Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5801
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu rüzgardan açılmışken, xmax de alt taraf daha çok rüzgar alıyor, ilave reflektor olmazsa kask da çok ses yapıyor. Domi de -tur paket- standart ön cam göğüse gelen rüzgarı kesiyor, kaskta türbülans yapmıyor, nisbi daha sessiz. Bu arada bahsettiğin rotaları zaman zaman ben de yapıyorum, sabah ayazında veya akşam serinliğinde bacaklarımın arasındaki motordan gelen sıcaklık hoş oluyor, elim üşüdüyse de ısıtıyorum.
    Ammaaa pazar market alışverişi yapacaksam veya seyahate gittiğim yerlerden bir şeyler alacaksam xmax açık ara kullanışlı. Tekirdağdan kavun ve karpuz, keşandan peynir (evet hepsini bir seferde) yurtdışından çeşitli promilli sıvılar, reçel, kahve, börek, çocuklarıma lego oyuncak vb getirmişliğim vardır.
    Benim xmax'ı aldıktan sonra rodaj bakımındayken bacak koruyucu denen öne iki yanlara takılan plastik parçalardan taktırmıştım, önden gelen bütün rüzgarı kesiyor hatta yağmurlu havalarda pantalon zaten kuru kalıyor ama botlarıma su bile değmemiş oluyor o kadar farketmişti, ön cama deflektör de takınca rüzgar alan tek yerim ellerim, kışın 4-5 derece havalarda İstanbul'da işe giderken yarım saatten sonra ellerim üşümeye başlıyordu ama sırtım terliyordu. xmax ile rüzgar almadan sürmeye alışmışım, geçenlerde İstanbul'dan gelirken öndeki deflektörün tutan parçası kırıldı, deflektörsüz sürünce bütün rüzgarın ön camdan direkt kaskın üzerinde patlaması çok rahatsız etti, kulak tıkacı kullanmasam çekilir yol değildi.
    Şimdi dominar aklıma girmişken rüzgar mevzusu da aklıma takıldı ama bir çaresi bulunur elbet, zaten şu an satışta olan UG modeli elciklerde rüzgar koruması ile geliyor, ön cama bir deflektör takarım, botlarım zaten sağlam adventure botlardan, pantalonum da kışlık modeli, artık pantalon üstüne rahat giyip çıkarmalık alt yağmurluk alırım, kışlık montun içine giymeye neopren iç mont almıştım terliyorum diye giymemiştim yepyeni duruyor dolapta onu giyerim gerekirse.

    İlk fırsatta Lüleburgaz'daki dominar bayisine gidip görüşeceğim. Daha motoru alınca bir takım düzgün lastik lazım onun da farkındayım, sanırım çanta demirleri ile geliyormuş, arkaya çanta seti de şart, başka ne aksesuar gerekir ona da bakacağım. Sanırım bu vitesli motorlarda orta ayak da üzerinde gelmiyor sonradan taktırılıyor.

    Vitesliye alışmak da bir günlük kapalı alan hakimiyet eğitimine bakar, zaten ehliyeti vitesli motosiklet ile almıştım, alışırım bir şekilde.
    mertowski bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5802
    mertowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125
    Sezon diye tabir edilen hızlı al-satın olduğu dönem yavaş yavaş bitiyor. Satış için elini çabuk tutmanı öneririm. Satışı yaptıktan sonra yada kredi kartından tek çekim ile online olarak motürü satın alırım ki fiyat sabitlenmiş olur. E-kuralkan'ın sitesinde bir üyelik oluşturarak motürü sepete atıp da bekletebilirsin. Bir arkadaşım N250 alacağı zaman sepete atmış kalmış ürün, sonra motüre zam gelmiş bir ara satın almaktan vazgeçecekti. Bir bak bakayım dedim sepete fiyat ne görünüyor? 4 bin tl ucuza almış oldu motürü o andaki güncel satış fiyatından.

    Daha önce de söyledim. Al geç Dominar'ı, beğenmezsen satarsın sıfır Kymco, 2.el 2018-2022 kasa Xmax alırsın.


    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xmax 250'ye bile otobanda sürünce 4.5litre/100km yaktırabiliyorum, dominar 5-6 yaksa ne olacak.
    Eski kasa Xmax'ler gerçekten güncel modellere göre çok yakıyor. 2015'i de kullandım, şuanda 2018 Xmax 300 kullandığım için bunun farkını çok net biliyorum. Xmax 300 ile 2 kişi, full+full yüklü, topcase üzerine kaçak kat çıkılı halde şiddetli rüzgarda bile en fazla 100km/4lt yaktı. Normal rüzgarlı havada 2 kişi aynı yük 3.8-3.5 lt ortalaması ile gidiyoruz. şehir içi yüksüz 2 kişi 3lt'yi geçmedi hiç bir zaman. Yılbaşı yaklaşıyor. Yılbaşı demek zam demek. Firmalar artık yılbaşı zammını yüksek oran gibi görünmesin diye 2'ye bölerek yapıyor. Kasım gibi bir zam, yılbaşında bir zam şeklinde. Elini çabuk tutmak yararına olacaktır.
    espresso bunu beğendi.

  3. #5803
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben artık İstanbul'dan taşındım, burada Trakya'nın ortasına şehir içi motorla bir yere gitmem, ekipman giymeme değmez, ekipmanlarımı giyene kadar yürürüm ya da çok uzaksa arabayla giderim. Bu yüzden xmax sahibi olmamın gereği kalmadı.
    Pandemi başından beri evden çalıştığım için motorla işe gidip gelmiyorum, ayda belki bir ya da iki haftasonu fırsat bulabilirsem Tomygun ve Cyan ile köfteci rotalarında sürüyorum, bizim sürdüğümüz ara yollar, köy yolları vb. de xmax için yorucu oluyor. Orman içinden çok güzel virajlı yollar, xmax ile bile güzel gidiyorum ama bozuk yollarda tangur tungur olmuyor, ben tangur tungur gittiken sonra köftecide sohbet ederken Cyan aaa ben hiç hissetmedim o çukurları deyince artık vitesliye geçmek gerektiği fikri kafama girdi. Tomygun ile Edirne'ye sürdüğümüzde o sakin sakin 110-120 ile sürdüm derken ben peşinden songaz gittiğimde de aklıma girmişti. Bunlar birleşince xmax'ın çok sevsem de benim için mantığı kalmadı. Xmax benim için büyükçekmece-maslak arası işe gidip gelme motoruydu, artık kullanım şeklim çok değişti, dominar 400 UG de kağıt üzerinde tam o yollara uygun, vstrom 650 öncesi hem xmax'dan birazcık daha güçlü olsun hem de vitesliye alışayım motoru olması bakımından mantıklı.

    En büyük çekincem de xmax ile sürerken rüzgal almamaya alışmışım, naked bir motorda o rüzgar nasıl olacak onu bilemedim. yağmura yakalandığımda yağmurluk takmının yalnızca üst kısmını giyip ıslanmadan devam edebilmek gibi avantajlarım vardı.

    Haa, dominar 400 daha çok yaksın umurumda değil, zaten çok kısıtlı vakitte zar zor gezmeye fırsat buluyorum, keyif versin de yaksın. xmax 250'ye bile otobanda sürünce 4.5litre/100km yaktırabiliyorum, dominar 5-6 yaksa ne olacak. Zaten yılda 5bin km anca yol yaparım. her gün git gel toplam 100km işe gidip gelen biri olsaydım düşünürdüm yakıtı şimdi bu benzin zamlarından sonra bile dert etmiyorum.
    Amortisörleri güzel. Dönüşlerde gayet başarılı. Üzerinde gelen tekerlerin yağmur performansı çok berbat. Bir kere arkadan kaydım. Mesela sabah gelirken, önümde bir araç vardı. Önümdeki araçla Soldan gelenle kesişeceğim yer tamda önümdekine yaklaştığım ana denk geliyordu. Genelde hep böyle denk gelir, ne hikmetse. Azıcık gazı açtım 137 çıktım. Çok rahat sıkıntı çekmeden sollamayı yapıp kenara çekildim. Dediğim gibi 160 kadar canlı motor. O zaten sizi kurtarıyor. Ben orjinal tur camını söktüm. Aslında orjinal tur camı ile kullanmak çok keyifli ama rüzgarı fazlasıyla hissediyorum. O yüzden söktüm. Yerine 60 cm tur camı taktım. Vitesleri çok yumuşak geçiyor. 10 bine gelmeme çok birşey kalmadı. 1 ve 2. versiyonu kıyasladığımda, tour modelinin vites geçişleri daha güzel. Şimdiye kadar sahte boşa denk gelmedim. Zırıltısı var motorun. Bağzen bu ses nerden geliyor diyorum. Bir birine çarpan plastik sesi. Bağzan var bağzan yok. Onu dert etmiyorum. Ayak peglerinde baya titreşim var. 30 dakikalık yolda iyi hissettiriyor. Somunların arasına plastik contalar taksak sönümlermi bilmiyorum. Zaten contası olduğunu farzediyorum. Elciklerde 120 ile giderken bile titreşim yokmuş gibi. Selesi çok kötü. Xmaxdan sonra o konforu aratır. Farları çok iyi. 80-100 arası giden biri için yakıt tüketimi 3,3 litre. Sapma payı ile 3,5 lire civarı. Belirli km aralıklarında motorda bir uğultu var. Rampa aşşağı inerkende defalarca denedim, bu uğultu nedir diye. Gazı kestiğimde bile var. Motor bloğunun içinden değil. Dışardan gelen bir uğultu. Grenajdan yapar deniyor ama, grenajdan yapan daha tiz olması lazım. Bu biraz daha tok. Bir gün ne olduğu çıkar ortaya. Bu uğultu 250-400 çoğunda var. Hiç hissetmiyorum diyende var. Boyum 178 cm. Aynaları bana yetiyor. Ekstra aparat takmaya gerek duymadım. Trafikte araçların arasından rahat geçebiyorum. İlk önceleri geçmez, araçlara değer gibi geliyor ama sonra beklemektense denemek istiyorsun. Motoru yatırdığında çizgisinden sapmıyor. Güzel dönüyor. Gelecek hafta bakıma gireceğim. 10-50 yağ koyduracağım. Birde onu denemek istiyorum. 10-40 putoline ve castrolde vites geçiş hissiyatım aynı. Aklıma gelenler bunlar.
    espresso ve Guts bunu beğendiler.
    Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.

  4. #5804
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisörleri güzel. Dönüşlerde gayet başarılı. Üzerinde gelen tekerlerin yağmur performansı çok berbat. Bir kere arkadan kaydım. Mesela sabah gelirken, önümde bir araç vardı. Önümdeki araçla Soldan gelenle kesişeceğim yer tamda önümdekine yaklaştığım ana denk geliyordu. Genelde hep böyle denk gelir, ne hikmetse. Azıcık gazı açtım 137 çıktım. Çok rahat sıkıntı çekmeden sollamayı yapıp kenara çekildim. Dediğim gibi 160 kadar canlı motor. O zaten sizi kurtarıyor. Ben orjinal tur camını söktüm. Aslında orjinal tur camı ile kullanmak çok keyifli ama rüzgarı fazlasıyla hissediyorum. O yüzden söktüm. Yerine 60 cm tur camı taktım. Vitesleri çok yumuşak geçiyor. 10 bine gelmeme çok birşey kalmadı. 1 ve 2. versiyonu kıyasladığımda, tour modelinin vites geçişleri daha güzel. Şimdiye kadar sahte boşa denk gelmedim. Zırıltısı var motorun. Bağzen bu ses nerden geliyor diyorum. Bir birine çarpan plastik sesi. Bağzan var bağzan yok. Onu dert etmiyorum. Ayak peglerinde baya titreşim var. 30 dakikalık yolda iyi hissettiriyor. Somunların arasına plastik contalar taksak sönümlermi bilmiyorum. Zaten contası olduğunu farzediyorum. Elciklerde 120 ile giderken bile titreşim yokmuş gibi. Selesi çok kötü. Xmaxdan sonra o konforu aratır. Farları çok iyi. 80-100 arası giden biri için yakıt tüketimi 3,3 litre. Sapma payı ile 3,5 lire civarı. Belirli km aralıklarında motorda bir uğultu var. Rampa aşşağı inerkende defalarca denedim, bu uğultu nedir diye. Gazı kestiğimde bile var. Motor bloğunun içinden değil. Dışardan gelen bir uğultu. Grenajdan yapar deniyor ama, grenajdan yapan daha tiz olması lazım. Bu biraz daha tok. Bir gün ne olduğu çıkar ortaya. Bu uğultu 250-400 çoğunda var. Hiç hissetmiyorum diyende var. Boyum 178 cm. Aynaları bana yetiyor. Ekstra aparat takmaya gerek duymadım. Trafikte araçların arasından rahat geçebiyorum. İlk önceleri geçmez, araçlara değer gibi geliyor ama sonra beklemektense denemek istiyorsun. Motoru yatırdığında çizgisinden sapmıyor. Güzel dönüyor. Gelecek hafta bakıma gireceğim. 10-50 yağ koyduracağım. Birde onu denemek istiyorum. 10-40 putoline ve castrolde vites geçiş hissiyatım aynı. Aklıma gelenler bunlar.
    Güzel uzun uzun yazıp detaylı bilgiler için teşekkür ederim.
    Lastik zaten daha bayiden çıkmadan ya da hemen sonrasında iyi bir takım lastikle değiştirmek şart gibi.
    kendi ön camı xmax gibiyse de hemen uzun tur camı ya da xmax'da yaptığım gibi deflektör de şart o zaman.
    diğer özellikleri xmax'dan sonra bana yetecek gibi. sele olayını da konfor sele ile hallederim bri şekilde, zaten çukurlu yollarda eskiden dağ bisikletinden kalma alışkanlıkla refleks olarak ayağa kalkıyorum, xmax'da ayağa kalkmak kolay olmasa da en azından darbeleri almayacak kadar kalkmaya alışkınım bunda daha kolay olur.

    ilk fırsatta buradaki bayiye gideceğim, servisine bakacağım nasıl çalışıyorlar, servistekileri gözüm tutması önemli.
    Belki bayi ile xmax takası için de konuşurum kendim satmaya uğraşmam, xmax'ı nasıl olsa kolay satar.
    mavellen bunu beğendi.

  5. #5805
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel uzun uzun yazıp detaylı bilgiler için teşekkür ederim.
    Lastik zaten daha bayiden çıkmadan ya da hemen sonrasında iyi bir takım lastikle değiştirmek şart gibi.
    kendi ön camı xmax gibiyse de hemen uzun tur camı ya da xmax'da yaptığım gibi deflektör de şart o zaman.
    diğer özellikleri xmax'dan sonra bana yetecek gibi. sele olayını da konfor sele ile hallederim bri şekilde, zaten çukurlu yollarda eskiden dağ bisikletinden kalma alışkanlıkla refleks olarak ayağa kalkıyorum, xmax'da ayağa kalkmak kolay olmasa da en azından darbeleri almayacak kadar kalkmaya alışkınım bunda daha kolay olur.

    ilk fırsatta buradaki bayiye gideceğim, servisine bakacağım nasıl çalışıyorlar, servistekileri gözüm tutması önemli.
    Belki bayi ile xmax takası için de konuşurum kendim satmaya uğraşmam, xmax'ı nasıl olsa kolay satar.
    Sizin bileceğiniz iş tabi ama bayiler çok öldürür fiyatı.
    Bajaj'da online alma imkanı varken isterseniz kredi kartı vb. ile satın alın.
    O gelene kadar XMAX'ınızı çok daha iyi bir fiyata satarsınız.

    Orijinal çanta demiri ile kullanacaksanız da mutlaka güçlendirme demiri alıp takın.
    Ali Cabbar 350TL'ye satıyordu en son, googleida aratırsanız görseller çıkıyor.
    Motorun bir parçası gibi görünüyor, görüntüsü hoş diye Ali Cabbarı tercih etmiştim ben.
    Çanta demiri çok ahım şahım bir malzemeden yapılmadığı için güçlendirmesiz kırılabiliyor.
    espresso bunu beğendi.

  6. #5806

    Üyelik
    31 Aralık 2022
    Merhabalar dominar 400 ug motorum var , motor ısınınca 4 bin de az 6 bin üstü devirlerde acayip bir titreme meydana geliyor. Ben öncesinde sağ sol buji değiştirmiştim , brisk yarış bujisi diye vuruntu yapınca 100 km kadar kullandım orjinale geçtim. Bundan beridir motorda sıkıntı var sorun neyden kaynaklanıyor olabilir , yardımcı olabilecek biri var mı ? Antalya da tayfun motorda bile onaramadılar .

  7. #5807
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Lunatique adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin bileceğiniz iş tabi ama bayiler çok öldürür fiyatı.
    Bajaj'da online alma imkanı varken isterseniz kredi kartı vb. ile satın alın.
    O gelene kadar XMAX'ınızı çok daha iyi bir fiyata satarsınız.

    Orijinal çanta demiri ile kullanacaksanız da mutlaka güçlendirme demiri alıp takın.
    Ali Cabbar 350TL'ye satıyordu en son, googleida aratırsanız görseller çıkıyor.
    Motorun bir parçası gibi görünüyor, görüntüsü hoş diye Ali Cabbarı tercih etmiştim ben.
    Çanta demiri çok ahım şahım bir malzemeden yapılmadığı için güçlendirmesiz kırılabiliyor.
    Bayi ile konuşucam, olur ya çok öldürürse zaten o kadar keriz değilim. Ama hesabımı yaparım, sarı sitede ölücülerle muhattap olmak ya da bayiye ucuza vermek arasındaki fiyat farkına göre bayi eğer az öldürürse bayiye takas edebilirim, o anki motoru satarken sarı siteden arayanlarla muhattap olmanın yaratacağı sinir stres aradaki farka değiyorsa bayiye al xmax'ı ver dominarı derim tabi ki.

  8. #5808

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Arkadaşlar motorum 1300 km de ve hızlandıkça resmen etrafı göremeyecek kadar titreşimmi desem sekmemi yapıyor desem birşey var. Ama totomu biraz kaldırınca motosikletten motorla temasımı kesince herşey güzel süt liman. 110 km/h ten sonra sekmekten titreşim den yolu göremiyorum resmen. Ön tekerlek değiştirdim ve balans yapıldı(cepten ve yetkili servis harici güvendiğim bir usta tarafından tabi bu işlem) arka tekere henüz bir işlem yaptırmadım. 80-90 km/h olan sıkıntı artık 110 km/h ten sonra başlıyor. Her sürüşten sonra kollarımda ve başımda bir ağrı oluyor sekmekten titremekten. Canım sürmek istemiyor resmen bir yerlerim ağrıyacak yine diye. İnanılmaz konforsuz ve önümü göremediğimden emniyetsiz bir sürüş deneyimi oldu Dominar benim için. Sizlerde de varmı bunu yaşayan?

  9. #5809
    BayMaellard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Dio (2024)
    Arkadaşlar arka süspansiyon biraz yumuşak gibi geliyor. Bir iki tık sıkmanın faydası olur mu? 150 ile giderken tankslapper yüzünden kaza yapmıştım. Acaba arka süspansiyonu biraz daha sert olsaydı tankslapper engellenir miydi?

  10. #5810
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı BayMaellard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar arka süspansiyon biraz yumuşak gibi geliyor. Bir iki tık sıkmanın faydası olur mu? 150 ile giderken tankslapper yüzünden kaza yapmıştım. Acaba arka süspansiyonu biraz daha sert olsaydı tankslapper engellenir miydi?
    Kilo durumunuza göre ve yüklü kullanıma göre amortisörleri sertleştirmek gerekli zaten yumşak olacağı için esnemesi daha fazla olur.

  11. #5811
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı BayMaellard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar arka süspansiyon biraz yumuşak gibi geliyor. Bir iki tık sıkmanın faydası olur mu? 150 ile giderken tankslapper yüzünden kaza yapmıştım. Acaba arka süspansiyonu biraz daha sert olsaydı tankslapper engellenir miydi?
    Ben en sert ayarın bi altına aldırdım hiç faydası olmadı. Tank slapper olmaması için yüksek hızlara çıktığınızda depoyu bacaklarınızla tüm gücünüzle sıkın ve gidonu gevşek tutun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum 1300 km de ve hızlandıkça resmen etrafı göremeyecek kadar titreşimmi desem sekmemi yapıyor desem birşey var. Ama totomu biraz kaldırınca motosikletten motorla temasımı kesince herşey güzel süt liman. 110 km/h ten sonra sekmekten titreşim den yolu göremiyorum resmen. Ön tekerlek değiştirdim ve balans yapıldı(cepten ve yetkili servis harici güvendiğim bir usta tarafından tabi bu işlem) arka tekere henüz bir işlem yaptırmadım. 80-90 km/h olan sıkıntı artık 110 km/h ten sonra başlıyor. Her sürüşten sonra kollarımda ve başımda bir ağrı oluyor sekmekten titremekten. Canım sürmek istemiyor resmen bir yerlerim ağrıyacak yine diye. İnanılmaz konforsuz ve önümü göremediğimden emniyetsiz bir sürüş deneyimi oldu Dominar benim için. Sizlerde de varmı bunu yaşayan?
    Zincir ayarı hatalı olabilir, fren diskleri yamuk olabilir, jantlarda - lastiklerde sıkıntı olabilir, bunları kontrol etmek lazım. Ben istanbuldan tokata 150 160 yapıştırarak gittim geldim böyle sıkıntılarım olmadı.

  12. #5812

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben en sert ayarın bi altına aldırdım hiç faydası olmadı. Tank slapper olmaması için yüksek hızlara çıktığınızda depoyu bacaklarınızla tüm gücünüzle sıkın ve gidonu gevşek tutun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------



    Zincir ayarı hatalı olabilir, fren diskleri yamuk olabilir, jantlarda - lastiklerde sıkıntı olabilir, bunları kontrol etmek lazım. Ben istanbuldan tokata 150 160 yapıştırarak gittim geldim böyle sıkıntılarım olmadı.
    Zincir ayarı yapıldı düzgün, jantlara bakıldı sıkıntı yok. Ama dış lastik zor oturuyor her seferinde, Lastik bakıldı ama belli olmuyor ki o da. Ancak değiştirmek lazım. Bir testi yok malesef. Disklere hiç baktırmadım sıkıntı olacağını düşünmediğimden. Çünkü daha motoru yıkamadım bile. Onlarada bir baktırayım olmadı. Teşekkürler.

  13. #5813
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Dün 10000 bakımına girdim. 1300-tl ödeme yaptım. Yağ olarak 10/50 putoline koyduk. Blokda yağ kaçağı vardı. Servise vites milinin oringini değiştirelim dedim. Onu değiştiler. Bütün blok vidaları sıkıldı. Gözlemlediğim kadarı ile yağ kaçaklarım artık yok. İnşallahda hiç olmaz. Eve dönüş yolunda ne var ne yok bastım. Olacak bir şey varsa olsun diye. Eve gelmeden petrole uğradım yakıt aldım. Motoru soğuttum. Aldığımdan beri ilk defa yıkadım. Temiz olunca fena görününmüyor. Sonra tüm cıvataları wd40 sıktım. Farkettimki ayaklarımda karıncalanma yok. Normalde 30 dakikalık sürüşte karıncalanma olurdu. Bunu sabah gelirken de farkettim. Bakımdan önce titreşim daha çok gibiydi. Blok cıvatalarını sıkınca belki etkisi olmuştur. Psikolojik olduğunu sanmıyorum. Fiziksel bariz hissedilen bir şey. Oxford elcik ısıtma almıştım yaz ortasında. Onları takmanın vakti geldi. Lastikleri değişmem lazım. Yaz başımı değişsem diyorum bilemedim. Kışın motoru pek kullanmam. Lastik olarak bridgestone batlaks modeli takacağım. Bridgestondan başkasınıda takmam zaten. Yaz kış performansını çok sevmiştim. Dominar 1 modeldede 2 takım bitirmiştim.

  14. #5814
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün 10000 bakımına girdim. 1300-tl ödeme yaptım. Yağ olarak 10/50 putoline koyduk. Blokda yağ kaçağı vardı. Servise vites milinin oringini değiştirelim dedim. Onu değiştiler. Bütün blok vidaları sıkıldı. Gözlemlediğim kadarı ile yağ kaçaklarım artık yok. İnşallahda hiç olmaz. Eve dönüş yolunda ne var ne yok bastım. Olacak bir şey varsa olsun diye. Eve gelmeden petrole uğradım yakıt aldım. Motoru soğuttum. Aldığımdan beri ilk defa yıkadım. Temiz olunca fena görününmüyor. Sonra tüm cıvataları wd40 sıktım. Farkettimki ayaklarımda karıncalanma yok. Normalde 30 dakikalık sürüşte karıncalanma olurdu. Bunu sabah gelirken de farkettim. Bakımdan önce titreşim daha çok gibiydi. Blok cıvatalarını sıkınca belki etkisi olmuştur. Psikolojik olduğunu sanmıyorum. Fiziksel bariz hissedilen bir şey. Oxford elcik ısıtma almıştım yaz ortasında. Onları takmanın vakti geldi. Lastikleri değişmem lazım. Yaz başımı değişsem diyorum bilemedim. Kışın motoru pek kullanmam. Lastik olarak bridgestone batlaks modeli takacağım. Bridgestondan başkasınıda takmam zaten. Yaz kış performansını çok sevmiştim. Dominar 1 modeldede 2 takım bitirmiştim.
    Wd40 vidaları daha kolay sökmek için kullanılıyor sen nasıl bir mantık ile vidalara sıktın yoksa hareketli yerleri mi kastettin.

  15. #5815
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wd40 vidaları daha kolay sökmek için kullanılıyor sen nasıl bir mantık ile vidalara sıktın yoksa hareketli yerleri mi kastettin.
    Paslanmasın diye karoser üzerindekilere sıktım.
    Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.

  16. #5816
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paslanmasın diye karoser üzerindekilere sıktım.
    Wd 40 değilde ben çok memnunum xcp rust blocker var. Şirkette enjeksiyon kalıplarına sıkıyoruz. Su bile gelse paslanmıyor. Motorada sıktım.
    espresso bunu beğendi.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  17. #5817
    yeditepely - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    piaggio xevo 250, cf moto 250 sr
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok hızlı gitmesi önemli değil, otobanda çok zorlanmadan 120-130'la gidebileyim ama en azından 140-150'ye kadar da fazladan güç kalsın xmax gibi nefesi 120'den sonra tükenmesin yeter bana.

    Ama hala karar verebilmiş değilim, hem görüntüsü hoşma gitti gibi ama hakkında internetten çok yazı okuyorum, ufak tefek sorunlar daha önce xmax ile başıma gelmeyen şeyler gelirse sinirim bozulur. Bakalım, acelem yok nasıl olsa keyfi bir değişim olacak.
    Bende sizinle aynı durumdayım. İtalyan Piaggio xevo 250 maxi scooter motorum var. Bende rüzgar almamaya alıstım. Deflektörde kullanıyorum. Rahatlıgı cok güzel. Ocak ayında bu dururken bir tane cf moto 250sr aldım. Devamlı rüzgar yedim, yatık sürmekten bileklerim ağrıdı.350km de sattım. Dominar biraz daha dik oldugu icin istiyorum birazcık. Xmax400 abs baktım 300-350 küsür bandında fiyatları. Sanırım bende sizin gibi alıp alısamazsam satmaya calısacagım. Eger alısırsamda mahalle ici yakın yerler icin 50cc bir motor dusunuyorum. Hakkımızda hayırlısı olur insallah. Şimdiden kazasız belasız sürüşler.
    espresso bunu beğendi.

  18. #5818
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    https://guidessimo.com/document/1908...anual-179.html

    eski kasa dominar için tamir klavuzu.
    mavellen bunu beğendi.

  19. #5819
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Dominarın orjinal ön dişli 15T. 14T dişli sipariş ettim. Bakalım bu dişliden sonra titreşim nasıl olacak.

  20. #5820

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Merhaba. Titreşim konusunda bir ikazda bulunmak istiyorum bende. Yeni gelen dominarların çoğunda balans sorunu var arkadaşlar. Hemde hatırı sayılır derecede. Filmden balans yapılmış. Tecrübeli olmayan sürücüler genelde sekme şeklinde hissedilen bu hatayı titreşimle karıştırıyor. Hızlandıkça da daha konforsuz ve kontrolsüz bir sürüşe sebep olan balans sorununu gördüğüm kadarı ile servisler garantiye sokmuyor. Balans olup olmadığını anlamak için sürüş esnasında ileri bakarken ilerisi buğulu gibi etraf net görünmüyorsa 100 km/h ve üstü hızlarda poponuzu hafif koltuktan kaldırın. Motorla teması kesin. Görüş netleşiyorsa balans yaptırın😁. Sadece titreşim, çok rahatsız etmiyor. balans sorunu olmadığında zevkli bir sürüş hissiyatına dönüşüyor hatta. Ben balans yaptırdıktan sonra çok rahatladım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)