Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.
Bugün fuarda Aprilia Tuono'yu incelerken fiyatına baktım "96.000 TL" yazıyordu. 600 küsür cc çift silindir motorun 96.000 TL'ye satılması için "Fiyatlar da amma arttı, bu fiyattan alanın aklına edeyim, yuh ulan" diye yorum yapmaya hazırlanırken motosikletin tanıtım kartına bir daha baktım, motor Tuono 660 değil, Tuono 125'miş. Arkadaşlar Dominar'ın 92.000 TL fiyatına da alışırız bir gün. Cc yükseltmek isteyip de imkanı olan 3'e 5'e bakmasın yükseltsin, imkan bulamayan da motorunun ömrünü nasıl uzatabilir onu düşünsün. Ben bu motorun dayanıklı olduğunu düşünüyorum. Fb Dominar grubunda Sertaç diye bir arkadaş var, kdiner hocam benden daha iyi bilir, adam Dominar ile 166.000 km'yi devirdi.
Kurye üstelik ve 2 günde bir 5000km yi tamamlıyor, d250 ile 2 ayda bir bende 5000km yi yapmaya başladım motor 20k ya geldi, geçen ay 15k bakımı yaptırdım büyük ihtimal bayram da İzmir e süreceğim dönüşte 20k bakımına girecek, çok açıldım lastik bitti sayılır değişecek, zincir bitti neyse ki dominardan kalma zincir var onu takacağım bakalım ne olacak. Ergonomi çoğ eyi eyleniyoruz birde benzin pahalı derler. Bajaj boşuna dominar için bu amiral motorumuz demiyor, ufak tefek sıkıntı çıkıyor ama sağlam bir bloğa sahip.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Merhaba Domi almayı düşünüyorum ikinci el. Neler söyleyebilirsiniz? Kronik dikkat et dediğiniz neler var? Hangi model altı almayayım ve alırken nelere dikkat edeyim? Esas alma amacım alüminyum topcase takıp Avrupa seyahatine çıkmak. Şimdiden teşekkürler.
400 ug olani yani 2020 model ve sonrasini onerebilirim bende kullaniyorum simdilik memnunum tek silindirden kaynakli titresim (goreceli) mevcut kronik olarak ilk 1000 km civari giderken debriyaji sıktiginizda stop etme olabiliyor benim basima 2 3 kere geldi suan 12000 km civarindayim rodajdan sonra hic karsilasmadim hiz gostergesinde zamanla siliklik ve hiz artarken gec gosterme problemi var usengecligimden servise danisamadim ayrica ekran parlakligi 2 sekilde gunesli ve bol isik alan zamanlarda parlakligi artiyor los veya karanlik alanlarda azaloyor bunu bi sorun olarak goren ve farkinda olmayan kullanicilar mevcut selesi uzun yolda rahatsiz ediyor airmaxrider sele minderiyle cozdum ben tur cami arti deflektor ile kaskima ruzgar yemeden yolculuk yapabiliyorum ellerinizi biraktiginizda hafif saga cekme var ellerinizi biraktiginizda duz gidebilmeniz icin vucudunuzun ust kismini sola dogru sarkitmaniz gerekiyor ama elleriniz gidondayken veya yuksek hizlarda hissedilen bisey degil fabrika cikis lastikleri kuru ve sicak havalarda bana gore yeterli ama islak zeminde pek guven vermiyor ben degistirdim guvenli hissedebilmek icin bundan once cbf 150 sahibi oldugumdan hizlanmasi ve frenleri bana gore iyi ön arka abs mevcut orjinal egsoz sesi tok ve cok hos arkaniza artci aldiginizda eger asiri kilolu degilse birbirinize yapisik gitmiyorsun sele boyu gayet ideal bajaj avrupada parcasi bulunabilen bir motor degil bildigim kadariyla herhangi bir aksilik ile karsilastiginizda turkeyeden parca beklemek zorunda kalabilirsiniz youtube dan izledigim videolarda bunu gordum suanki ekonomik sartlarda tavsiye edebilirim aklima gelenler bunlar biraz uzun oldu kusura bakmayin bildiklerimi paylasmak istedim
2017'den beri 2017 model bi D400 kullnıcısı ve bakımlarını kendisi yapan biri olarak yazıyorum: Kronik ön disk yamulma adeti vardır, freni yavaşlayacak şekilde hafifçe sıkarken özellikle durmaya yakın hızlarda tut-bırak tut-bırak şeklinde hissedersiniz. Diski değişseniz de tekrar aynı durum oluşacaktır(Tecrübe ile sabit). Kafa tarafından göstergeden ve gidon kilidinden gelen zırıltısı vardır. Gösterge tarafına çift taraflı bant veya kauçuk/plastk fitil vs , gidon kilidine de gresyağı uygulaması sesi kesecektir. Yağmurlu zamanlarda arkadaki çamurluğa rağmen arka koltuk ve orada kim/ne var ise çamur oalcaktır, pulsar arka çamur sıyırıcısını aparatla takarak bu sorunun önüne geçebilirsiniz(aparatı nasıl bulursunuz bilemem, bana hediye etmişti Kdiner arkadaşım).
Avrupa seyahati için Honda/Yamaha vs düşünün, Bajaj'ın servisi/yedek parçası yok Avrupa'da bir çok ülkede. Hani motorda bir sorun olursa sürünürsünüz, 2017'den bir örnek:
https://www.motosiklet.net/forum/mot...u-maceram.html
Ha illa Dominar400 diyorsanız mümkünse UG versiyonunu alın.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
Bende hafta sonu 17 kasalardan birine bakmaya gideceğim,şuan sahip olduğum nmaxle kafa kafaya aynı fiyatları satıp almak istiyorum.Ancak bir yandan da nmax gibi altın değerinde olan bir motoru satıp piyasası biraz yavaş d400 almak mantıklı mı emin değilim kararsızım biraz,d400 sorun çıkartan bir motor mu acaba yoksa bakımını yapsak sıkıntısız biner miyiz
Bajajın en sorunsuz bloğu d400 ve d250ler. servislerin çoğu henüz içini görmedik bloğun diyor.Zaten fazla devir çeviren bir motor değil 4-5k da bile vites atabiliyorsun. ben bloğuna güveniyorum 2017 var ve memnunum. Dönem ekonomi dönemi tabiki nmaxı elde tutmak mantıklı ama biryerde de büyük cc nın zevki ayrı.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Ya şimdi almazsam Eylül de alacağım o yüzden şimdiden alıp yazın nispeten keyfini çıkarmak mantıklı geliyor,gönlüm mt-25 istiyor ama temiz ABSliler 100-105 bin arasından başlıyor bütçeyi çok aşıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
acaba buraya ilan atabiliyormuyuz ?
Hani vardırya ömürlük honda bloğu çok sağlam dayanıklıdır. İyi kullnıcıyı üzmez (bakımını zamanında yapan ve alakasını gösteren )kişiyi. Ben ilk kasayı kullandım. Ömürlük bir alet benim kullnım şartlarıma göre ve benim için. İlk kasada önde zırıltı var. Ben kople söküp kendim lastik içine civatasını yerleştirip sesini kesmiştim. Selesi çok kötü. Uzun yolda aydınlatmanın az olduğu yerlerde farları yetersiz geldi. Uzunları açınca ortalık gündüz gibi. Satmasaydım ekstra aydınlatma ilavesi yapacaktım. Uzun yola çok gittiği için far ve sele benim için elzemdi. Şehir içi ekstra birşeye ihtiyacı yok. Uzun turcamı 60 cm olandan vardı. Kaskıma rüzgar yemek konforu çok azaltıyor. Uzun yolculuklarda eziyet oluyor. Disk eğilmesi vardı. Stop etme sorunum olmadı. İkinci kasa çift milli daha seri. Aynı blok var deniyor ama illaki içeride birşeyler ilkinden farklıdır.
Çift milliyi almak isterdim ama sağa yatma işi aklımda soru işareti bıraktı. İlk kasa çok dengeliydi. Lazım olanda bu zaten. Cb500f fantazim olmasa tekrar girişeyim bu işe diyorum. 500f alırsamda koyacak yerim yok.
Alana satana hayırlı olsun...
Sıfır fiyatı 100.600tl oldu.
103.500 tl
Merhabalar. Ben de geçtiğimiz haftalarda 21 model bir ug ile aranıza katıldım. Şükür ki, 88 bin küsürlerden almıştık. Bugün 103k, yarınsa ne olacağı bilinmez, şu gözünü sevdiğim fiyatları uçup gidiyor.
650km kadar bir yol yaptım ve motosikletten oldukça memnunum. Ama bir şeyi merak ediyorum. 78km/s ile 80km/s hızları arasında ayaklarda ciddi bir titreşim hissediyorum. Hızım 81-82 olduğunda bu titreşim yine bütünüyle kayboluyor. Endişe edilecek bir durum söz konusu mudur bu hususta, fikirlerinizi merak ediyorum. Servislerin yağ değiştirmek, filtreleri değiştirmekten öte, çok bir detaylı bilgiye sahip olduklarını düşünmüyorum da...
Arka çamurluğu söküp, oraya pulsar'lardaki gibi bir plakalık takıp, çamur sıyırıcıyla kombinlemek gibi bir fikrim var. Hindistanda çoğunlukla bu yapılıyor ama bizim forumda da yapan var mı merak ediyorum. Çamurluğu söktüğümüzde altta ufak da olsa bir boşluk kalıyor sanırım. Onu en iyi nasıl kapatabiliriz?
merhabalar arkadaslar 12500 km deki dominar 400 umun zincirini kendi ihmalim sonucunda perte cikardim zincir degismesi gerekiyor
yetkili servisteki ustam 15000 km ye kadar idare eder dedi ama ben dislileri daha fazla yipratmadan degistirmek istiyorum
sadece zinciri degistirsem olurmu yoksa komple zincir disli setimi degistirmem gerekli
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (2 üye ve 11 misafir)