Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Aralık 2016, 09:01
#341
bu konuya cevap yazmak istemiyodum aslında, ama kimse bana kızmasın. bu alete 13binden fazla para verilmez.
nasılki ns200, duke200 ün yarı fiyatına yakın girdiyse bunuda satabilmenin tek yolu duke390 ın yaklaşık yarı fiyatından girmektir.
şimdi burda 17-18 yazanlar inanınki 16bile vermezler, 16vereceğime dişimi sıkar duke390 alırım der diğer başlıkta.
gelelim bir diğer huhusa, ns200 duke200 ile kalite olarak değilse bile performans olarak mücadele edebilecek kapasitede bi motor. hem yakıtı az hem iyi uzuyo vs vs.
ama dominar tam bir hantal, duke390 ile baş etmesi imkansız bunuda gördük. e bunu alan adam 20sene binerim bu çok kaliteli motorda diyemiyor şuan (çünkü adamlar ilk kez 400cc yapıyor, ilk, öncesi yok, bu ilk).
sonuç olarak kimsenin fanatiği değiliz, sezarın hakkı sezarın ns200 tam bir f/p canavarı.
ancak dominar400, mt25 den daha performanslı gözükmüyor, daha kaliteli olacağıda muamma, e vergisi de daha yüksek, sonuç olarak 13bin kritik fiyat, neticede ilk kez 400cc motor yapıyorsun. müşteri elini taşın altına sokacaksa, en çokta bajaj ve kuralkan sokmalı diye düşünüyorum.
saygılarımla dostlar.
Reklamlar
-
28 Aralık 2016, 09:38
#342
mccxcix adlı üyeden alıntı
Türkiye'de yaşayan çoğu vatandaşın özelliği maalesef forumada yansıyor işte. Nedir bu? Okuduğunu anlamama, karşındakinin eleştirisine katlanamama ve kendi kendine olmayan birşeyi çıkartmak. Birincisi ben bu motoru şahsım adına gayet uzun zamandır bekliyordum; burada kimse bu motor "yavaşmış yaeiii", 250 cc lerle "kapışmaz yaeeeii" falan demiyor, genelimiz diyoruz ki; arkadaş adam fabrika verisinde 35 nm tork demiş 35 bhp beygir demiş, buna karşın şuana kadar izlediğimiz videolarda motorda torka dair birşey göremediğimizi ve herhangi bir 250 cc motorla ya da kendi motorları olan 200 ns ile aynı ölçüde hareket edecekse bu motora ne gerek olduğunu vurguladık... Yani adam bunu alacak ama ivmelenme, hız 200-250 cc ile aynı olacak, buna ekstra para verecek ve yıllık ödediği vergiyi yükseltecek... Ne uğruna, biz bunu söylüyoruz! Hatta kendi açıklamam, Duke 250'de 160 görüyordu, ama çevreyolunda ivmelenmesi yetmiyordu belli süre sonra, özellikle İzmir gibi büyük bir şehrin çevreyolunda. Yani yazılanları okuyun, 2-3 yorum bakıyorsunuz birisi "top speedciler geldi laf ediyor" diyor sonra kalıyorsunuz milleti zan altında bırakıyorusunuz, kimse bu motor yavaş son hızı yetersiz demedi, neden alınması gerekli 200-250 cc'den ne farkı varda boşuna vergiyi yükseltelim dedi... Bu kadar yorumun olmasının başka bir nedeni de; herkesin beklentisini Duke 390 ayarında tutmasından dolayı oldu, çünkü 200 NS ile Duke 200 hemen hemen aynı performansları gösteriyor. Saygılar, iyi geceler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Daha önce yazdıklarımdan bir örnek...
İvmelenmesinin 250 cc kadar olduğunun ispatı var mı elimizde ? Hiç gördük mü 250 cc motor ile yanyana kalkarken ? Hayır kimse görmedi. O torku zaten videolardan göremezsiniz, üzerine binince hissedeceksiniz. O vergi farkını işte o torka veriyorsunuz. Motor ağır olduğu için ilk kalkışının böyle olması normal ama ikinci veya üçüncü viteste yürürken gaz verildiğinde hiçbir 250 cc bununla kapışamaz. Neden kapışamaz çünkü sürüş esnasında kimse hızlanacağım diye birinci vitese düşmez. Dediğim gibi gerçek hayat 0-100'den çok farklı. Motorun ne kadar iyi hızlandığını şehir içi sürüş videolarından çok rahat görebiliyoruz. Ayrıca mesele sadece 0-100 müdür ? Ben de yukarıda bir sürü şey yazıyorum ama kimse okumuyor. Motor 250 cc Japon veya Duke 250 fiyatında olsa alınmaz mı ? Kullanıcılar ve test edenler, yorumlarında öve öve bitiremiyorlar, biz binmediğimiz motora karalama kampanyası başlattık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------
tozlu adlı üyeden alıntı
bu konuya cevap yazmak istemiyodum aslında, ama kimse bana kızmasın. bu alete 13binden fazla para verilmez.
nasılki ns200, duke200 ün yarı fiyatına yakın girdiyse bunuda satabilmenin tek yolu duke390 ın yaklaşık yarı fiyatından girmektir.
şimdi burda 17-18 yazanlar inanınki 16bile vermezler, 16vereceğime dişimi sıkar duke390 alırım der diğer başlıkta.
gelelim bir diğer huhusa, ns200 duke200 ile kalite olarak değilse bile performans olarak mücadele edebilecek kapasitede bi motor. hem yakıtı az hem iyi uzuyo vs vs.
ama dominar tam bir hantal, duke390 ile baş etmesi imkansız bunuda gördük. e bunu alan adam 20sene binerim bu çok kaliteli motorda diyemiyor şuan (çünkü adamlar ilk kez 400cc yapıyor, ilk, öncesi yok, bu ilk).
sonuç olarak kimsenin fanatiği değiliz, sezarın hakkı sezarın ns200 tam bir f/p canavarı.
ancak dominar400, mt25 den daha performanslı gözükmüyor, daha kaliteli olacağıda muamma, e vergisi de daha yüksek, sonuç olarak 13bin kritik fiyat, neticede ilk kez 400cc motor yapıyorsun. müşteri elini taşın altına sokacaksa, en çokta bajaj ve kuralkan sokmalı diye düşünüyorum.
saygılarımla dostlar.
Kendi sınıfında Duke serileri ile başedebilen motor yok. Dominar 400 sürüldüğünde emin ol MT25'ten kat be kat daha güçlü olduğu hissini verecek. Çift silindirlilerin bomboş olan alt devirlerinde bu motor onların 2 - 3 katı tork verecek. Hani bizde "Abi tek silindirlilerin torku çok iyi oluyor" klişesi vardır ya, aslında torkları daha iyi falan değildir. Torku etkileyen en önemli kriter silindir hacmidir. Tek silindirlilerin torkları da iki silindirliler kadar (aynı hacimde) ancak bunlar daha düşük devirlerde maksimum torklarını verdiklerinden gaza dokununca daha iyi gidiyor hissi verirler. Buna kullanıcının yorumu "motor çok güçlü abi" olur. Dominar 400'de ise hem motor tek silindirli, hem de hacimden dolayı tork 250'liklerin 1.5 katı. R25 veya MT25'in 15 Nm verdiği devirlerde bu motor 35 Nm veriyor. Duke 690'ın deli dolu bir motor olmasının sebebi de tek silindirli olması ve bu hissi vermesidir. Şu 0-100'lere takılmayın.
-
28 Aralık 2016, 10:30
#343
Bu motorda 35nm tork ve 35hp güç gözüküyor. MT25 ise 23nm tork ve 36hp güç var.
MT25'in videolarına bakarmısınız 140'tan sonra motor kesiliyor mu ivmelenme nasıl ?
Birde dominarın videolarına bakın 140'tan sonra motorun canı çıkıyor. Zaten 150-160 arası maksimum hızı düz yolda. Eğimli yerde yapılan 167 km hız aldatmaca.
Torktan bahsediliyor ancak bu motorda torka dair bir şey yok vites aralıkları da öyle uzun değil. 1. vites hariç diğer 2. ve 3. viteslerde 10-15 km arasında vites yükseltiyor 4. vites biraz soluklu.
Neyse gelir birileri test eder görürüz. Met edilen o ahım şahım 35nm tork nerdeymiş.
-
28 Aralık 2016, 10:56
#344
saygıdeğer dostum,
bahsettiğimiz motor hintli bir üreticinin fabrikasından çıkan ilk 400cc motor. İLK bak İLK.
yerden yere vurduğumuz çinliler bile yıllardır 600cc 2-4silindir su soğutmalı abs li makinaları satmaya çalışıyor (ve satıyor da bazen).
hindistan motorlarının kalitesini küçümsemiyorum, ancak bu iş risktir (ilk olduğu için).
misal şuan bir Türk firma otomobil üretip avrupa pazarına girse, elin İspanyolu (yada İtalyanı) senin arabanı yılların Alman markalarıyla aynı tutar mı? elbetteki tutmaz, sen naparsın maliyetine satar piyasa yaparsın. bu işler böyledir.
şimdi kalkmış yılların Japon ekolü markalarıyla, bajajın İLK 400cc motorunu kıyaslıyorsun. bakın tekrar söylüyorum, ben Japon fanatiği değilim ve fiyatlarını da pahalı buluyorum. Ancak kimse rüştünü ispatlamamış bu motora 17-18bin vermez, bakın 17-18 etmez demiyorum ama kimse o parayı vermez.
kendi adıma konuşayım, ben parayı kolay kazanmıyorum. 20-30bin km yapmamış, dağ tepe bayır gezmemiş, bütün sensörlerine yağmur değmemiş motora o parayı vermem (Japonda olsa vermem, kimse babamın oğlu değil). isterse 50nm tork yazsın, isterse 90nm yazsın, isterse 50hp güç yazsın. bu motorun vergiler dahil fiyatı 13bin Türk Lirası olmalıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
ayrıca dipnot: bu motorun Hindistan satış fiyatına baktım
2230$ (7780)tl , bayi karı, Hindistan içi nakliye ve vergiler dahil. ona göre hesaplayın.
3680$ (13000)tl bence kötü bir fiyat değil. Hindistan perakende fiyatının 5/3 katı.
-
28 Aralık 2016, 11:07
#345
Moderatör
Motor iyi gitmiyormuş.
160 km hızı geçmiyormuş.
MT 25 daha performanslıymış.
Torku bitikmiş.
Motor gelse de şu miş'ler muş'lar bitse artık.
-
28 Aralık 2016, 12:17
#346
ulan o kadar yazdim hepsi silindi
öncelikle kuralkan 1 e 3 olarak burada satıyor ns 200 800 dolar fabrika satış fiyatı olduğunu biliyoruz
2230 dolar hindistan perakende satış rakamı ise fabrika fiyatı 1115 dolar'dir kuralkan fiyatı en düşük 3345 dolar Türkiye satış rakamı olur en Yüksek fiyatıda ben bu motora 14 veririm,hayır ben 16,olmaz ben 18 üstüne takma dişlerimi veririm diyen salatalık lar belirleyecek
-
28 Aralık 2016, 12:33
#347
YasinC adlı üyeden alıntı
Bu motorda 35nm tork ve 35hp güç gözüküyor. MT25 ise 23nm tork ve 36hp güç var.
MT25'in videolarına bakarmısınız 140'tan sonra motor kesiliyor mu ivmelenme nasıl ?
Birde dominarın videolarına bakın 140'tan sonra motorun canı çıkıyor. Zaten 150-160 arası maksimum hızı düz yolda. Eğimli yerde yapılan 167 km hız aldatmaca.
Torktan bahsediliyor ancak bu motorda torka dair bir şey yok vites aralıkları da öyle uzun değil. 1. vites hariç diğer 2. ve 3. viteslerde 10-15 km arasında vites yükseltiyor 4. vites biraz soluklu.
Neyse gelir birileri test eder görürüz. Met edilen o ahım şahım 35nm tork nerdeymiş.
Hala öyle gözüküyor, böyle gözüküyor diyorsun. Bu iş gözükmekle falan olmaz. Dediğin gibi gelsin, sürünce herkes ne olduğunu görecek. Adamların sürerken ne kadar bastıklarını nereden biliyoruz ? İkincisi yolda eğim var mı onu nereden biliyoruz ? 400 cc bir motoru insanlar uğraşsalar bile 30 Nm torkun altında üretemezler. Bu işin doğasına, fizik kurallarına aykırı. Süren adamın biri tam olarak şöyle demiş "150'ye hiçbir efor sarfetmeden çıkıyor". Zaten vites lambası 150'de yanıyor, bana göre üzerine hiç çıkmasa da olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
tozlu adlı üyeden alıntı
saygıdeğer dostum,
bahsettiğimiz motor hintli bir üreticinin fabrikasından çıkan ilk 400cc motor. İLK bak İLK.
yerden yere vurduğumuz çinliler bile yıllardır 600cc 2-4silindir su soğutmalı abs li makinaları satmaya çalışıyor (ve satıyor da bazen).
hindistan motorlarının kalitesini küçümsemiyorum, ancak bu iş risktir (ilk olduğu için).
misal şuan bir Türk firma otomobil üretip avrupa pazarına girse, elin İspanyolu (yada İtalyanı) senin arabanı yılların Alman markalarıyla aynı tutar mı? elbetteki tutmaz, sen naparsın maliyetine satar piyasa yaparsın. bu işler böyledir.
şimdi kalkmış yılların Japon ekolü markalarıyla, bajajın İLK 400cc motorunu kıyaslıyorsun. bakın tekrar söylüyorum, ben Japon fanatiği değilim ve fiyatlarını da pahalı buluyorum. Ancak kimse rüştünü ispatlamamış bu motora 17-18bin vermez, bakın 17-18 etmez demiyorum ama kimse o parayı vermez.
kendi adıma konuşayım, ben parayı kolay kazanmıyorum. 20-30bin km yapmamış, dağ tepe bayır gezmemiş, bütün sensörlerine yağmur değmemiş motora o parayı vermem (Japonda olsa vermem, kimse babamın oğlu değil). isterse 50nm tork yazsın, isterse 90nm yazsın, isterse 50hp güç yazsın. bu motorun vergiler dahil fiyatı 13bin Türk Lirası olmalıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
ayrıca dipnot: bu motorun Hindistan satış fiyatına baktım
2230$ (7780)tl , bayi karı, Hindistan içi nakliye ve vergiler dahil. ona göre hesaplayın.
3680$ (13000)tl bence kötü bir fiyat değil. Hindistan perakende fiyatının 5/3 katı.
Konumuz şu anda motorun kalitesi değil. Makinası KTM Duke 390 tabanlı olduğu için ben o kadar şüpheli yaklaşmıyorum. Bajaj'ın NS200 ve RS200'den yeterince tecrübesi var. Bu motoru yaparken de mutlaka KTM'nin desteğini almıştır. Kalite demişken ben R25'i de kaliteli bir motor olarak görmüyorum. Inazuma'nın yanında oyuncaktır R25. R25'in yakıt pompası sorunu bu motorda çıksa bazı fanatik arkadaşlarımız motoru tefe koyarlardı. Şu anda benim asıl derdim burada bu motor NS200'le aynı performansta, alınca bir fark görmeyecek sanan arkadaşlarımız. Fiyatına gelince, Japon'ların hiçbirisi şu anda istenilen paraları etmezler, fuardan sonra da hiç etmeyecekler. Motor için hiç kimse 17 - 18 bin veririm demedi zaten. Herkes 15 - 16 bin'den bahsediyor. Bu motoru R25 ile aynı fiyata versinler, imkanım varsa saniye düşünmem alırım. Sırf ABS'si yüzünden bile ondan daha değerlidir. ABS'li R25 gelirse zaten 20 bin TL olacak. Bir tarafta 16 bin TL'ye 400 cc, diğer yanda 20 bin TL'ye 250 cc. Tercih sizin...
-
28 Aralık 2016, 12:44
#348
Şu konuyu zerre takip etmiyorum, ama sürekli üstte olması canımı sıkmakla birlikte en çok Kuralkan ve bajaj'a yarıyordur. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz. Fiyatı duke 390'dan 3000-4000 düşük fiyata satılacak bir motosiklet için birbirinizi yiyorsunuz. Duke390 nerdee Bajaj nerde. Ucuz mal alacak kadar zenginseniz diyecek lafım yok ama ben değilim. İsterse takla atsın hint malı çinden bir tık daha kalitelidir o kadar.
Pulsar NS'de gördük, boxerda gördük.
O kadar para varsa o köfte ama, 15bin bantlarına çıkıldıktan sonra da "e paramız anca buna yetiyor" diyen adamı döverler, ilk sopayıda en fakirimiz atar..
-
28 Aralık 2016, 13:21
#349
O zaman bu memlekette 250 cc motor olmasın kimse de almasın. Motorların fiyatları giderek suni olarak yükselirken (döviz artmadığı zaman da Japonlar zamlara devam ediyorlar) hala bu yüksek fiyatlı motorları yücelten söylemler forumda gırla gidiyor. Demiyorsunuz ki bu motor iyi çıkarsa fiyatı da uygun olursa belki Japonların biraz burnu sürter de fiyatlarını indirirler. Sadece 250'liklerin değil 600 cc sınıfının fiyatlarını da indirirler çünkü 400 cc motor insana yeter de artar bile. Dua edin de motor güzel çıksın, çok satsın.
Şunu da ilave edeyim, alan alsın hayrını görsün, beğenip alana lafım yok ama Duke 390 süper performansına ve kalitesine rağmen eski kasasıyla bana göre alınacak motor değildir. O yüzden fiyatı oymuş, buymuş çok ilgilenmiyorum. Bir motor rahat ve titreşimi az olmadıkça benim gözümde bir değeri yok. Yeni kasa daha rahat olursa (ki olacağına inanıyorum) başka şekilde düşünürüm. O yüzden Duke da Duke diyen ve sürmemiş olanlara bir kez binip o şekilde değerlendirmelerini tavsiye ediyorum. Binerken mümkünse hanım artçınız da olsun. Bu şekilde baktığım için ben Dominar'ı 400 cc'dek tek motor olarak görüyorum, destekliyorum ve uygun fiyatla satılmasını gönülden istiyorum.
-
28 Aralık 2016, 13:23
#350
Moderatör
CT.ATC adlı üyeden alıntı
Şu konuyu zerre takip etmiyorum, ama sürekli üstte olması canımı sıkmakla birlikte en çok Kuralkan ve bajaj'a yarıyordur. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz. Fiyatı duke 390'dan 3000-4000 düşük fiyata satılacak bir motosiklet için birbirinizi yiyorsunuz. Duke390 nerdee Bajaj nerde. Ucuz mal alacak kadar zenginseniz diyecek lafım yok ama ben değilim. İsterse takla atsın hint malı çinden bir tık daha kalitelidir o kadar.
Pulsar NS'de gördük, boxerda gördük.
O kadar para varsa o köfte ama, 15bin bantlarına çıkıldıktan sonra da "e paramız anca buna yetiyor" diyen adamı döverler, ilk sopayıda en fakirimiz atar..
O zaman orta direk ahalisi ölsündü, motora binmesindi,
yada hep 150 cc motora binsindi,
gidip Vulture alsındı, hayatın keyfini çıkarsındı.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
28 Aralık 2016, 13:24
#351
CT.ATC adlı üyeden alıntı
Şu konuyu zerre takip etmiyorum, ama sürekli üstte olması canımı sıkmakla birlikte en çok Kuralkan ve bajaj'a yarıyordur. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz. Fiyatı duke 390'dan 3000-4000 düşük fiyata satılacak bir motosiklet için birbirinizi yiyorsunuz. Duke390 nerdee Bajaj nerde. Ucuz mal alacak kadar zenginseniz diyecek lafım yok ama ben değilim. İsterse takla atsın hint malı çinden bir tık daha kalitelidir o kadar.
Pulsar NS'de gördük, boxerda gördük.
O kadar para varsa o köfte ama, 15bin bantlarına çıkıldıktan sonra da "e paramız anca buna yetiyor" diyen adamı döverler, ilk sopayıda en fakirimiz atar..
bende tam olarak bundan söz ediyorum, 16 veren adam zaten ne yapar eder 20ye tamamalar duke alır. bu motoru alacak kitle cbf yada ybr den yükselip 20bin parası olmayan adamdır, 13 verilir.
ktm'nin bajaja destek vermesi kadar saçma bi addaa daha olamaz, adam kendi pazarına giren adama niye yardım etsin? anca ortak olması lazım.
bakın tekrar ediyorum, benim iddaam bu motor çöptür bu motor gitmez vs vs karalamak değil. ama sonuçta muamma; çıkıpta kimse bu motor şöyle gider, torku canavardır, şöyle sağlam böyle kral demesin. binmediğiniz motoru göklere çıkardınız, verin 20bin alın o zaman ne diyim. ben olsam 13001 tl vermem.
-
28 Aralık 2016, 13:56
#352
Bajaj bayisinden bir arkadaş 15 16 bin tl civarlarına satılacağını söyledi ne kadar doğrudur bilinmez, yalnız pulsar 200 Ns sahipleri 15 bir verip de 400 cc olan bu motoru almaz diye düşünüyorum. Çünkü motosiklette ivmelenme de son sürat de zayıf. benim boy 1.83, kilom da 92; pulsar 200 Ns 120 km hızdan sonra çekişten düşüyor. bir defasında rampa aşağı 144 gördüm onun haricinde rüzgarın da etkisi ile 130 u zor geçiyorum. Amacım hız değil yalnız bana göre bir motosiklet 160 km hızda sıkıntısız yol alması lazım. Onun için bir sonraki motorum Honda cb 500 f olacak inş. Bunların haricinde gerçekten 15.000 bandında satılırsa güzel başlangıç motoru olabilir Dominar.
-
28 Aralık 2016, 14:04
#353
tozlu adlı üyeden alıntı
bende tam olarak bundan söz ediyorum, 16 veren adam zaten ne yapar eder 20ye tamamalar duke alır. bu motoru alacak kitle cbf yada ybr den yükselip 20bin parası olmayan adamdır, 13 verilir.
ktm'nin bajaja destek vermesi kadar saçma bi addaa daha olamaz, adam kendi pazarına giren adama niye yardım etsin? anca ortak olması lazım.
bakın tekrar ediyorum, benim iddaam bu motor çöptür bu motor gitmez vs vs karalamak değil. ama sonuçta muamma; çıkıpta kimse bu motor şöyle gider, torku canavardır, şöyle sağlam böyle kral demesin. binmediğiniz motoru göklere çıkardınız, verin 20bin alın o zaman ne diyim. ben olsam 13001 tl vermem.
sanırım bajajın ktm nin %31,72 hissesine sahip olduğunu bilmeden böyle bi mantık kurdun.
"Kasım 2007'de, Hint motosikler üretici Bajaj Auto Ltd, KTM Power Spor AG'nin (KTM Sportmotocycles AG'nin ana şirketi) %14.5 hissesini satın aldı. İki şirket KTM'nin su soğutmalı, 4 zamanlı 125 cc ve 250 cc motorlar için Bajaj'a know-how sağlayacağı, Bajaj'ın ise Hindistan ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerinde bazı KTM ürünlerin dağıtımı devralacağı, Bajaj`ın Kawasaki ile ortak KTM 125 Duke modelini üreteceği bir işbirliği anlaşması imzaladı. Aralık 2007'de Bajaj kendi hisselerini %20'nin üzerine çıkarttı. Bajaj Auto şu anda KTM'nin 31,72% hissesine sahiptir."
KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/KTM
-
28 Aralık 2016, 14:10
#354
snrdngurme adlı üyeden alıntı
Bajaj bayisinden bir arkadaş 15 16 bin tl civarlarına satılacağını söyledi ne kadar doğrudur bilinmez, yalnız pulsar 200 Ns sahipleri 15 bir verip de 400 cc olan bu motoru almaz diye düşünüyorum. Çünkü motosiklette ivmelenme de son sürat de zayıf. benim boy 1.83, kilom da 92; pulsar 200 Ns 120 km hızdan sonra çekişten düşüyor. bir defasında rampa aşağı 144 gördüm onun haricinde rüzgarın da etkisi ile 130 u zor geçiyorum. Amacım hız değil yalnız bana göre bir motosiklet 160 km hızda sıkıntısız yol alması lazım. Onun için bir sonraki motorum Honda cb 500 f olacak inş. Bunların haricinde gerçekten 15.000 bandında satılırsa güzel başlangıç motoru olabilir Dominar.
Düz yolda 151'i gördüm bikaç ay önce. Rüzgar da yoktu. Ancak bütün pulsarlarda km saatinde 8-10km fazla gösterme durumu var. 130'u zor geçiyorsanız aslında 123-125 civarı gerçek hızınız.
-
28 Aralık 2016, 14:17
#355
Bu başlık çok komik yahu Biri çıkıyo son sürat yok diyo,diğeri kim son sürat arıyo diyo.Biri çıkıyo 0-100 diğerlerine göre düşük diyo,diğeri kim 0-100 arıyor diyo
E ne aranıyo yav bu motorda ben anlamış değilim.Son sürat önemli değil,0-100 önemli değil 140 tan sonra tıkanması önemli değil ne önemli ben anlamadım.Bende savunmuyorum son süratı fakat şimdi merak edip birçok videosunu izledim youtube da,motorda ne buldunuz da bu kadar savundunuz anlamadım.
Bu paralara gelecekse arada ki ölü 150cc farkı için gidip alana saygı duyarım ama,şüphesiz mt25 alırım ben olsam.
-
28 Aralık 2016, 14:18
#356
enescanatar adlı üyeden alıntı
sanırım bajajın ktm nin %31,72 hissesine sahip olduğunu bilmeden böyle bi mantık kurdun.
"Kasım 2007'de, Hint motosikler üretici Bajaj Auto Ltd, KTM Power Spor AG'nin (KTM Sportmotocycles AG'nin ana şirketi) %14.5 hissesini satın aldı. İki şirket KTM'nin su soğutmalı, 4 zamanlı 125 cc ve 250 cc motorlar için Bajaj'a know-how sağlayacağı, Bajaj'ın ise Hindistan ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerinde bazı KTM ürünlerin dağıtımı devralacağı, Bajaj`ın Kawasaki ile ortak KTM 125 Duke modelini üreteceği bir işbirliği anlaşması imzaladı. Aralık 2007'de Bajaj kendi hisselerini %20'nin üzerine çıkarttı. Bajaj Auto şu anda KTM'nin 31,72% hissesine sahiptir."
KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/KTM
bir diğer kaynak ise 2013 itibariyle %47,96 hisseye sahip olduğunu yazıyor.
KAYNAK: https://en.wikipedia.org/wiki/Bajaj_Auto
-
28 Aralık 2016, 14:23
#357
enescanatar adlı üyeden alıntı
sanırım bajajın ktm nin %31,72 hissesine sahip olduğunu bilmeden böyle bi mantık kurdun.
"Kasım 2007'de, Hint motosikler üretici Bajaj Auto Ltd, KTM Power Spor AG'nin (KTM Sportmotocycles AG'nin ana şirketi) %14.5 hissesini satın aldı. İki şirket KTM'nin su soğutmalı, 4 zamanlı 125 cc ve 250 cc motorlar için Bajaj'a know-how sağlayacağı, Bajaj'ın ise Hindistan ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerinde bazı KTM ürünlerin dağıtımı devralacağı, Bajaj`ın Kawasaki ile ortak KTM 125 Duke modelini üreteceği bir işbirliği anlaşması imzaladı. Aralık 2007'de Bajaj kendi hisselerini %20'nin üzerine çıkarttı. Bajaj Auto şu anda KTM'nin 31,72% hissesine sahiptir."
KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/KTM
biliyorum dostum saol, ancak burada bir noktaya dikkat etmeni öneririm. bajaj ktm'nin hisselerinin bir kısmına sahip, ktm bajaj'ınkilere değil. yani bajaj motor satınca ktm bişi kazanmıyor, tam tersine ktm sattıkça bajaj kazanıyor. bu durumda bajaj, ktm'nin gelişimine yardımcı olmak isteyebilir (nasıl olacaksa), amma lakin ktm bajaj'ın daha fazla satmasını istemez. belki sahipleri amcaoğludur bilemem.
tek bildiğim hiçbiri benim babamın oğlu değil, nasılki pahalı olduğu için ktm almıyorsak pahalı olursa bajajda almayız olur biter. ama ucuz olursa hem kuralkan kazanır, hem müşteri kazanır. iyi satış demek yalnızca iyi kar demek değildir, iyi bir itibar ve güvenin göstergesidir.
bu konuya yazmak istemediğimi en başta (bu yüzden) belirtmiştim. sözüm buraya koşupta daha bırakın binmeyi canlı bile görmedikleri motoru savunan arkadaşlara; 16 olsda alın, 18 olsada alın, 20 olsada alın hatta böbrek felan satın öyle alın sizde çinliler gibi, yakında sonumuz bu nasılsa.
-
28 Aralık 2016, 14:29
#358
Lucas adlı üyeden alıntı
O zaman orta direk ahalisi ölsündü, motora binmesindi,
yada hep 150 cc motora binsindi,
gidip Vulture alsındı, hayatın keyfini çıkarsındı.
1.si Ben şu öğrenci halimle 2 ay çalışarak mondial vulture alabildim, kıçını biraz yırtan adamda alabilir.
Türkiyedeki 250cc 600cc bandındaki motosiklet fiyatlarının firmaların etkisi çok düşük olduğunu düşünüyorum. %18 KDV üzerinden %37 ÖTV alan devletin(Hükümete lafım yok böyle geldi böyle gidecek bize müstehak) ve Doların Türk parasına olan değeri(1e 3.5) ve bizim gelir durumumuz(Asgari ücretin bir amerikan vatandaşının 3'te 1'i kadar olduğu) ortada Japon yeni de Dolar karşısında artış gösterdi, yani double penetration. Savunduğum şey 3 kuruş parası olan adamın tutupta fantazilere kapılmak yerine, ekleyebiliyorsa 3 5 bişey daha alıp sağlamlığından emin olduğu aracı tercih etmesi. Zaten 3'ün 5'in hesabını yapan adamın yukarıda saydığım ekonomik şeytan üçgeninde Türkiye şartlarında lüks sayılabilecek 400cc 0 motosiklet ne haddine?3-5 model eskisini çok daha uygun fiyata alabilir fırsat kollayabilir ayrıca diyorum.
9.500 verip pulsar alacağıma gider 6 liraya er-5 alır üstüne 2lira harcar rektefiye piston + boya ne varsa alır canavar gibi sapasağlam motora binerim. Geri kalan 1.500 lira da aradaki 2 yıllık benzin litre farkına koyarım ve cebimde kalır yavaş yavaş veririm. Ama 2 yıl boyunca elimde adam gibi gücü kuvveti yerinde zart zurt stop etmeyen motor olur. Sizin benden daha tecrübeli olduğunuzu düşünüyorum ve saygısızlık yapmak istemem fakat insanımız kolaya kaçıyor. Armut piş ağzıma düş sapı da yukarıda olsun diyor. Kendi ürettiği çabaladığı emek sarfettiği birşey yok. Piyasa önüne ne sunarsa onu yiyor..
Şimdi kimse fakir görünmüyor ama toplumun %90ı fakir. Neden? Bankalarda birikmiş binlerce liralık borçtan. Şöyle düşünün, sen köyde tarla tapan uğraşan adamsın. Şehre geliyorsun 1.sınıf kumaştan alıp terziye diktirmek istiyorsun fakat kumaş çok pahalı diyorsun. Senin ne haddine 1.sınıf kumaşı giymek şu ekonomi durumunda. Alsan nerde giyeceksin tarlada çalışırken mi giyeceksin? Bu arada sen köyde tarla süren adamı mı aşağılıyorsun demeden Ziraat Mühendisliğini bitirmek üzereyim, çokca amcalarımla muhattap olup toprağa batıyorum, ve ilerde yapacağım meslekte bu olacak yani o adamlar benim velinimetim ve benden daha zengin en azından bağı bahçesi var sürüyor ekiyor biçiyor para kazanıyor. Şimdi hal böyleyken ben öğrenci halimle kumaş satın almamam lazım ama şartlarımı zorlayıp aldım, benzini zor koyuyorum. Kumaşı aldım ama giyecek yerim yok, giyilecek yere gidecek param yok. Ayağımızı yorganımıza göre uzatalım, uzatırkende akıllı tercihler yapıp yorganı hepten yakmayalım..
-
28 Aralık 2016, 14:56
#359
tozlu adlı üyeden alıntı
biliyorum dostum saol, ancak burada bir noktaya dikkat etmeni öneririm. bajaj ktm'nin hisselerinin bir kısmına sahip, ktm bajaj'ınkilere değil. yani bajaj motor satınca ktm bişi kazanmıyor, tam tersine ktm sattıkça bajaj kazanıyor. bu durumda bajaj, ktm'nin gelişimine yardımcı olmak isteyebilir (nasıl olacaksa), amma lakin ktm bajaj'ın daha fazla satmasını istemez. belki sahipleri amcaoğludur bilemem.
tek bildiğim hiçbiri benim babamın oğlu değil, nasılki pahalı olduğu için ktm almıyorsak pahalı olursa bajajda almayız olur biter. ama ucuz olursa hem kuralkan kazanır, hem müşteri kazanır. iyi satış demek yalnızca iyi kar demek değildir, iyi bir itibar ve güvenin göstergesidir.
bu konuya yazmak istemediğimi en başta (bu yüzden) belirtmiştim. sözüm buraya koşupta daha bırakın binmeyi canlı bile görmedikleri motoru savunan arkadaşlara; 16 olsda alın, 18 olsada alın, 20 olsada alın hatta böbrek felan satın öyle alın sizde çinliler gibi, yakında sonumuz bu nasılsa.
video izleyip bi motor hakkında kesin yargıya kesinlikle varmam. evet birçok arkadaş izlenen birkaç video dan yola çıkarak bu motor şöyle böyle, alınmaz edilmez, 16 olsa şöyle 17 olsa böyle 13 olsa vs vs. ben ise sadece bekliyorum fiyatının açıklanmasını. bajaj benim babamın oğlu değil ki burda sürekli savunmanın anlamı yok. ama sürekli karşı çıkmanın da anlamı yok. piyasada rekabet olacakki bunun faydası bizlere fiyat uygunluğu olarak yansısın. bence bekleyip burada test eden arkadaşların ya da motosiklet camiasında ismi olanların görüşleri referans alınmalı. video izleyerek motor hakkında kesin yargıya varmak bana göre yanlış. fiyat beklentim hakkında da yorum yapamam. diğer motorların fiyatlarına göre fiyat beklentisi oluşturmak ayrıdır, hak ettiği değeri belirlemek ayrıdır. gönül ister ki şu anda 12-20 bin tl fiyatlı motorlar çok daha uygun fiyatlara satılsın. pulsar200ns de çooook eleştirildi sayfalarca olumsuz yorumlar yapıldı ama kullanıcılarının çok büyük bir oranı motordan memnun. ben 25.000 km kullandım periyodik bakım hariç servise uğramadım. benim için bajaj iyi bir alternatiftir. şu japon firmalarını akıllandıracak firmaların piyasada olması hepimiz için avantaj. habire japon japon demenin manası yok. bajajın da benellinin de başka markaların da kaliteli, uygun fiyatlı ve iyi performanslı motorlarla piyasa olması kimin işine gelmez? bizim gibi kullanıcıların değil herhalde. bırakın da bajaj gibi firmalar daha iyilerini yaparak bize fayda sağlasın. varsın almayan yine almasın
-
28 Aralık 2016, 15:16
#360
enescanatar adlı üyeden alıntı
video izleyip bi motor hakkında kesin yargıya kesinlikle varmam. evet birçok arkadaş izlenen birkaç video dan yola çıkarak bu motor şöyle böyle, alınmaz edilmez, 16 olsa şöyle 17 olsa böyle 13 olsa vs vs. ben ise sadece bekliyorum fiyatının açıklanmasını. bajaj benim babamın oğlu değil ki burda sürekli savunmanın anlamı yok. ama sürekli karşı çıkmanın da anlamı yok. piyasada rekabet olacakki bunun faydası bizlere fiyat uygunluğu olarak yansısın. bence bekleyip burada test eden arkadaşların ya da motosiklet camiasında ismi olanların görüşleri referans alınmalı. video izleyerek motor hakkında kesin yargıya varmak bana göre yanlış. fiyat beklentim hakkında da yorum yapamam. diğer motorların fiyatlarına göre fiyat beklentisi oluşturmak ayrıdır, hak ettiği değeri belirlemek ayrıdır. gönül ister ki şu anda 12-20 bin tl fiyatlı motorlar çok daha uygun fiyatlara satılsın. pulsar200ns de çooook eleştirildi sayfalarca olumsuz yorumlar yapıldı ama kullanıcılarının çok büyük bir oranı motordan memnun. ben 25.000 km kullandım periyodik bakım hariç servise uğramadım. benim için bajaj iyi bir alternatiftir. şu japon firmalarını akıllandıracak firmaların piyasada olması hepimiz için avantaj. habire japon japon demenin manası yok. bajajın da benellinin de başka markaların da kaliteli, uygun fiyatlı ve iyi performanslı motorlarla piyasa olması kimin işine gelmez? bizim gibi kullanıcıların değil herhalde. bırakın da bajaj gibi firmalar daha iyilerini yaparak bize fayda sağlasın. varsın almayan yine almasın
temelde aynı şeyden bahsediyoruz, kuralkan 5bin tl kar edip 2bin adet satacağına 2bin tl kar edip 5bin tane satabilir. ama bunu şuana kadar hiçbir firma uygulamadı Türkiye'de. ben demiyorum japon firmaların distribütörleri harika, onlarda geleni kucaklama derdinde, ticaret bu.
ama ayırdına varmamız gereken bi konu var, subaru ile tata kıyaslıyorsunuz ve diyorsunuzki aynı paraya satılabilir sonuçta subaru pahalı satıyo niye ona laf etmiyosun. ben subaruya da laf ederim ama kusura bakmayın gidipte subaru parasına tataya binmem. yok daha iyi kaçıyomuş yok şöyle rahatmış felan. 2.0 motor tata almam 1.6 alırım ama subaru alırım. anlatmaya çalıştığımız konu bu. tata nasıl tatalığını biliyorsa bajajda bilecek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)