Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Kasım 2023, 19:01
#5861
carpediem55 adlı üyeden alıntı
Merhabalar.Yarın kısmetse ikinci el 2023 Mart çıkışlı 2500km dominar almayı düşünüyorum.Yakin bana görmeye gidecem ama tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum. Nelere dikkat etmeliyim? Dominara özel dikkat edilmesi gereken hususlar neler yani? Sonrasında en yakın bajaj servisine götüreceğim.
sağ ve sol motor kısmından yağ kaçağı olmaması, ilk çalıştırmada sorunsuz çalışması, devirde dalgalanma olmaması, hareket ettikten sonra yanmayan abs ışığı, sürüşte stop etmemesi. bunun haricinde, blokda anormal ses gelmemesi, gibi durumlara özellikle bakmalısınız.
Reklamlar
-
01 Aralık 2023, 05:29
#5862
5.000 Km bakımını yaptırdım. Ekrandan titreşim sesi geliyordu araya malzeme koyarak sesi giderdiler. Şuan dominar 400 mükemmel hale geldi. Fiyat performans olarak gerçekten harika bir motosiklet. Oldukça memnunum. Yazın çanta, çadır, uyku tulumu, ocak vs yükleyip 2 kişi kampa gittik. Çekişi gücüde oldukça iyi. Almayı düşünen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim. Yüklü halde120-130 km hızlarda çok rahat yolculuk yapabilirler.
-
01 Aralık 2023, 13:56
#5863
laz61 adlı üyeden alıntı
5.000 Km bakımını yaptırdım. Ekrandan titreşim sesi geliyordu araya malzeme koyarak sesi giderdiler. Şuan dominar 400 mükemmel hale geldi. Fiyat performans olarak gerçekten harika bir motosiklet. Oldukça memnunum. Yazın çanta, çadır, uyku tulumu, ocak vs yükleyip 2 kişi kampa gittik. Çekişi gücüde oldukça iyi. Almayı düşünen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim. Yüklü halde120-130 km hızlarda çok rahat yolculuk yapabilirler.
Bajaj motosikletleri biraz sıkı. 10 bine doğru yaklaştıkça daha yeni yeni rahatlamaya başlıyor. Birde kalın yağ seviyor. 10W50 koy diyor zaten kitapçığında da. 10W40 koyunca ustalar daha sesli, titreşimli ve sert vites geçişleri oluyor. Dominarım henüz 3000 km de ama NS200 den dir aktardığım tecrübelerim. İlk başlarda bunu almakla hatamı ettim acaba diye çok düşündürüyor insanı. Ama sabırla kullanmaya devam edersen daha zevkli bir hale geliyor. Dominardada 5500 devir civarı çok konforlu oluyor motosiklet. Aynalarda dahi titreşim kalmıyor. 5500 devirde kilona, yüküne, yol ve rüzgar durumuna göre 100-120 km/h hız aralığına tekabül ediyor.
-
05 Aralık 2023, 11:06
#5864
Merhaba arkadaşlar. 2023 model Dominar 400 gidon yükseltme yaptıran varsa buradan tecrübelerini ve aldığı uyumlu olan kitin linkini paylaşabilirmi? Çok tatmin edici bir bilgiye ulaşamadım. Kullanan varsa en iyi bilgiyi ondan öğrenebiliriz
-
05 Aralık 2023, 11:19
#5865
Alüminyumdan 30mm çap, 2,54mm yükseklik. 10.5 mm iç delik. 2 adette 25 mm daha uzun saplama. Ns200 debriyaj teli. Bana göre sürüş ve kontrol çok daha iyi.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
05 Aralık 2023, 20:00
#5866
sallami adlı üyeden alıntı
Alüminyumdan 30mm çap, 2,54mm yükseklik. 10.5 mm iç delik. 2 adette 25 mm daha uzun saplama. Ns200 debriyaj teli. Bana göre sürüş ve kontrol çok daha iyi.
NS200 debriyaj telidemi oluyormuş? RS200 diyorlardı uzun olsun diye. Birde o dediğiniz uzatma aparatlarının linklerinide paylaşabilirmisiniz. Teşekkürler.
-
06 Aralık 2023, 10:18
#5867
cc007 adlı üyeden alıntı
NS200 debriyaj telidemi oluyormuş? RS200 diyorlardı uzun olsun diye. Birde o dediğiniz uzatma aparatlarının linklerinide paylaşabilirmisiniz. Teşekkürler.
Aparatı yaptırdım tornacıda 25,4 mm olacak yanlış yazmışım. ns 200 yeterli oluyor. rs200 de takabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------
cc007 adlı üyeden alıntı
NS200 debriyaj telidemi oluyormuş? RS200 diyorlardı uzun olsun diye. Birde o dediğiniz uzatma aparatlarının linklerinide paylaşabilirmisiniz. Teşekkürler.
Aparatı yaptırdım tornacıda 25,4 mm olacak yanlış yazmışım. ns 200 yeterli oluyor. rs200 de takabilirsin.
-
08 Aralık 2023, 13:34
#5868
Merhaba, Dominar 400'e ekuralkan'ın kendi sayfasındaki tanıtım fotoğraflarında görünen yan çanta demirlerini takan ve kullanan var mı? Ben taktırmayı düşünüyorum serviste, sanırım demir değilmiş ama sert bir plastikmiş. Ben zaten yan çanta takmayacağım, yana ve aşağı doğru uzayan soft case kullanacağım, o yüzden çok kuvvet uygulanmayacak üzerine, bir ağırlık da taşımayacak. Son kararı vermeden önce kullananların bir görüşünü almak istedim.
-
08 Aralık 2023, 15:26
#5869
adiltas adlı üyeden alıntı
Merhaba, Dominar 400'e ekuralkan'ın kendi sayfasındaki tanıtım fotoğraflarında görünen yan çanta demirlerini takan ve kullanan var mı? Ben taktırmayı düşünüyorum serviste, sanırım demir değilmiş ama sert bir plastikmiş. Ben zaten yan çanta takmayacağım, yana ve aşağı doğru uzayan soft case kullanacağım, o yüzden çok kuvvet uygulanmayacak üzerine, bir ağırlık da taşımayacak. Son kararı vermeden önce kullananların bir görüşünü almak istedim.
o malzemeye bu konuda biraz değinmiştim bakabilirsiniz buraya, soft çanta için ideal bence, yan çanta kullanmadığın zaman şekli şemalide fena değil balkon demiri gibi durmuyor ama pul konusuna dikkat edin ekstra ugraştırabilir eğer eksik gönderiyorlarsa
https://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/213495-dominar-250-topcase-canta-demiri-aksesuar.html
-
11 Aralık 2023, 23:30
#5870
-
11 Aralık 2023, 23:32
#5871
vlad1462 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun, tez hasarsız bulunur inşallah.
-
12 Aralık 2023, 00:12
#5872
-
12 Aralık 2023, 06:50
#5873
vlad1462 adlı üyeden alıntı
Büyük geçmiş olsun, tez zamanda motorunuza kavuşmanız dileğiyle.
-
03 Ocak 2024, 19:31
#5874
7 Şehir ve yaklaşık olarak 20 yamaha bayii aramasından sonra üstüne fazladan parada vermeme rağmen bi mt25 sahibi olamadığım için,tekrardan pusulayı bu motora çevirdim.Her ne kadar bu seriyi sevsem de benimde başıma gelen disk yamultma ve sensör arızası gibi şeylerden açıkcası sıkıldım,d250de bu olaylara f/p olur o kadar diyordum ama d400de fiyatından dolayı böyle sakin kalabileceğimi sanmıyorum ve bunlar beni soğutacaktır.Son çıkan D400UGlerde böyle muhabbetler devam ediyor mu ?
-
04 Ocak 2024, 01:01
#5875
denizz1 adlı üyeden alıntı
7 Şehir ve yaklaşık olarak 20 yamaha bayii aramasından sonra üstüne fazladan parada vermeme rağmen bi mt25 sahibi olamadığım için,tekrardan pusulayı bu motora çevirdim.Her ne kadar bu seriyi sevsem de benimde başıma gelen disk yamultma ve sensör arızası gibi şeylerden açıkcası sıkıldım,d250de bu olaylara f/p olur o kadar diyordum ama d400de fiyatından dolayı böyle sakin kalabileceğimi sanmıyorum ve bunlar beni soğutacaktır.Son çıkan D400UGlerde böyle muhabbetler devam ediyor mu ?
Ön disk yamulmasını yaşayacaksınız.
-
04 Ocak 2024, 08:20
#5876
maktama adlı üyeden alıntı
Ön disk yamulmasını yaşayacaksınız.
ne kadar ekmek o kadar köfte. D400'ün problemleri fiyat performans karşısında az kalıyor. muadillerini düşündüğünüz zaman çok ciddi bir fiyat farkı var.
hayırlısıyla subat ayıdna bende alıyorum
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
04 Ocak 2024, 13:38
#5877
arndiol adlı üyeden alıntı
ne kadar ekmek o kadar köfte. ..
Tam olarak öyle değil bana göre. Daha az ekmeğe daha düzgün köfte veriyordu Bajaj(Bakınız abs'SİZ pulsarlarda böyle bir durum yoktu).
Şöyle ki; abs'SİZ Pulsar kullandım 2014-2019 arası 5 sene, 40küsürbin km, Ankara'da karda kışta ayazda yağmurda güneşte kullandım, onda öyle bir yamulma yoktu. 2017'den beridir de D400 kullanıyorum(2 sene 2 motor da vardı altımda), şu anda o da D400 40küsür binde. abs'SİZ pulsarda bu durum olmazken abs'li pulsar ve dominar'larda bu durum var. Hatta ilk 10000 km içinde kendi dominarımda da oluşmuştu, tekrar sıfır, orjinal ön disk aldım, sıfır hali bile yamuktu diskin. Balatalarınızı sıfırlarsanız bu yamulma durumunu yine 5000 km kadar hissetmeyebiliyorsunuz. Ya abs bozuyor diski(sert mi vuruyor, disk mi dayanıksız artık nedir), ya da zaten baştan yamuk diskler ama anlaşılmıyor balata azıcık eskiyene kadar.
Burada sorun diskin yapısı, alacak iseniz yan sanayi disk alın.
-
04 Ocak 2024, 14:33
#5878
Benim D250 de 500kmde yamulmuştu disk,servise gittim garantiden değişim istediler başta red geldi sonra müşteri iletişim formuyla kuralkana yazdım böyle iş mi olur 500kmde disk mi yamulur dedim gereğini yapın dedim,ondan sonra olumlu dönüş sağlayıp garantiden değiştirdiler(arka disk),şuanda ön fren yapınca motor sanki bi ileri bi geri yapıyo gibi titriyo ön kısımdan tahminim şimdide ön disk yamuldu yada fabrika çıkış lastikleri kullandığım için hala onlarla alakalı emin değilim.Yamaha gibi markaların bizi zorla bu tarz markalara mecbur bırakması gerçekten üzücü,işin kötü yanı bu segmentte diğer markalarda bi alternatif daha yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------
arndiol adlı üyeden alıntı
ne kadar ekmek o kadar köfte. D400'ün problemleri fiyat performans karşısında az kalıyor. muadillerini düşündüğünüz zaman çok ciddi bir fiyat farkı var.
hayırlısıyla subat ayıdna bende alıyorum
Yamaha şuan liste fiyatından motor verse arada 22 bin tl fark var,kimse bu kadar az fark varken gidipte bajaj tercih etmez
-
04 Ocak 2024, 14:41
#5879
maktama adlı üyeden alıntı
Tam olarak öyle değil bana göre. Daha az ekmeğe daha düzgün köfte veriyordu Bajaj(Bakınız abs'SİZ pulsarlarda böyle bir durum yoktu).
Şöyle ki; abs'SİZ Pulsar kullandım 2014-2019 arası 5 sene, 40küsürbin km, Ankara'da karda kışta ayazda yağmurda güneşte kullandım, onda öyle bir yamulma yoktu. 2017'den beridir de D400 kullanıyorum(2 sene 2 motor da vardı altımda), şu anda o da D400 40küsür binde. abs'SİZ pulsarda bu durum olmazken abs'li pulsar ve dominar'larda bu durum var. Hatta ilk 10000 km içinde kendi dominarımda da oluşmuştu, tekrar sıfır, orjinal ön disk aldım, sıfır hali bile yamuktu diskin. Balatalarınızı sıfırlarsanız bu yamulma durumunu yine 5000 km kadar hissetmeyebiliyorsunuz. Ya abs bozuyor diski(sert mi vuruyor, disk mi dayanıksız artık nedir), ya da zaten baştan yamuk diskler ama anlaşılmıyor balata azıcık eskiyene kadar.
Burada sorun diskin yapısı, alacak iseniz yan sanayi disk alın.
2016 var bende ns200, evet diğerlerine göre daha iyi. teknoloji işin içine girince hintler tabi biraz sapıtıyor. ancak civarımda memnun olmayan kişi oranı %20 falandır. motor aldıgında düzgün cıkarsa sonrasında da pek problem yaşatmıyor. bu nedenle ekmek köfte ilişkisi bence hala geçerli. tabi diğer secenek transalp gibi eski motorlar ama onda da arkadaşlar cok pişman oldu. hem yakıt hem bozulma nedeniyle. açıkçası bütçesi olup bajaj olana şaşırırım ama bütçe yoksa pek de bir alternatif yok.
denizz1 adlı üyeden alıntı
Benim D250 de 500kmde yamulmuştu disk,servise gittim garantiden değişim istediler başta red geldi sonra müşteri iletişim formuyla kuralkana yazdım böyle iş mi olur 500kmde disk mi yamulur dedim gereğini yapın dedim,ondan sonra olumlu dönüş sağlayıp garantiden değiştirdiler(arka disk),şuanda ön fren yapınca motor sanki bi ileri bi geri yapıyo gibi titriyo ön kısımdan tahminim şimdide ön disk yamuldu yada fabrika çıkış lastikleri kullandığım için hala onlarla alakalı emin değilim.Yamaha gibi markaların bizi zorla bu tarz markalara mecbur bırakması gerçekten üzücü,işin kötü yanı bu segmentte diğer markalarda bi alternatif daha yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------
Yamaha şuan liste fiyatından motor verse arada 22 bin tl fark var,kimse bu kadar az fark varken gidipte bajaj tercih etmez
hangi model hocam; yapı olarak farlı 25 beygirlik mt25 ile 40 beygirlik d400 ü kıyaslamıyorsunuzdur diye düşünüyorum. alakaları yok cünkü.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
04 Ocak 2024, 14:48
#5880
Mt25 in 33 beygir olması lazım ama
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (2 üye ve 15 misafir)