok beygiri düşükmüş gibi laflari,nasil benim gibi herkes 7 bin küsürlü fiyatlardan 200ns almak için siraya girip aldiysa,bu motor icin psikolojik sınır olan 15.000-15.999 fiyatini duyan herkes yine bayilere yazdircakti ismini,bu fiyata satar mi?burasi turkiye hersey olabilir ama bana satamicak 2 sene beklememe ragmen))
Bakalım belki bu da sola çeker, eğrisi doğrusuna denk gelir bajajın. Ben hep söylüyorum, keşke kaliteli bir motor yapsaydı, servisleri de biraz daha işe yarar olsaydı da bende binmeye devam etseydim. Sonuçta pulsarı satıp üzerine 2014 model temiz pulsar alacak para koydum, gidip cbr aldım ve bunu isteyerek yapmadım. Her şeyden önce naked seviyorum, motorumun arkasına 33-35 litre topcase takmayı seviyorum. Keşke iyi çıksaydı, daha ne hayallerim vardı pulsarla yapılacak. Ön amortisörlere amortisör kötüğü takacaktım, alt sakalı söküp karter muhafaza yaptıracaktım, topcasein yanına yan çanta ekleyip üçlü çanta seti oluşturacaktım. Daha neler neler. Koltuğunu jel yaptıracaktım falan. Ama kardeşim, motor kötüydü, sevisi motordan daha kötüydü bende sattım. Öyle uğraşacak olduktan, tamirci tamirci motor gezdirecek olduktan sonra CBF500 var, ER5 var, var oğlu var.
Suç benim mi şimdi?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Ustam ben size katılmıyorum.motor o kadarda kötü değil.Ben 9500 km dir kullanıyorum şimdiye kadar bakim masrafları dışında masraf yapmadım
Ha servis hususunda haklısınız 4.44 cidden musterisini memnun eden bir servis değildi.benimde sıkıntılarım oldu. Ama bu servis yüzünden bütün servisleri kotulerseniz adil davranmış olmazsınız.Şu an itibariyle ben yaycilar servisine gidiyorum Mahmut usta cidden hem ilgili hemde bilgili bir insandır ve ustaligindanda memnunum.memnun kalmasaydım lazım olan parçaları internetten alıp eski ustama yaptırırdım.varsın garantiden çıksın, ama inanki motora güvendiğim için korkmadan bu kararı alırdım.
Kalitesine gelince belki Bir honda kalitesi yok ama siz motoru uzmedikce sizi üzecek bir motor değildir.
Sizi istemeden kırdıysam kusura bakmayın özür dilerim.Ama tamamen 4.44 kızıp bütün servisleri ve motoru kotulemeniz zoruma gidiyor.Keşke satmakta acele etmeseydinizde sorununuz güzelce çözülür yinede dilediğiniz motoru alsaydınız.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (1 üye ve 2 misafir)