Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Mart 2018, 18:11
#1741
Norton772 adlı üyeden alıntı
somut rakamlar yazsaydiniz ya su su degisti su kadar tuttu diye. daha anlasilir olurdu. bakim araligi ne r25'in bu arada?
valla r25 için r4 performans yağı ile birlikte 1000km rodaj bakımına 180tl verdim 2017 haziran ayı.normal yağ ile 140 150 tl tutuyordu.dominar 1000km yani rodaj bakımına ağustos yada eylül 2017 ayında 210 tl ödendi.en son 5000km pulsarımdada böyle enteresan çıkmıştı kendi yağımı kendim götürmüştüm yalan olmasın 110 100 tl gibi bir rakam çıkmıştı çok oluyor tam hatırlamıyorum ama 'yağı götürdük niye bölye çıktı' diye kendi kendime söylenmiştim ordan hatırlıyorum.1 ay içinde 5000 km bakımına giricek dominar burdan ücretini ve yapılan işlemleri yazarım.r25in bakım aralığı 1000de rodaj daha sonra 5000 10000 15000 şeklinde gidiyor 5binde bir.
Reklamlar
-
27 Mart 2018, 18:43
#1742
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi
-
27 Mart 2018, 18:56
#1743
burak burk adlı üyeden alıntı
valla r25 için r4 performans yağı ile birlikte 1000km rodaj bakımına 180tl verdim 2017 haziran ayı.normal yağ ile 140 150 tl tutuyordu.dominar 1000km yani rodaj bakımına ağustos yada eylül 2017 ayında 210 tl ödendi.en son 5000km pulsarımdada böyle enteresan çıkmıştı kendi yağımı kendim götürmüştüm yalan olmasın 110 100 tl gibi bir rakam çıkmıştı çok oluyor tam hatırlamıyorum ama 'yağı götürdük niye bölye çıktı' diye kendi kendime söylenmiştim ordan hatırlıyorum.1 ay içinde 5000 km bakımına giricek dominar burdan ücretini ve yapılan işlemleri yazarım.r25in bakım aralığı 1000de rodaj daha sonra 5000 10000 15000 şeklinde gidiyor 5binde bir.
acaba dominar yag miktari mi fazla? hic dikkat etmedim kac lt yag aliyor diye. ama soyle bir sey de var bir vasitanin bulundugu segment arttikca bakim masraflari da artar. neticede 400 cc. bir de her marka ve modelde bazi bakim araliklari daha fiyatli olabiliyor. bakmak lazim neler degisiyor diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi
pulsar cok yukarida kavrayip direk kitliyordu. bu ona gore daha altta ve daha soft. pulsar'in frenini cok ustte rahatsiz edici buldugum icin ve bu yuzden cok kolay kitledigi icin bir ayarla daha altta tutmaya baslamisti.
-
27 Mart 2018, 18:59
#1744
[QUOTE=Norton772;4308761]acaba dominar yag miktari mi fazla? hic dikkat etmedim kac lt yag aliyor diye. ama soyle bir sey de var bir vasitanin bulundugu segment arttikca bakim masraflari da artar. neticede 400 cc. bir de her marka ve modelde bazi bakim araliklari daha fiyatli olabiliyor. bakmak lazim neler degisiyor diye.[COLOR="Silver"]
tam hatırlamıyorum ama r25in daha fazla 2 silindir olduğundan dolayı fark ediyor hacimden ziyade
-
27 Mart 2018, 19:15
#1745
Bana göre Dominar'ın freni çok yumuşak. Oktay Motor böylesine alış dedi arka fren için ama ön fren felaket geliyor şuan. Lakin bakım kitapçığına da baktım şu rodaj muhabbetine. İlk 1000km 4000rpm, 1000-2000km arası 5000rpm de git diyor. Bugün max 5000rpm de gittim. yarın 4000'e düşmeye çalışacam. Gerçekten illet bişey. neyseki 110km oldu bile. Gelecek haftaya ilk bakımına girer bu motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
1,5lt yağ alıyormuş Dominar.
Şu uzun far işaretinin sebebi nedir?. Bir kullanıcısı el atsa konuya güzel olacak
-
27 Mart 2018, 20:13
#1746
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi
Yinede sellektör atıyor.
Ben firende hiç sıkıntı yaşamadım.İki parmakda gayet iyi iş görüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bana göre Dominar'ın freni çok yumuşak. Oktay Motor böylesine alış dedi arka fren için ama ön fren felaket geliyor şuan. Lakin bakım kitapçığına da baktım şu rodaj muhabbetine. İlk 1000km 4000rpm, 1000-2000km arası 5000rpm de git diyor. Bugün max 5000rpm de gittim. yarın 4000'e düşmeye çalışacam. Gerçekten illet bişey. neyseki 110km oldu bile. Gelecek haftaya ilk bakımına girer bu motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
1,5lt yağ alıyormuş Dominar.
Şu uzun far işaretinin sebebi nedir?. Bir kullanıcısı el atsa konuya güzel olacak
Uzunları kapatıp sağ elcikten normal farı açabiliyorsunuz.Oraları kurcala göreceksin.
-
27 Mart 2018, 21:09
#1747
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi
Sağ düğmeden uzunları açma sol kısımda hem sellektör hemde uzun kısa düğmesi var.
ABS devreye giriyor olabilir mi. Evet haklılık payı var Pulsar da bastın mı kilitleyecek gibi olurdu ABS li kullanmadım normal olan için diyorum. Hidrolik eksik değil. Daha önce ABS li ve kombine ABS kullanmadığım için ne desem bilemiyorum.
Motor yeni olduğu için veya ağırlık merkezinden olabilir balatadan olabilir istersen bir ara baktırırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
Mt25 r25 aynı ya 1,8 yada 2,1litre yağ alıyordu dominar 1,5 litre yağ alıyor.
-
28 Mart 2018, 08:38
#1748
150km oldu bile 4000rpm de gitmek için kasıyorum trafik olan yerde. Olmayan yerlerde 5000rpm, çok sıkıştıran olursa bayi anlık olarak 6000-6500rpm bandına çıkıp inebilirsin dedi. Alet rodaj döneminde zora sokmuyor pek beni o açıdan güzel. Titreme olayına gelince şuanlık ya alıştım yada titremesi azaldı. Büyük ihtimalle bir dahaki hafta içi ilk bakımına girecek kanımca. Bakalım hayat neler gösterecek? Fakat cidden frenleri hiç hoşuma gitmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Ha bide 150km de yarı depoya geldi. Birde bu aletin deposuna benzin pompası girmiyor mu? Ona göre pompacı arkadaşlara zorlamamaları için telkinde bulunmam lazım.
-
28 Mart 2018, 09:04
#1749
Pompa benzin deposuna girmiyor, illa tutmaları gerek Bir yönden iyi bırakıp gitme gibi bir durum oluşmuyor.
Frenleri neden beğenmediniz?
-
28 Mart 2018, 09:04
#1750
Angrypower adlı üyeden alıntı
150km oldu bile
4000rpm de gitmek için kasıyorum trafik olan yerde. Olmayan yerlerde 5000rpm, çok sıkıştıran olursa bayi anlık olarak 6000-6500rpm bandına çıkıp inebilirsin dedi. Alet rodaj döneminde zora sokmuyor pek beni o açıdan güzel. Titreme olayına gelince şuanlık ya alıştım yada titremesi azaldı. Büyük ihtimalle bir dahaki hafta içi ilk bakımına girecek kanımca. Bakalım hayat neler gösterecek? Fakat cidden frenleri hiç hoşuma gitmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Ha bide 150km de yarı depoya geldi. Birde bu aletin deposuna benzin pompası girmiyor mu? Ona göre pompacı arkadaşlara zorlamamaları için telkinde bulunmam lazım.
2017 pulsarın deposunada pompa girmiyordu bunada girmiyor.Daha iyi başında bekliyor,bırakıp gidemiyor.
Dominarın firenleri gerçekten çok iyidir.500 km geçmeden 6 bin devri geçmeseniz iyi olur.
-
28 Mart 2018, 09:14
#1751
Frenler bana pek bir süngerimsi geldi. Hele ki arka freni basmak için neredeyse ayağımın ucunu baya bir basmam gerekiyor. İlla bir dengesiz motoru sokuşturmaktan zevk alıyor. 5000rpm üstüne max 10sn çıkmışımdır. Ona da yapacak bişey yok
Frenlerini 500-750km bakım aralığında götürüp göstereceğim. Abartısız V15 gözümde daha güzel fren yapıyordu
-
28 Mart 2018, 10:47
#1752
Angrypower adlı üyeden alıntı
Frenler bana pek bir süngerimsi geldi. Hele ki arka freni basmak için neredeyse ayağımın ucunu baya bir basmam gerekiyor. İlla bir dengesiz motoru sokuşturmaktan zevk alıyor. 5000rpm üstüne max 10sn çıkmışımdır. Ona da yapacak bişey yok
Frenlerini 500-750km bakım aralığında götürüp göstereceğim. Abartısız V15 gözümde daha güzel fren yapıyordu
v15'i test mi ettin? ettin ise nasil cok merak ediyorum aslinda. gidisi, titresimi, durusu falan aklimda kalan bir modeldi.
-
28 Mart 2018, 11:04
#1753
Angrypower adlı üyeden alıntı
Frenler bana pek bir süngerimsi geldi. Hele ki arka freni basmak için neredeyse ayağımın ucunu baya bir basmam gerekiyor. İlla bir dengesiz motoru sokuşturmaktan zevk alıyor. 5000rpm üstüne max 10sn çıkmışımdır. Ona da yapacak bişey yok
Frenlerini 500-750km bakım aralığında götürüp göstereceğim. Abartısız V15 gözümde daha güzel fren yapıyordu
Motoru sıfır aldığımda bende de aynı şekildi frenler biraz sert geç tutuyormuş gibi geliyordu. Diskler henüz çizilmediği ve balatalar yeni olduğu için yapar denmişti bana haklı da çıktılar , frenleri kullandıkça hiçbir sorun kalmadı
-
28 Mart 2018, 12:32
#1754
Angrypower adlı üyeden alıntı
150km oldu bile
4000rpm de gitmek için kasıyorum trafik olan yerde. Olmayan yerlerde 5000rpm, çok sıkıştıran olursa bayi anlık olarak 6000-6500rpm bandına çıkıp inebilirsin dedi. Alet rodaj döneminde zora sokmuyor pek beni o açıdan güzel. Titreme olayına gelince şuanlık ya alıştım yada titremesi azaldı. Büyük ihtimalle bir dahaki hafta içi ilk bakımına girecek kanımca. Bakalım hayat neler gösterecek? Fakat cidden frenleri hiç hoşuma gitmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Ha bide 150km de yarı depoya geldi. Birde bu aletin deposuna benzin pompası girmiyor mu? Ona göre pompacı arkadaşlara zorlamamaları için telkinde bulunmam lazım.
hocam bu kadar kasmanıza gerek yok.zaten 6bin devire kadar basabilirsiniz uyarı ışığı yanar.rodaj döneminde önemli olan motorun devrini sabit tutmamak.rahat olun 4bin devirde motoru yorar ona bakarsanız.hatta arada 9bin devire kadar çıkarın .motora ani gaz açmalar dışında dikkat etmenizi gerektirecek bir şey yok .
-
28 Mart 2018, 14:14
#1755
7000rpm de kesici var. 2000km den sonra 9000rpm’ye çıkıyor İstanbul trafiği sağolsun. Sürekli viteslerle oynayabiliyorum. O konuda en iyi rodaj Yeri E5
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
Norton772 adlı üyeden alıntı
v15'i test mi ettin? ettin ise nasil cok merak ediyorum aslinda. gidisi, titresimi, durusu falan aklimda kalan bir modeldi.
2 gün durdu bende. Yağmur yağıyor die 150km kullandım max. Gidişi çok tatlı, motor çok dengeli. Lastiklere yağmurlu havada hiç itimat etmediğim için tam zorlamadım ama 80-90km/sa hızlarda en güzel seyri gerçekleştirebilirsin. 85km/sa den sonra titreşim ben varım diyor. Frenleri çok güzel geldi bana. Motor 135kg Pulsar’dan sonra oyuncak gibi geldi. Egzoz sesi çok tatlı. Aynaları mükemmel. Hatta erinmesem Dominar’a takacağım ki Oktay Motor kendi test motoruna takmış. Kamyon aynası gibi her yeri gösteriyor. 115km/sa hızlara kadar çıkmışlar ama ben gerek görmedim. İstanbul’da sabah iş trafiğinde hakkıyla çıktı işin içinden. Frenleri gerçekten güzel ön abs arka kampana. Ben abs’yi devreye sokmak için çaba harcamadım. Lakin güzel duruyor. Torku efsane. Diyelimki motoru baydın vites küçültmeden pata pata die kalkabiliyor. Ekipmanlarla 100kg oluyorumdur. 183cm boyum var. Oturuşundan rahatsız olmadım. Ağırlığımdan dolayı da kendi kaybetmedi motor.
Spesifik olarak merak ettikleriniz varsa V15 ile ilgili cevaplarım.
-
28 Mart 2018, 15:17
#1756
Angrypower adlı üyeden alıntı
7000rpm de kesici var. 2000km den sonra 9000rpm’ye çıkıyor
İstanbul trafiği sağolsun. Sürekli viteslerle oynayabiliyorum. O konuda en iyi rodaj Yeri E5
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
2 gün durdu bende. Yağmur yağıyor die 150km kullandım max. Gidişi çok tatlı, motor çok dengeli. Lastiklere yağmurlu havada hiç itimat etmediğim için tam zorlamadım ama 80-90km/sa hızlarda en güzel seyri gerçekleştirebilirsin. 85km/sa den sonra titreşim ben varım diyor. Frenleri çok güzel geldi bana. Motor 135kg Pulsar’dan sonra oyuncak gibi geldi. Egzoz sesi çok tatlı. Aynaları mükemmel. Hatta erinmesem Dominar’a takacağım ki Oktay Motor kendi test motoruna takmış. Kamyon aynası gibi her yeri gösteriyor. 115km/sa hızlara kadar çıkmışlar ama ben gerek görmedim. İstanbul’da sabah iş trafiğinde hakkıyla çıktı işin içinden. Frenleri gerçekten güzel ön abs arka kampana. Ben abs’yi devreye sokmak için çaba harcamadım. Lakin güzel duruyor. Torku efsane. Diyelimki motoru baydın vites küçültmeden pata pata die kalkabiliyor. Ekipmanlarla 100kg oluyorumdur. 183cm boyum var. Oturuşundan rahatsız olmadım. Ağırlığımdan dolayı da kendi kaybetmedi motor.
Spesifik olarak merak ettikleriniz varsa V15 ile ilgili cevaplarım.
valla sekilinden oturu cok hosuma gitti ama dogru duzgun alip kullanan ve inceleyen yok Turkiye'de. haliyle fikir sahibi olamadim. hintliler de bir seyler anlatiyor ama pek tatmin edici olmuyor. begenen var begenmeyen de var ama nedenini anlayamadim. beni tatmin eder mi bilemedim. test surusu olsa veya uzun donem kullananlar bir fikir sahibi olabi olabilirdim. keyifli duruyor cunku. 90-10 km hizlarda titresim cok rahatsiz edici mi peki? dominar biraz kredi olmadigi icin cikmaza girdi ve kredi kartina 12 taksitle alma ihtimalim var ama odemeleri de zor olacak gibi. bu haliyle daha ulasilir ama f/p olarak da dominar'i tek gecerim. bu motora da 11500 vermek pek istemiyourm. ne bileyim acayip kararsizliklar yasiyorum kac gundur. tum umidimi o kredi odemesinin uygunluguna endekslemistim ama olmadi. 18000'i 12 taksite boluyorlar ve fiyat olarak cazip aslinda. bilemedim iste. kac gundur kafayi yedim arastirmaktan, okumaktan. bir daha da alamam gibime geliyor bu gidisle dominar gibi makine. fiyatlar daha da ucacaktir bu gidisatla.
-
28 Mart 2018, 15:38
#1757
Kendi kullandığımı söyleyeyim. Selesi çok rahat ve 110km/sa hıza kesin çıkıyor. 80 titreşimsiz, 90 zırıltılı, 100’e bir kez çıktım hissettiriyor. Pulsarda 130’u geçiyormuş gibi titriyorsun. Virajlarda bir yamuğunu görmedim ama 60-70le girdim virajlara yağmurlu hava ve motor emaneten bende die. Biblo gibi koyduğunuz yerde de çok güzel duruyor. Boş viteste yakalayamadım mesela Pulsarda ara ara geçmiyordu. Bunda 1kez 4den 5e atarken girmedi boşa düştü sonra gazı bırakınca oturdu yerine. Sissy bar hoş. Başkası da oturabilir arkaya rahatça. Ama göstergeleri vasat. Ben motora aşık oldum resmen. Çok hafif hemen her yola geliyor. Bence bir test sürüşüne katılın fırsat bulursanız. Pişman olunacak motor değil gözümde ama pulsar 150ns 200ns gibi de kuduracak motor değil. Sohc motor var üstünde. Maalesef yakıta bişey diyemiyorum. Aldığımda kullanmışlardı zaten bende bırakırken 40₺ koydum. 120-130km ben kullandım. Gerisini de bilmiyorum. Emanet malın canı tatlı olur. Hava da kötüydü daha fazla kullanamadım lakin İstanbul trafiği ile başa çıkıyor ve Dominar dan ufak die aralara giriyor.
-
28 Mart 2018, 16:13
#1758
antalya'da test motoru acilmadi henuz daha. olsaydi zaten hemen test edecektim. neyse tekrar bir sorayim bayiye, belki ordaki motorlardan birini acarim teste diyordu. en kotu v15 de dusunebilirim o zaman belki. en azindan farkli bir havasi var. zaten fazla da alternatifim yok almak icin. az once bir bayiden kredi taksidini teyit ettirdim 12 taksit olarak yapariz dedi 18'e. bir kac gune karar verip almam lazim zaten ise gidip gelmek icin lazim olacak cunku kesin olarak. v15, cb125f, dominar arasindan bir secim yapicam sanirim ama gonlum kesinlikle domi'de
-
28 Mart 2018, 16:28
#1759
-
28 Mart 2018, 16:57
#1760
Norton772 adlı üyeden alıntı
antalya'da test motoru acilmadi henuz daha. olsaydi zaten hemen test edecektim. neyse tekrar bir sorayim bayiye, belki ordaki motorlardan birini acarim teste diyordu. en kotu v15 de dusunebilirim o zaman belki. en azindan farkli bir havasi var. zaten fazla da alternatifim yok almak icin. az once bir bayiden kredi taksidini teyit ettirdim 12 taksit olarak yapariz dedi 18'e. bir kac gune karar verip almam lazim zaten ise gidip gelmek icin lazim olacak cunku kesin olarak. v15, cb125f, dominar arasindan bir secim yapicam sanirim ama gonlum kesinlikle domi'de
tayfun motor da olması lazım test motoru geçen post atmıştım yoksa o o haftaya özel bir testmiydi.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)