selam arkadaşlar.
Bajaj Dominar 400 / 400 UG üzerine anlık bilgi paylaşımı için bir telegram grubu kurduk.
katılmak isteyen, bilgi edinmek, bilgi paylaşmak isteyen arkadaşları bekleriz:
https://t.me/BajajDominar400UG
Hali hazirda kullandığım cbr650f ten artık sıkıldım. Satıp sifir veya sıfır ayarinda bir dominar 400 ug almayi düşünüyorum veya dusuk model km yapmış nc700. Bu motoru uzun süre kullanmis deneyimlemis arkadaslar bana bir dönüş yapabilir mi.
Bu arada satmayi düşünme sebebim. Masrafı agir geliyor. Gecen bi egzantirik + egzantirik gergisi + yag filtresi/yağ + iscilik 2970 tl para verdim. Masrafi agir geliyor bana.
İlaven sehir ici ise gidip gelmek icin kullanıyorum artik eskisi gibi pek hiz yapmadığımi fark ettim. Tecrubelendikce sehir ici falan cok yavas gitmeye başladım. Her am bir sey olacak mis gibi. İlaven motor yavas gitmeye gelmiyor hemen fan aciyor cok isiniyor. Bende bunlardan dolayi fiyat performans olarak aklima dominar 400 geliyorr
Düşüncen mantıklı.Dominar işletme maliyeti olarakda üzmez.Eski kasayı kullandım. Evladiyelik gibiydi. Yeni kasa henüz nasip olmadı. Eski kasa ile yeni kasa arasında motor farkı çok.Eskiden bir grup vardı burda. Çok yazılır çizilirdi. Onlar satıp gitti, yenilerde pek yazmıyor. Bende yeni kasanın geri bildirimlerini takip ediyorum. Motor dayanıklılık tarafına daha çok ilgiliyim. Şöyle 100 bin km yapmış birileri denk gelse.
Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.
Uygun fiyatlı geçici çözüm: Fren balatalarını yenilersen o dalgalanma sorunun azalacak/hatta neredeyse hissetmeyeceksin, ancak kulandıkça/balatalar azaldıkça yine artmaya başlayacak. Burada "balataların azalması" dediğim kalan balatanın %30lara falan düşmesi değil, %80-70 kalınlığına bile gelse yapmaya başlıyor. Disk yamuk çünkü, yeni disk de alsanız hemen taktırmayın, düz bir cam masa üstünde test edin, tıngırıyor mu bakın, zira yenileri de yamuk oluyor (Tecrübe ile sabittir).
Hem kafasına göre hem de tek bir tarafa yağ mı eklendi yani?!!? O da iyiymiş. İki taraftaki yağı da boşaltıp uygun ve EŞİT miktar amortisör yağı konulmalı. Sorunbaşka da olaiblir; mesela ön maşayı gidona bağlayan merkezi borudaki tırnaklı halka sonunun gevşemesi gibi , ne olduğunu nasıl anlatsam şimdi... Şöyle bir şey. Uygun miktarda torkla sıkılması lazım, çok sıkarsanız gidonun dönüşünü zorlaştırırsınız. Gidon alt ve üst furş takımının(bilya setinin) kontrol edilmesini de öneririm, bilyaları tutan plastik kırılabiliyor çünkü.
Vida gevşiyorsa loctite 243 ya da muadil daha ucuzu Ems Force TL-43 sürüp sıkın.
selamlar bende bu modeli araştırmaya başladım. Tracer ve Nc750 bakıyorum ama hem fiyat hem işletme maliyeti olarak daha avantajlı olur gibi geliyor.
Hali hazırda Cross bir motosiklete sahibim memnunum da ve yol endurosu olarak kullanıyorum. 400 olan modeli için neler söyleyebilirsiniz; şu model yılı altı alma kronik şöyledir vs gibi. kullanıcısı varsa aramızda yada yakın zamanda satan yanıt verirse memnun olurum. teşekkürler.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
selamlar, sizlere bir kafa karışıklığımdan bahsetmek ve sizlerin de fikirlerini almak istiyorum. Şu an için kullandığım motorum sym fiddle 3 200. petshop sahibiyim mamadır kumdur vs derken işimi çok güzel görüyor fakat şehirlerarası yol yapmak biraz dert oluyor, 100-110 max yaptığı sürat çünkü. böyle olunca da izmir-aydın otobanında zorlanıyorum. Tecrübe olarak söyleyecek olursam yıllarca üst cc kullandım 1000rr-600rr-r6-z750 gibi. şu anda 3 adayım var; dominar 400, xmax 250 ve forza 250. 2015 yılında xmax sahibi olmuştum, sert süspansiyoları dışında şikayet edeceğim bir sıkıntısı yoktu. forza'yı şu tek tuşla inip kalkan ön cam yüzünden çok beğeniyorum. tek silindir yüksek cc bir motor hayatımda hiç kullanmadım, alt devirlerden itibaren torku veriyor olması bana cazip geliyor. ve son olark da motor almadığım her gün benim için zarar, çünkü fiyatlar sürekli artıyor. sizce bu üç modelden en mantıklısı hangisi? teşekkürler şimdiden
2021 Model pulsarı satıp 2017 8Bin km de Dominara geçtim dün. Motor genel anlamda temiz . Pulsar iyiydi ama yetmıyordu 2 kişi binince tıkanıyordu. Uzun yolda kanser etti beni. Dominar baya güçlü işimizi görecek gibi. Başlık baya ölü ama canlandırırz inş. İzmir'de olacak etkinliklerde haberdar edin
Orta sehpa sipariş ettim. Koruma demiri de almayı düşünüyorum. Telefon tutucuda taktım. Sis farına gerek yok gibi baya güzel farları. Extra yağ ve filtre bakımlarını yapıcam haftasonu.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Ne kadara aldınız?
Hayirli olsun kazasiz belasiz kullanmalar.
teşekkürler sağolun
Motoru aldıktan sonra yağ ve filtre bakımı yapmadan içim rahat etmezdi. Elimde pulsardan kalan motul vardı 1 litre daha aldım ve filtre. Bu akşam kendim hallettim bakımını. Yağ gayet iyi durumdaydı 4k küsür km de olmasına rağmen. Eski sahibi sakin kullanmış baya. Yarın eşimle ilk kampımıza gidiyoruz dominarla uzun sayılabilecek bir yola. Bakalım nasıl bir motormuş göreceğiz
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Çok keyifli olduğunu göreceksiniz. Tüm rampaları üzmeden çıkacaktır. Bu motorun gitmeyeceği yol yok. Çokda dayanıklı efsane bloğu var. Ben bozamadım, benden çok zorlayanlar vardı forumda, onlarda bozamadı.Abs firenleri kullanırken bas çek bas yapmayın. Aydınlatması çok güzel. Gece uzun yolculuklarda şehir dışlarında ektra aydınlatma ister. Sis farı iş görürde bu seferde karşıdakinin gözünü alır.
Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehaletini Alsa Da, Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır.
Bende pulsarı satıp dominar alanların arasına katıldım. 2017 model.
Hoşgeldin hocam. Topic baya ölü. Pek yazan eden yok Arada gezi paylaşıp canlandırmak lazım. 1 ayda 2 bin kmye yakın yaptim dominarla. Şuan için çok memnunum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
Ufaktan 10Bin kmye yaklaşıyoruz. Yağ bakımını erkenden yaptım ama yine hava filtresi buji kontrolü vs yapmayı düşünüyorum ayrıca fren hidrolikleri ile radyatör suyu değişimi de..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)