Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ekim 2024, 23:00
#6021
Dün çevre yolunda rodaj sonrası 2750km'de 160km/s hıza çıkıp hemen 120-140km/s hız aralığına indim. Ondan sonra motorum low oil pressure uyarısı verdi. Bir yerde duraklayıp 1 saat sonra tekrar yola çıktığımda aynı uyarı ekranda yoktu. sonra ki kullanımlarda da çıkmadı. Yağ basıncı düşük uyarısı ne anlama geliyor.
Reklamlar
-
28 Ekim 2024, 23:52
#6022
MotoGT adlı üyeden alıntı
Dün çevre yolunda rodaj sonrası 2750km'de 160km/s hıza çıkıp hemen 120-140km/s hız aralığına indim. Ondan sonra motorum low oil pressure uyarısı verdi. Bir yerde duraklayıp 1 saat sonra tekrar yola çıktığımda aynı uyarı ekranda yoktu. sonra ki kullanımlarda da çıkmadı. Yağ basıncı düşük uyarısı ne anlama geliyor.
Fazla yag konmus olabilir mi?
-
06 Kasım 2024, 22:25
#6023
Dostlar merhabalar bende dominar 400 ug 2024 alarak aranıza katılmış bulunuyorum öncelikle sizlere bir kaç sorum olacaktı , motor daha 17 km de rodajı nasıl sağlıklı yapabilirim bir de rodaj zamanı motoru havalar soğuk olduğundan dolayı rodajı hemen şimdi yapmasam motor biraz yatsa tabi kontrollü şekilde çalıştırarak günlük. bir de motorda dikkat etmem gereken şeyler nelerdir ? Ayrıca motorun yağ seviyesi düşük de bu normal midir rodaj da olduğu için mi ?
-
07 Kasım 2024, 14:17
#6024
hocam 5-6 bin devir arasında sürebilirsiniz. Sabit devir değilde sürekli hız arttırarak ve azaltarak sürün. Soğuk havanın rodaja herhangi bir zararı olduğunu sanmıyorum. Yağıda motoru düz bir alanda iki tekerinin üzerinde düz tutarak yağ kontrol camından bakabilirsiniz. 2 çizginin arasında olacak.
-
08 Kasım 2024, 09:09
#6025
E.Mandacı adlı üyeden alıntı
Merhabalar. 2017dominar 400 sahibiyim. Birkac ay önce Motorun arka fren abs normal kullanım sırasında birden ufak dokunduğumda bile alttan ayagima vurmaya başladı. Ne oldu derken iyice kütük gibi oldu sertleşti. Birkaç km sonrada motoru kasmaya(tutmaya) başladı. Eve atayım kendimi derken arka disk balatalardan duman dumana yolda kaldım. 1 saat kadar bekledim soğuyunca arka frene dokunmadan eve gittim. Ertesi gün ustaya götürmeden denedim. aynısını yapınca bekledim ve arka freni kullanmadan ustaya götürdüm. Fren merkezine girdi, hava var dedi, havayı aldık vs derken aldım motoru. İki defa daha lastik kitledi, hava kalmış aldık vs derken arka disk balata gitti. Değiştirdik abs iptal ettik. Şimdi motoru satacağım ancak abs yokken birilerine motoru satıp kazaya karışmasını istemiyorum. Başka bir servise götürdüm ve abs ünitesinin ve birkaç parçasının daha değişmesi gerektiğini söyledi. Fiyat olarakta 40bin tl gibi bir rakam çıkardı. Bu fiyat normalmi? Başka daha insani bir çözümü varmi acaba. Bu işi nerede nasıl çözebiliriz yardımcı olursanız sevinirim. Birde aynaların demirini saran plastik parçaya çorapmı lastikmi denir bilmiyorum ama bir çözüm onerirmisiniz. Yoksa ayna ile takim olarakmi değiştireyim.
Frenle ilgili sorunu ben de yaşadım. Motoru bir süre kullandığımda fren sisteminin içindeki sıvı ısınarak genleşme yapıyor, ısınan sıvı genişleyerek kaliper pistonlarını iterek balataları sıkıyor. Belki sistem içinde su var ve buharlaşarak sebep olabilir. Sıvılar değiştiği halde bunu yapıyorsa, arka fren pompasının altındaki itici pim üzerinden ayar yaparak fren pedalındaki boşluğu çok küçük artırın. Bu işlem biraz daha genleşme payı verecektir. Ben bu basit işlemle fren sorununu çözdüm. İmdadı çekilmiş kamyon gibi arka tekeri kilitliyordu.
-
29 Kasım 2024, 23:12
#6026
Dominar için lastik ve dişli tavsiyesi arıyorum.12 binkmye geldik.Motorum ilanda ama 10-15 güne satılmazsa lastik ve zincir dişli setine 20bin bütçe ayırdım.Mitas Sport Force’dan memnundum ama diablo rosso 3 e geçsem mi diye düşünmüyor değilim.Zincir olaraksa tek bildiğim marka d.i.d ne önerirsiniz?Biraz daha touring tarafta kalan bi lastik öneriside alabilirim
-
01 Aralık 2024, 09:45
#6027
arkadaşlar ; kusura bakmayın sayfanızı meşgul ediyorum , fakat d250 sayfasının gelen geçeni yok .bir sıkıntımı burada dile getireceğim müsadenizle , selamlar .
..........öyle bir motosiklet ki kapının önünde durur , fakat binmeye canın çekmez .
bu arada sis farı taktırmak istiyorum , biraz sevimli bir hale getirmek için .
tavsiyelerinizi beklerim .
" 18 - 20-30-40 watt .
bu güç aralığında hangisi d 250 ye uygun soru bu .
özellikle kullanıcılardan cevap bekliyorum .
selamlar "
aküyü yormadan , yolda kalmadan hangisi uygun olur ........?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)