Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5761

    Üyelik
    11 Mayıs 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    benim geçenlerde koruma demirinin üst alyan başlı metrik vidası kırıldı. bir parçası içinde kalmış. ne çıkarabiliyorum ne yeni vida takabiliyorum.

    böyle ıvır zıvır şeylerle uğraşmaktan yıldım vallahi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5762
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    D250’den bu motora geçilir mi scooterımı satmadan mt25 veya duke 390 alamıyorum açıkcası,tatil beldesinde yaşadığım içinde scooterımı satmak istemiyorum şuan dominardan daha çok ona biniyorum çünkü.Bu tps sensör sıkıntıları son gelen partilerde değiştimi acaba ?

  3. #5763
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D250’den bu motora geçilir mi scooterımı satmadan mt25 veya duke 390 alamıyorum açıkcası,tatil beldesinde yaşadığım içinde scooterımı satmak istemiyorum şuan dominardan daha çok ona biniyorum çünkü.Bu tps sensör sıkıntıları son gelen partilerde değiştimi acaba ?
    TPS Sensör sorunu 2022 Sonbahar'da üretilen partilerde vardı, 2023 sonrasında bu sorun yok.

    Bu motor bana kalırsa hız yapayım, uçayım kaçayım motoru değil.
    7.5s gibi kısa bir sürede 100km/h hıza ulaşıyor, torku ve hızlanması çok iyi evet.
    Fakat en ideal ve konforlu hız 110km/h. Bu hızda motor 6000RPM'de oluyor ve titreşim neredeyse yok.
    Fakat 110km/h üzerine çıkmaya başlayınca hissedilir bir titreşim oluşuyor.

    Kısacası, bu motor uzun yol için tasarlanmış tam bir Sport Touring motoru.
    Ama 130-140km hızlarda giderim diye beklemeyin.
    Titreşim kişiden jişiye değişiyor tabi. Sorun etmeyen de etmiyor. Ama çoğunluk ediyor.

    Ayrıca tam bir fiyat performans motoru.
    Kısabilecekleri en mantıklı parçaların kalitesinden kısmışlar.
    Düzgün bakıldığında ve hor kullanılmadığında on binlerce km dayanıyor.
    Geçen facebook gruplarından birinde birisi 150.000km'ye ulaştı fotoğrafını paylaştı.

    Bütçeniz kısıtlıysa parasına göre alınacak güzel bir motor.
    stubborn, BOO_74 ve espresso bunu beğendiler.

  4. #5764
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Alıntı darling1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim geçenlerde koruma demirinin üst alyan başlı metrik vidası kırıldı. bir parçası içinde kalmış. ne çıkarabiliyorum ne yeni vida takabiliyorum.

    böyle ıvır zıvır şeylerle uğraşmaktan yıldım vallahi.
    Civata başlarının kırılması bajajda bir gelenek heralde benim motorun (ns160) koruma demiri civatası saplamaya takılan civatası arka sele altı civatası kırılmış.Sle altı hariç hepsini çözdüm bir sele altını çözemedim.

  5. #5765

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    İstanbul Avrupa yakasında işini bilen yetkili servis var mıdır tecrübe ettiğiniz? Rodaj bakımına götüreceğim. Aldığım bayi rezildi. Oraya bakıma götürme niyetinde değilim.

  6. #5766

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Bağcılar çetin motor.
    MSMorkan ve stubborn bunu beğendiler.

  7. #5767

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı tecrube0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Civata başlarının kırılması bajajda bir gelenek heralde benim motorun (ns160) koruma demiri civatası saplamaya takılan civatası arka sele altı civatası kırılmış.Sle altı hariç hepsini çözdüm bir sele altını çözemedim.
    Evet kroniktir, ns200'de de, Dominar'da da özellikle koruma demirinin vidaları titreşimden kırılır. Özellikle sağ koruma demirinin üst vidası.
    mavellen bunu beğendi.

  8. #5768

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    500 km civarında rodaj bakımına girdim sonra İstanbul’a gittim geldim yaklaşık 600 km kullandım devir lambası yandığı an bıraktım sıkıştırmadım hiç 122 km de falan yanıyor zaten şu an 1300 kmdeyim ama rodaj bakımından sonra vites geçişleri sertleşti ve titreşim bariz arttı sizde de böyle sorun yaşayan oldu mu bu normal mi yoksa servis yolunu tutayım mı?

  9. #5769

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    2000km'yi bitirdikten sonra motor kendini kilitlemeyi bırakacak. Gidecek daha 700km yolun var.

  10. #5770
    BayMaellard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Dio (2024)
    Bu hafta İzmir Aliağa’dan yola çıktım, önce Ankara ordan Karaman’ a gidip tekrar Ankara’ya döndüm. Yaklaşık 1700km yol yapıyor. Şehir içinde kullanımım 4lt/100km iken uzun yolda bu oran 3.4-3.6lt/100km seviyelerine kadar düştü. Dominarın uzun yolda eksisi selesi. Arkadaşlarım normalde senin ki demirden galiba diye takılırlardı ama dominarla en fazla 180-200 km yol gidebiliyorum. Gerçekten selesi rahatsız. Z250sl ile mola vermeden gittiğim yolları hatırlayınca eski Kawasaki motorumu bir nebze özledim.




  11. #5771
    Bergson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2023
    Şehir
    Urla-Antakya
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Merhaba. Bana çok acil bu motora uyan depo üstü çanta önerisi lazım.vexo v 70 yada gıvı ea1068 yada başka bir marka kullanıp memnun olan tavsiye edecek olan varmı

  12. #5772

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Merhaba. Bende henüz 300 km dir kullanıyorum D400 ü. Ama lastiklerde bir hata var sanırım benimkinde. Motor hop hop gidiyor. Hızlanınca zıplamanın frekansıda artıyor. Debriyaj basıp denedim yükteyken falan farketmiyor. Ön teker seke seke gidiyor. Bu tarz sorun yaşayan oldumu hiç? Çözüm için servisler uğraştırıyor mu?

  13. #5773
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Stok lastiklerle kullanan var mı ?

  14. #5774
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı tecrube0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stok lastiklerle kullanan var mı ?
    Ben. 5800 km oldu.
    tecrube0 bunu beğendi.

  15. #5775

    Üyelik
    26 Ekim 2021
    Selamün Aleyküm 2017 model 2019 çıkışlı domi 400 var bende yeni aldım 15 bin kmde bı kac arkadaş motor ömürleri 40 bini geçmez diyor dogrumudur ??

  16. #5776
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı Leventtaka61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamün Aleyküm 2017 model 2019 çıkışlı domi 400 var bende yeni aldım 15 bin kmde bı kac arkadaş motor ömürleri 40 bini geçmez diyor dogrumudur ??
    Mondial mı bu. 200 bini gören var.

  17. #5777
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Geçen hafta bosh easy pump almıştım. Az önce geldi. Dominarda denedim. Verdiği performans tatmin edici.

  18. #5778
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Dominar 400UG 2023 titreşimi hakkında bir güncelleme yapacağım.

     Yeni lastik alıp balans ayarı ve zincir ayarı (sağ-sol çapraz ayarlanmıştı) yaptırdıktan sonra titreşim ciddi ölçüde azaldı.
     Öyle ki Dominar 250 ile aynı seviyelere indi.
     Artık 110km/h ve 130km/h hızlarda sabit bir şekilde rahatsız edici titreşim olmadan gidebiliyorum.

    Eğer ciddi anlamda titreşim varsa, lastik balans ayarı yaptırmanızı tavsiye ederim.
    Bir de zincir ayarınızı kontrol edin.
    Son bakıma götürdüğüm yer debriyaj, gaz teli ve zincir ayarının içine edip teslim etti bana.
    Kimsenin günahını almak istemiyorum ama ya ayar yapmayı bilmiyorlar ya da erkenden bozulsun diye bilerek yapıyorlar.

    Tüm ayarları normale döndükten sonra ve lastik balans ayarı yaptıktan sonra şu an çok memnunum.

    Titreşim yüzünden danışmadığım kişi, aramadığım servis, okumadığım internet sayfası ve chat grupları, götürmediğim servis kalmamıştı.
    Bir kesim hiç titremediğini savunurken, bir kesim de benimle aynı dertten şikâyetçiydi.
    İmalat hatalı mal mı aldım ulen diye küplere bindiğim de oldu.

    Sonunda gitti bitti...

    OH BE!
    espresso bunu beğendi.

  19. #5779

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Güncelleme;
    Sekme problemi ön lastikten çıktı. Yanakları tam oturmamış ve dehşet balans vardı lastikte. Tekrar söküldü ve düzgünce takıldı, balans yapıldı. %95 düzeldi. Lastik yer yaptığından tam anlamıyla düzelmedi tabi. Zamanla oturunca muhtemelen düzelecektir. Tabi bu işlemlerin hiç birini servise yaptıramadım. Neyseki işini düzgün yapan ustalar hâlâ var. Şu an sürüşü düzeldi motorun. Daha güvenli ve keyifli bir hal aldı
    mavellen ve espresso bunu beğendiler.

  20. #5780

    Üyelik
    14 Nisan 2019
    bu lastik balans ayarını otomobil lastikçileri yapıyor mu? yoksa motosiklet lastiği için başka bir yere mi gitmek lazım?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)