V15’in aynaları daha güzel duruyor. O da aklınızda olsun.
V15’in aynaları daha güzel duruyor. O da aklınızda olsun.
435e sigorta yaptırdım.
1600 civarı da kasko kestiriyorum full teminat anahtarlı çalınma dahil.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Aslında kasko lazım da gereksiz pahalı.Yoksa Türkiye şartlarında kesinlikle motor kaskolanmalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------
Bu arada 850km'deyim. Hafta sonu yağmurlu hava İstanbul'da. Şu rodaj bitsede bir abansak ne var ne yok. Emniyet şeridinden tem'de tırım tırım gidiyorum, orada bile taciz ediyorlar. En sonunda havaifişek koyacağım motora patlatacam bir yerlerinde :(
Ben de 90 km'ye geldim. Yarın 150 yi geçerim sanırım. 70-80 km hız aralığında tın tın gidiyorum ve arada gazlamak için sabırsızlanıyorum. Bu arada pulsar'a kıyasla çok daha kaliteli bir sürüşü var ve sesi de gayet tatminkar bence. Vites geçişleri gayet belirgin. Arka fren yavaş yavaş belirginleşmeye başlıyor. Aynalar biraz fazla alçak ve önce gidon yükseltme ile duruma bir bakıp belki ondan sonra yetersiz gelirse ayna uzatma ile halledicem. Farları gece sürüşünde çok iyi aydınlatıyor.
Ben akşam aldım motoru ruhsat plaka yok henüz, sabah çıkartacağım. 5-6 km falan kullandım yavaş yavaş. Trafikte aralarda zorlamadı, ağırlığına alışmak zaman alır diyordum ama 1 haftaya tamadır o iş. Gündüz olmasına rağmen selektör fena, ateş ediyor resmen kornası çok dit tarafta kalmış ama onu değiştireceğim çanta demiri ve jant stiker sipariş verdim. Gidon yükseltmeyi de bayiden kendime hediye istedim, verdiler. Yarın da 170 liralık devasa koruma takozundan sipariş vereceğim, ben rahat duramam yatırırım bu motoru :D Lastikler için önümüzdeki ayı bekliyorum mecbur kredi kartları biyere kadar dayandı :D
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Gidon yükseltme yetmiyor. Aynalar halen tırt kalıyor. O dediğin devasa koruma takozlarını merak ettim. Linki var mı acaba?
Bu arada gidon yükseltme biraz sıkıntılı diyorlar kablo açısından. Takanlar düşüncelerini paylaşırsa sevinirim. Bir de hangisini taktıklarını tabii.
http://www.**********.com/urun/honda...idon-yukseltme
Bu takılı benim Dominar'da. Hayırlı olsun Beyaz renkleriniz. Ben en uyuz olduğum Mürdüm'e kaldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
Lakin 3,5cm mi yoksa 5cm mi bilmiyorum. Daha teslim almadan sipariş vermiştim ben. Direk öyle takılı vaziyette aldım.
http://www.gp kompozit.com/urun/honda-nc-700-750-gidon-yukseltme onlara inat böyle yazarım bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
gp kompozit bitişik yazılacak.
Geçtiğimiz haftasonu İstanbulda lodos vardı ve o havada karşıya geçmem gerekiyordu,sağdan sola doğru vuran rüzgar ve köprü ayaklarında yaşadığım rüzgar tokatına rağmen motorun ağır olmasının ve torklu olmasının avantajını bizzat hissettim diyebilirim Videoda yaşadığım olayı belki bir nebze hissedebilirsiniz,rodajda olmam sebebiyle de yüksek devir çevirmedim bu da durumu zorlaştırdı diyebilirim...Lütfen rüzgarlı havalarda köprülere ve viyadüklere dikkat edelim,tekeriniz düz bassın.
https://www.youtube.com/watch?v=7vqqs8F-r7U
Gp kompozit çanta demiri N11den 148TL kargo bedava
RS200 koruma takozu
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Ben o takozu motoru taksam; İstanbul’da şekillendirmediğim araba kalmaz. Yada bir tırın bir yerine çarpar bende altına girerim. Çok tehlikeli bence.
Bugün 300 km'ye geldim. Depoda 2 diş benzin kaldı. Herhalde 350 km falan yapacak bu gidişle. Ama tabii motor rodajda olduğu için 80-90 km hızı geçmedim. Fakat 90 üstü biraz titreşim var gibi. Bu arada 4500-5000 devirde 90 km hızda gidiyor 6. viteste.
1019km deyim. Her mecburi sollama da 90'ı geçtiğimde kendinden geçiyor makine ama benim halen umudum var 2000-2500km geçsin ne olur ne olmaz die bir daha yağ değişimine gidip sonra hunharca basasım var...
Fotoğraf açısından öyle gözüküyor. Trafikte kullandım sıkıntı yok normal demirle aynı hizada. sadece uç noktası yere daha yakın olduğu için düştüğünde motor daha yukarda kalacak. Normal demire göre de daha sağlam. Elle oynatmak mümkün değil. Gerçi normal demir de pulsarlarınki gibi geniş değil dar olduğu için onlara göre daha zor eğilir ama kg farkını da göz önüne alırsak bu benim daha çok içime sindi.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)