Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Aralık 2016, 23:01
#161
hamzarat adlı üyeden alıntı
anladığım kadarıyla yeterince iyi domalırsanız 170 falan yapar
dyona bile çıkarsan devir kesici 161 yada 163 daha ötesine geçilmez.zincir dişli vs değiştircen.kişiden kişiye değişir domalma tabi.
Reklamlar
-
16 Aralık 2016, 23:01
#162
Renk konusunda motorları canlı görmeden yorum yapmam bende beyaz pulsar var, pulsarı almadan once hep siyah rengine bakıyordum beyaz rengini fotolardan baktığım da hiç hoşuma gitmemişti taaki yanına gidip görene kadar ben bordo ile beyazını beğendim.
-
17 Aralık 2016, 09:19
#163
Muhammett adlı üyeden alıntı
Motosikletim ninja250r 14 rpm'de kesiciye giriyor 7 bin rpm'de 100kmh ile gidebiliyor. Max tork 8.2 rpm de veriyor ve 8.2 rpm'de 115 civarı bir hızla gidiyor. Max güç 11rpm'de 33ps ve 14 rpm'de motorun 200kmh çıkma potansiyeli var çünki yeterli devir var. Bu bahsettiğim motosiklet 249cc sizin iyi dediğiniz motosiklet 370 küsürcc sizcede yetersiz değilmi?
Bakın, son hızı etkileyen bir sürü faktör vardır ve birincisi de rüzgar direncidir. Öncelikle 14 bin devire çıkarsa 200 yapacak olan Ninja o devire kadar zaten son viteste çıkamaz çünkü gücü yetmez. Rüzgar direncinin de bir naked motor ile SS motorda aynı olmadığını biliyorsunuz. 148 km/saat bu hacimdeki motor için düşük ancak eğer bu değeri, adamın motorun üzerine yatmadan yaptığı bir değer olarak vermişse çok da kötü değil. Bunu motor geldiğinde ve test edildiğinde göreceğiz. Bayiler toplantısında umarım deneyip yayınlayan çıkar. Ayrıca firmalar yukarıda da belirtildiği gibi hiçbir zaman gerçek hız değerini yazmazlar çünkü yazılanı yapamayan çıkarsa olay olur. Eminim 148 km/saat hızı herkes kesin olarak her koşulda görebilecektir. Biz KTM Duke 390'ın son hızını nereden biliyoruz ? Testlerden değil mi ? KTM bunu teknik özelliklerde asla yazmıyor. Keşke Bajaj da yazmasaydı, bunları hiç tartışmasaydık.
Son olarak da şunu diyeyim, Ninja 250'den inip bu motora binildiğinde vereceği his CBF150'den inip 250 cc motora binme hissi gibi olacaktır. Bunu deneyince göreceksiniz.
Motorun sesinin sahte olduğunu düşünenler aşağdaki videoda 5:30'a alıp dinleyebilirler. Yine atıyor gibi görüneceğim ama duyduğum sesin içinde yüksek devirlerde titreşimden kaynaklanan "tırtlama" sesi çok az. Yani titreşim olarak pek sıkıntı olmayacağını düşünüyorum. Bahsettiğim sesi Duke 390'da rahatlıkla duyabilirsiniz ve o çok titriyor.
https://m.youtube.com/watch?v=QkDT4B...ature=youtu.be
-
17 Aralık 2016, 09:50
#164
14 hadi max.15 olursa düşünmeden alınır... tam şehir için...bajaj ın yakıt tüketimi ortada, bu da 100 kmde 3.5-4lt yakar, kaçmaz bi makine 14 e
-
17 Aralık 2016, 10:51
#165
Seko adlı üyeden alıntı
Bakın, son hızı etkileyen bir sürü faktör vardır ve birincisi de rüzgar direncidir. Öncelikle 14 bin devire çıkarsa 200 yapacak olan Ninja o devire kadar zaten son viteste çıkamaz çünkü gücü yetmez. Rüzgar direncinin de bir naked motor ile SS motorda aynı olmadığını biliyorsunuz. 148 km/saat bu hacimdeki motor için düşük ancak eğer bu değeri, adamın motorun üzerine yatmadan yaptığı bir değer olarak vermişse çok da kötü değil. Bunu motor geldiğinde ve test edildiğinde göreceğiz. Bayiler toplantısında umarım deneyip yayınlayan çıkar. Ayrıca firmalar yukarıda da belirtildiği gibi hiçbir zaman gerçek hız değerini yazmazlar çünkü yazılanı yapamayan çıkarsa olay olur. Eminim 148 km/saat hızı herkes kesin olarak her koşulda görebilecektir. Biz KTM Duke 390'ın son hızını nereden biliyoruz ?
KTM, 0-100km hızlanma ve maksimum hız değerlerini söyledi. Hatta yanlış hatırlamıyorsam 169+km gibi bir değer yazıyordu duke için.
Hyosung GT250 naked ile GT250R arasında hız olarak hiç fark yok. İkisi de 160km hızı çok rahat görüp 170km'yi geçebiliyor.
SS400 çıktığında performans olarak arada açık bir fark varsa bilin ki bu motor yazılım ile kısıtlanmış.
Çünkü pulsar 200ns ile 200r arasında performans olarak fark yok. Alacak birisi performansa bakıyorsa fazladan para vermeyip 200ns alıyor. ABS için maalesef çoğu kişi için hala olmasa da olur düşüncesinde.
Ben bu motoru uzun yol için düşünüyordum. Ankara'da çevre yolunda da ezilmemek için düşünüyordum. Hala düşünüyorum dediğiniz gibi umarım bayi toplatınsın da birisi merak ettiğimiz bu konuları aydınlatır.
-
17 Aralık 2016, 11:54
#166
Tanıtım videosun baktım, orada tam 8 bin devirde 106 ile gidiyor ama vites 5 mi yoksa 6 mı ondan emin değilim. Göstergede redline olmadığı için anlayamıyorum.
-
17 Aralık 2016, 12:47
#167
Seko adlı üyeden alıntı
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :
Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG
Dominar 400 :
Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG
Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.
Çok doğru bir yorum, insanlar sadece beygire bakıyorlar ancak dominarın torku, daha önemlisi o torku bu denli düşük bir devir bandında vermesi onu ara hızlanmalarda çok esnek ve kıvrak bir makina yapacak gibi. Ancak fiyatının uygun olması lazım, ns200 ve 150 serileri sıfır sorun makineler değildi. Ufak tefek sorunlar olmasına rağmen, 150ns kullanıcısı olarak son kararım fiyat açıklanmasıyla olacak.
-
17 Aralık 2016, 12:54
#168
Seko adlı üyeden alıntı
Tanıtım videosun baktım, orada tam 8 bin devirde 106 ile gidiyor ama vites 5 mi yoksa 6 mı ondan emin değilim. Göstergede redline olmadığı için anlayamıyorum.
Siz dedikten sonra bende dikkat ettim ekranın sağ alttaki vites göstergesi rakamı mı değil mi çıkaramadım
-
17 Aralık 2016, 13:01
#169
Bu motor inazumanın 400 cc tek silindir versiyonu gibi
Hız yok, güç var umarım konfor da vardır.
Kuralkan alış fiyatlarında ötv yi düşünerek, sağlam pazarlık yaparak düşürüp,
Yol, gümrük masrafları eklemeden kar koymadan kdv ve ötv yi ödedikten sonra motorları üstüne alırsa sonra satış fiyatı belirlerse............
14-15
Aksi halde herkes 18 e hazır olsun
-
17 Aralık 2016, 13:28
#170
cagiran adlı üyeden alıntı
Bu motor inazumanın 400 cc tek silindir versiyonu gibi
Hız yok, güç var umarım konfor da vardır.
Kuralkan alış fiyatlarında ötv yi düşünerek, sağlam pazarlık yaparak düşürüp,
Yol, gümrük masrafları eklemeden kar koymadan kdv ve ötv yi ödedikten sonra motorları üstüne alırsa sonra satış fiyatı belirlerse............
14-15
Aksi halde herkes 18 e hazır olsun
18'e ülkemiz şartlarında çok zor...
-
17 Aralık 2016, 16:08
#171
Evet 18 bin yüksek kalır.
-
17 Aralık 2016, 18:33
#172
-
17 Aralık 2016, 19:58
#173
cagiran adlı üyeden alıntı
Çok iyi denk gelmiş bugün bende aradım ancak denk gelmemiştim. Videoyu indiriyorum kaldırılabilir belki. Teşekkürler paylaşım için.
-
17 Aralık 2016, 20:31
#174
YasinC adlı üyeden alıntı
Çok iyi denk gelmiş bugün bende aradım ancak denk gelmemiştim. Videoyu indiriyorum kaldırılabilir belki. Teşekkürler paylaşım için.
Rica ederim, yorum yazdım topspeed vs sordum
174km/h yazmış birisi
-
17 Aralık 2016, 20:38
#175
1. vites 4000 devirde 25km
2. vites 8000 devirde 61km
Videonun devamında konuşmalardan dolayı ve ekranın parlamasından dolayı ayırt edemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------
Bir video var paylaşılan yine ancak sanırım fake ekran değişik.
https://www.youtube.com/watch?v=PyHNXFYrOds
-
17 Aralık 2016, 21:16
#176
cagiran adlı üyeden alıntı
Rica ederim, yorum yazdım topspeed vs sordum
174km/h yazmış birisi
Videonun altındaki açıklamalarda da fabrika verisi 148, adamın verisi 170+ yazmış eleman.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Yeni bir test sürüşü daha buldum :
Motor neredeyse rölantide 30 km/saat hızla gidiyor.
-
17 Aralık 2016, 21:33
#177
-
17 Aralık 2016, 22:43
#178
Pulsar 200Ns'nin son hızı 136 yazıyor ama üstüne çıkabiliyor, çok önemli değil. Torku çok çok iyi otobanda dayak yemeyiz en azından bu motorla o bile gayet yeterli. Şöyle ki; 120-130 km/h ile sabit seyredip gerekirse sollamaya rahat çıkabileceğiz. Hani boşuna şu kadar yapıyo diye sallamak çok yersiz, ki daha binemedik, göremedik son hızını. fiyatı uygun olursa alırım artık.
-
17 Aralık 2016, 22:49
#179
video,ları bende izledim anlatan kişi sadece motoru övmüş bize sadece övmeyecek gerçek bir motorcu gözlemi lazım
-
18 Aralık 2016, 00:15
#180
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Yaw Seko kardeş...148km/h top speed'i olan bir motosikletle uzun yolda yada otobanda hangi araçla oyun oynamayı düşünüyorsun çok merak ettim? /(tabii Anadolu'nun ücra köşelerinde kuş serisi Tofaşları saymazsak)?
tofaşları saymazsak??? bizim orada 200km/h hız yapmayan Tofaş'ı sahibinden e koyuyorlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
karaca3 adlı üyeden alıntı
bunu bilmem ama ns 200 7.000 devirde 100 km sürat yapıyor.
valla hocam göstergede görünen 13.000 rpm korkuttu beni...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (1 üye ve 11 misafir)