Akü’yü kontrol ettin mi? Sanki elektronikleri çalıştıracak kadar elektrik üretemiyor ve ateşelemeye tüm gücünü aktarıyor gibi.
Akü’yü kontrol ettin mi? Sanki elektronikleri çalıştıracak kadar elektrik üretemiyor ve ateşelemeye tüm gücünü aktarıyor gibi.
Ölçüm de normal olabiliyor önemli olan yük altındayken.ayrica devamlı yapıyorsa akuyle beraber ekranida değiştiriyorlar bilgin olsun
Yeni kasa dominar da Trip sıfırlama Hatasından sonra şimdi de depo neredeyse yarım depo yakıt varken sürekli düşük yakıt uyarısı veriyor Mersin moto Çetinkaya yetkili servisi bunun normal olgunu söyleyor sizde durum nasıl
Merhaba arkadaşlar.
Motorumun üzerine uzak mesafeden boya gelmiş.
Olay şöyle oldu; benim motoru park ettiğim yere yaklaşık 50 metre mesafede tabanca ile boya yapılırken havadaki rüzgarla uçuşan tanecikler yapışmış. Mesafe uzak olmasına rağmen deniz kenarı olduğu için rüzgar taşımış.
Ertesi gün aynalarda ve depo üzerinde pürüzlülük fark edince anladım olayı.
Bazı arkadaşlar pasta cila uygulanırsa geçer dedi, bir başkası zamanla kendiliğinden çıkar dedi, birisi yıkayınca geçer dedi.
Moral bozucu bir durum doğrusu.
Bunu nasıl halledebiliriz, boya nasıl çıkar, dominarın boyası eskisi gibi olurmu arkadaşlar?
Sentetik tineri bezle sil ama Tinerin sentetik olmasına çok dikkat et hırdavatçılar dan alabilirsin
Cevabınız için teşekkür ederim.
Sentetik tinerle sildim. Çıkarıyor ama çok yavaş. Ayrıca bir başkası selulozik tiner dedi ama onu denemedim.
Bir başka deneyimli abimiz aseton dedi, onu denedim ve en iyi sonucu ondan aldım. Tinere göre biraz daha hızlı çıkardı ama yine de çok uğraştırdı.
Orjinal boyanın yüzeyindeki boya tanecikleri ben sildikçe küçüldü ve pürüzler azaldı.
Selam arkadaşlar,
Mart ayı içerisinde motosikletimi 14300 km civarında servise götürmüştüm. Henüz servis ışığı (anahtar sembolü) yanmıyordu. Daha sonra yandığında kullanım kılavuzundaki talimatlara uyarak TRİP 2'ye geçerek MOD ve SELECT tuşlarına basarak servis ışığını silmeye çalıştım fakat başaramadım. Youtube'dan izlediğim videolarda da kullanıcılar yaptığımdan farklı bir şey yapmıyor. Daha önceki 1000 5000 ve 10000 km servislerinde böyle bir sorun yaşamıyordum. Yaklaşık 12000 km civarında serviste yazılım güncellemesi yaptırmıştım. Bundan kaynaklı bir şey olabilir mi acaba? Benzer sorun yaşayan var mı?
Konuyla alakasız olarak bir konuda fikir danışayım. Biliyorsunuz ki 2020'de gelen Dominarlar UG olarak geldi. En temel farkı DOHC olması ve krank balansörü güncellemesi. Aklıma takılan nokta şu: Blok parçalarını değiştirerek (üst kapak, külbütör kapağı, egzantrik parçaları vb) ve güncel yazılımı kullanarak eski kasa Dominarın yenilerde olduğu gibi 40 HP'ye yükseltilmesi mümkün müdür? Çok masraflı olur, sat başka motor al vb gibi yorumlardan ziyade teknik bilgisi olan arkadaşlardan fikir almak istiyorum. Sadece aklıma takıldı, yapılabilir mi?
Olur da onu yapabilecek kalifiye usta nede parça bulabilirsin
Merhaba arkadaşlar.
Dominar'ın 30.000 bakımı İstanbul'daki servislerde ortalama ne kadar bilen var mı acaba? İstanbul'da Bajaj servisi olmayan iyi bir yer önerebilecek varsa o da güzel olur. İlçe önemli değil.
Dün gittim araba aldım.Motoruda hafta sonu ilana koyuyorum.Yaza kadar satılır heralde.Yıkayıp brandasını örtüp yeni sahibini bekleyecek.Motor serüvenini açılmamak üzere kapatıyorum.Bindim gezdim gördüm.Yaşadığım atraksiyonlar fazlasıyla yeter diyorum.
Motoru bırakmamdaki en büyük etken fahiş fiyatlar oldu.İkinci el satışı sıkıntılı motorların bile fiyatları hatırısayılır miktarda.Alacağım motor 10 binde desem, 30 binde ben yapıp satmaya kalksam, kilometreden birkere kaybediyor motor.
Aracı alırken noterde satışı olan bir mt07 gördüm.Motor sıfır gibiydi.İnsanın içi gidiyor ama yapacak birşey yok.O paraları vermem.
dominar 400 ug 39980tl oldu 21 Eylül'den itibaren geçerli olacak fiyat
Dominar ın frenleri nasıl? Güven veriyor mu? Kısa mesafede durdurabiliyor mu?
8 yıllık motosiklet kullanıcısıyım ve sahip olduğum 2012 model mondial drift le yaklaşık olarak 70.000 km yaptım. Eşim ile uzun yolda kullanmak üzere bu motosikleti satın almak istiyoruz. 2 kişi yüklü olarak uzun yolda bayılma durumu varmıdır ? cruising speed i yaklaşık olarak hangi aralıklardadır vede güvenilir bir motor mu gibi pekçok sorum var. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Mondial driftten sonra dominar sizin işinizi fazlası ile görür, YouTube de Motoloji kanalını izleyebilir ve soru da sorabilirsiniz, ben 45000km yüklü kullandım ama artçılı yüklü kullanmadığım için net birşey diyemiyorum o arkadaş artçılı ve yüklü 17 modeli kullandı diğer söyledikleriniz de öyle ahım şahım düşüklük olmaz. Şuan Pulsar kullanıyorum 1 hafta önce turdan geldim oda artçısız yüklü ama insan dominarı arıyor bunu da söylim.
güç eksikliğinin nasıl hissettirdiğini driftle 70.000 km den sonra iyi bildiğimi düşünüyor ve dominarı aramanızı çok iyi anlayabiliyorum. Öğretmen maaşı gereği bu motoru alırsam uzun yıllar kullanmak istiyorum siz 45.000km sürmüş biri olarak malzeme kalitesi ve uzun ömürlülüğü hakkında neler söyleyebilirsiniz ?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)