Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Aralık 2016, 21:19
#121
bence buna verilecek paraya ya mt 25 ya veya r 25 alınır bide tek silindir olması zıngır zıngır titrerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------
aslında özellik leri fena değil ama fabrikayon nasıl olur görcez r25 mt 25 gidişatıda fena değil yani
Reklamlar
-
15 Aralık 2016, 21:19
#122
aksoyy adlı üyeden alıntı
Bu işde bi yanlışlık olduğuna inanmak istiyorum. Ama hiç mantıklı değil ki 300 cc desen anlarım ama 400 cc deyince beklenti yüksek oluyor bir de ktm 390 ile kıyaslandığı için beklentimiz yükseldi şahsen benim aklımda böyle fikir oluşmuş du nasıl ns 200 duke 200 benzer çıktı aynısını bu motor içinde bekledim. Ama yine bi umut ülkeye gelsin bi test motorları çıksın ozaman belli olur. Fiyatı içinde çok konuşulmaya gerek yok 250 cc klasmanı için çıkarıldığı belli olduğundan fiyatı da 250 cc klasmanına yakın olur.
bende sizin gibi düşünüyordum 200ns gibi sınıfında performanslı bir motor olarak ancak bu değerler ile 250cc performansı bile çok zor. Hatta CBR250, GT250R gibi bir makine ile yan yana kalktığında arkada kalmak içten değil. Tork iyi dedik ancak 35nm torku nereye saklamışlar anlamadım.
-
15 Aralık 2016, 21:30
#123
aslında özellik leri fena değil ama fabrikayon nasıl olur görcez r25 mt 25 gidişatıda fena değil yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
aslında özellik leri fena değil ama fabrikayon nasıl olur görcez r25 mt 25 gidişatıda fena değil yani
-
15 Aralık 2016, 21:40
#124
YasinC adlı üyeden alıntı
bende sizin gibi düşünüyordum 200ns gibi sınıfında performanslı bir motor olarak ancak bu değerler ile 250cc performansı bile çok zor. Hatta CBR250, GT250R gibi bir makine ile yan yana kalktığında arkada kalmak içten değil. Tork iyi dedik ancak 35nm torku nereye saklamışlar anlamadım.
Ben bu motoru torku için düşünüyordum son surat benim için çok önemli değil genelde şehir içi kullandığım için 0-100 en azından 5.5-6.5 saniye olmasını bekliyordum
Cf 400 NK bundan daha performanslı 6.25 saniye 0-100
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
15 Aralık 2016, 21:50
#125
Mersin İl Temsilcisi
2004 er5 alırım buna binecegime
-
15 Aralık 2016, 21:57
#126
aksoyy adlı üyeden alıntı
Ben bu motoru torku için düşünüyordum son surat benim için çok önemli değil genelde şehir içi kullandığım için 0-100 en azından 5.5-6.5 saniye olmasını bekliyordum
Cf 400 NK bundan daha performanslı 6.25 saniye 0-100
Merakla bekliyorum Türkiye'deki tanıtımı ve test sürüşlerini. Ekrem ATA bey açıklama yapar belki. Bu kadar tork'un nereye hapsedildiğini.
Bende sizin gibi son sürat değil kesinlikle tork yani ivmelenmesini düşünüyordum. İnşallah mundar etmemişlerdir.
-
15 Aralık 2016, 22:51
#127
YasinC adlı üyeden alıntı
Merakla bekliyorum Türkiye'deki tanıtımı ve test sürüşlerini. Ekrem ATA bey açıklama yapar belki. Bu kadar tork'un nereye hapsedildiğini.
Bende sizin gibi son sürat değil kesinlikle tork yani ivmelenmesini düşünüyordum. İnşallah mundar etmemişlerdir.
İnşallah bakalım.
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
15 Aralık 2016, 23:28
#128
umutlarımız cf 400 nk ya kaldı
madem bu kadar kısacaklardı 400cc motor bloğu yapmanın anlamı yoktu 250cc çift silindirli bir motor koysalardı hem titreşim az olur hemde bundan daha verimli bir Motor olurdu
-
15 Aralık 2016, 23:41
#129
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
umutlarımız cf 400 nk ya kaldı
madem bu kadar kısacaklardı 400cc motor bloğu yapmanın anlamı yoktu 250cc çift silindirli bir motor koysalardı hem titreşim az olur hemde bundan daha verimli bir Motor olurdu
Bence biz beklentimizi çok yüksek tuttuk 200ns gibi olacak diye duşunduk.
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
15 Aralık 2016, 23:58
#130
Bence tek silindir olması hariç, inazuma karakterinde bir motor geliyor.
Ağırlığı ve yavaşlığı çok benzer olumsuz yönler.
Konforu iyi olursa ve ivmelenmesi de iyi olacak gibi bu anlamda olumlu yön olarak tercih edilir.
Inazuma da olmayan beygir gücünü de eklemişler, bu ağırlığın üstüne artçı ve çanta eklenince bayılmasın gibilerinden düşünebiliriz...
-
15 Aralık 2016, 23:59
#131
sürmeden etmeden bence boşa yorum yapmayın.pulsarda ns200 de bile 11 saniyedede 100 e çıkan var 8 saniyedede 100 e çıkan var.0 100 kmdeki motorun km neydi ? rodajı bitmişmiydi ? hava sıcaklığı ? sürücünün ağırlığı ? vs diye uzar gider.35 hp 35 torklu bir motorun 8 saniyede 100e çıkması facia.neye göre ölçülüyor onu bilmiyorum ama max hız da enteresan.örneğin bu veriler devir kesici uyarısında ulaşılan değerler olabilir.devir uyarısından sonra zaten sanırım ns200 bile 3000 devir çeviriyor.gelsin parasıda belli olsun görelim.ben asıl renklerine taktım gerçekten REZALETTT.
-
16 Aralık 2016, 01:07
#132
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
umutlarımız cf 400 nk ya kaldı
madem bu kadar kısacaklardı 400cc motor bloğu yapmanın anlamı yoktu 250cc çift silindirli bir motor koysalardı hem titreşim az olur hemde bundan daha verimli bir Motor olurdu
Evet haklısınız 400cc bir motosiklet için teknik verileri (gücü) vasat altı, olmamış Bajaj amca.
Buna da 200ns gibi 3 buji kullanmışlar...enteresan. 3 buji koyuncaya kadar 3bg ekleyedin daha İYİ olacaktı
-
16 Aralık 2016, 09:06
#133
YasinC adlı üyeden alıntı
Duke 390 da da 100km ye kadar 3 kez vites degisiyor ancak 5.5 saniyede cikiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
8 saniye civarlarında oda
"The company claimed top speed of the bike is 148 kmph and it can do the 0-100 kmph sprint in 8.23 seconds. Bajaj Dominar 400 is available in India with 2-channel ABS (Anti-lock Braking System). The key rivals of the bike in India are RE Himalayan, Mahindra Mojo 300, RE Classic 350, Benelli TNT 250 and KTM Duke 390."
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Bu performans değerleri rezalet.
https://ic.maxabout.us//misc/infogra...jpg/thumb/1100
http://ic.maxabout.us//misc/infograp...jpg/thumb/1100
Kilosunu görmemiştim. O zaman mevzu kısmen anlaşılıyor, 182 kg oldukça yüksek. Yalnız bu durumda vitesinin uzun oranlı tutulduğu anlamı da çıkıyor, o zaman da son hızının 148 km/saat olmaması gerekir. Demek ki son hız güçten dolayı değil, devir kesici ile böyle belirlenmiş demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
devir göstergesi 13.000 e kadar olan bir motorun kesicisi tahminen 11.000-12.000 aralığında bişeydir, son hızı düz hesap 150 olan makine bu hızı 11.000 devirde yapıyorsa 100 ile giderken 7.000 devir çevirecek demektir.
Yani 100 ile gitmek için deli gibi bağıracak motor. Nerde bunun konforu nerde bunun rahatlığı.
Tek silindirli motorun çevireceği en fazla (redline için söylüyorum) 9000 - 9500 devir falandır. Belki de ilk üç vitesi motoru şehir içinde rahatlatmak için uzun oranlı tuttular, o yüzden 0-100'ü bu kadar yavaş. Hız olarak da bu güçle 7000 devir civarında bile 140'ı görmesi gerekir. Ortada bir gariplik var, motor gücü ile performans değerleri bana göre tutarsız, bu torkun karşılığında bir şey görmemiz gerekir. Belki de esnekliği iyidir. Yani mesela 40 km/saat'ten başlayıp 120'ye kadar aynı viteste kopup gidiyordur. Motor Duke 390 sınıfında ama aynı karakterde olmadığı kesin. Sanki Inazuma havasında bir motor olacak gibi. Bana göre bunlar çok sorun değil, eğer uzun yolu rahatsa güzel olur. Oturup R25'lerle 0-100 yarışacak değiliz ama rahatsız edecek bir hantallık da olmamalı.
-
16 Aralık 2016, 09:18
#134
Neden bu tip reklamlara 4 silindir sesi koyarlarki..
-
16 Aralık 2016, 09:19
#135
Seko adlı üyeden alıntı
Sanki Inazuma havasında bir motor olacak gibi. Bana göre bunlar çok sorun değil, eğer uzun yolu rahatsa güzel olur. Oturup R25'lerle 0-100 yarışacak değiliz ama rahatsız edecek bir hantallık da olmamalı.
Aynı fikirdeyim,bu sebeple takipteyim..
-
16 Aralık 2016, 10:32
#136
Moderatör
400 cc motorun tek silindirli de olsa, 150 km hıza kadar soluksuz çıkarak 20 km daha hızlanma payı olmalı diye düşünüyorum.
Fakat yakıt ekonomisi için belirli ölçüde beygirden feragat edilmiş olabilir.
Sanırım bu motoru çok gitsin çok yaksın diye değil, normal gitsin az yaksın mantığı ile geliştirmiş Hint'li mühendisler.
Konuşmak için çok erken, yazılı veriler ile gaz kolunun verileri birbirini tutmayabilir.
Gaz kolunu açtığımızda yüzümüzde tebessüm oluşturabileceğini düşünüyorum ben yinede.
Teknik verilere çok takılmadan, sadece uygun fiyat ve servis ağı nedeni ile tercih edilebilir.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
16 Aralık 2016, 10:49
#137
Bekleyeni olarak bende güç kdnusunda hayal kırıklığı yaşadım ama SEKO arkadaşımızla aynı fikirdeyim, uzun yolcuyum ben öyle sokak yarışı filan hevesinde değilim, öte yandan bu güç kısımı yakıtı olumlu etkiliyecekse ki etkiler dünyünın en pahalı benzinini kullanan bir vatandaş olarak bunu göz önünde bulunduracağım tabiki. İkinci olarak fiyat beklentisi. Eğer aynı güçteki 250lik japonlardan ucuz değilse piyasada tutunması zor olacaktır. Şahsen ben öyle bakarım. Hindistan fiyatları çevrilmiş hali 7000-8000 tl arası olacak deniyor. Dediğim japonlardan 1-2 kağıt aşağı olursa satar. 3-4 aşağısı olursa piyasada başka markanın esamesini okutmaz. ayrıca cfnin 400 nksı giriyor öyle nsteki gibi kardan indirimi 2000-3000 yapacak şekilde satmaya çalışırlarsa kusura bakmasınlar. Bakalım görelim.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
16 Aralık 2016, 10:53
#138
Değerli arkadaşlar;
Öncelikle sektöre hayırlı olsun. Super Sport segmentinde toplamdaki pay büyüyor. Talep her geçen gün artıyor. 2016 yılında adetsel bazda % 8,35’e ulaştı. Önümüzdeki yıl bu segmentte güzel bir rekabet olacak. Bu rekabetten inşallah kullanıcılarımız karlı çıkacak.
Dün bildiğiniz gibi bu modelimizin Hindistan’da lansmanı yapıldı. Bizler de 26-28 Aralık tarihleri arasında Antalya’da yapacağımız bayiler toplantısında tanıtımını yapacağız. Bu tarihten sonra yoğun iletişim kanallarında ürün haberlerimiz olacak. Benim bu model ile iddialı söyleyebileceklerim;
1. Azami güç 35 PS değerine 8000 rpm, Maximum Tork değerine 6500 rpm’de ulaşmasının iyi anlaşılması gerekir. Bu değerler çok rahat bir sürüş demektir. Düşük devirde bile yüksek tork değerini hissetmenin keyfini yaşayacaksınız,
2. Titreşim konusunda Pulsar NS 200 modelimizden daha iddialı olduğu bize ifade edildi,
3. Özellikle sürüş tekniği açısından naked kıvraklığı ile advanter konforunun karışımı bir pozisyon dizayn edilmiş. Bu sayede uzun yollarda yorulmadan seyahat imkânı yakalanacak.
4. ABS, vites değiştirme göstergesi, 3 buji, 4 valf, full enjeksiyon, led sinyaller standart sunulacak.
Tüm bunlara rağmen biz biliyoruz ki siz değerli kullanıcılarımızın yorumları her zaman en muteber olacaktır.
Fiyat konusunu gerçekten belirlemedik. 250 cc üzeri en büyük handikap biliyorsunuz % 37 ÖTV tutarı. Fuarda fiyatının belirleneceğini umuyoruz.
Planımız ve hedefimiz MAYIS ayında hizmete sunmak.
Bu modelde çok iddialı olduğumuzu da ifade etmek isterim. Üzerinde gerçekten çok çalışıldı.
Saygılarımla…
-
16 Aralık 2016, 12:49
#139
Başarılar diliyorum Ekrem bey , %37 ye rağmen Piyasa da çok ciddi fiyat avantajı sunulacağını tahmin ediyorum .En azından bir sezon .
-
16 Aralık 2016, 12:50
#140
Bajaj TVS ve diğer bazı üreticiler Yüksek üretim rakamlarında kalite-fiyat performansı yüksek üretimler yapabiliyorlar.
Bu potansiyeli kullanmak isteyen premium markalar karşılıklı taahütler ile ürün ortaklıkları yapıyor.
Bu ürünlerde KTM ve BMW de olduğu gibi ürün dizayn grupları birlikte çılışıp son haline getirilip üretimdede sıkı kalite kontrolu yapılıyor.
Asıl Üretici kendi markası altında bu dizayn edilmiş ürünü aynen kullanamıyor.
Bu nedenle Duke lerin üzeride üreimi yapan Bajaj markası BMW lerin üzerindede TVS markası ile göremezsiniz.
Dominar da güç düşüklüğünün sebebi bundan kaynaklanıyor.Yapabilseydi firma Duke le aynı güçte üretimi yapardı..
Acaba aldıktan sonra KTM nin gücüne upgrade edilirmi buna bakmak lazım...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)