Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5461
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Tur paket D400 ‘ün rodajına devam ediyorum. Aynı gün içinde İstanbul-Tekirdağ-İstanbul 300km ye yakın yol yaptım. Yamaha myride uygulamasına göre ort 75km/h yapmışım, max 123km/h yi görmüşüm.
    Otoyolda aşırı rüzgar vardı, motor 190kg ben 110kg savrulmadan gittim geldim, ağır vasıta çıkışlarında yan rüzgarı hissetsemde şerit dışına çıkmadım.

    Depo uyarısı çok erken yanıyor, tahminen 90km gösteriyor, bence bir depo 300km zor görür, riskli görür. Bunu beğenemedim, kalan yakıtla 220km menzil veriyor, daha 2-3 km olmadan pat 180km oluyor, sonra yine 200km oluyor, ooo daha gider dediğinde paat 160km sonra 120km sonra 90 km diyor ışık yakıyor, gittiğin belki 30-40 km, 90-110km/h seyir hızı. Güvenemedim, 250 km sonrası doldur depoyu daha sağlıklı.

    Rodaj max devri 6500d/d de 115-117km/h gösterge hızına gayet rahat oturuyor, titreşim yok. 123km/h gibi kırmızı ışık yakıyor, ilk 2000km zorlamayacağım.
    Lastik ile ilgili bir sorun yaşamadım, lakin çok yumuşak kullandım.
    Kontak anahtarı zor girmeye başladı, wd40 istiyor sanırım.
    Yaklaşık 5 saat civarı sele üzerindeydim, son saat totoyu ağrıttı.
    4-4.5 saat daim gider yoluna göre 200-350km yol yaparım standart haliyle hiç sorun değil.
    Xmax250 den farkı 90-100km/h nin üzerine çok rahat hızlanması, özellikle yurdum kamyonları ve otobüslerinin arkasında kalmamak için keyifli. Bakalım ilk 2000km sonrası nasıl olacak…
    mavellen bunu beğendi.
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5462
    Macabre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi servise gidiyorsun, Kadıköy de baymoto var onlar işini fazlası ile görür, debriyajı çekince sesin değişmesi normal ama diğerleri için birşey diyemem.
    Baymoto sürekli gittiğim bir servis. Hatta bütün bakımları orada yapıyorum. Ama sanki yoğunluk olduğu zaman çok ilgilenemiyorlar. Misal yazılım güncelleme sorduğumda cihazda problem var gibi bir yanıt almıştım. O yüzden alternatif sordum.

  3. #5463
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Macabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baymoto sürekli gittiğim bir servis. Hatta bütün bakımları orada yapıyorum. Ama sanki yoğunluk olduğu zaman çok ilgilenemiyorlar. Misal yazılım güncelleme sorduğumda cihazda problem var gibi bir yanıt almıştım. O yüzden alternatif sordum.
    Yazılım atılmıyor artık.

  4. #5464

    Üyelik
    15 Ekim 2017
    Merhaba arkadaşlar sizlere kayseriden yazıyorum dominar 400 tur aksesuarlı motorsikleti 0 almak istiyorum ancak ben motor sürmeyi bilmiyorum bu araçta rahatlıkla öğrenebilir miyim aktif araba kullanıyorum. ayrıca stop etme sorunu bajaj tarafından çözüldü mü yoksa hala 0 motorsikletlerde devam ediyor mu

  5. #5465
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    Alıntı etasci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sizlere kayseriden yazıyorum dominar 400 tur aksesuarlı motorsikleti 0 almak istiyorum ancak ben motor sürmeyi bilmiyorum bu araçta rahatlıkla öğrenebilir miyim aktif araba kullanıyorum. ayrıca stop etme sorunu bajaj tarafından çözüldü mü yoksa hala 0 motorsikletlerde devam ediyor mu
    Motor ağır bir motor. Ben daha öncesinden sukuter kullanmama rağmen 4-5 kere ağırlığını taşıyamayıp devirdim. Hele bir de boyun kısaysa öğrenmek için doğru motor bu olmuyor. Sana tavsiyem daha düşük cc daha hafif bir motorla başlaman. 125 veya 250cc tercih edebilirsin

  6. #5466
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    etasci öğrenirsin ve kullanırsın ama öğrenmen tam olmaz eksik olur ve öğrenirken zevk almassın.
    100-150kg arası naked motorlarla terchien 15-20 beygirler başlaman en sağlıklısı.
    dominar 400 190kilo yakıt ekleyince 200 olur.
    bütçen ne bilmoyrum ama.en az 7-8bin km hafif ve güçsüz motor daha iyi olur.
    dar dönüşler,yavaş manevralar,fren debriyaj kontrolunu hafif ve kıvrak motorda ögrenirsen daha kolay daha zevkli
    honda cb125r,duke 125 duke 200,nk 150,benelli 125s,benelli tnt 125,benelli bn125,rks tnt 202 bunlara bir bak incele
    bütçene göre sıfır yada 2. el alırsın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    hyosung gd 250n var eklememişim

  7. #5467
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Ağır motor bağzan iyi kullanana bile eziyet oluyor.

    Dominar ayın 15 inde bayiye teslim edildi. Bayi gelip almamı söyledi ama ben gidip almadım. Müthiş hava muhalefeti var. Bugünde hava pek iç acısı değil amma bugün nasipse gidip alacağım. Dün bayiye gidip şöyle bir fiziksel temas kurdum. İlk hissiyatım eski dominardan farklı gibi geldi. Anında elektrik aldım. İlkinden daha yakışıklı. Notere 743 lira ödedim. Şöförler odasına 126 lira. Sigorta içinde 1700-tl. Sırada yapan bulursam kasko var.

  8. #5468
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı etasci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sizlere kayseriden yazıyorum dominar 400 tur aksesuarlı motorsikleti 0 almak istiyorum ancak ben motor sürmeyi bilmiyorum bu araçta rahatlıkla öğrenebilir miyim aktif araba kullanıyorum. ayrıca stop etme sorunu bajaj tarafından çözüldü mü yoksa hala 0 motorsikletlerde devam ediyor mu
    Tavsiye etmem daha hafif ve düşük CC 2.el bir motor ile öğrenmeye çalış sonuçta motor kaçmıyor öğrendikten sonra yükseltme yaparsın.

  9. #5469
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.

    Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.

    Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.

    Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.

    Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.

    Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.

    Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
    denizz1, Cyan, BOO_74 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #5470
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.

    Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.

    Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.

    Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.

    Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.

    Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.

    Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
    Öncelikle hayırlı olsun ama keşke v-power koymasaydiniz motosikletlere v-power pek yaramıyor diye duymuştum.Tabi bu kulaktan dolma bir bilgi

  11. #5471
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun ama keşke v-power koymasaydiniz motosikletlere v-power pek yaramıyor diye duymuştum.Tabi bu kulaktan dolma bir bilgi
    Teşekkür ederim. Önceki motorlardada vpower kullandım. Yakıt kaynaklı bir sorunla karşılaşmadım. Benzini devamlı shellden alırım, varsa vpower yoksa normalini koyarım.
    Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.

  12. #5472
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.

    Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.

    Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.

    Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.

    Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.

    Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.

    Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
    Vites göstergesini ana ekrana alabiliyorsun, üstünde gelen yağ var şimdilik pamuk gibidir ilk bakımdan sonra normal haline döner tekrar hayırlı olsun.
    mavellen bunu beğendi.

  13. #5473
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.

    Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.

    Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.

    Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.

    Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.

    Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.

    Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    mavellen bunu beğendi.

  14. #5474
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru az önce bayiden teslim aldım. Petrole gidip depoyu doldurdum. 260-tl v power aldı. Dominar v1 ile dominar ug kesinlikle aynı motor değil. Ayaklıklar bile farklı. Titreşim var. Tek silindir bir motor. Titreşim bir öncekinden çok az. Bir önceki vibratör gibiydi. Motora binince otomatikman dizlerim hemen depoyu kavradı. Sürüşü keyifli. Rampa aşağı inişlerim oldu, stop etme olmadı. Güzel devirleniyor. Yola gidiyor. Bu motorda sevmediğim tek yer egzoz sesi. Egzozu sesli. Uzun yolda adamın beynini yer. Egzoz seven arkadaşlardaki beyin çok güçlü olmalı. Vites göstergesi 2. ekranda. sürüş esnasında 2.ekrana bakmak zor. Göstergenin olması çokda önemli değil. Motorun devir sesinden nerde olduğunu anlıyorsun. Bu versiyonun ekranlarına henüz alışamadım. Baya tecrübe etmek gerekecek.

    Unutmadan en sevdiğim yanını ekleyeyim. Vitesler pambık gibi. Çıt çıt geçiyor. Bir önceki versiyonda baya baya kemikliydi. Bunda çok yumuşak. O kadar yumuşakki tarifi zor. Bayıldım bu işe.

    Tur camı hoşuma gitmedi. En kısa zamanda daha büyüğü ile değiştireceğim.

    Depo yanlarındaki dominar yazılarını sökeceğim. Bir öncekindede sökmüştüm. Depoyu sade seviyorum. Cicili bicili yazılar hoşuma gitmiyor.

    Bunca senelik motor tecrübem var, 2 senelik aranın ardından ilk defa dominara binince, deviririm diye korkmadım değil. Motorun nasıl birşey olduğunu unutmuşum. Baya ağır geldi bana. Ağır olmasını seviyorum. 5 dakka sonra 100 yıldır motor sürüyorum hissiyatı geri geldi.

    Zamanla yaşayarak öğreneceğiz, nasip olursa.

    Bu arada motora zam gelmiş. Zam geleceğini bekliyordum. Zam gelmeden alayım demiştim ama zammı seçimlerden sonra bekliyordum.
    İyi günlerde kullanın. Kemal hocam da yazmış, vites-saat üst ekrana da alınabiliyor. M-S tuşlarını Az kurcalayın görürsünüz. Ben standart ön camdan çok memnunum, kask altına atıyor rüzgarı kaskta uğultu yapmıyor. 59cm + deflektör ful kesiyor rüzgarı ammaaa, yelken etkisi yapıyor, dengeyi etkiliyor.

    Tur versiyon üzerindeki stok aksesuarlar her türlü iklimde on binlerce km yapılan yol deneyimi sonrasında eklendi. Dominar Odyssey diye youtube da serileri var.

    https://youtu.be/i1K1kkzcJ8A
    https://youtu.be/jwARLT-XRXw
    https://youtu.be/Og3spEGeTbg
    mavellen bunu beğendi.

  15. #5475
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites göstergesini ana ekrana alabiliyorsun, üstünde gelen yağ var şimdilik pamuk gibidir ilk bakımdan sonra normal haline döner tekrar hayırlı olsun.
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günlerde kullanın. Kemal hocam da yazmış, vites-saat üst ekrana da alınabiliyor. M-S tuşlarını Az kurcalayın görürsünüz. Ben standart ön camdan çok memnunum, kask altına atıyor rüzgarı kaskta uğultu yapmıyor. 59cm + deflektör ful kesiyor rüzgarı ammaaa, yelken etkisi yapıyor, dengeyi etkiliyor.

    Tur versiyon üzerindeki stok aksesuarlar her türlü iklimde on binlerce km yapılan yol deneyimi sonrasında eklendi. Dominar Odyssey diye youtube da serileri var.

    https://youtu.be/i1K1kkzcJ8A
    https://youtu.be/jwARLT-XRXw
    https://youtu.be/Og3spEGeTbg
    Çok teşekür ederim. Hepimizin tekeri düz bassın.

    Dominardan özür diliyorum. İlk marşa basıp bir kaç kilometre yapınca titreşim var sanmıştım. Sabah işe gelirken farkettim titreşim yokmuş motorda.

    Cumartesi hava kapalıydı. Yağmur yağmaz zannetmiştim. Ev iş arası 50 kilometre. Son 20 kilometreye gelince yer gök yarıldı sanki. Donumakadar ıslandım. Kask buğu yaptı. Birşey göremez oldum. Böyle durumlara daha öncede çok maruz kalmıştım. O zamanlar kaskı havalandırıp buğuyu halledebiliyordum. Meğer kaskta tüm havalandırmalarda kapalıymış, açmakta aklıma gelmedi. Acemi motorcuyum. Sıfırdan başlıyor gibiyim. Uzun süre motora ara vermek iyi bir şey değil. 50 cc de olsa haftada bir kez binmek şart.

    Motorun gazlaması güzel. Yalnız motorun gücünü hissedemedim. Yeni diye abanmıyorum belki ondandır diye düşünüyorum. Önceki motor gazı açınca yol arardı gitmek için. Bu pek sakin. Motor gücü kısıktır belki diye düşünüyorum yada bana öyle geliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

    Dün gidon yükseltmeyi taktım. 3 cm boyunda. Oturuş pozisyonu daha dik oldu. Telefon tutucularıda taktım. Bu sefer tutucuları şarjlı olanlardan almadım. Zaten motorda var. Motordaki usb girişi çok güzel. Kalitesiz değil.

    Elleri bırakınca motor sağa eğilimli. Elleri bırakmadığında sağ tarafa gideyim demiyoru. Motorun dengesi güzel. Yola gidişi güzel. Depoyu dizlerile sıkınca tamamen bütünleşebiliyordun.

    Göstergeleri henüz öğrenemedim. Ortalama yakıt tüketimi varmı? Göstergede şuan bir yakıt tüketimi var. Gösterdiği değerler çok absürt.
    Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.

  16. #5476
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    1 litre ile kaç km gider şeklinde gösteriyor tüketimi. Ve stabil bir ölçüm için sabit bi hızda gitmeniz lazım. Şehir içerisinde gazla sık sık oynayınca çok değişken değerler gösterir.
    mavellen bunu beğendi.

  17. #5477
    Bergson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2023
    Şehir
    Urla-Antakya
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Merhaba. Klavuzda kütle ağırlığı 182 kg, yükleme kapasitesi 332 kg (Sürücü dahil ) diyor.Özellikle yük bakımından bu değerlerin üstüne çıkan oldu mu

  18. #5478
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Motoru aldığımdan beri rampa inişlerinde stop edip etmediğini denedim. Dün %7 eğimli rampa inişinde 3-5 kere debriyajı devir düşenekadar çekip sonra bıraktım. Stop etmedi.

    Ön kafadan ses geliyor gibi sanki. Rodaj bitenekadar buraya odaklanmıyacağım.

  19. #5479
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    Alıntı Bergson adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Klavuzda kütle ağırlığı 182 kg, yükleme kapasitesi 332 kg (Sürücü dahil ) diyor.Özellikle yük bakımından bu değerlerin üstüne çıkan oldu mu
    13 litre benzin, 195 kilo, korumalar ve aksesuarlar 5 kilo olsa ıslak 200kg yapar. Benim kilom 85, 110kg arkadaşı artçı olarak aldım. 395 yapar. Hadi onu da geçtim eşim 55 kilo desek 340kg yapar. Mantıken artçılı binen herkes çok zayıf değilse yükleme kapasitesini geçiyor.

    (Hesap hatası yaptıysam uyarın)

  20. #5480

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Alıntı Psyduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    13 litre benzin, 195 kilo, korumalar ve aksesuarlar 5 kilo olsa ıslak 200kg yapar. Benim kilom 85, 110kg arkadaşı artçı olarak aldım. 395 yapar. Hadi onu da geçtim eşim 55 kilo desek 340kg yapar. Mantıken artçılı binen herkes çok zayıf değilse yükleme kapasitesini geçiyor.

    (Hesap hatası yaptıysam uyarın)
    Yukleme kapasitesini hesaplarken motorun kuru agirligini dahil etmiyoruz diye biliyorum. Mantiken de oyle olmasi lazim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)