Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
karaca3 adlı üyeden alıntı
Ustam ben size katılmıyorum.motor o kadarda kötü değil.Ben 9500 km dir kullanıyorum şimdiye kadar bakim masrafları dışında masraf yapmadım
Ha servis hususunda haklısınız 4.44 cidden musterisini memnun eden bir servis değildi.benimde sıkıntılarım oldu. Ama bu servis yüzünden bütün servisleri kotulerseniz adil davranmış olmazsınız.Şu an itibariyle ben yaycilar servisine gidiyorum Mahmut usta cidden hem ilgili hemde bilgili bir insandır ve ustaligindanda memnunum.memnun kalmasaydım lazım olan parçaları internetten alıp eski ustama yaptırırdım.varsın garantiden çıksın, ama inanki motora güvendiğim için korkmadan bu kararı alırdım.
Kalitesine gelince belki Bir honda kalitesi yok ama siz motoru uzmedikce sizi üzecek bir motor değildir.
Sizi istemeden kırdıysam kusura bakmayın özür dilerim.Ama tamamen 4.44 kızıp bütün servisleri ve motoru kotulemeniz zoruma gidiyor.Keşke satmakta acele etmeseydinizde sorununuz güzelce çözülür yinede dilediğiniz motoru alsaydınız.
Sevgili abi,
Mahmut Ustayı severim. Hemde tavsiye ederim. Mesele tekil olarak bir servis, bir usta değil, servisler bütünü, yani kuralkan holdingin servis sorumlusu kim ise o. Benim sıkıntımda Mahmut elinden gelen bir şey olsa yapardı, bunu tartışmaya bile gerek yok. Ama işte Mahmut'u aşan konularda elde edebildiğimiz sonuca bakıyorum ben. Yoksa Ahmet usta iyidir Mehmet usta kötüdür değil derdim. Bak Honda'da sorun yaşadım, servisi aşıyordu problemim, aradım Honda Türkiyeyi, 24 saatte kesin dönüş yaptılar ve işimi çözdüler. Buna Mahmut ne yapabilir ki?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Reklamlar
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Sevgili abi,
Mahmut Ustayı severim. Hemde tavsiye ederim. Mesele tekil olarak bir servis, bir usta değil, servisler bütünü, yani kuralkan holdingin servis sorumlusu kim ise o. Benim sıkıntımda Mahmut elinden gelen bir şey olsa yapardı, bunu tartışmaya bile gerek yok. Ama işte Mahmut'u aşan konularda elde edebildiğimiz sonuca bakıyorum ben. Yoksa Ahmet usta iyidir Mehmet usta kötüdür değil derdim. Bak Honda'da sorun yaşadım, servisi aşıyordu problemim, aradım Honda Türkiyeyi, 24 saatte kesin dönüş yaptılar ve işimi çözdüler. Buna Mahmut ne yapabilir ki?
Bak ne güzel noktaya dokunmuşsun, karşında kim var ? Mahmut abi,
peki diğerlerinde? bi marka var dimi, evet, genel olarak bacaccılara yardımcı olan kim mesela? Ekrem Atabey
Ekrem atabey abimize bişey olsa allah korusun napacaksınız sevgili bacaccılar?
Büyük markayız falan deyip bakkal dükkanıyla muhatap olduğunuzu nasıl da unutuyosunuz, gerçeği söylemek acıdır evet.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
-
Ekrem atabey sizi sahiden seviyor ve sayıyorum,
elbette emekleriniz göz ardı edilemez, ancak yanlış politikalar izliyorsunuz, bi şekilde oluşan bacaccı kardeşlerim, ürünün ve servis ağının, bir önceki nesilde yolda stop eden, elektriği kesilen kısacası oturmamış bir ürünü piyasaya sürüp sonra toplatarak yazılım güncellemeniz ne kadar hazır olduğunuzu ispat etmiştir,
Markalaşmadaki yetersizliğinizi, bariz hataları görmedikçe yine onların iyiliği için gerçekleri anlatmaya çalışacağız.
Bunların hepsi sizin için algı değil, tastamam pay çıkarabileceğiniz şeylerdir, algı dediğiniz şey, 3 bujili bir motoru matah bişeymiş gibi reklamını yaparak, insanlara sunmaktır, 2.5 litre yakıyo deyip e tabi saatte 60 km hızla gitmek şartıyla kısmını söylememektir :D keşke ben de bacac alsam ama yok yani para savurmak da bu devirde zor bişey.
motora sahip olmayışım motoru sürmediğim anlamına gelmez, bedelini bi nebze iyi şekilde idare ediyorken şuanki fiyatıyla absürd bir fiyat performans dengesizliğiyle başbaşasınız, ikinci el pazarının artacağını umarak, motor satışlarınızın azalmasını ümit eder, mutluluklar dilerim.
saygılar.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Ekrem atabey sizi sahiden seviyor ve sayıyorum,
elbette emekleriniz göz ardı edilemez, ancak yanlış politikalar izliyorsunuz, bi şekilde oluşan bacaccı kardeşlerim, ürünün ve servis ağının, bir önceki nesilde yolda stop eden, elektriği kesilen kısacası oturmamış bir ürünü piyasaya sürüp sonra toplatarak yazılım güncellemeniz ne kadar hazır olduğunuzu ispat etmiştir,
Markalaşmadaki yetersizliğinizi, bariz hataları görmedikçe yine onların iyiliği için gerçekleri anlatmaya çalışacağız.
Bunların hepsi sizin için algı değil, tastamam pay çıkarabileceğiniz şeylerdir, algı dediğiniz şey, 3 bujili bir motoru matah bişeymiş gibi reklamını yaparak, insanlara sunmaktır, 2.5 litre yakıyo deyip e tabi saatte 60 km hızla gitmek şartıyla kısmını söylememektir :D keşke ben de bacac alsam ama yok yani para savurmak da bu devirde zor bişey.
motora sahip olmayışım motoru sürmediğim anlamına gelmez, bedelini bi nebze iyi şekilde idare ediyorken şuanki fiyatıyla absürd bir fiyat performans dengesizliğiyle başbaşasınız, ikinci el pazarının artacağını umarak, motor satışlarınızın azalmasını ümit eder, mutluluklar dilerim.
saygılar.
barkın bayoğlu 1 özgür candar 2 3.üde sensin.motorsiklet sektörüne yön veriyorsunuz valla.bu kadar boş konuşan pardon yazan adam yemin ediyorum görmedim.hadi yazıyorsun tamam dicem ama bari kendin matah bir motoru varda hak vericem.sürdüğün motorlar biri sym wolf öbürü suzuki inazuma öbürü daha fena honda cb125e bok değil kaka deniyor senin sürdüğün motorlara.gerçi altındakine değil ben üstündekine bakıyorum ama gözüken altındakiler daha matahmış hakkaten anlattığın kadar var.
-
burak burk adlı üyeden alıntı
barkın bayoğlu 1 özgür candar 2 3.üde sensin.motorsiklet sektörüne yön veriyorsunuz valla.bu kadar boş konuşan pardon yazan adam yemin ediyorum görmedim.hadi yazıyorsun tamam dicem ama bari kendin matah bir motoru varda hak vericem.sürdüğün motorlar biri sym wolf
öbürü suzuki inazuma
öbürü daha fena honda cb125e
bok değil kaka deniyor senin sürdüğün motorlara.gerçi altındakine değil ben üstündekine bakıyorum ama gözüken altındakiler daha matahmış hakkaten anlattığın kadar var.
hıhı tamam.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
sabah programlarını geçmiş burası ya hıı hıı tamam nedır ya allah askına arkadaslar yapmayın ne olur bu forumu bos yere zaptetmeyın ınsanlar motor hakkında bılgı almak ne bıleyım yorum okumak ıstıyor sacmalılara ayıracak kımsenın vaktı yok gelsın test edılsın o zaman konusun bos bogazlıga ne gerek var
-
Belki barkın ile ortakdır.Barkın bajajı beğenmez ama heroyu göglerden düşürmedi.Hatta birşeye benzemeyen scooterin övecek bir yerini bulamadı.Bak abi burda benzin kapağı açık kalırsa uyarı veriyor dedi.O zamanlar 4,5 fiyatı olan o scotere verilen para ile üzerine 500 tl daha koysan suzukinin scooterini alabilirdin.
Bu başlık çok su götürürde sonu mahkemede bitmez İNŞALLAH.
-
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Bak ne güzel noktaya dokunmuşsun, karşında kim var ? Mahmut abi,
peki diğerlerinde? bi marka var dimi, evet, genel olarak bacaccılara yardımcı olan kim mesela? Ekrem Atabey
Ekrem atabey abimize bişey olsa allah korusun napacaksınız sevgili bacaccılar?
Büyük markayız falan deyip bakkal dükkanıyla muhatap olduğunuzu nasıl da unutuyosunuz, gerçeği söylemek acıdır evet.
yanlis anlamayin ama her marka ve modelde kotu servis de var satici da. ben pazartesi itibariyle sirf parca fiyatinin ve isletme fiyatlarindan dolayi wolf yada inazuma almaktan vazgecip pulsar 200 ns aliyorum. ayrica antalya servisi de gayet iyi. buna benzer baska servislerde var. bence biraz fazla onyargilisiniz.
-
Bakın yine söylüyorum, bazı arkadaşlar inatla başka yere çekiyor konuyu. Ben arkadaşlarımın karşı çıkmasına rağmen 200NS'i severek aldım. Motorumu o denli sevdim ki, hiçbir aksesuar eksiği yoktu. Yahu alt sakal tasarlattım adama, var mı ötesi? Hep şebeke suyu ve basıncı ile yıkadım, her yıkamamda kuruladım, her yerine kontak spreyi sıktım, bakımlarını serviste yaptırdım, hatta bakım aralığından daha sık yaptırdım. Ustamın şu değişse iyi olur dediği her şey için "Mahmut ustam, sorma, ne gerekiyorsa yap" dedim ki bunu Ekrem ATA bey teyit edebilir isterse.
7500 liraya alıp, shad çanta, bridgestone lastik, alt sakal, ön cam, 3 modlu sis farı, elcik ısıtma (elcik ısıtma takılmadı, yanında verdim, sis farını da satma kararı aldıktan sonra acaba biraz daha aksesuar takarsam vazgeçermiyim diye taktırdım) gibi bir çok ekstrası olan motorumu 6500 liraya sattım. 1000 liradan fazla ekstra vardı, onu hesaba katmazsak 1000 lira zararla sattım. Arızaya harcadığım 1 asgari ücret kadarlık tutarı hiç saymıyorum. Motordan 2000 tl zarar ettim. Ben zarar etmek konusunda değilim, galericilik yapmıyorum, ama bir kullanıcı, sezonun başlamasına çeyrek kala motorunu bu kadar zararına satıyorsa bir sebebi vardır. Ha yeni motor almamış olsam, bahane basit, sıkıldı motordan, araba aldı, paraya sıkıştı vs. Hiçbiri de yok.
Sadece yaşadığım sorunda muhatap bulamamış olmak beni motorumdan soğuttu. Bakın konu Mahmut ustayı aşıyor, çünkü daha önce yetkili servis ve bayi ünvanı bulunan ama artık yetkili servis veya bayi olmayan bir yerin hatasını Mahmut usta düzeltemez. Ekrem ATA bey'de yoğundu, yurt dışındaydı vs sebeplerden ona da ulaşamadım, muhatap bulamadım ya var mı ötesi? Kendimi sorunlu motorum ile baş başa buldum. Ulan dedim kendime, paran mı yok, .iktiret garantiyi, yaptır, sat, bir daha Ekrem ATA'ya ulaşamadığında muhatap bulamadığın motor alma olsun bitsin.
Öyle de yaptım, Ahmet, Mehmet fark etmez, bakın her firmanın bir iki kötü servisi vardır eyvallah, ama kardeşim, servis kötü diye, ben niye ortada kalıyorum? Banane servisin kötülüğünden? Servisin kötü olduğunu bilip kapatan kuralkan holding niye bu servisi kullanmış müşterilerinin mağduriyetini gidermeye yönelik bir şey yapmadı? Benim sorumun mu servisin kötü olması? Ekrem ATA bey'i severim, sayarım. Ama bana beni yeniden Bajaj ailesinde görmek istediğini söylemiş, ben bir daha bir servis kapandı diye ortada kaldığım markaya binmem. Niye? Çünkü aynı kazığı 2 kere yiyene enayi derler.
Unutmadan, Ekrem ATA bey, algı derken beni kastediyorsanız, benim algı gibi bir amacım yok. Hondadan maaş falan da almıyorum. Sadece kaliteli bir motora biniyorum, kaliteli servis hizmeti alıyorum, bunu alırken ödediğim servis ücreti de bajajdan 10 lira fazlaya maloluyor. Bunu anlatmak algı oluşturmak değildir.
Bu arada, 200NS'ime Bridgestone lastikleri Motomekanik takmıştı, hizmet anlayışlarını severim. Temiz ve dürüsttürler. Ama bu bajajı marka yapmaya yetmez. Neden mi? Çünkü tek başına bir servisin iyi olması bir anlam ifade etmez, çünkü kötü olan servis tarafından mağdur edilen kullanıcıların mağduriyetini gidermeye yönelik herhangi bir adım atmadı kuralkan. Kapat 4-44'ü, aç Motomekaniği ile yürümüyor bu işler. (Mağduriyet giderilmesi derken kendimi kastetmiyorum, hepimiz çok iyi biliyoruz 4-44'ün neler yaptığını. İsterseniz anlatayım, hem de başka (yakın) bir şehirde bir bajaj servis ustasından duyduklarımı anlatayım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Beni marka fetişisti olarak görebilirsiniz, buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ucu-bajaj.html
Ne demiştim? Satış sonrası hizmet. Ne demiştim? Servis.
Alın bir mağduriyet daha. Sayın Ekrem ATA, bu durumun çözümünü söyleyin, sizi dahil etmeyelim sürece, yani siz hiç görmemiş olun konuyu, bakalım arkadaşın derdini kim çözecek?
-
Bacac fılsar r25'den düşük beygirli 400 modeliyse piyasayı sarsacak...
-
-
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli Efendy06;
Algı derken elbette sizi kastetmedim. İsim vererek abeciMotoru arkadaşımızdan bahsettim. Niçin olduğunu da yazdım.
Siz bizim markamız ile tanışmışsınız, bir şeyler yaşamışsınız, bunları paylaştınız. Saygı duyarım ve hiçbir itiraz getiremem. Özelden de yazıştık. Özelden yazışıp, genelden farklı konuşacak bir kişilikte olmadığımız herhalde 3 yıldır değişik forumlarda müşterilerimle açıkça konuşan biri olarak anlaşılmışımdır umarım. Netice olarak siz elbette bir şeyler söyleyeceksiniz.
Ama tamamen markanın dışında olup, olur olmaz her bajaj yorumunun altında ve açıkça yapıcı hiçbir yorum getirmeyen bir arkadaşımızın bu tavrını etik bulmadığımı da ifade ettim.
Yazınızda mağduriyet olarak ifade edilen konu ile ilgili de gereği yapıldı.
Şuna da kendinizi zorlamayın.
Bugün bir çok farklı forumda eğer biraz bu niyette olursanız her markanın onlarca şikâyetini alıp burada paylaşabilirsiniz.
Biz satış sonrası alt yapısı olarak her gün onlarca bajaj müşterisini 10 farklı soru üzerinden arayıp servis memnuniyet anketi yapıyoruz. Farklı lokasyonlar, farklı modeller üzerinden. Her servisimizi tamamen sizlerden gelen notlara göre değerlendiriyoruz. Şu anda 100 tam not üzerinden sizin yaptığınız değerlendirmeye göre 2016 yılı Türkiye servis memnuniyet not ortalaması 83,25’dir. 2017 yılı ilk iki ay değerlendirmesi ise 85,25’dir. Her servisin de notu bellidir. Aksiyonlarımız buna göre alınmaktadır.
2016 yılında en büyük yatırım kalemlerimizden birisi servislerimizin kurumsal kimliğini kazanmasına yönelik olarak harcamalar oluşturdu.
Ankara’daki değişim sadece bir örnektir. Şubat ayında Servislerimizi iki gün sıkı bir eğitime aldık. Gerek teknik eğitim, gerek iletişim eğitimi dâhil olmak üzere iki verimli gün geçirdik. Yıl boyunca da devam edecek. Servis önemini bu sektörde en iyi anlayanlardan biriyim, merak etmeyin.
Sayfa dominar 400 sayfası. Konu bambaşka yerlere gidiyor. Ama aslında bu durum sizlerin ürün ile beraber servis hizmet kalitesinin de ne kadar önemli olduğunun da işareti.
Bu mesajı da elbette seve seve alıyorum...
Ekrem Bey,
Bakın; 4-44 motorun bakımlarda yan sanayi ürün kullandığını falan hep biliyorum. Her markada şikayet olabilir. Bunu da anlıyorum. Mesela bana göre R25'in kronik yağ pompası sorunu çok manidardır. Sen yağ pompası bozuk motoru sat, adam 10 bin 20 bin binsin, motorun ömründen ömür gitsin, sonra yağ pompasını değiştir, işte çözüm. Sıkıntı şurada, ben her markayı yapıcı/yıkıcı eleştirebilirim haklısınız. Ancak sizin müdahil olmadığınız herhangi bir mağduriyette müşteri lehine hiçbir hamle yapmıyor kuralkan holding. Siz ayzek nickli arkadaşın motoru ile ilgilendiniz, peruwasa nickli arkadaşın motoru ile de ilgilendiniz. Eminim ben de şanssız bir döneme denk gelmeseydim benim de motorumun sorununun halledilmesini sağlayacaktınız. Bunu ister iyi niyetinizden yapıyor olun, ister marka imajı için, sonuçta ilgileniyorsunuz ve ben bunu hiçbir zaman inkar etmedim.
Sorun şu; diyelim ki peruwasa nickli arkadaş bu foruma üye değil, ve size ulaşabileceğini bilmiyor. Olabilir mi bu? Olabilir. Bu durumda ne olacaktı? Neden bajajda da servis danışmanı yok direk muhattap olabileceğimiz?
Ekrem ATA kim yahu? Satış ve pazarlama müdürü. E bu müdür niye bizle ilgilenmek zorunda kalıyor? Niye firma kendi kendine müşterilerine yardımcı olmuyor? Çünkü servisler hala bir çok yerde iyi değil. Hatırlar mısınız size Ankara için bir servis önermiştim. O dönem hala mondial kullanıyordum. 3 yıl falan olmuştur, yani 2014 falandı diye hatırlıyorum. Siz de ilgili birimlerin arkadaşla görüşmesini sağlamıştınız. Sonra anlaşma sağlanamamıştı. Sebebini de biliyorum, adam servis olacak, bayilik istemiyor.
20 bin liraya yakın parça alınması isteniyor direkt olarak, buna ek olarak 25 bin liralık teminat senedi isteniyor arkadaştan. Kuralkanın mazisi ortada, hyosungu getirdi bir dönem kanuni st diye, nerede? Ölü. Arkadaş dedi ki parça tamam, o lazım da teminat senedi niye? Efendim prosedür öyle imiş. Merak eden araştırsın, ivedik tarafında Kızıltepe motors Hakkı usta. Adamın dükkanında resmen kuyruk oluyor. İşçilik fiyatları makul, sohbeti güzel, yolda kalırsanız çekici hizmeti de veriyor. Üstelik bütün müşterileri seviyor. 2014 yılında, arkadaş teminat senedi konusunu iptal edelim, gerisi okey benim için dediği halde anlaşılmadı, insanlar 4-44 denen rezil yere mahkum edildi. Neden? Çünkü kuralkan sadece müşteriden kazanmakla yetinmiyor, istiyor ki servislik verirken tamirciden de kazanalım. Adam hizmet edecek senin müşterine, müşteri memnun kalınca daha çok satacaksın, ama yok, her yerden kazanalım, hep biz kazanalım.
O dönemde bu iş halledilse idi, 2014 yılından beri yaşanan tek sıkıntı olmazdı Ankara'da servisle alakalı.
Ben adama Çubuktan motor çektirdim, Çubuk ile kendi dükkanının arası 45 km gidiş, 45 km dönüş. Geldi aldı götürdü, 80 lira mı 90 lira mı ne çekici yazdı. Yanlış anlaşılmasın, kendisi babamın oğlu veya akrabam falan değil, ustam olur. Subap ayarını 15-20 tl'ye yapıyor, hani fiyatlandırması falan anlaşılsın diye yazıyorum bunları. Gece 10 da arkadaşın F650 arıza yapıp yolda kalmıştı, aradığımda "konum at abi" dedi, 12 olmadan geldi, motoru yükledi, götürdü.
Mahmut Usta iyidir, ama sıkıntı şurada, Yaycılar mı yağcılar mı emin olamadım, satış kısmından memnun olan insan sayısı az. Sadece Mahmut ustanın iyi olması yetmiyor mesela. Gidiyorsun, hoşgeldiniz diyen yok. Buyur otur diyen yok. Mahmut çay ikram ediyor, ama adamın elinden gelen belli. Çekici hizmeti verilemiyor.
Şimdi birisi çıkıp yukarda yazdıklarımı inkar edemez, bizzat şahsi tecrübelerim.
Sırf 25 bin liralık teminat senedi için, 4-44'ü servis yapıp, o dönemde Ankara'da servis sıkıntısı olduğunu bildiğiniz halde, bu işi çözmüyorsa holding, o holdingi siz ayakta tutuyorsunuz demektir. Bu da bir yere kadar gider.
Honda yakın çevrede servis yok diye tali servis açtırmış Çorum'a, açmak zorunda değil, ama açtırmış ki müşteri kitlesine hizmet edilsin. Tanımam etmem, bir gün aradım şuan bindiğim motoru alacağım zaman, eski bakımları orada yapılmıştı, ustaları ile görüştüm, adam bana 30 dk vakit ayırdı. Biliyor oraya gidemeyeceğim bakım için, yani potansiyel müşteri değilim. Buna rağmen ıncığını cıncığını anlattı. Motoru almaya gittiğimde tam olarak ne anlatıldı ise onla karşılaştım, ne eksik, ne fazla. İşte böyle marka olunur. Hiç gitmediğim, hiç de gitmeyeceğim bir bajaj servisi ne zaman bana telefonda yarım saat ayırır, sorularımı dinler ve cevaplarsa o zaman inanırım ki kuralkanda bir şeyler değişiyor.
Kuralkan holdingin geçmişini düşününce biraz büyük bir temenni olacak ama, inşallah zaman sizi haklı çıkartır Ekrem bey, sonuçta ben isterim ki yeni firmalar iyi üretimler yapsın, herkes memnun olsun, rekabet artsın. İnşallah kuralkan değişiyordur, bajaj gelişiyordur.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Bu ülkenin en büyük sorunu dış güçler falan diyoruz ya.. Aslında en büyük sorun toplum olarak akıl / matematik dışı değerlendirmeler yapmak..
Tanıdıkla iş yapan , tanıdıkla iş yapmasına rağmen sürekli müşterisini , ticaret yaptığı adamı mağdur etmekte bir sıkıntı görmeyen ticaret anlayışımız nedeniyle iş olması gerektiği gibi yürümüyor..
Tarihin birinde dünyada çok büyük bir şirketin yöneticisi ile bir toplantıdayken adam dedi ki tüm dünyada standart bu bizde boyle iş yapıyoruz ama sözkonusu pazar orta avrupa ve doğusuna geçtiğimizde biz şaşırıp kalıyoruz çünkü insanlar sistemi delme peşinde.. Adama dedimki haklısınız.. Bizler akıl ve mantığı bıraktığımız gibi iyi niyetli ticaretide son yıllarda tamamen bıraktık.
Yani Macaristandan bu yana geçtiğinizde buna Türkler de dahil. Sistemi delme peşindeyiz.. Tek referansımız para kazanmak. Al*satı biliyoruz. Bunun dışında orta/uzun vadeli veriye/bilgiye dayalı ticaretten bi haberiz. Şirketlerimizde öyle.. Yahu bakın en iyi olduğumuz yer inşaat daha ötesi varmı?..
Kendi standardımızla iş yaparken standartı , denetimi ve kalitenin asla tesadüf olmadığını hep unutuyoruz..
Soru şu Hondanın servis adedinden Bajaj ın ki fazladır büyük ihtimalle.. Bajajın bu teminat bedeli haricinde teknik speklerle ve standardın uygulanması ile ilgili servislerine uyguladığı iş prosesi nedir? Hadi diyelim kağıt üzerinde var ama uygulamada olmuyor olamıyor. Olmadığını Bajaj forumlarında yüz defa görmedik mi?
Ekrem Bey bu yazıyı okuyorsa bir Satış - Pazarlama müdür olarak konuya şu kadar sattık bu kadar sattık yorumuyla yaklaşacaksa hiç yaklaşmasın vakti zamanında çok satana markalar satış sonrası yüzünden çöp oldu.. Örnek Opel şimdi PSA grubu aldı PSA Opeli adam eder bunu biliyorum..
Bu konun muhatabı satış pazarlama müdürü değilsir. Kuralkan yada Bajajın SSH müdürü direktörüdür.. Sahada uygulamada birkaç usta bakın usta diyorum çünkü kurumsal bir yapı gerçekten yok. Olsa SSH kurumsal olarak burada kendini hissettiridi zaten.. Bajajda Oktay usta varmış iyiymiş birkaç usta daha varmış iyiymiş ama diğerleri kötüymüş?? EE ne olacak yılda 100 bin motor sattığınızda hepsini Oktay ustayamı göndereceksiniz.
Efendy06 arkadaşın yazdığını anlamamakta ısrar ediyorsanız. Benim yazdıklarıma dikkat kesiliniz lütfen..
Motorlu taşıt konusu ciddi istikrar ve iyi SSH aynı zamanda hızlı veri paylaşımı / innovasyon ister.. Bu kadar stop etme , gösterge sorunu oldu Bajaj Akülerin kalitesini değiştirmedi.. Müşteri kendi gitsin kaliteli akü alsın demiş oldu..
Tüm bunların ışığında 250 cc üzerinde beklentileri yüksek olan müşteriye Bajaj servislerinin iyi kalitede hizmet vereceğini hiç sanmıyorum.. Ssitem doğru değil çünkü..Bir ürünün daha kaliteli muadilinden ucuz olması o ürünün satın alınabilir olduğu anlamına gelmez..
MEsela para değil bu ülkede ortalama sıfır bedeli 80 bin TL olan yılda 800 bin otomobil satılıyor. Ama insanlar motora 3-5 bin TL vermek istiyor. Burada bir çelişki yokmu? Var .. En büyük nedeni SSH .. Benim için öyle en azından..
Birçok şey boş konuşuluyor. Eğer Bajaj derseki ben bu motora 18.000 TL istiyorum. Eğer ilk 1000 km.de motorun kullanımıyla ilgili müşteriyi 3 günden fazla mağdur edecek bir sıkıntıya neden olursa bu makine ben aynını veririm.. Yada ikame motosiklet sağlarım?? MAdem malına bu kadar güveniyorsun bunu yap.. Bunu yapamıyorsan gide JApon alırım.. Japonda bu olmayacakmı diyecek olan varsa Japonda riskim %1 se Bajajda daha yüksek bunu biliyorum.. Bu garanti yoksa neden Bajaj alayım ki.?
Realite budur ve 400 cc ve üzeri motosiklet için bundan 3 gömlek üstün SSH hizmeti şarttır..
-
Motorun ve bu motoru almak isteyenlerin hakkını yiyorsunuz.Uzun uzun konuyla alakasız yazarak farkındamısınız.Gidin başka yerde tartışın.
-
Yahu meğer Bajaj firması o kadar büyümüş ki millet servis kalitesini Honda ile kıyaslamaya başlamış. Arkadaşlar siz nasıl ki özel hayatınızda kötü ve yetersiz olduğunuz konularda kendinizi zamanla geliştiriyorsunuz ve on sene sonraki halinizle on sene önceki haliniz bir değil, bu firma da Avrupa'ya ilk defa açılmaya çalışan ve enjeksiyonlu Pulsar'ı ilk defa piyasya sürmüş bir firma olarak kendini zamanla geliştirecektir. Bir firmanın marka olup olamaması servis kalitesiyle mi ölçülüyor onu anlamadım ? Bu durumda otu boku müşteri hatası sayan Samsung servislerine bakarsak onlar da marka değil demektir. Sonuçta bir telefonda çıkan ekran saçmalaması yeni modelinde yine çıkabiliyor ve çözülemiyor.
Bir firmanın ürününde hatalar çıkması son derece normaldir. Hayatında seri imalat yapan bir firmada çalışmamış, üretim proseslerinden haberi olmayan, pembe hayallerde yaşayan ofis çocuklarına göre böyle bir şey olamaz tabi ama gerçek hayat böyle değil. Koskoca Tesla'nın araçları yazılım veya sensör hatalarından sağa sola çarpıp kaza yapıyorlar. Ne diyelim yani Tesla alınmaz mı diyelim ? Üstelik bunların fiyatı 500 bin TL. Önemli olan hata çıkması değil, hata yaşandığında firmanın gösterdiği tepkidir. Burada asıl mevzu şu, Bajaj firması 2014 modellerde çıkan kronik denilen hataları (üç beş motorda görülen hata kronik değildir, 2 motorda kazada olan jant kırılması kronik değildir) 2016 modellerde gidermiş mi gidermemiş mi ? Eğer hiçbirini gidermemiş ise, aynen duruyorlarsa o zaman haklısınız. Bajaj 2017 modellerde bilmem kaç tane değişiklik yapmış, bunları keyfe keder yapmıyordur herhalde değil mi ? Ayrıca tüm firmalar böyle yaygara kopartılacağını bildiklerinden, pek çok sorunu sizin ruhunuz duymadan hallederler. Onların çetelesini kimse tutamıyor tabi...
Yani özet geçersem, haksız olduğunuz noktalar haklı olduklarınızdan daha fazla... Bu motorlar Dominar dahil parasına göre iyi motorlar. Parasına göre başka iyi motorlar da var ama malesef ki çoğu Japon malı değil, 250 cc hiç değil.
-
Ekrem bey 15000 tl'den foruma özel bir haftalık anahtar teslim veriyorum deseydi kimler alırdı?
-
makina güzel tâbi fiyat biraz yüksek ama yine de alınır eb azından yedek parçası ucuz diye biliyorum
-
polo34 adlı üyeden alıntı
Ekrem bey 15000 tl'den foruma özel bir haftalık anahtar teslim veriyorum deseydi kimler alırdı?
Ben almazdim
-
Anladığım kadarı ile arkadaşlar çin motor parası verip japon yada alman motor kalitesi bekliyor.Bu motorların 3 bakımı bir pulsar bedeli zaten.Gözden kaçan bu.Ne kadar ekmek o ka köfte.Ticarette kural bu.Motosiklet sektörü ortadan kaldırılmak istenen bir sektör zaten.Yöneticilerimiz halk kesesinden milyonluk araçlar ile bedeva seyahat ettikleri için bu sektöre tamamen yabancılar.Bu kadar vergi ve yönetim baskısı altında Bajaj markası çok iyi iş çıkarıyor.Ben de pulsarımı daha büyük bir japon almak için sattım ama bu fiyatlar ile japon almak hayal oldu.Dominarı bekliyorum bi gelsin hele.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)