Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6001

    Üyelik
    09 Haziran 2019
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    D400UG
    Alıntı braveheartz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu çok yardımcı oldu. Ben üzerine oturduğumda abes kaçar diye çok korkuyorum. Ebatsal olarak geniş omuzlu, 8 yıldır vücut geliştirmeyle uğraşan biri olduğum için çekincelerim oluştu haliyle. Görüntüsünü beğendiğim bir motor almak istiyorum, o yüzden dominar 400 hic fena değil. Başka motorları da denediniz mi hocam? Daha büyük dediğiniz super sport, sport touring, naked önerileriniz varsa duymak isterim.
    Naked olarak ns200 vardı eskiden, 90 kilo halimle bile alet baya küçük duruyodu hatta tüpçü fikret olmuştu bi ara adım. Bajajda Rs200, Ktm de Rc'ler grenajlar sebebiyle kalıplı duruyor onu da deneyebilirsiniz. Eğer illa vitesli olsun demiyorsanız maxi scooterlara da bakabilirsiniz (xmax kesinlikle öneririm). Tarzınızı bilmiyorum ama Crf, Xpulse gibi crosslar yerden baya bir yüksek olduğundan ebat farkını rahatlıkla kapatıyor. Ben de sizinle aynı kafadayım o yüzden genellikle gidonu yüksek, selesi 82nin üzerinde motorlara bakıyorum. Henüz deneme fırsatım olmadı ama muhtemelen bir üst segmentim NC, Tenere tarzı olur. Benim motosikletteki amacım hızlı gitmek değil istediğim yerden gitmek. Bu tarz motorlar görüntü sorununu da direk ortadan kaldırıyor.
    braveheartz bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6002

    Üyelik
    08 Eylül 2023
    Şehir
    egenin incisi .
    Motosikleti
    vardı bir şeyler
    hayırlısı ile kullanın .

  3. #6003
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Yetkili servisler garanti dışı motor sökme takma işçiliği olarak ortalama 20 bin lira istiyor. Bundan 3 ay önce sarı sitede 25 bine kelle motor görmüştüm.

  4. #6004

    Üyelik
    30 Temmuz 2024
    Merhabalar. 2017dominar 400 sahibiyim. Birkac ay önce Motorun arka fren abs normal kullanım sırasında birden ufak dokunduğumda bile alttan ayagima vurmaya başladı. Ne oldu derken iyice kütük gibi oldu sertleşti. Birkaç km sonrada motoru kasmaya(tutmaya) başladı. Eve atayım kendimi derken arka disk balatalardan duman dumana yolda kaldım. 1 saat kadar bekledim soğuyunca arka frene dokunmadan eve gittim. Ertesi gün ustaya götürmeden denedim. aynısını yapınca bekledim ve arka freni kullanmadan ustaya götürdüm. Fren merkezine girdi, hava var dedi, havayı aldık vs derken aldım motoru. İki defa daha lastik kitledi, hava kalmış aldık vs derken arka disk balata gitti. Değiştirdik abs iptal ettik. Şimdi motoru satacağım ancak abs yokken birilerine motoru satıp kazaya karışmasını istemiyorum. Başka bir servise götürdüm ve abs ünitesinin ve birkaç parçasının daha değişmesi gerektiğini söyledi. Fiyat olarakta 40bin tl gibi bir rakam çıkardı. Bu fiyat normalmi? Başka daha insani bir çözümü varmi acaba. Bu işi nerede nasıl çözebiliriz yardımcı olursanız sevinirim. Birde aynaların demirini saran plastik parçaya çorapmı lastikmi denir bilmiyorum ama bir çözüm onerirmisiniz. Yoksa ayna ile takim olarakmi değiştireyim.

  5. #6005
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı E.Mandacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. 2017dominar 400 sahibiyim. Birkac ay önce Motorun arka fren abs normal kullanım sırasında birden ufak dokunduğumda bile alttan ayagima vurmaya başladı. Ne oldu derken iyice kütük gibi oldu sertleşti. Birkaç km sonrada motoru kasmaya(tutmaya) başladı. Eve atayım kendimi derken arka disk balatalardan duman dumana yolda kaldım. 1 saat kadar bekledim soğuyunca arka frene dokunmadan eve gittim. Ertesi gün ustaya götürmeden denedim. aynısını yapınca bekledim ve arka freni kullanmadan ustaya götürdüm. Fren merkezine girdi, hava var dedi, havayı aldık vs derken aldım motoru. İki defa daha lastik kitledi, hava kalmış aldık vs derken arka disk balata gitti. Değiştirdik abs iptal ettik. Şimdi motoru satacağım ancak abs yokken birilerine motoru satıp kazaya karışmasını istemiyorum. Başka bir servise götürdüm ve abs ünitesinin ve birkaç parçasının daha değişmesi gerektiğini söyledi. Fiyat olarakta 40bin tl gibi bir rakam çıkardı. Bu fiyat normalmi? Başka daha insani bir çözümü varmi acaba. Bu işi nerede nasıl çözebiliriz yardımcı olursanız sevinirim. Birde aynaların demirini saran plastik parçaya çorapmı lastikmi denir bilmiyorum ama bir çözüm onerirmisiniz. Yoksa ayna ile takim olarakmi değiştireyim.
    40.000 TL'ye millet motoru rektefiye ediyor. Çıkartılan hesap çok fazla, muhtemelen kaliperdeki piston takılı kalıyor. Kaliper tamir kiti ya da basit bir kaliperi geri itmeyle çözülebilecek bir sorun. Yetkili servis harici bölgenizdeki deneyimli bir ustaya gitmenizi öneririm.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  6. #6006
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Sarı sitede 4500 lira gibi rakamlara çıkma abs merkezi satılıyor. Bu arada benim şanzıman dişlileri kırılmıştı. 20 bin liraya hallettik. 10 bin usta aldı 7 bine şanzımanı bulduk, 3 bin de contası egzantrik zinciri, yağı yağ filtresi antifirizi tuttu. Tanıdık bi tamircide yaptırdım. Yetkili servis değil. Adam gözümün önünde söktü topladı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

    Daha 1 hafta önce.

  7. #6007

    Üyelik
    30 Temmuz 2024
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40.000 TL'ye millet motoru rektefiye ediyor. Çıkartılan hesap çok fazla, muhtemelen kaliperdeki piston takılı kalıyor. Kaliper tamir kiti ya da basit bir kaliperi geri itmeyle çözülebilecek bir sorun. Yetkili servis harici bölgenizdeki deneyimli bir ustaya gitmenizi öneririm.
    Teşekkürler. Çanakkalede bu işi çözebilecek ustası olan varsa paylasirsa iyi olur. Açıkçası absden motoru bırakıp başka başka problemlerle vakit ve nakit kaybetmeden tamir edip satışa koymak istiyorum.

  8. #6008
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı E.Mandacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Çanakkalede bu işi çözebilecek ustası olan varsa paylasirsa iyi olur. Açıkçası absden motoru bırakıp başka başka problemlerle vakit ve nakit kaybetmeden tamir edip satışa koymak istiyorum.
    Hakkınızda hayırlısı, tabi ki kullandığımız motordan midemiz bulandığında hemen soğuyabiliyoruz. İyi bir ustanız olduğunda bazı sıkıntıların çok basit ve ekonomik çözümlerinin olduğunu görüyoruz. Ben 49.300 km'de aldığım 2008 Er6F ile 137.000 km'yi geçtim, iyi bir ustam olmasa muhtemelen 51.000'de pes etmiş ve satışa koymuştum motoru. Sizin de güvenebileceğiniz iyi bir ustayı bulmanız dileğiyle.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  9. #6009

    Üyelik
    28 Ocak 2024
    dominar400 için ucuz yollu alabileceğim en iyi lastik takımı ne olur arkadaşlar? fiyatlar acayip pahalı.

  10. #6010
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Ben mitas sport force almıştım.

  11. #6011
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Bende mitas sport force+ kullanıyorum rodaj bakımını yaptırırken taktırdım.Yaklaşık üstüne 10 bin km yol yaptım,hiç bi zaman güvensizlik hissi vermedi bana.Ama bittiğini artık yavaş yavaş hissedebiliyorum

  12. #6012

    Üyelik
    28 Ocak 2024
    https://www.enduromarket.com/honda-c...-lastik-takimi

    Bu lastik alınır mı ? Radyal midir ? Ön 2024 arka 2022 olması problem midir ?

  13. #6013
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Radyal olayi içindeki çelik tellerin dizilişi ile alakalı.
    Mc 50 hiç kullanmadım o nedenle yorum yapamam. İnceleme videoları daha yararlı olacaktır.

    Bir lastiğin raf ömrü ortalama 3 ila 5 yıl arasında değişiyor diye hatırlıyorum. Kullanım ömrü de 2 yıl. Sonrasında lastik bileşenleri özelliğini kaybetmeye başlıyor

  14. #6014
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Arkadaşlar göstergemde LED arızası meydana geldi. Servis garanti için bajaj firmasına yedek parça istediğinde bulundu ama bajaj red yanıtını verdi. Buyurun resimlere bakın. Bu mal ayıplı değil mi de değişim yapmayı red etti.


  15. #6015

    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG - Hero xPulse
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar göstergemde LED arızası meydana geldi. Servis garanti için bajaj firmasına yedek parça istediğinde bulundu ama bajaj red yanıtını verdi. Buyurun resimlere bakın. Bu mal ayıplı değil mi de değişim yapmayı red etti.
    Garantisi devam ediyor, değil mi? Bence tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz ilk adım olarak.

  16. #6016
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    2023 yılında aldım. 15 bin km henüz.
    Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.

  17. #6017

    Üyelik
    30 Temmuz 2024
    Motoru satacağım dedim ve arızalar ard arda gelmeye başladı. Motor her viteste 7bin devir civarinda gaz yemeyip 5bin devirlere geri düşmeye başladı. Sonunda 5. Viteste giderken gazi komple kesti ve bostaymis gibi gitmeye başladı. Sağa çektim hemen. Şuan yolda kaldım, pazar günü malum. Motoru çalıştırıp vitese alıyorum ama bostaymis gibi hareket etmiyor. Motoru istop edip debriyajı sıkmadan viteste boşta gibi hareket ettirebiliyorum. Problem nedir acaba

  18. #6018
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı E.Mandacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru satacağım dedim ve arızalar ard arda gelmeye başladı. Motor her viteste 7bin devir civarinda gaz yemeyip 5bin devirlere geri düşmeye başladı. Sonunda 5. Viteste giderken gazi komple kesti ve bostaymis gibi gitmeye başladı. Sağa çektim hemen. Şuan yolda kaldım, pazar günü malum. Motoru çalıştırıp vitese alıyorum ama bostaymis gibi hareket etmiyor. Motoru istop edip debriyajı sıkmadan viteste boşta gibi hareket ettirebiliyorum. Problem nedir acaba
    Öncesinde bi çatırtı falan yapmış mıydı? Benim de yakın zamanda şanzıman dişlilerim kırılmıştı. Ama sizinki debriyajla alakalı olabilir.

  19. #6019
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...4261139/detay/

    elimde kalan lastiklerimi elden çıkarmaya çalışıyorum. takmaya fırsat kalmadan gitti motor.

  20. #6020

    Üyelik
    27 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar rodaj ne kadar devam edicek ilk bakımdan sonra 7000 binin üstüne çıkıyımmı birde buna takılıcak en güzel lastik hangisi yanlaya yanlaya gidiyorum resmen hoşumada gitmeye başladı ama kayıcak bigün motor altımdan
    Pirelli MT-60 RS aldım ben, sağnak yağışlı hava dahil sorun çıkarmadı, 16 bin km oldu, hafiften değişim emareleri gösteriyor arka lastik bende Hafif arazi koşullarında da sıkıntı çıkarmadı ama arazide yavaş sürmüştüm.

    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sarı sitede 4500 lira gibi rakamlara çıkma abs merkezi satılıyor. Bu arada benim şanzıman dişlileri kırılmıştı. 20 bin liraya hallettik. 10 bin usta aldı 7 bine şanzımanı bulduk, 3 bin de contası egzantrik zinciri, yağı yağ filtresi antifirizi tuttu. Tanıdık bi tamircide yaptırdım. Yetkili servis değil. Adam gözümün önünde söktü topladı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

    Daha 1 hafta önce.
    Benimde 15 bin bakımından 2 hafta sonra seyir halinde 2023 D400 ün vites dişlileri kırılıp motor kitlenmişti. Garantiden yaptılar tabi ama motor 3 ay serviste yattı Deve boynu dahil tüm vites dişlileri ve parçalarını değiştirdiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)